Je staat erinquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:33 schreef piekartz87 het volgende:
tvp : en ik hang hier nu zoveel rond dat ik toch ook wel in de OP mag?
keb een E30 316i
Ik zal ze er wel even in gooien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Yoshi, zorg er eens voor dat de linkjes terugkomen. Daar heb ik keihard aan gewerkt
Rood is toffer, Burgundrot-Metallicquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Laatst met een vriend wezen kijken en rijden in een E28 525i. Echt een hele mooie bak. In het echt ziet ie er nog mooier uit dan op foto's. Hij was ook helemaal zwart en met zwarte spoiler, ik denk de mooiste kleur. Uiteraard zit en rijdt het ook heerlijk en dan te bedenken dat je in een 28 jaar oude auto rijdt. Echt ongelooflijk....
Waarom niet nakijken? Je maakt zo het asociale imago van de BMW-rijder wel weer heel duidelijk hoor. Laat een ander het maar weer opknappen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja dat ga ik niet allemaal nakijken he en ik kan niet meer editten dus moet mod doen.
BMW deed (en doet) veel aan kwaliteit en liep daarom destijds voorop met allerlei dingen. Daar pluk je nu dus ook nog de vruchten van.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Laatst met een vriend wezen kijken en rijden in een E28 525i. Echt een hele mooie bak. In het echt ziet ie er nog mooier uit dan op foto's. Hij was ook helemaal zwart en met zwarte spoiler, ik denk de mooiste kleur. Uiteraard zit en rijdt het ook heerlijk en dan te bedenken dat je in een 28 jaar oude auto rijdt. Echt ongelooflijk....
En als je pech hebt lijkt 't net een Franse autoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
BMW deed (en doet) veel aan kwaliteit en liep daarom destijds voorop met allerlei dingen. Daar pluk je nu dus ook nog de vruchten van.
Over wat voor auto's hebben we het dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:08 schreef tha_rizzo het volgende:
En als je pech hebt lijkt 't net een Franse auto
Gaan we stoer doen? 8 uur centraal station Utrecht dan zal ik je eens even wat bijleren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom niet nakijken? Je maakt zo het asociale imago van de BMW-rijder wel weer heel duidelijk hoor. Laat een ander het maar weer opknappen...
dude wat doe je hier in het bmw topicquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom niet nakijken? Je maakt zo het asociale imago van de BMW-rijder wel weer heel duidelijk hoor. Laat een ander het maar weer opknappen...
Check de posticon .quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:28 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
dude wat doe je hier in het bmw topic
Daar zijn de meningen nogal over verdeeldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja oke.... maar toch... die man heeft wel een papiertje dat zegt dat ie enig verstand zou moeten hebben van auto's
En E90 M3 kan ook hoorquote:
Ja, dat weet ik. Kijk nu nog eens naar het betreffende plaatje in deel nr19 .quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:38 schreef metallicattim het volgende:
[..]
En E90 M3 kan ook hoor
E90 = sedan
E91 = touring
E92 = coupe
E93 = cabrio
De M3 is gebouwd in E90, E92 en E93
Da's voor geen enkele auto goed volgens mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:12 schreef tha_rizzo het volgende:
Een auto die te lang stil heeft gestaan.
Ik had expliciet alles toen op E-nummer gezetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Toegevoegd en meteen maar even alles op alfabetische volgorde gepleurd.
Zelfs BMW kan er niet tegen. Dus andere merken ook niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's voor geen enkele auto goed volgens mij.
Ik weet niet of je me zit te negeren ofzo, en dat we beide de pik op elkaar hebben is ook zeker, maar nogmaals.. Mijn beide e36'en staan er niet tussen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Toegevoegd en meteen maar even alles op alfabetische volgorde gepleurd.
Dat staat nergens.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Alleen werkende auto's mogen ertussen.
Ik zit je niet te negeren, maar ik heb geen flauw idee wat voor een BMW'S je hebt en heb verder ook geen verstand van typenummers oid. Dus zet even duidelijk erbij hoe ik hem erin moet zetten dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je me zit te negeren ofzo, en dat we beide de pik op elkaar hebben is ook zeker, maar nogmaals.. Mijn beide e36'en staan er niet tussen.
En als je hier mensen voor trekt of negeert ben je het modden niet waard.
Mijn mening.
Hoezo een schande..??quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee Turq, post eens ff van elke auto een plaatje dan ik ben even vergeten hoe die ene eruit zag. Die gele is een schande voor elke E36 rijder.
Ik hou geen opmerkingen voor me, tis een openbaar vrij forum waar ik mijn mening kan uiten. Ik kwets of beledig niemand dus ik snap het punt niet van je post.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zit je niet te negeren, maar ik heb geen flauw idee wat voor een BMW'S je hebt en heb verder ook geen verstand van typenummers oid. Dus zet even duidelijk erbij hoe ik hem erin moet zetten dan.
En misschien moet je eens je opmerkingen voor je houden, want ik krijg dan inderdaad de neiging om je te negeren.
De rest pas ik straks aan en zal het terug op volgorde zetten. Ik ga nu eerst even snel naar huis .
Niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:46 schreef metallicattim het volgende:
waarom bepaald een moderator hier hoe een bericht uitziet? Als TS ze op E nummer wil zetten, moet hij dat toch zelf weten, waarom bepaald een modje hier dat ze op alfabet moeten staan?
Maargoed dat is teveel offtopic...
MENS, je mist een komma.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:14 schreef YoshiBignose het volgende:
OKE goed nu en afblijven ik heb ze net mooi op motorinhoud ook gesorteerd
Je bedoelde het goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:11 schreef Anne het volgende:
Sjees. Dit is ook de laatste keer dat ik behulpzaam probeer te zijn .
Ik heb in ieder geval alles terug gezet en de rest toegevoegd.
En dat locked by moderator was 2 uur geleden ook nog niet, dus had je zelf de mensen ook even toe kunnen voegen.
Voila. Ontopic maar weer.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:55 schreef Maharbal het volgende:
Morgenochtend/middag ff 180km heen en 180km terug tuffen om m'n velgen op te halen. Ben benieuwd.
Ik pik even de bijna 1 op 20 rijdende diesel van "schoonouders" .quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
dus dat is de prijs van je velgen + een halve tank benzine
Dat is het betere werk Wat voor wagen is het ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik pik even de bijna 1 op 20 rijdende diesel van "schoonouders" .
Past ook wat beter in zo'n station.
It's amazing Mike!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:32 schreef Maharbal het volgende:
Gewoon zo'n passat (niet nieuwste model).
Het is ongelooflijk, maar de vorige keren dat ik er in reed deed ik bijna 1 op 20!
Wat voor velgen heb je gekocht?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:55 schreef Maharbal het volgende:
Morgenochtend/middag ff 180km heen en 180km terug tuffen om m'n velgen op te halen. Ben benieuwd.
16" Azev A's.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat voor velgen heb je gekocht?
Dit weekend worden mijn nieuwe velgen ook opgehaald. Dan komen ze vanzelf een keer deze kant op (Enschede-Eindhoven)
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou nou nou, ze bedoelt het goed maar op type nummer is inderdaad veel handiger.
Turq show eens wat pics
1:20 heb ik ook een keer gehaald met mn golfje 3 diesel uit 97quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:32 schreef Maharbal het volgende:
Gewoon zo'n passat (niet nieuwste model).
Het is ongelooflijk, maar de vorige keren dat ik er in reed deed ik bijna 1 op 20!
quote:Hallo,
Welche Serienausstattung ab Werk hat meine BMW xxx Limousine/coupe Exx, auch gerne dem Polstercode und Originallack unter Angabe der WBAxxxxx
Mit Freundliche grüssen
naam en adres
Dus in dit geval:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:45 schreef metallicattim het volgende:
Elke BMW is op te vragen, gewoon langs gaan met je chassis nummer, doen ze het daar niet, eff mailtje sturen naar kundenbetreuung@bmw.de
[..]
zal dinsdag of zo het WBA nummer zoeken. Auto is weg voor APK en wordt maandag gekeurdquote:Hallo,
Welche Serienausstattung ab Werk hat meine BMW 316 coupe E36, auch gerne dem Polstercode und Originallack unter Angabe der WBAxxxxx
Mit Freundliche grüssen
naam en adres
Dit is ook zo'n vorig model passat, dus zal wel rond dat jaartal zitten of misschien iets jonger.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:22 schreef metallicattim het volgende:
[..]
1:20 heb ik ook een keer gehaald met mn golfje 3 diesel uit 97
Maar gem. zit ik op 1:18,5
De golf is precies 3x goedkoper als de E30 325i ( 1:9,4 ) >> 5 cent per km t.o.v. 15 cent ( alleen brandstofkosten gerekend ).
De Golf is wel dubbel zo duur in de MRB, maar met 2500/3000 km per maand is dat niet zo erg.
Mwah, heb nog nooit eerder met het carter geschraapt. Alleen dit stukje is dus wel extreem. Zoals ik zei ligt de linkerkant van de baan (waar dus je linker wielen in rijden) laag en in een deuk, en de rechterkant van de baan ligt hoog en in een mindere deuk...en dan ook nog eens in het midden een heuvel...kutklinkers .quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:30 schreef justmattie het volgende:
Even een plaat eronder lassen heb je gelijk extra bescherming
Mijn beste was 1:11,6 (525i) en toen rookte ik nog, dus paar keer (vaak) van parkeerplaats weggereden, redelijk rap en constant 140 km/h geredenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:28 schreef metallicattim het volgende:
Wat ik van andere 325i eigenaren hoor is mijn 325i best zuinig, beste ooit was 1:11,8, maar dat was ook zo goed als 95% snelweg.
Winter of zomer maakt voor de mijne ook niet zoveel uit kwa verbruik.
Verder schommelt het tussen 1:8 en 1:10.
Dat geluid was vast en zeker je carter inderdaad! Check maar eens of er krassen op staan nu
Wat voor 330i? E92, E46, E36?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:22 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Freude am fahren
(BMW 330i coupe)
Inderdaad! Het constant optrekken en afremmen verbruik je meer!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mijn beste was 1:11,6 (525i) en toen rookte ik nog, dus paar keer (vaak) van parkeerplaats weggereden, redelijk rap en constant 140 km/h gereden
Dat is 't belangrijkste, dat je constant kan rijden, daar bespaar je 't meest mee.
Jup, heel makkelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:11 schreef justmattie het volgende:
Heeft er iemand al eens zijn optiecode lijst opgevraagd bij BMW ?
Aan kruis controle heb je niet zoveel als je in NL rijdt. Hier moet je geluk hebben dat de weg leeg is. Je wordt van alle kanten gesneden en moet voor veel mensen op de rem.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:33 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Inderdaad! Het constant optrekken en afremmen verbruik je meer!
Daarom vind ik de cruise control ook zo'n heerlijke optie!
Inderdaad enige manier om lekker te cruisen is achter een vrachtwagen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Aan kruis controle heb je niet zoveel als je in NL rijdt. Hier moet je geluk hebben dat de weg leeg is. Je wordt van alle kanten gesneden en moet voor veel mensen op de rem.
Heb jij ook zo'n handpompje voor de ruitensproeier?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:45 schreef daNpy het volgende:
Als ik wil autorijden neem ik de DAF wel. De enige chip die daarin zit is van de autoradio en dat is ook álle luxe die erin zit (okay okay de Vario is natuurlijk wel subliem en superdeluxe )
Het een sluit het ander natuurlijk niet uitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben nog een student en heb dus maar een auto.
Uiteraardquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n handpompje voor de ruitensproeier?
Ooit komt er nog een nieuwe 5-serie als daily.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het een sluit het ander natuurlijk niet uit
Jah snap ik wel, maar als je een uur enkele reis naar je werk moet rijden, wordt het al snel geen plezierrit meer Dus dan wil je gewoon comfortabel autorijden!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Nou ja, heb al regelmatig gehad dat CC helemaal geen nut had. Overigens houd ik daar sowieso niet van, ik houd van autorijden. Graag in een oude auto waarbij jij rijdt, en niet de auto.
Heerlijk, als je gewoon een bent met de auto, en dan 't fantastische geluid van een zes in lijn.
Ik moet wel vertellen dat sommige snufjes retehandig zijn; elec ramen/schuifdak, airco.
http://link.marktplaats.nl/320919494quote:Op maandag 15 februari 2010 16:58 schreef 2cv het volgende:
Hebben BMW E30's angeleyes ? Ik ben op het idee gekomen dat ik zoiets in mijn BX wil hebben
Mochten er meerdere soorten koplampen voor de E30 zijn, het gaat om deze koplampen.
Origineel heeft de E30 deze niet, maar er bestaan wel inbouwsetjes:quote:Op maandag 15 februari 2010 16:58 schreef 2cv het volgende:
Hebben BMW E30's angeleyes ? Ik ben op het idee gekomen dat ik zoiets in mijn BX wil hebben
Mochten er meerdere soorten koplampen voor de E30 zijn, het gaat om deze koplampen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Je gaat BMW-lampen in een Citroen proppen?
Wtf?
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:13 schreef 2cv het volgende:
Waarom niet ?Dude....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga dan met je tijd mee en neem Audi-ledjes.
Die zijn nu helemaal hip in tuning en pauperland.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Jup, klopt helemaalquote:Op maandag 15 februari 2010 20:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dude....
Ga dan met je tijd mee en neem Audi-ledjes.
Die zijn nu helemaal hip in tuning en pauperland.
Bouwjaar?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:34 schreef disyn het volgende:
DISYN meld zich met een 520i High Executive
http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htmquote:
Daar moet je idd goed mee opletten wat je doet. Je zal niet de eerste zijn die ff een stuk uit ze carter rijdt op een zaterdag avond. Kan je nog wel normaal over de bollen rijden die ze meestal in het midden van een wegversmalling neerleggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:50 schreef Maharbal het volgende:
Nou ja, even opletten op van die rare wegen dan.
Het is niet heel erg storend, want zoals ik zei gebeurt het echt alleen op van die erg rare wegen waar dingen uitsteken ofzo.
Ja, nogmaals dit was allemaal net nadat ik de nieuwe velgen had gemonteerd. Ik weet nu dat ik (althans, totdat ik weer andere banden heb) gewoon een beetje vaart moet minderen bij dit soort extreme gevallen. Die bollen lukken prima dus. Ik kan er wel normaal overheen, maar ietwat langzamer dan met de vorige velgen, en daar was ik de eerste dag niet aan gewend omdat ik het niet had verwacht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:58 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Daar moet je idd goed mee opletten wat je doet. Je zal niet de eerste zijn die ff een stuk uit ze carter rijdt op een zaterdag avond. Kan je nog wel normaal over de bollen rijden die ze meestal in het midden van een wegversmalling neerleggen.
Dat valt dus heel heel erg mee, en dan heb ik zelfs redelijk stugge progressieve H&R Sports veren. Op normale wegen merk je het amper dat er andere veren onder zitten (afgezien van de verbeterde wegligging), en op klinkerwegen voel je het uiteraard wat meer. Maar van tevoren had ik verwacht dat ik veel meer zou stuiteren, maar dat valt eerlijk waar erg mee (en dan heb ik dus nogmaals één van de stuggere veren in deze "klasse" t.o.v. eibach etc.)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:20 schreef M.O.D het volgende:
Is die wagen nu niet een geweldige stuiterbak? Vind de 3 serie toch al niet echt top punt van confertabel en dan ook nog is 35mm naar beneden. Klapperen de vullingen dan niet uit je tanden
Nee E30 koop je niet voor het comfort idd Al vond de 1 serie die ik een keer als leen wagen had toch ook veels te stug om lange stukken in te rijden. Voor in de stad een leuke auto, maar wat was ik blij toen ik mijn 5 weer terug hadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:25 schreef Maharbal het volgende:
Overigens koop je een E30 uiteraard niet voor het deluxe comfort hehe.
En ondanks dat m'n E30 een sport-sedan is uit '89, zijn die sportstoelen toch best comfortabel. Op de snelweg is het in ieder geval prima toefen, ook omdat die sportstoelen erg goed ondersteuning bieden en op veel manieren kunnen worden versteld.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:29 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Nee E30 koop je niet voor het comfort idd Al vond de 1 serie die ik een keer als leen wagen had toch ook veels te stug om lange stukken in te rijden. Voor in de stad een leuke auto, maar wat was ik blij toen ik mijn 5 weer terug had
Trots op de eigen nationaliteit en niet bang om het te uiten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:21 schreef tha_rizzo het volgende:
http://cgi.ebay.de/Tuerke(...)?hash=item4a9aa6f99c
Vertel me waarom?
Die dingen zijn ook erg comfortabel, maar waarschijnlijk niet zo comfortabel als een 5serie die over de snelweg zoemt. Vandaar dat ik zei "deluxe comfort".quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:36 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een hele 'normale' e30 en hij is echt wel comfortabel hoor. Ik ben laatst nog naar A'dam gereden (dat is 2 uur vanaf hier) en dat ging als een trein...
2 uurtjes ging in de 1 serie ook nog wel maar met 2,5 stond ik toch op de parkeer plaats om ff te rusten en te rekken en strekken. Alleen zijn meestal de stukken die ik verder rij dan woon werk verkeer ook meteen een uur 7 tot 8. En dan is het toch wel prettig als het allemaal net ff wat soepeler en stiller is zodat je dan ook nog fris uitstaptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:36 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een hele 'normale' e30 en hij is echt wel comfortabel hoor. Ik ben laatst nog naar A'dam gereden (dat is 2 uur vanaf hier) en dat ging als een trein...
Duitse Turken en BMWquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:21 schreef tha_rizzo het volgende:
http://cgi.ebay.de/Tuerke(...)?hash=item4a9aa6f99c
Vertel me waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Echt vet
Zal ik dat ook doen op mijn witte bmw..?.. zuchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
Wat een geld .quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef Bowny het volgende:
APK, schijven/blokken voorzijde (preventief) en een nieuw oliefilterhuis......525 euri armer....Laat ik net op zoek zijn naar een 525i .
Kwam er goed mee weg dat er nog precies 1.6mm profiel op de achterbanden zaten
Slik, dat is prijzig. Hoezo zou je schijven en blokken preventief vervangen? Is toch te zien als ze versleten zijn, maja is ook een klusje van niks. Ach kan je weer ff mee rijdenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef Bowny het volgende:
APK, schijven/blokken voorzijde (preventief) en een nieuw oliefilterhuis......525 euri armer....Laat ik net op zoek zijn naar een 525i .
Kwam er goed mee weg dat er nog precies 1.6mm profiel op de achterbanden zaten
Cool, jammer van die booskijkers. Wel gruwelijke velgen, hoeveel inch is dat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef disyn het volgende:
Meld zich opnieuw met fotow
BMW E39 520i High Executive met als geboortejaar 1998
zie onderstaand fotow voor meer info
[ afbeelding ]
Je hebt het over de voorste draagarmen neem ik aan? Je kan de schroeven waarmee ze vast zitten aan de auto zo losschroeven maar dan ben je er nog niet De rubbers zitten namelijk geperst op de draagarmen dus die krijg je er niet zo maar af. Ik had toen ik m'n subframe verving alles los liggen en zelfs toen kreeg ik het niet voor elkaar..quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:19 schreef Maharbal het volgende:
Zoals ik in m'n project-topic aangaf heb ik dus nieuwe draagarmrubbers nodig. Die dingen zitten in een soort metalen ring....
Weet iemand of ik die metalen ring gewoon zo los kan schroeven en de ring samen met het draagarmrubber zo onder de auto weg kan halen zonder dat er bijzondere dingen met dat ding gebeuren?
19 inch...kopen? Dank voor de complimentquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Slik, dat is prijzig. Hoezo zou je schijven en blokken preventief vervangen? Is toch te zien als ze versleten zijn, maja is ook een klusje van niks. Ach kan je weer ff mee rijden
[..]
Cool, jammer van die booskijkers. Wel gruwelijke velgen, hoeveel inch is dat?
Yep de voorste. Ik was er al achter dat die rubbers geperst zijn inderdaad, maar kun je de draagarm gewoon zo losschroeven in principe en meenemen om er aan te werken? Zonder dat je auto als het ware in elkaar pleurt (ik heb daar vrij weinig inzicht in).quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Je hebt het over de voorste draagarmen neem ik aan? Je kan de schroeven waarmee ze vast zitten aan de auto zo losschroeven maar dan ben je er nog niet De rubbers zitten namelijk geperst op de draagarmen dus die krijg je er niet zo maar af. Ik had toen ik m'n subframe verving alles los liggen en zelfs toen kreeg ik het niet voor elkaar..
Bedoel je dit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:19 schreef Maharbal het volgende:
Zoals ik in m'n project-topic aangaf heb ik dus nieuwe draagarmrubbers nodig. Die dingen zitten in een soort metalen ring....
...
Nee, zonder draagarm zit het wiel eigenlijk nergens meer aan vast (behalve aan de veerpoot en de stuurstang) dus dan ligt ie op de grond Draagarm zit op 3 punten vast:quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yep de voorste. Ik was er al achter dat die rubbers geperst zijn inderdaad, maar kun je de draagarm gewoon zo losschroeven in principe en meenemen om er aan te werken? Zonder dat je auto als het ware in elkaar pleurt (ik heb daar vrij weinig inzicht in).
http://www.tinygarage.com/post/5/
Aan zoiets dacht ik dus: gewoon die hele draagarm mooi meenemen en met bankschroeven werken of langs een garage die mij waarschijnlijk wel even helpt.
Ja, gewoon de ring waar het rubber in zit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
http://wp1016621.wp027.we(...)st/f01513/f01513.htm
De fuseekogel bij het wiel kan sowieso redelijk makkelijk los nu denk ik, omdat de veren pas een maandje geleden vervangen zijn. Ik vraag me dus ook af of dat hele deel er nou af moet, of er een andere oplossing voor is?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:16 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Nee, zonder draagarm zit het wiel eigenlijk nergens meer aan vast (behalve aan de veerpoot en de stuurstang) dus dan ligt ie op de grond Draagarm zit op 3 punten vast:
- Aan het wiel
- Aan het subframe
- In het rubber
Als de boel goed vastgeroest zit kan zeker de fuseekogel die door het subframe zit een hel zijn Maar zou er geen andere manier voor zijn? Want om voor 2 rubbertjes de hele voorophanging uit elkaar te moeten halen lijkt me wel raar..
Nee, een specialist Alles is OEM-installed, maar goed, volgende keer zelf wat bestellen en dan een doe-het-zelf garage opzoeken Heb 200 ex. BTW en voor de schijven en blokken, dat kan met bijna de helft minder, zonder in te leveren in kwaliteit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat een geld .
Zeker bij de dealer geweest?
Just curious, wat vraag je ervoor?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:06 schreef disyn het volgende:
[..]
19 inch...kopen? Dank voor de compliment
Wil mijn velgen kwijt
Hoezo, ga je nu voor 20 inch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:06 schreef disyn het volgende:
[..]
19 inch...kopen? Dank voor de compliment
Wil mijn velgen kwijt
Ding was bij mij na 150K kms en/of 7 jaar op. Zaten allemaal dwarsscheuren aan de binnen(=geribbelde) kant.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:59 schreef Bowny het volgende:
Laat ik eens een domme vraag stellen! Die multiriem in m'n E46....wanneer moet die eigenlijk vervangen worden? Zit daar een kilometrage aan vast?
Nog een algemene vraag, misschien leuk voor discussie: Wat is een goed setje gereedschap om de kleine klussen zelf uit te voeren? Het hoeft uiteraard geen garage-kwaliteit te zijn, maar ook weer niet een schroevedraaier van de Action voor EUR 0,95.
Even zoeken om de hoeveel km een distributieriem van een E46 vervangen moet worden, maar ik zou het geen 150dkm aandurven. Als die bende knapt ben je het haasje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ding was bij mij na 150K kms en/of 7 jaar op. Zaten allemaal dwarsscheuren aan de binnen(=geribbelde) kant.
Tengtools vind ik wel aardig compromis prijs/kwaliteit.
Voor dingen die ik vaak gebruik; doppendoos oid., heb ik liever Hazet, Rahsol/Gedore oid.
Blue Point (B-merk van Snap on) is ook wel aardig als je er een beetje voordelig aan kan komen. Beta is ook OK. Op motorbeurzen (as. weekend Utrecht) ed. heb je vaak ook prima aanbiedingen.
Wij 46'ers hebben al een kettingquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Even zoeken om de hoeveel km een distributieriem van een E46 vervangen moet worden,
Ja, ik wist dat die van m'n moeder een ketting heeft....maar ik las dat hierboven iemand het had over de distributieriem (tenzij ik het fout las), dus ik dacht dat het misschien per blok kon verschillen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef Bowny het volgende:
[..]
Wij 46'ers hebben al een ketting
Gaat om de zichtbare snaar voorin.
Dat schreef ik ook niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
...
Overigens is Gedore niet meteen een erg goedkoop setje.
...
Die auto is echt heel geil.. E39 is na mijn mening het aller mooiste 5 Serie, vooral de Mquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef disyn het volgende:
Meld zich opnieuw met fotow
BMW E39 520i High Executive met als geboortejaar 1998
zie onderstaand fotow voor meer info
[ afbeelding ]
Veel te grote velgen..?? Wat wil je er dan onder? 14inch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:14 schreef Catch22- het volgende:
erg jammer van de imo te grote velgen en de booskijkers. Verder wel lekker
Wat ik net 30 min geleden hoorde...is dat die velgjes nog niet zijn opgehaald .quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:58 schreef piekartz87 het volgende:
ik wil ook een ketting
maargoed heb net een verse d-riem dus ik kan weer ff.
heb nu ook waarschijnlijk orginele 3serie velgjes, ipv mijn orginele wieldoppen waar ik wel op uit ben gekeken.
17" is m.i. al groot genoegquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Veel te grote velgen..?? Wat wil je er dan onder? 14inch?
klopt :p fucking zeeland. ik woon door de week in leeuwarden en in het weeken in twente,quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat ik net 30 min geleden hoorde...is dat die velgjes nog niet zijn opgehaald .
Ik weet dat vervoer is geregeld, maar gaf slechts aan dat je ze nog niet hebt!quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:43 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
klopt :p fucking zeeland. ik woon door de week in leeuwarden en in het weeken in twente,
veel verder weg kon het niet zijn in eigen land.
maar vervoer is al geregeld als het goed is
en anders moet ik een hele tank brandstof opofferen.
ik zei dan ook dat ik nu waarschijnlijk die velgen heb :pquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik weet dat vervoer is geregeld, maar gaf slechts aan dat je ze nog niet hebt!
Post wel pics als je ze hebt!
Dus jij zit ook in Leeuwarden, als het weer mooi weer is mini-meet met die van Maharbal erbij doen dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:10 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ik zei dan ook dat ik nu waarschijnlijk die velgen heb :p
ik zal zeker pics posten mn auto ziet er verder nu alleen niet uit, ik moet nog roest wegwerken van't zomer
ik vind het primaquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dus jij zit ook in Leeuwarden, als het weer mooi weer is mini-meet met die van Maharbal erbij doen dus
mijn E36 heeft gelukkig ook n ketting Is dr eigenlijk een Km stand waarbij de ketting vervangen moet worden? Dan kan ik vast gaan sparen, bij mn motor was dat ook een behoorlijke kostenpost.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef Bowny het volgende:
[..]
Wij 46'ers hebben al een ketting
Gaat om de zichtbare snaar voorin.
650koeien.. ivm stoeprandschade is de prijs daartoe gemaaktquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:27 schreef Bowny het volgende:
[..]
Just curious, wat vraag je ervoor?
Niet nodig Turq, jij zegt toch weer dat je er niet meer voor over hebt dan ¤250 .quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:43 schreef Turquaz52 het volgende:
Maak es een screenshot en post eens hier..
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:43 schreef Turquaz52 het volgende:
Maak es een screenshot en post eens hier..
Toch kijk ik er graag na, en wat moet ik met een e30.. kan er toch een rijden wanneer ik dat wilquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niet nodig Turq, jij zegt toch weer dat je er niet meer voor over hebt dan ¤250 .
Is ook een tool voorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:47 schreef mighty_myte het volgende:
Gisteren mijn e34 nieuwe olie en oliefilter gegeven! Jeeej!
Straks eens proberen wat pinnetjes met elkaar te verbinden om de service interval te resetten.
pics van je e34?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:47 schreef mighty_myte het volgende:
Gisteren mijn e34 nieuwe olie en oliefilter gegeven! Jeeej!
Straks eens proberen wat pinnetjes met elkaar te verbinden om de service interval te resetten.
Wel zo handig als je niet precies weet wat je doet.quote:
Volgens mij moet je voor dat resetten 2 pinnen doorverbinden dmv een paperclip. Bij elke pin staat een nummer dus in feite kun je weinig verknoeien dan maar toch. Dat tooltje kost iets van 2 tientjes en werkt gegarandeerdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:10 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wel zo handig als je niet precies weet wat je doet.
Je kan nl. ook dingen stuk maken.
Maar ff goed uitzoeken hoe en wat en er is geen probleem.
Vraagprijs?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:56 schreef metallicattim het volgende:
Mijn vader verkoopt zijn E30 320i edition i.v.m. aankoop cabrio, misschien heeft iemand interesse?
http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=10&t=20003
2 tientjes voor iets wat je ook met een paperclip kan doen? Zelfs Bill Gates zal je uitlachenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je voor dat resetten 2 pinnen doorverbinden dmv een paperclip. Bij elke pin staat een nummer dus in feite kun je weinig verknoeien dan maar toch. Dat tooltje kost iets van 2 tientjes en werkt gegarandeerd
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:52 schreef Maharbal het volgende:
Misschien is het handig als je de inhoud hier gewoon even copy-paste Tim, niet iedereen kan er bij.
Ik ga 't nu niet doen, want ik weet niet in hoeverre dat op prijs wordt gesteld.
Er zijn al 2 geintresseerden op dit moment, we proberen voor 2 maart als ie uit de schorsing komt een nieuwe APK erop te zetten en dan gaat ie officieel de verkoop in.quote:Hey mensen,
De 320i van mijn vader > http://www.e30fansite.nl/320i/BMW-Otto.html gaat binnen nu en een kleine maand in de verkoop i.v.m. de wens naar een cabrio.
De beschrijving:
320i
1990
2 deurs
Handgeschakeld
Benzine
- Edition uitvoering.
- Centrale Deurvergrendeling.
- Elec. ramen
- Elec. schuif/kanteldak
- Daklijsten in kleur meegespoten
- Kofferbakklepbekleding
- Edition grijs interieur, ook middenconsole/dashboardkasje
km. stand 175.000 ( exacte stand zal ik nog vermelden )
Diamantschwarz
Zomer: 16" Azev A 9J et10 ( de banden hiervan zijn aan vervanging toe en de randjes moeten opnieuw gepolijst worden )
Winter: 14" BBS Honingraat ( bandjes zijn prima )
- Eibach Prokit 35mm verlaagd
- Koni geel nastelbare dempers
- Bonrath verlagingsveerschotels 1cm
- OBC II
- M-Tech II Kofferbakspoiler
- Kopsteunen achteren
- Zonnerollo in hoedenplank
- Zwarte niertjes
- Trommelremmen achteren vervangen door schijfremmen
- RVS Supersport einddemper
- Ander chippie van ebay, waardoor ie een flink stuk pittiger is als een standaard 320i!
- Binnenspiegel met leeslampjes
- Philips 6000K xenon
- Geluidsinstallatie bestaande uit Hifonics 5 kanaals versterker
(4x50W RMS en 1x200W RMS), Crunch 250W RMS subwoofer,
JBL 70W RMS achteren en een Focal setje voren.
Recente foto's worden ook zo snel mogelijk gemaakt/geplaats.
En dan de minpunten:
- Dak is dof
- Aantal krassen rondom
- Beetje roest wielkasten > moet zeker behandeld worden om erger te voorkomen
APK is op dit moment verlopen, maar zodra de auto over 2 weken uit de schorsing komt, komt er weer een nieuwe APK op, want er waren maar een paar kleine dingen mis.
Het is een zeer sportieve wagen, zowel in uitstraling als in onderstel/uitlaat, maar er zit ook zeker wat werk aan.
De bedoeling van dit topic is om te peilen of iemand interesse heeft in deze wagen, je kan je hier melden of mail me op webmaster@E30Fansite.nl.
Wij dachten zelf aan een vraagprijs rond de 2000 euro ( incl. alles wat hierboven beschreven is, dus ook nieuwe APK, maar dat is dan midden maart pas ).
Grtz Tim
uhm..nee ..ik ga waarschijnlijk een maatje kleiner, ben opzoek naar de orginele m5 39 velgen. En volgens mij worden deze in 18 inch geleverd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:32 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hoezo, ga je nu voor 20 inch?
Ik heb zo stiekem een voorgevoel dat dat imi is, en niet origineel zoals hij zegt .quote:Op zondag 21 februari 2010 14:57 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb M5 velgen liggen als je er na op zoek bent... ben toch van plan om mijn M6 velgen onder mijn witte e36 te pleuren en niet de M5 velgjes..
Eerlijk gezegd weet ik het niet.. Ik heb hem van een BMW Auto Demontage bedrijf gekocht, maar nooit wat mee gedaan of na terug gekeken..quote:Op zondag 21 februari 2010 14:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb zo stiekem een voorgevoel dat dat imi is, en niet origineel zoals hij zegt .
Oliebeurt-reset:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je voor dat resetten 2 pinnen doorverbinden dmv een paperclip. Bij elke pin staat een nummer dus in feite kun je weinig verknoeien dan maar toch. Dat tooltje kost iets van 2 tientjes en werkt gegarandeerd
Nice.. vriend van me heeft ook een e34 320i (Zonder Vanos):quote:Op zondag 21 februari 2010 15:20 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
[Centraal] BMW fantopic [Deel 19] Freunden am Fahren
Ik vind het juist vet om hem zo origineel mogelijk te houden.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nice.. vriend van me heeft ook een e34 320i (Zonder Vanos):
[ afbeelding ]
Green OpenAir Filter, ECU van 325i, Uitlaatlijn van 325i van spruitstuk tot einddemper & AC Schnitzer velgjes. Van leer tot houtinleg.. etc.. etc..
en dat is genoeg om het een sjonniebak te maken.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:54 schreef Turquaz52 het volgende:
hij is zoals je kunt zien ook origineel, op de velgen & LimoBlack ramen na.
Is mij nooit opgevallen om eerlijk te zijn. Misschien dat je er extra op let omdat je dat kenteken zelf hebt waardoor het meer opvalt. Altijd als ik op de klok kijk is het ook toevallig 22:22 maar je gaat er dan onbewust naar kijken dan.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:12 schreef Bowny het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar valt het jullie ook op dat er veel E46's rondrijden met het volgende kenteken-format (including mine): 00-Nx-xx, zowel origineel als import
Sjonniebak of zakenmanbak?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en dat is genoeg om het een sjonniebak te maken.
'LimoBlack' kom op, ziet er niet uit
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:35 schreef Catch22- het volgende:
Als je drugs rondbrengt, dan is het een zakenbak
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:35 schreef Catch22- het volgende:
Als je drugs rondbrengt, dan is het een zakenbak
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:35 schreef Catch22- het volgende:
Als je drugs rondbrengt, dan is het een zakenbak
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:35 schreef Catch22- het volgende:
Als je drugs rondbrengt, dan is het een zakenbak
Ik zal er over nadenken..het kan ook zijn dat ik overstap naar bbs lemans..want die staan er ook gruwelijk onder ..*vind ikquote:Op zondag 21 februari 2010 14:57 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb M5 velgen liggen als je er na op zoek bent... ben toch van plan om mijn M6 velgen onder mijn witte e36 te pleuren en niet de M5 velgjes..
De ene is zwart en de ander zilver chrome..quote:Op maandag 22 februari 2010 23:53 schreef 2cv het volgende:
Zijn deze en deze koplamp hetzelfde (behalve het verschil tussen links en rechts en de schade) ?
Ik neem aan dat die geen 2e handsen verkopen voor een zacht prijsje Ook erg zonde om een zaag ofzo in een nieuwe koplampunit te zetten ...quote:
2. 1 links en 1 rechts. Er moet xenon in zitten (dus projectorlenzen) en er moet OF angeleyes in zitten OF ik moet het er eenvoudig in kunnen schroeven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:44 schreef Turquaz52 het volgende:
hoeveel e30 koplampen heb jij nodig?
Kan geregeld worden, wat wil je er voor geven..?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die geen 2e handsen verkopen voor een zacht prijsje Ook erg zonde om een zaag ofzo in een nieuwe koplampunit te zetten ...
[..]
2. 1 links en 1 rechts. Er moet xenon in zitten (dus projectorlenzen) en er moet OF angeleyes in zitten OF ik moet het er eenvoudig in kunnen schroeven.
Hoe kom je daar bij? Zie constant mensen die dingen in hun E30 zetten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En dat er Angel eyes in zitten is dan jou probleem, of ze er eenvoudig ingeschroefd worden, want in een originele e30 koplamp kun je onmogelijk Angel eyes in gooien..
ja,maar gooien ? Dat lijkt me wel wat oefening vragenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Zie constant mensen die dingen in hun E30 zetten.
Maar het is niet onmogelijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja,maar gooien ? Dat lijkt me wel wat oefening vragen
Dan neem ik het toch terug.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Zie constant mensen die dingen in hun E30 zetten.
theoretisch, dan...ik heb het nog nooit zien lukken...quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:59 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Maar het is niet onmogelijk
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:58 schreef dnzl het volgende:
Vind die angeleyes het een beetje sneu staan bij de E30.
Amen. Tunen doe je maar met een Niksan of Golfquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:00 schreef Hyperdude het volgende:
Hou die dingen GVD eens origineel.
Leg er eventueel een dikker blok in, of een Eibach setje er onder, en blijf er dan verder van af!
Hoe erg kan een mens zichzelf tegenspreken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:00 schreef Hyperdude het volgende:
Hou die dingen GVD eens origineel.
Leg er eventueel een dikker blok in, of een Eibach setje er onder, en blijf er dan verder van af!
niemand?quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:17 schreef Bouke-p het volgende:
HELP!
Mijn contactslot was stuk, en met veel moeite heb ik t oude slot eruit gekregen.(geboord) Nu krijg ik echter t nieuwe slot er niet in. Het wil niet vastklikken, als ik hem erin duw draait de sleutel ook maar een paar mm. Is er een speciale volgorde om dit te doen?tips?
Misschien kun je hier ergens een how-to vinden.quote:
lag een M50B25 inquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:00 schreef Hyperdude het volgende:
Hou die dingen GVD eens origineel.
Leg er eventueel een dikker blok in, of een Eibach setje er onder, en blijf er dan verder van af!
die waren geloof ik 269 euroquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef mighty_myte het volgende:
Ziet er wel sjiek uit. Wil ik ook in mijn E34.
Wat kost zo'n setje?
dus een E30 met een M3 motor van een E46 ofzo.. vind je niet kunnen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Amen. Tunen doe je maar met een Niksan of Golf
hij zegt amen op iemand die zegt dat dat wel kanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
dus een E30 met een M3 motor van een E46 ofzo.. vind je niet kunnen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij zegt amen op iemand die zegt dat dat wel kan
quote:
ja je kan ze ook gerust vinden voor 80 euro oid. maar als je dan na 2 weken een half verlicht rondje hebt ben je ook niet blijquote:
Optisch tunen heet voor mij verneuken; verpauperen; verkrachten; et ceteraquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef justmattie het volgende:
Tunen is bij mij optisch tunen. Een dik blok er in gooien niet
Komt op hetzelfde neer inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Optisch tunen heet voor mij verneuken; verpauperen; verkrachten; et cetera
dus een auto die op 15 inch wordt afgeleverd vind je zo mooier dan wanneer je er mooie 17 inches onder zet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Optisch tunen heet voor mij verneuken; verpauperen; verkrachten; et cetera
Als je op een normale 3-serie een M3-spoiler zet is pretentieus.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:33 schreef rival het volgende:
[..]
dus een auto die op 15 inch wordt afgeleverd vind je zo mooier dan wanneer je er mooie 17 inches onder zet?
en de spoiler die bmw standaard op een M zet, als je die op een normale coupe zet dan is die coupe ineens verneukt?
Ongetwijfeld dat je iets anders aanhaalt, maar die M50B25 zit in ieder geval niet in een E46 M3.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
dus een E30 met een M3 motor van een E46 ofzo.. vind je niet kunnen?
iddquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:33 schreef rival het volgende:
[..]
dus een auto die op 15 inch wordt afgeleverd vind je zo mooier dan wanneer je er mooie 17 inches onder zet?
en de spoiler die bmw standaard op een M zet, als je die op een normale coupe zet dan is die coupe ineens verneukt?
ga na huis jijquote:
je rijdt te langzaamquote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef Alicey het volgende:
Even een vraagje aan de kenners. Ik gebruik mijn BMW het meeste in en om de stad en rijd daardoor dus vrij vaak binnen de bebouwde kom of op provinciale wegen. Als ik de gewenste snelheid heb bereikt kies ik meestal een versnelling waarmee de motor ongeveer 1,5k toeren draait.
De vraag is, is dat eigenlijk wel goed voor de motor?
Leg dat maar uit aan die club in Leeuwarden.quote:
Niks mis mee, is ook de toeren gebied waar mijn automaat in draait...quote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef Alicey het volgende:
Even een vraagje aan de kenners. Ik gebruik mijn BMW het meeste in en om de stad en rijd daardoor dus vrij vaak binnen de bebouwde kom of op provinciale wegen. Als ik de gewenste snelheid heb bereikt kies ik meestal een versnelling waarmee de motor ongeveer 1,5k toeren draait.
De vraag is, is dat eigenlijk wel goed voor de motor?
Is dat ook een benzinemotor?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niks mis mee, is ook de toeren gebied waar mijn automaat in draait...
1,5k daar rijdt de auto lekker bij (als het veel minder dan 1,5k wordt dan gaat-ie idd een beetje stotteren).quote:Op maandag 1 maart 2010 13:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Nieuwere auto's kunnen dat makkelijk hebben. Gewoon snel gas geven en snel schakelen, dat schijnt het zuinigste te zijn.
Bij de oudere bakken (en dan vooral de 4 versnellingen) moet je gewoon hoog in de toeren blijven anders rijdt het voor geen meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |