Ik neem aan dat die geen 2e handsen verkopen voor een zacht prijsjequote:
2. 1 links en 1 rechts. Er moet xenon in zitten (dus projectorlenzen) en er moet OF angeleyes in zitten OF ik moet het er eenvoudig in kunnen schroeven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:44 schreef Turquaz52 het volgende:
hoeveel e30 koplampen heb jij nodig?
Kan geregeld worden, wat wil je er voor geven..?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die geen 2e handsen verkopen voor een zacht prijsjeOok erg zonde om een zaag ofzo in een nieuwe koplampunit te zetten ...
[..]
2. 1 links en 1 rechts. Er moet xenon in zitten (dus projectorlenzen) en er moet OF angeleyes in zitten OF ik moet het er eenvoudig in kunnen schroeven.
Hoe kom je daar bij? Zie constant mensen die dingen in hun E30 zetten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En dat er Angel eyes in zitten is dan jou probleem, of ze er eenvoudig ingeschroefd worden, want in een originele e30 koplamp kun je onmogelijk Angel eyes in gooien..
ja,maar gooien ? Dat lijkt me wel wat oefening vragenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Zie constant mensen die dingen in hun E30 zetten.
Maar het is niet onmogelijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja,maar gooien ? Dat lijkt me wel wat oefening vragen
Dan neem ik het toch terug.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Zie constant mensen die dingen in hun E30 zetten.
theoretisch, dan...ik heb het nog nooit zien lukken...quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:59 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Maar het is niet onmogelijk
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:58 schreef dnzl het volgende:
Vind die angeleyes het een beetje sneu staan bij de E30.
Amen. Tunen doe je maar met een Niksan of Golfquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:00 schreef Hyperdude het volgende:
Hou die dingen GVD eens origineel.![]()
Leg er eventueel een dikker blok in, of een Eibach setje er onder, en blijf er dan verder van af!
Hoe erg kan een mens zichzelf tegenspreken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:00 schreef Hyperdude het volgende:
Hou die dingen GVD eens origineel.![]()
Leg er eventueel een dikker blok in, of een Eibach setje er onder, en blijf er dan verder van af!
niemand?quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:17 schreef Bouke-p het volgende:
HELP!
Mijn contactslot was stuk, en met veel moeite heb ik t oude slot eruit gekregen.(geboord) Nu krijg ik echter t nieuwe slot er niet in. Het wil niet vastklikken, als ik hem erin duw draait de sleutel ook maar een paar mm. Is er een speciale volgorde om dit te doen?tips?
Misschien kun je hier ergens een how-to vinden.quote:
lag een M50B25 inquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:00 schreef Hyperdude het volgende:
Hou die dingen GVD eens origineel.![]()
Leg er eventueel een dikker blok in, of een Eibach setje er onder, en blijf er dan verder van af!
die waren geloof ik 269 euroquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef mighty_myte het volgende:
Ziet er wel sjiek uit. Wil ik ook in mijn E34.
Wat kost zo'n setje?
dus een E30 met een M3 motor van een E46 ofzo.. vind je niet kunnen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Amen. Tunen doe je maar met een Niksan of Golf
hij zegt amen op iemand die zegt dat dat wel kanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
dus een E30 met een M3 motor van een E46 ofzo.. vind je niet kunnen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij zegt amen op iemand die zegt dat dat wel kan
ja je kan ze ook gerust vinden voor 80 euro oid. maar als je dan na 2 weken een half verlicht rondje hebt ben je ook niet blijquote:
Optisch tunen heet voor mij verneuken; verpauperen; verkrachten; et ceteraquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef justmattie het volgende:
Tunen is bij mij optisch tunen. Een dik blok er in gooien niet
Komt op hetzelfde neer inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Optisch tunen heet voor mij verneuken; verpauperen; verkrachten; et cetera
dus een auto die op 15 inch wordt afgeleverd vind je zo mooier dan wanneer je er mooie 17 inches onder zet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Optisch tunen heet voor mij verneuken; verpauperen; verkrachten; et cetera
Als je op een normale 3-serie een M3-spoiler zet is pretentieus.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:33 schreef rival het volgende:
[..]
dus een auto die op 15 inch wordt afgeleverd vind je zo mooier dan wanneer je er mooie 17 inches onder zet?
en de spoiler die bmw standaard op een M zet, als je die op een normale coupe zet dan is die coupe ineens verneukt?
Ongetwijfeld dat je iets anders aanhaalt, maar die M50B25 zit in ieder geval niet in een E46 M3.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
dus een E30 met een M3 motor van een E46 ofzo.. vind je niet kunnen?
iddquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:33 schreef rival het volgende:
[..]
dus een auto die op 15 inch wordt afgeleverd vind je zo mooier dan wanneer je er mooie 17 inches onder zet?
en de spoiler die bmw standaard op een M zet, als je die op een normale coupe zet dan is die coupe ineens verneukt?
ga na huis jijquote:
je rijdt te langzaamquote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef Alicey het volgende:
Even een vraagje aan de kenners. Ik gebruik mijn BMW het meeste in en om de stad en rijd daardoor dus vrij vaak binnen de bebouwde kom of op provinciale wegen. Als ik de gewenste snelheid heb bereikt kies ik meestal een versnelling waarmee de motor ongeveer 1,5k toeren draait.
De vraag is, is dat eigenlijk wel goed voor de motor?
Niks mis mee, is ook de toeren gebied waar mijn automaat in draait...quote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef Alicey het volgende:
Even een vraagje aan de kenners. Ik gebruik mijn BMW het meeste in en om de stad en rijd daardoor dus vrij vaak binnen de bebouwde kom of op provinciale wegen. Als ik de gewenste snelheid heb bereikt kies ik meestal een versnelling waarmee de motor ongeveer 1,5k toeren draait.
De vraag is, is dat eigenlijk wel goed voor de motor?
Is dat ook een benzinemotor?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niks mis mee, is ook de toeren gebied waar mijn automaat in draait...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |