Ik ben voor zon. Open met dat dak!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:20 schreef Hyperdude het volgende:
Goed topic!
Wanneer wordt het weer zomer; heb het helemaal gehad met dit weer.![]()
[ afbeelding ]
Wil weer lekker gassen en hendige bochtjes boeken.![]()
idd, mooi glimmend met de zon er op.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:45 schreef SingleCoil het volgende:
Wel lekker weer. Jij met je schone gepoetste auto...
Dan is nu dus een prima moment!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:46 schreef k_man het volgende:
Dondert niet. Als het windstil is en het zonnetje schijnt, kan het dak open. Desnoods met stoelverwarming aan en kachel op standje Sahel.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben voor zon. Open met dat schuifdak!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:37 schreef Youp het volgende:
TVP en een mooi winters plaatje...![]()
[ afbeelding ]
Aangezien het op de laatste pagina over 6 series ging...
Ik heb een M.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Jammer om te lezen dat niemand een M-Eentje heeft.
Ik zag 'm een tijd geleden nog bij de dealert in m'n buurt, ik wilde eigenlijk instappen en meteen wegrijden met dat ding
Ik heb het over de legendarische M1.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:42 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik heb een M.
Maar ik weet niet of ik wel in 't rijtje wil.
Ohh, een M1.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb het over de legendarische M1.
Maar wat voor M heb je? En als je niet in het rijtje wil, hoeft het niet
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Heb ik trouwens het E-nummer van je auto goed k_man?
Als je het zelf kunt, kost het je ongeveer 90 euro aan materiaal, valt mee toch.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:22 schreef piekartz87 het volgende:
oja,, binnenkort distributieriem vervangen
Was bij de E30 de 316 geen 1.8 motor?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:21 schreef piekartz87 het volgende:
E30 316i hier.
stelt natuurlijk weinig voor maar het is mijn eerste auto en ik heb er al 4+ jaar heel veel plezier van.
Ben ook een arme student, als ik daar eens vanaf ben word het tijd voor een 2.0 of meer.
Het is wel de heerlijkste 1.6 die ik me kan voorstellen en ik heb in veel wagens gereden.
316i M10B18 1766cc injectie (1987-1988) 8 102 pk 12,1 squote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Mooie OP![]()
[..]
Was bij de E30 de 316 geen 1.8 motor?
De 316 is geleverd met de M10B16 en M10B18quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Mooie OP![]()
[..]
Was bij de E30 de 316 geen 1.8 motor?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:47 schreef MrTorture het volgende:
k Ben zelf helemaal geen fan van de E30 serie moet ik eerlijk zeggenMaar de E38 7-serie vind ik van de oudjes dan wel weer schitterend
Of een oude Isetta
Of de klassieke BMW's of EMW's in de tijd dat die fabriek eigendom was van BMW. Maar goed, die zijn allemaal onbetaalbaar :p
www.E30Winkel.nlquote:Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Wie weet trouwens nog een goede onderdelenhandelaar die online zit?
Ik heb een aantal gevonden, maar geen van allen had toch een belangrijk onderdeel. Een ventilator voor interieurverwarming.
Eén site had zelfs dobbelstenen voor je middenspiegel, maar geen ventilator....
BPMquote:Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef Maharbal het volgende:
Mooie M3!
Kolere waarom zijn al die auto's zoveel goedkoper in het buitenland.
quote:
quote:re·to·risch bn, bw behorend tot de retorica: een ~e vraag schijnvraag waarin het antwoord al opgesloten ligt
over onbetaalbaar gesproken!quote:
Goeiesmorgens, dat kost je wel een paar duiten. Het materiaal hoeft niet al te duur te zijn, maar het werk dat er in gaat zitten wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef YoshiBignose het volgende:
tha_rizzo, jij bent toch een beetje de kenner van E28's? Wat kost een lekke koppakking laten repareren ongeveer?
Mijn BMWquote:
Ik heb hier een onderdelensite voor me en een nieuwe koppakking kost daar ¤134,- / ¤155,-quote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef YoshiBignose het volgende:
tha_rizzo, jij bent toch een beetje de kenner van E28's? Wat kost een lekke koppakking laten repareren ongeveer?
Uit mijn hoofd beginnen die al bij 10k brutoquote:
Het zou grappiger zijn als je baas in een kale Renault Espace komt aanrijden en jij zet je full options E60 ernaastquote:Op zondag 24 januari 2010 22:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh dat valt best wel mee, maar ik vind die E60 iets te groot en luxe. Dan rij ik in de zelfde auto als m'n baas![]()
Ze hebben nu het KIA logo gejatquote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Bowny is een BYD niet wat voor jou, is een chinees autobedrijf. Grootste fakers ooit, moet je dit logo maar eens zien (rara waar lijkt het op):
[ afbeelding ]
(ze hebben ondertussen al een ander logo)
Ik kan het helaas niet zelf. ja misschien wel maar ik durf het nog niet zo goed aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:11 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Als je het zelf kunt, kost het je ongeveer 90 euro aan materiaal, valt mee toch.
Enneh, elke E30 is mooi, ondanks welke motor erin ligtEr waren 2 316's op de E30 Summer Meet 2008 en die werden voor meer getaxeerd dan enkele 6 pitters!
Gaat er maar om hoeveel plezier jij van je wagen hebt.
Dit dus. Dan kun je inclusief materiaal al voor om en nabij de ¤200 klaar zijn! Scheelt een hoop.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:39 schreef metallicattim het volgende:
@Piekarts87, ik kan je ook nog wel wat mensen aanraden van E30Fansite.nl die erg goed zijn en geen garagetarieven hanterenligt eraan waar je woont
Weheheh inderdaad, maar dat komt in ieder geval dichter in de buurt van de kwaliteit die je kan verwachten.quote:
Kia biedt tegenwoordig 7 jaar garantie. Ze hebben de ex-kwaliteitscontroleur van VW nu in huis, dus dat valt wel meequote:Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Weheheh inderdaad, maar dat komt in ieder geval dichter in de buurt van de kwaliteit die je kan verwachten.
ja ik heb misschien al een mannetjequote:Op maandag 25 januari 2010 09:39 schreef metallicattim het volgende:
@Piekarts87, ik kan je ook nog wel wat mensen aanraden van E30Fansite.nl die erg goed zijn en geen garagetarieven hanterenligt eraan waar je woont
Ik woon zelf ook in Leeuwarden en ken wel iemand in Wolvega die dat voor je kan doen (mocht je eigen mannetje niet doorgaan!)quote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ja ik heb misschien al een mannetje
ik woon in de omgeving almelo, maar zit op kamers in leeuwarden.
dus beide zou kunnen haha.
Juh, maar die is over het algemeen wat drukker denk ik hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef metallicattim het volgende:
En ik ken nog iemand die in Finsterwolde, wij noemen hem de E30Guru
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef Catch22- het volgende:
die heb ik ook gecontact voor een aantal werkzaamheden
Goed dat dit soort types bestaan, separates the men from the boys.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:11 schreef Xtr3mE het volgende:
Hebben de BMW fans hier nog woorden voor?
Aargh!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:10 schreef dnzl het volgende:
[..]
Goed dat dit soort types bestaan, seperates the men from the boys.
Hoe zit het trouwens met een sportfilter zoals die op BMWwinkel.nl. Iemand er ervaring mee?
Ja hoor. "Golfjes zijn ook heel leuk, echt!".quote:Op maandag 25 januari 2010 22:11 schreef Xtr3mE het volgende:
Hebben de BMW fans hier nog woorden voor?
Ik vind het stigma van die dingen jammer, want ik persoonlijk vind Golfjes ook wel leuk als autotjes. Vanaf de Golf IV rijden ze al prima, en vanaf de Golf V vind ik ze er ook nog wel leuk uitzien. Gelukkig rijden er vooralsnog niet niet AL te veel "petjes etc." in Golf V'jes, omdat die nog ietwat duurder zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor. "Golfjes zijn ook heel leuk, echt!".
Die V'tjes zien er beter uit dan de voorgangers, maar ik loop er persoonlijk niet echt warm voor (maar ik heb denk ik nogal een uitgesproken smaak en ik ben erg verwend waar het op auto's aankomt)..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vind het stigma van die dingen jammer, want ik persoonlijk vind Golfjes ook wel leuk als autotjes. Vanaf de Golf IV rijden ze al prima, en vanaf de Golf V vind ik ze er ook nog wel leuk uitzien. Gelukkig rijden er vooralsnog niet niet AL te veel "petjes etc." in Golf V'jes, omdat die nog ietwat duurder zijn.
Understatement of the year (Nu al !)quote:Maar de Auto heeft wat schoonheidsfouten
Dat kon vanaf zaterdag al.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:53 schreef kasper het volgende:
Vanaf heden kan de nieuwe 5 serie op bmw.nl geconfigureerd worden.
Je vergeet nog even vijf minuten te kwijlen en te dromen voordat je op 't kruisje kliktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:18 schreef MrTorture het volgende:
Ik ken het. Helemaal naar wens configureren, de prijs zien, een keer diep zuchten en op het kruisje klikken
Beter opletten wat er achter je rijdt als je 150 rijdt waar je 100 mag helpt welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:20 schreef Alicey het volgende:
De 7 die ik uitkoos begint ongeveer rond de 2 ton. Ik ben maar gestopt, het is toch boven budget.
Dus wanneer ben je te zien @ SBS6 (Wegmisbruikers)?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Beter opletten wat er achter je rijdt als je 150 rijdt waar je 100 mag helpt wel
Wrijf het er maar in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Beter opletten wat er achter je rijdt als je 150 rijdt waar je 100 mag helpt wel
Niet, maar de politieagent was not amused.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dus wanneer ben je te zien @ SBS6 (Wegmisbruikers)?
Nee, met het geld weet ik leukere dingen te doen en ik weet ook betere dingen met mijn tijd te doen dan te wachten totdat de pliesie alles heeft gecheckt en een paar rondjes om mijn auto heeft gelopen om te kijken of er niet nog iets anders is waarvoor te bekeuren valt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:05 schreef metallicattim het volgende:
jij waarschijnlijk ook niet lijk me
En wat versta je dan precies onder verwend?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die V'tjes zien er beter uit dan de voorgangers, maar ik loop er persoonlijk niet echt warm voor (maar ik heb denk ik nogal een uitgesproken smaak en ik ben erg verwend waar het op auto's aankomt)..
Voor de spanning hoef je geen Golf te kopen nee. Ik had het slechts over het feit dat mensen die dingen bij voorbaat al wegwuiven als zijnde sjonnie bakken, terwijl dat vanaf de V heel erg meevalt. Het zijn gewoon degelijke auto's en prima om in rond te rijden eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:49 schreef Catch22- het volgende:
Beetje Golf diesel doet ook al 26k euro... Dan heb je nog maar weinig spannends. Dan mag het ook wel goed rijden
Dat alle auto's waar ik tot nu toe in heb gereden auto's zijn geweest die of erg comfortabel zijn, of op een of andere manier een bijzondere charme hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En wat versta je dan precies onder verwend?
Het scheelt denk ik wel inderdaad, dat stigma.quote:Ik vind mezelf ook "verwend" als het op auto's aankomt. Ik heb vrijwel elke "normale" auto die je kunt leasen wel gereden (niet tot aan het absurde toe natuurlijk) met uitschieters hier en daar, voor m'n werk (leuk werk).
Toch blijft de Golf (vanaf de V ivm het uiterlijk) best een fijne leasebak. Rijkwaliteiten zijn ongeveer hetzelfde als al die andere leasebakken in die klasse, dus daar zal het niet aan liggen. Het is gewoon jammer van dat stigma.
Denk het ook inderdaad. Persoonlijk heb ik liever een A3 dan een Golf ofzo, maar dan zit je alweer in een andere klasse eigenlijk. Ik wil slechts zeggen dat die Golfjes helemaal zo erg niet zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat alle auto's waar ik tot nu toe in heb gereden auto's zijn geweest die of erg comfortabel zijn, of op een of andere manier een bijzondere charme hebben.
[..]
Het scheelt denk ik wel inderdaad, dat stigma.
En met een A3 rijdt je in feite ook een beetje VWquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Denk het ook inderdaad. Persoonlijk heb ik liever een A3 dan een Golf ofzo, maar dan zit je alweer in een andere klasse eigenlijk. Ik wil slechts zeggen dat die Golfjes helemaal zo erg niet zijn.
Ach, als je het zo gaat bekijken. Qua rijden, afwerking en dergelijke is er toch echt een verschil te merken in die dingen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
En met een A3 rijdt je in feite ook een beetje VW
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach, als je het zo gaat bekijken. Qua rijden, afwerking en dergelijke is er toch echt een verschil te merken in die dingen.
Anders kun je ook wel stellen dat je ook een audi rijdt als je een Lamborghini rijdt. Daar ligt (lag) immers ook de V10 van Audi in.
De afwerking van Audi net ietsjes beter, maar ik zou eerder een rijk uitgeruste Passat kopen dan een A4. Dan maar enkel FWD.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach, als je het zo gaat bekijken. Qua rijden, afwerking en dergelijke is er toch echt een verschil te merken in die dingen.
Anders kun je ook wel stellen dat je ook een audi rijdt als je een Lamborghini rijdt. Daar ligt (lag) immers ook de V10 van Audi in.
Valt me inderdaad vaker op. Als ik in zo'n A3 op het dashboard tik, dan klinkt het een pak degelijker dan menig andere auto.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef justmattie het volgende:
[..]![]()
Qua afwerking vind ik de A3 inderdaad een stuk mooier. Heb in de 2.0 diesel mogen rijden helaas.
Qua rijden zullen ze ook vast wel goed zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef Maharbal het volgende:
Denk het ook inderdaad. Persoonlijk heb ik liever een A3 dan een Golf ofzo, maar dan zit je alweer in een andere klasse eigenlijk. Ik wil slechts zeggen dat die Golfjes helemaal zo erg niet zijn.
Hihi mijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:55 schreef tha_rizzo het volgende:
De afwerking van Audi net ietsjes beter, maar ik zou eerder een rijk uitgeruste Passat kopen dan een A4. Dan maar enkel FWD.
En de Passat CC vind ik dan wel weer heel mooi. Maar als je die er bij betrekt, dan zou ik weer eerder gaan voor een A5 (DE auto van de afgelopen jaren imo. Fantastisch mooiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hihi mijnheeft ook een Passat CC als lease-auto genomen i.p.v. een Audi omdat we(ik?) die veel mooier vond(en).
quote:
We blijven tenminste in Duitslandquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Halllo waar gaat dit nou over. Ik lees golf, passat, audi![]()
Sorry, we dwaalden even af.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Halllo waar gaat dit nou over. Ik lees golf, passat, audi![]()
Jammer, jammer, jammer. 8 serie's zie je niet dagelijks en heb je er 1, ga je 'm nog verneuken ook. Die dingen kosten trouwens ook niet heel erg veel meer. Voor 8K heb je een nette 850quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Moet ik over Opel gaan beginnen?
Hoe verneuk je trouwens een 8-serie:
[ afbeelding ]
Ja en na een jaar ben je nog eens 50% van dat bedrag kwijt aan wegenbelasting, verzekering, benzine en onderhoud. Dan had ik ook wel een 850i kunnen kopen ipv een 318ci omdat het aankoopbedrag minder is, maar maandelijks ben je toch een stuk minder kwijtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jammer, jammer, jammer. 8 serie's zie je niet dagelijks en heb je er 1, ga je 'm nog verneuken ook. Die dingen kosten trouwens ook niet heel erg veel meer. Voor 8K heb je een nette 850
Hier staat wel veel nuttige informatie: http://www.e38.org/quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sorry, we dwaalden even af.
Goed, back on-topic. Mijnwil een 7-serie met een bouwjaar tussen 1995 en 2000 aanschaffen. Waar moeten we op letten bij de aankoop?
Wat doet een 7-er of 8-er in kosten en waar bestaat dat bedrag uit?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja en na een jaar ben je nog eens 50% van dat bedrag kwijt aan wegenbelasting, verzekering, benzine en onderhoud. Dan had ik ook wel een 850i kunnen kopen ipv een 318ci omdat het aankoopbedrag minder is, maar maandelijks ben je toch een stuk minder kwijt
Ten eerste het gewicht, dus 80 euro wegenbelasting per maand. Verzekering heb ik eerlijk gezegd geen idee van, maar het lijkt me (vooral bij een 8-serie) dat je die toch wel goed verzekerd wil hebben. Afhankelijk van je schadevrije jaren enzo, denk ik dat 150 euro per maand niet zo vreemd is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat doet een 7-er of 8-er in kosten en waar bestaat dat bedrag uit?
Ja maar dat terzijdequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja en na een jaar ben je nog eens 50% van dat bedrag kwijt aan wegenbelasting, verzekering, benzine en onderhoud. Dan had ik ook wel een 850i kunnen kopen ipv een 318ci omdat het aankoopbedrag minder is, maar maandelijks ben je toch een stuk minder kwijt
[..]
Hier staat wel veel nuttige informatie: http://www.e38.org/
150 per maand?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ten eerste het gewicht, dus 80 euro wegenbelasting per maand. Verzekering heb ik eerlijk gezegd geen idee van, maar het lijkt me (vooral bij een 8-serie) dat je die toch wel goed verzekerd wil hebben. Afhankelijk van je schadevrije jaren enzo, denk ik dat 150 euro per maand niet zo vreemd is?
Is het qua onderhoud meer dan een 3 of 5? En qua bezine-gebruik?quote:En dan het ergste natuurlijk onderhoud en de benzine.![]()
Maar wel coole auto heb je dan![]()
Hij ging denk ik uit van All-Risk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
150 per maand?Ook bij alleen WA?
Ik betaal voor mijn 5 nu 37 euro de maand en mijn
betaalde voor zijn laatste privé-auto iets van 30 ofzo..
[..]
Is het qua onderhoud meer dan een 3 of 5? En qua bezine-gebruik?
Ik kan me voorstellen dat dat prijziger is ja.. Maar ik twijfel persoonlijk erg of dat het waard is.quote:
Wat zou dat gemiddeld per jaar écht schelen denk je?quote:Onderhoud is sowieso meer dan bij die kleinere modellen. Andere (schaarsere) onderdelen, meer specialistischere kennis (minder van verkocht) en dat soort dingen.
Ik denk dat weinig mensen hun 8-serie alleen WA verzekerenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
150 per maand?Ook bij alleen WA?
Ik betaal voor mijn 5 nu 37 euro de maand en mijn
betaalde voor zijn laatste privé-auto iets van 30 ofzo..
[..]
Is het qua onderhoud meer dan een 3 of 5? En qua bezine-gebruik?
Met zo'n auto? Ik denk dat dat het waard is. Mijn E30 is momenteel alleen WA verzekerd omdat ik 'm pas op mijn 24e in de youngtimer-verzekering kan gooien en ik nu geen ¤100 euro p/m ga betalen voor All-Risk. Het is riskant, maar ik ga z.s.m. een taxatierapport laten maken zodat ik dat tenminste nog achter de hand heb. Op m'n 24e gaat ie meteen all-riskquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat prijziger is ja.. Maar ik twijfel persoonlijk erg of dat het waard is.
Dit durf ik echt niet te zeggen. Bekijk anders de site die Yoshi je gaf. Ik weet wel dat het een veelvoud kan zijn van wat een 3 serie je aan onderhoud kost bijvoorbeeld.quote:Wat zou dat gemiddeld per jaar écht schelen denk je?
Nogmaals, ik heb niet zo'n ding. Maar ik ben - gezien de verhalen die ik wel eens lees / ervaringen - eerder geneigd te zeggen dat het om duizenden gaat dan om honderden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef Alicey het volgende:
Scheelt het verbruik echt significant wanneer je er normaal mee rijdt? (Dat hij meer gebruikt omdat-ie zwaarder is lijkt me logisch, maar verbruik lijkt me ook afhankelijk van rijstijl). Qua onderhoud zal het idd met die onderdelen wel iets schelen... Maar hebben we het dan over honderden of duizenden euro's op jaarbasis?
als je least zijn dat meestal nieuwe autosquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor de spanning hoef je geen Golf te kopen nee. Ik had het slechts over het feit dat mensen die dingen bij voorbaat al wegwuiven als zijnde sjonnie bakken, terwijl dat vanaf de V heel erg meevalt. Het zijn gewoon degelijke auto's en prima om in rond te rijden eigenlijk.
Als ik in die klasse al zou moeten kiezen, dan koos ik liever voor zoiets dan een peugeot of iets dergelijks.
Overigens 26k? Voor dat geld heb je bijna een GTI met een paar km op de teller.
Miin 5-serie ook zoiets.. Maar de vraag is natuurlijk, hoeveel km doe je er dan mee?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:11 schreef piekartz87 het volgende:
onze 7-serie tank je pas vol met 120 euro's
Inderdaad, een nieuwe auto is na aankoop al direct minder waard..quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:33 schreef Maharbal het volgende:
Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om gebruikte auto's te leasen. Ik snap ook niet waarom mensen dat niet meer doen. Veel meer auto voor hetzelfde geld.
En wel dezelfde bijtelling, dat is weer een beetje lullig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:33 schreef Maharbal het volgende:
Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om gebruikte auto's te leasen. Ik snap ook niet waarom mensen dat niet meer doen. Veel meer auto voor hetzelfde geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |