Ik ben voor zon. Open met dat dak!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:20 schreef Hyperdude het volgende:
Goed topic!
Wanneer wordt het weer zomer; heb het helemaal gehad met dit weer.![]()
[ afbeelding ]
Wil weer lekker gassen en hendige bochtjes boeken.![]()
idd, mooi glimmend met de zon er op.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:45 schreef SingleCoil het volgende:
Wel lekker weer. Jij met je schone gepoetste auto...
Dan is nu dus een prima moment!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:46 schreef k_man het volgende:
Dondert niet. Als het windstil is en het zonnetje schijnt, kan het dak open. Desnoods met stoelverwarming aan en kachel op standje Sahel.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben voor zon. Open met dat schuifdak!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:37 schreef Youp het volgende:
TVP en een mooi winters plaatje...![]()
[ afbeelding ]
Aangezien het op de laatste pagina over 6 series ging...
Ik heb een M.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Jammer om te lezen dat niemand een M-Eentje heeft.
Ik zag 'm een tijd geleden nog bij de dealert in m'n buurt, ik wilde eigenlijk instappen en meteen wegrijden met dat ding
Ik heb het over de legendarische M1.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:42 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik heb een M.
Maar ik weet niet of ik wel in 't rijtje wil.
Ohh, een M1.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb het over de legendarische M1.
Maar wat voor M heb je? En als je niet in het rijtje wil, hoeft het niet
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Heb ik trouwens het E-nummer van je auto goed k_man?
Als je het zelf kunt, kost het je ongeveer 90 euro aan materiaal, valt mee toch.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:22 schreef piekartz87 het volgende:
oja,, binnenkort distributieriem vervangen
Was bij de E30 de 316 geen 1.8 motor?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:21 schreef piekartz87 het volgende:
E30 316i hier.
stelt natuurlijk weinig voor maar het is mijn eerste auto en ik heb er al 4+ jaar heel veel plezier van.
Ben ook een arme student, als ik daar eens vanaf ben word het tijd voor een 2.0 of meer.
Het is wel de heerlijkste 1.6 die ik me kan voorstellen en ik heb in veel wagens gereden.
316i M10B18 1766cc injectie (1987-1988) 8 102 pk 12,1 squote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Mooie OP![]()
[..]
Was bij de E30 de 316 geen 1.8 motor?
De 316 is geleverd met de M10B16 en M10B18quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Mooie OP![]()
[..]
Was bij de E30 de 316 geen 1.8 motor?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:47 schreef MrTorture het volgende:
k Ben zelf helemaal geen fan van de E30 serie moet ik eerlijk zeggenMaar de E38 7-serie vind ik van de oudjes dan wel weer schitterend
Of een oude Isetta
Of de klassieke BMW's of EMW's in de tijd dat die fabriek eigendom was van BMW. Maar goed, die zijn allemaal onbetaalbaar :p
www.E30Winkel.nlquote:Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Wie weet trouwens nog een goede onderdelenhandelaar die online zit?
Ik heb een aantal gevonden, maar geen van allen had toch een belangrijk onderdeel. Een ventilator voor interieurverwarming.
Eén site had zelfs dobbelstenen voor je middenspiegel, maar geen ventilator....
BPMquote:Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef Maharbal het volgende:
Mooie M3!
Kolere waarom zijn al die auto's zoveel goedkoper in het buitenland.
quote:
quote:re·to·risch bn, bw behorend tot de retorica: een ~e vraag schijnvraag waarin het antwoord al opgesloten ligt
over onbetaalbaar gesproken!quote:
Goeiesmorgens, dat kost je wel een paar duiten. Het materiaal hoeft niet al te duur te zijn, maar het werk dat er in gaat zitten wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef YoshiBignose het volgende:
tha_rizzo, jij bent toch een beetje de kenner van E28's? Wat kost een lekke koppakking laten repareren ongeveer?
Mijn BMWquote:
Ik heb hier een onderdelensite voor me en een nieuwe koppakking kost daar ¤134,- / ¤155,-quote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef YoshiBignose het volgende:
tha_rizzo, jij bent toch een beetje de kenner van E28's? Wat kost een lekke koppakking laten repareren ongeveer?
Uit mijn hoofd beginnen die al bij 10k brutoquote:
Het zou grappiger zijn als je baas in een kale Renault Espace komt aanrijden en jij zet je full options E60 ernaastquote:Op zondag 24 januari 2010 22:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh dat valt best wel mee, maar ik vind die E60 iets te groot en luxe. Dan rij ik in de zelfde auto als m'n baas![]()
Ze hebben nu het KIA logo gejatquote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Bowny is een BYD niet wat voor jou, is een chinees autobedrijf. Grootste fakers ooit, moet je dit logo maar eens zien (rara waar lijkt het op):
[ afbeelding ]
(ze hebben ondertussen al een ander logo)
Ik kan het helaas niet zelf. ja misschien wel maar ik durf het nog niet zo goed aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:11 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Als je het zelf kunt, kost het je ongeveer 90 euro aan materiaal, valt mee toch.
Enneh, elke E30 is mooi, ondanks welke motor erin ligtEr waren 2 316's op de E30 Summer Meet 2008 en die werden voor meer getaxeerd dan enkele 6 pitters!
Gaat er maar om hoeveel plezier jij van je wagen hebt.
Dit dus. Dan kun je inclusief materiaal al voor om en nabij de ¤200 klaar zijn! Scheelt een hoop.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:39 schreef metallicattim het volgende:
@Piekarts87, ik kan je ook nog wel wat mensen aanraden van E30Fansite.nl die erg goed zijn en geen garagetarieven hanterenligt eraan waar je woont
Weheheh inderdaad, maar dat komt in ieder geval dichter in de buurt van de kwaliteit die je kan verwachten.quote:
Kia biedt tegenwoordig 7 jaar garantie. Ze hebben de ex-kwaliteitscontroleur van VW nu in huis, dus dat valt wel meequote:Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Weheheh inderdaad, maar dat komt in ieder geval dichter in de buurt van de kwaliteit die je kan verwachten.
ja ik heb misschien al een mannetjequote:Op maandag 25 januari 2010 09:39 schreef metallicattim het volgende:
@Piekarts87, ik kan je ook nog wel wat mensen aanraden van E30Fansite.nl die erg goed zijn en geen garagetarieven hanterenligt eraan waar je woont
Ik woon zelf ook in Leeuwarden en ken wel iemand in Wolvega die dat voor je kan doen (mocht je eigen mannetje niet doorgaan!)quote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ja ik heb misschien al een mannetje
ik woon in de omgeving almelo, maar zit op kamers in leeuwarden.
dus beide zou kunnen haha.
Juh, maar die is over het algemeen wat drukker denk ik hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef metallicattim het volgende:
En ik ken nog iemand die in Finsterwolde, wij noemen hem de E30Guru
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef Catch22- het volgende:
die heb ik ook gecontact voor een aantal werkzaamheden
Goed dat dit soort types bestaan, separates the men from the boys.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:11 schreef Xtr3mE het volgende:
Hebben de BMW fans hier nog woorden voor?
Aargh!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:10 schreef dnzl het volgende:
[..]
Goed dat dit soort types bestaan, seperates the men from the boys.
Hoe zit het trouwens met een sportfilter zoals die op BMWwinkel.nl. Iemand er ervaring mee?
Ja hoor. "Golfjes zijn ook heel leuk, echt!".quote:Op maandag 25 januari 2010 22:11 schreef Xtr3mE het volgende:
Hebben de BMW fans hier nog woorden voor?
Ik vind het stigma van die dingen jammer, want ik persoonlijk vind Golfjes ook wel leuk als autotjes. Vanaf de Golf IV rijden ze al prima, en vanaf de Golf V vind ik ze er ook nog wel leuk uitzien. Gelukkig rijden er vooralsnog niet niet AL te veel "petjes etc." in Golf V'jes, omdat die nog ietwat duurder zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor. "Golfjes zijn ook heel leuk, echt!".
Die V'tjes zien er beter uit dan de voorgangers, maar ik loop er persoonlijk niet echt warm voor (maar ik heb denk ik nogal een uitgesproken smaak en ik ben erg verwend waar het op auto's aankomt)..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vind het stigma van die dingen jammer, want ik persoonlijk vind Golfjes ook wel leuk als autotjes. Vanaf de Golf IV rijden ze al prima, en vanaf de Golf V vind ik ze er ook nog wel leuk uitzien. Gelukkig rijden er vooralsnog niet niet AL te veel "petjes etc." in Golf V'jes, omdat die nog ietwat duurder zijn.
Understatement of the year (Nu al !)quote:Maar de Auto heeft wat schoonheidsfouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |