BPMquote:Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef Maharbal het volgende:
Mooie M3!
Kolere waarom zijn al die auto's zoveel goedkoper in het buitenland.
quote:
quote:re·to·risch bn, bw behorend tot de retorica: een ~e vraag schijnvraag waarin het antwoord al opgesloten ligt
over onbetaalbaar gesproken!quote:
Goeiesmorgens, dat kost je wel een paar duiten. Het materiaal hoeft niet al te duur te zijn, maar het werk dat er in gaat zitten wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef YoshiBignose het volgende:
tha_rizzo, jij bent toch een beetje de kenner van E28's? Wat kost een lekke koppakking laten repareren ongeveer?
Mijn BMWquote:
Ik heb hier een onderdelensite voor me en een nieuwe koppakking kost daar ¤134,- / ¤155,-quote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef YoshiBignose het volgende:
tha_rizzo, jij bent toch een beetje de kenner van E28's? Wat kost een lekke koppakking laten repareren ongeveer?
Uit mijn hoofd beginnen die al bij 10k brutoquote:
Het zou grappiger zijn als je baas in een kale Renault Espace komt aanrijden en jij zet je full options E60 ernaastquote:Op zondag 24 januari 2010 22:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh dat valt best wel mee, maar ik vind die E60 iets te groot en luxe. Dan rij ik in de zelfde auto als m'n baas![]()
Ze hebben nu het KIA logo gejatquote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Bowny is een BYD niet wat voor jou, is een chinees autobedrijf. Grootste fakers ooit, moet je dit logo maar eens zien (rara waar lijkt het op):
[ afbeelding ]
(ze hebben ondertussen al een ander logo)
Ik kan het helaas niet zelf. ja misschien wel maar ik durf het nog niet zo goed aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:11 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Als je het zelf kunt, kost het je ongeveer 90 euro aan materiaal, valt mee toch.
Enneh, elke E30 is mooi, ondanks welke motor erin ligtEr waren 2 316's op de E30 Summer Meet 2008 en die werden voor meer getaxeerd dan enkele 6 pitters!
Gaat er maar om hoeveel plezier jij van je wagen hebt.
Dit dus. Dan kun je inclusief materiaal al voor om en nabij de ¤200 klaar zijn! Scheelt een hoop.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:39 schreef metallicattim het volgende:
@Piekarts87, ik kan je ook nog wel wat mensen aanraden van E30Fansite.nl die erg goed zijn en geen garagetarieven hanterenligt eraan waar je woont
Weheheh inderdaad, maar dat komt in ieder geval dichter in de buurt van de kwaliteit die je kan verwachten.quote:
Kia biedt tegenwoordig 7 jaar garantie. Ze hebben de ex-kwaliteitscontroleur van VW nu in huis, dus dat valt wel meequote:Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Weheheh inderdaad, maar dat komt in ieder geval dichter in de buurt van de kwaliteit die je kan verwachten.
ja ik heb misschien al een mannetjequote:Op maandag 25 januari 2010 09:39 schreef metallicattim het volgende:
@Piekarts87, ik kan je ook nog wel wat mensen aanraden van E30Fansite.nl die erg goed zijn en geen garagetarieven hanterenligt eraan waar je woont
Ik woon zelf ook in Leeuwarden en ken wel iemand in Wolvega die dat voor je kan doen (mocht je eigen mannetje niet doorgaan!)quote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ja ik heb misschien al een mannetje
ik woon in de omgeving almelo, maar zit op kamers in leeuwarden.
dus beide zou kunnen haha.
Juh, maar die is over het algemeen wat drukker denk ik hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef metallicattim het volgende:
En ik ken nog iemand die in Finsterwolde, wij noemen hem de E30Guru
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef Catch22- het volgende:
die heb ik ook gecontact voor een aantal werkzaamheden
Goed dat dit soort types bestaan, separates the men from the boys.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:11 schreef Xtr3mE het volgende:
Hebben de BMW fans hier nog woorden voor?
Aargh!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:10 schreef dnzl het volgende:
[..]
Goed dat dit soort types bestaan, seperates the men from the boys.
Hoe zit het trouwens met een sportfilter zoals die op BMWwinkel.nl. Iemand er ervaring mee?
Ja hoor. "Golfjes zijn ook heel leuk, echt!".quote:Op maandag 25 januari 2010 22:11 schreef Xtr3mE het volgende:
Hebben de BMW fans hier nog woorden voor?
Ik vind het stigma van die dingen jammer, want ik persoonlijk vind Golfjes ook wel leuk als autotjes. Vanaf de Golf IV rijden ze al prima, en vanaf de Golf V vind ik ze er ook nog wel leuk uitzien. Gelukkig rijden er vooralsnog niet niet AL te veel "petjes etc." in Golf V'jes, omdat die nog ietwat duurder zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor. "Golfjes zijn ook heel leuk, echt!".
Die V'tjes zien er beter uit dan de voorgangers, maar ik loop er persoonlijk niet echt warm voor (maar ik heb denk ik nogal een uitgesproken smaak en ik ben erg verwend waar het op auto's aankomt)..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vind het stigma van die dingen jammer, want ik persoonlijk vind Golfjes ook wel leuk als autotjes. Vanaf de Golf IV rijden ze al prima, en vanaf de Golf V vind ik ze er ook nog wel leuk uitzien. Gelukkig rijden er vooralsnog niet niet AL te veel "petjes etc." in Golf V'jes, omdat die nog ietwat duurder zijn.
Understatement of the year (Nu al !)quote:Maar de Auto heeft wat schoonheidsfouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |