Niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:46 schreef metallicattim het volgende:
waarom bepaald een moderator hier hoe een bericht uitziet? Als TS ze op E nummer wil zetten, moet hij dat toch zelf weten, waarom bepaald een modje hier dat ze op alfabet moeten staan?
Maargoed dat is teveel offtopic...
MENS, je mist een komma.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:14 schreef YoshiBignose het volgende:
OKE goed nu en afblijven ik heb ze net mooi op motorinhoud ook gesorteerd![]()
Je bedoelde het goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:11 schreef Anne het volgende:
Sjees. Dit is ook de laatste keer dat ik behulpzaam probeer te zijn.
Ik heb in ieder geval alles terug gezet en de rest toegevoegd.
En dat locked by moderator was 2 uur geleden ook nog niet, dus had je zelf de mensen ook even toe kunnen voegen.
Voila. Ontopic maar weer.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:55 schreef Maharbal het volgende:
Morgenochtend/middag ff 180km heen en 180km terug tuffen om m'n velgen op te halen. Ben benieuwd.
Ik pik even de bijna 1 op 20 rijdende diesel van "schoonouders"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
dus dat is de prijs van je velgen + een halve tank benzine
Dat is het betere werkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik pik even de bijna 1 op 20 rijdende diesel van "schoonouders".
Past ook wat beter in zo'n station.
It's amazing Mike!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:32 schreef Maharbal het volgende:
Gewoon zo'n passat (niet nieuwste model).
Het is ongelooflijk, maar de vorige keren dat ik er in reed deed ik bijna 1 op 20!
Wat voor velgen heb je gekocht?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:55 schreef Maharbal het volgende:
Morgenochtend/middag ff 180km heen en 180km terug tuffen om m'n velgen op te halen. Ben benieuwd.
16" Azev A's.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat voor velgen heb je gekocht?
Dit weekend worden mijn nieuwe velgen ook opgehaald. Dan komen ze vanzelf een keer deze kant op (Enschede-Eindhoven)
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou nou nou, ze bedoelt het goed maar op type nummer is inderdaad veel handiger.
Turq show eens wat pics
1:20 heb ik ook een keer gehaald met mn golfje 3 diesel uit 97quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:32 schreef Maharbal het volgende:
Gewoon zo'n passat (niet nieuwste model).
Het is ongelooflijk, maar de vorige keren dat ik er in reed deed ik bijna 1 op 20!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |