Niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:46 schreef metallicattim het volgende:
waarom bepaald een moderator hier hoe een bericht uitziet? Als TS ze op E nummer wil zetten, moet hij dat toch zelf weten, waarom bepaald een modje hier dat ze op alfabet moeten staan?
Maargoed dat is teveel offtopic...
MENS, je mist een komma.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:14 schreef YoshiBignose het volgende:
OKE goed nu en afblijven ik heb ze net mooi op motorinhoud ook gesorteerd![]()
Je bedoelde het goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:11 schreef Anne het volgende:
Sjees. Dit is ook de laatste keer dat ik behulpzaam probeer te zijn.
Ik heb in ieder geval alles terug gezet en de rest toegevoegd.
En dat locked by moderator was 2 uur geleden ook nog niet, dus had je zelf de mensen ook even toe kunnen voegen.
Voila. Ontopic maar weer.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:55 schreef Maharbal het volgende:
Morgenochtend/middag ff 180km heen en 180km terug tuffen om m'n velgen op te halen. Ben benieuwd.
Ik pik even de bijna 1 op 20 rijdende diesel van "schoonouders"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
dus dat is de prijs van je velgen + een halve tank benzine
Dat is het betere werkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik pik even de bijna 1 op 20 rijdende diesel van "schoonouders".
Past ook wat beter in zo'n station.
It's amazing Mike!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:32 schreef Maharbal het volgende:
Gewoon zo'n passat (niet nieuwste model).
Het is ongelooflijk, maar de vorige keren dat ik er in reed deed ik bijna 1 op 20!
Wat voor velgen heb je gekocht?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:55 schreef Maharbal het volgende:
Morgenochtend/middag ff 180km heen en 180km terug tuffen om m'n velgen op te halen. Ben benieuwd.
16" Azev A's.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat voor velgen heb je gekocht?
Dit weekend worden mijn nieuwe velgen ook opgehaald. Dan komen ze vanzelf een keer deze kant op (Enschede-Eindhoven)
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou nou nou, ze bedoelt het goed maar op type nummer is inderdaad veel handiger.
Turq show eens wat pics
1:20 heb ik ook een keer gehaald met mn golfje 3 diesel uit 97quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:32 schreef Maharbal het volgende:
Gewoon zo'n passat (niet nieuwste model).
Het is ongelooflijk, maar de vorige keren dat ik er in reed deed ik bijna 1 op 20!
quote:Hallo,
Welche Serienausstattung ab Werk hat meine BMW xxx Limousine/coupe Exx, auch gerne dem Polstercode und Originallack unter Angabe der WBAxxxxx
Mit Freundliche grüssen
naam en adres
Dus in dit geval:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:45 schreef metallicattim het volgende:
Elke BMW is op te vragen, gewoon langs gaan met je chassis nummer, doen ze het daar niet, eff mailtje sturen naar kundenbetreuung@bmw.de
[..]
quote:Hallo,
Welche Serienausstattung ab Werk hat meine BMW 316 coupe E36, auch gerne dem Polstercode und Originallack unter Angabe der WBAxxxxx
Mit Freundliche grüssen
naam en adres
Dit is ook zo'n vorig model passat, dus zal wel rond dat jaartal zitten of misschien iets jonger.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:22 schreef metallicattim het volgende:
[..]
1:20 heb ik ook een keer gehaald met mn golfje 3 diesel uit 97![]()
Maar gem. zit ik op 1:18,5
De golf is precies 3x goedkoper als de E30 325i ( 1:9,4 )>> 5 cent per km t.o.v. 15 cent ( alleen brandstofkosten gerekend ).
De Golf is wel dubbel zo duur in de MRB, maar met 2500/3000 km per maand is dat niet zo erg.
Mwah, heb nog nooit eerder met het carter geschraapt. Alleen dit stukje is dus wel extreem. Zoals ik zei ligt de linkerkant van de baan (waar dus je linker wielen in rijden) laag en in een deuk, en de rechterkant van de baan ligt hoog en in een mindere deuk...en dan ook nog eens in het midden een heuvel...kutklinkersquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:30 schreef justmattie het volgende:
Even een plaat eronder lassen heb je gelijk extra bescherming
Mijn beste was 1:11,6 (525i) en toen rookte ik nog, dus paar keer (vaak) van parkeerplaats weggereden, redelijk rap en constant 140 km/h geredenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:28 schreef metallicattim het volgende:
Wat ik van andere 325i eigenaren hoor is mijn 325i best zuinig, beste ooit was 1:11,8, maar dat was ook zo goed als 95% snelweg.
Winter of zomer maakt voor de mijne ook niet zoveel uit kwa verbruik.
Verder schommelt het tussen 1:8 en 1:10.
Dat geluid was vast en zeker je carter inderdaad! Check maar eens of er krassen op staan nu
Wat voor 330i? E92, E46, E36?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:22 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Freude am fahren
(BMW 330i coupe)
Inderdaad! Het constant optrekken en afremmen verbruik je meer!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mijn beste was 1:11,6 (525i) en toen rookte ik nog, dus paar keer (vaak) van parkeerplaats weggereden, redelijk rap en constant 140 km/h gereden
Dat is 't belangrijkste, dat je constant kan rijden, daar bespaar je 't meest mee.
Jup, heel makkelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:11 schreef justmattie het volgende:
Heeft er iemand al eens zijn optiecode lijst opgevraagd bij BMW ?
Aan kruis controle heb je niet zoveel als je in NL rijdt. Hier moet je geluk hebben dat de weg leeg is. Je wordt van alle kanten gesneden en moet voor veel mensen op de rem.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:33 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Inderdaad! Het constant optrekken en afremmen verbruik je meer!
Daarom vind ik de cruise control ook zo'n heerlijke optie!
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Aan kruis controle heb je niet zoveel als je in NL rijdt. Hier moet je geluk hebben dat de weg leeg is. Je wordt van alle kanten gesneden en moet voor veel mensen op de rem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |