Heb jij ook zo'n handpompje voor de ruitensproeier?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:45 schreef daNpy het volgende:
Als ik wil autorijden neem ik de DAF wel. De enige chip die daarin zit is van de autoradio en dat is ook álle luxe die erin zit (okay okay de Vario is natuurlijk wel subliem en superdeluxe)
Het een sluit het ander natuurlijk niet uitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben nog een student en heb dus maar een auto.
Uiteraardquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n handpompje voor de ruitensproeier?
Ooit komt er nog een nieuwe 5-seriequote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het een sluit het ander natuurlijk niet uit
Jah snap ik wel, maar als je een uur enkele reis naar je werk moet rijden, wordt het al snel geen plezierrit meerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Nou ja, heb al regelmatig gehad dat CC helemaal geen nut had. Overigens houd ik daar sowieso niet van, ik houd van autorijden. Graag in een oude auto waarbij jij rijdt, en niet de auto.
Heerlijk, als je gewoon een bent met de auto, en dan 't fantastische geluid van een zes in lijn.
Ik moet wel vertellen dat sommige snufjes retehandig zijn; elec ramen/schuifdak, airco.
http://link.marktplaats.nl/320919494quote:Op maandag 15 februari 2010 16:58 schreef 2cv het volgende:
Hebben BMW E30's angeleyes ? Ik ben op het idee gekomen dat ik zoiets in mijn BX wil hebben![]()
Mochten er meerdere soorten koplampen voor de E30 zijn, het gaat om deze koplampen.
Origineel heeft de E30 deze niet, maar er bestaan wel inbouwsetjes:quote:Op maandag 15 februari 2010 16:58 schreef 2cv het volgende:
Hebben BMW E30's angeleyes ? Ik ben op het idee gekomen dat ik zoiets in mijn BX wil hebben![]()
Mochten er meerdere soorten koplampen voor de E30 zijn, het gaat om deze koplampen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |