Dat valt dus heel heel erg mee, en dan heb ik zelfs redelijk stugge progressieve H&R Sports veren. Op normale wegen merk je het amper dat er andere veren onder zitten (afgezien van de verbeterde wegligging), en op klinkerwegen voel je het uiteraard wat meer. Maar van tevoren had ik verwacht dat ik veel meer zou stuiteren, maar dat valt eerlijk waar erg mee (en dan heb ik dus nogmaals één van de stuggere veren in deze "klasse" t.o.v. eibach etc.)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:20 schreef M.O.D het volgende:
Is die wagen nu niet een geweldige stuiterbak? Vind de 3 serie toch al niet echt top punt van confertabel en dan ook nog is 35mm naar beneden. Klapperen de vullingen dan niet uit je tanden
Nee E30 koop je niet voor het comfort iddquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:25 schreef Maharbal het volgende:
Overigens koop je een E30 uiteraard niet voor het deluxe comfort hehe.
En ondanks dat m'n E30 een sport-sedan is uit '89, zijn die sportstoelen toch best comfortabel. Op de snelweg is het in ieder geval prima toefen, ook omdat die sportstoelen erg goed ondersteuning bieden en op veel manieren kunnen worden versteld.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:29 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Nee E30 koop je niet voor het comfort iddAl vond de 1 serie die ik een keer als leen wagen had toch ook veels te stug om lange stukken in te rijden. Voor in de stad een leuke auto, maar wat was ik blij toen ik mijn 5 weer terug had
Trots op de eigen nationaliteit en niet bang om het te uiten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:21 schreef tha_rizzo het volgende:
http://cgi.ebay.de/Tuerke(...)?hash=item4a9aa6f99c
Vertel me waarom?
Die dingen zijn ook erg comfortabel, maar waarschijnlijk niet zo comfortabel als een 5serie die over de snelweg zoemt. Vandaar dat ik zei "deluxe comfort".quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:36 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een hele 'normale' e30 en hij is echt wel comfortabel hoor. Ik ben laatst nog naar A'dam gereden (dat is 2 uur vanaf hier) en dat ging als een trein...
2 uurtjes ging in de 1 serie ook nog wel maar met 2,5 stond ik toch op de parkeer plaats om ff te rusten en te rekken en strekken. Alleen zijn meestal de stukken die ik verder rij dan woon werk verkeer ook meteen een uur 7 tot 8. En dan is het toch wel prettig als het allemaal net ff wat soepeler en stiller is zodat je dan ook nog fris uitstaptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:36 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een hele 'normale' e30 en hij is echt wel comfortabel hoor. Ik ben laatst nog naar A'dam gereden (dat is 2 uur vanaf hier) en dat ging als een trein...
Duitse Turken en BMWquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:21 schreef tha_rizzo het volgende:
http://cgi.ebay.de/Tuerke(...)?hash=item4a9aa6f99c
Vertel me waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:50 schreef Turquaz52 het volgende:![]()
![]()
Echt vet![]()
Zal ik dat ook doen op mijn witte bmw..?
.. zuchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
Wat een geldquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef Bowny het volgende:
APK, schijven/blokken voorzijde (preventief) en een nieuw oliefilterhuis......525 euri armer....Laat ik net op zoek zijn naar een 525i.
Kwam er goed mee weg dat er nog precies 1.6mm profiel op de achterbanden zaten![]()
Slik, dat is prijzig. Hoezo zou je schijven en blokken preventief vervangen? Is toch te zien als ze versleten zijn, maja is ook een klusje van niks. Ach kan je weer ff mee rijdenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef Bowny het volgende:
APK, schijven/blokken voorzijde (preventief) en een nieuw oliefilterhuis......525 euri armer....Laat ik net op zoek zijn naar een 525i.
Kwam er goed mee weg dat er nog precies 1.6mm profiel op de achterbanden zaten![]()
Cool, jammer van die booskijkers. Wel gruwelijke velgen, hoeveel inch is dat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef disyn het volgende:
Meld zich opnieuw met fotow
BMW E39 520i High Executive met als geboortejaar 1998
zie onderstaand fotow voor meer info
[ afbeelding ]
Je hebt het over de voorste draagarmen neem ik aan? Je kan de schroeven waarmee ze vast zitten aan de auto zo losschroeven maar dan ben je er nog nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:19 schreef Maharbal het volgende:
Zoals ik in m'n project-topic aangaf heb ik dus nieuwe draagarmrubbers nodig. Die dingen zitten in een soort metalen ring....
Weet iemand of ik die metalen ring gewoon zo los kan schroeven en de ring samen met het draagarmrubber zo onder de auto weg kan halen zonder dat er bijzondere dingen met dat ding gebeuren?
19 inch...kopen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Slik, dat is prijzig. Hoezo zou je schijven en blokken preventief vervangen? Is toch te zien als ze versleten zijn, maja is ook een klusje van niks. Ach kan je weer ff mee rijden![]()
[..]
Cool, jammer van die booskijkers. Wel gruwelijke velgen, hoeveel inch is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |