ik zei dan ook dat ik nu waarschijnlijk die velgen heb :pquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik weet dat vervoer is geregeld, maar gaf slechts aan dat je ze nog niet hebt!
Post wel pics als je ze hebt!
Dus jij zit ook in Leeuwarden, als het weer mooi weer is mini-meet met die van Maharbal erbij doen dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:10 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ik zei dan ook dat ik nu waarschijnlijk die velgen heb :p
ik zal zeker pics postenmn auto ziet er verder nu alleen niet uit, ik moet nog roest wegwerken van't zomer
ik vind het primaquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dus jij zit ook in Leeuwarden, als het weer mooi weer is mini-meet met die van Maharbal erbij doen dus
mijn E36 heeft gelukkig ook n kettingquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef Bowny het volgende:
[..]
Wij 46'ers hebben al een ketting
Gaat om de zichtbare snaar voorin.
650koeien.. ivm stoeprandschade is de prijs daartoe gemaaktquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:27 schreef Bowny het volgende:
[..]
Just curious, wat vraag je ervoor?
Niet nodig Turq, jij zegt toch weer dat je er niet meer voor over hebt dan ¤250quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:43 schreef Turquaz52 het volgende:
Maak es een screenshot en post eens hier..
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:43 schreef Turquaz52 het volgende:
Maak es een screenshot en post eens hier..
Toch kijk ik er graag na, en wat moet ik met een e30.. kan er toch een rijden wanneer ik dat wilquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niet nodig Turq, jij zegt toch weer dat je er niet meer voor over hebt dan ¤250.
Is ook een tool voorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:47 schreef mighty_myte het volgende:
Gisteren mijn e34 nieuwe olie en oliefilter gegeven! Jeeej!
Straks eens proberen wat pinnetjes met elkaar te verbinden om de service interval te resetten.
pics van je e34?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:47 schreef mighty_myte het volgende:
Gisteren mijn e34 nieuwe olie en oliefilter gegeven! Jeeej!
Straks eens proberen wat pinnetjes met elkaar te verbinden om de service interval te resetten.
Wel zo handig als je niet precies weet wat je doet.quote:
Volgens mij moet je voor dat resetten 2 pinnen doorverbinden dmv een paperclip. Bij elke pin staat een nummer dus in feite kun je weinig verknoeien dan maar toch. Dat tooltje kost iets van 2 tientjes en werkt gegarandeerdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:10 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wel zo handig als je niet precies weet wat je doet.![]()
Je kan nl. ook dingen stuk maken.
Maar ff goed uitzoeken hoe en wat en er is geen probleem.
Vraagprijs?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:56 schreef metallicattim het volgende:
Mijn vader verkoopt zijn E30 320i edition i.v.m. aankoop cabrio, misschien heeft iemand interesse?
http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=10&t=20003
2 tientjes voor iets wat je ook met een paperclip kan doen? Zelfs Bill Gates zal je uitlachenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je voor dat resetten 2 pinnen doorverbinden dmv een paperclip. Bij elke pin staat een nummer dus in feite kun je weinig verknoeien dan maar toch. Dat tooltje kost iets van 2 tientjes en werkt gegarandeerd
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:52 schreef Maharbal het volgende:
Misschien is het handig als je de inhoud hier gewoon even copy-paste Tim, niet iedereen kan er bij.
Ik ga 't nu niet doen, want ik weet niet in hoeverre dat op prijs wordt gesteld.
Er zijn al 2 geintresseerden op dit moment, we proberen voor 2 maart als ie uit de schorsing komt een nieuwe APK erop te zetten en dan gaat ie officieel de verkoop in.quote:Hey mensen,
De 320i van mijn vader > http://www.e30fansite.nl/320i/BMW-Otto.html gaat binnen nu en een kleine maand in de verkoop i.v.m. de wens naar een cabrio.
De beschrijving:
320i
1990
2 deurs
Handgeschakeld
Benzine
- Edition uitvoering.
- Centrale Deurvergrendeling.
- Elec. ramen
- Elec. schuif/kanteldak
- Daklijsten in kleur meegespoten
- Kofferbakklepbekleding
- Edition grijs interieur, ook middenconsole/dashboardkasje
km. stand 175.000 ( exacte stand zal ik nog vermelden )
Diamantschwarz
Zomer: 16" Azev A 9J et10 ( de banden hiervan zijn aan vervanging toe en de randjes moeten opnieuw gepolijst worden )
Winter: 14" BBS Honingraat ( bandjes zijn prima )
- Eibach Prokit 35mm verlaagd
- Koni geel nastelbare dempers
- Bonrath verlagingsveerschotels 1cm
- OBC II
- M-Tech II Kofferbakspoiler
- Kopsteunen achteren
- Zonnerollo in hoedenplank
- Zwarte niertjes
- Trommelremmen achteren vervangen door schijfremmen
- RVS Supersport einddemper
- Ander chippie van ebay, waardoor ie een flink stuk pittiger is als een standaard 320i!
- Binnenspiegel met leeslampjes
- Philips 6000K xenon
- Geluidsinstallatie bestaande uit Hifonics 5 kanaals versterker
(4x50W RMS en 1x200W RMS), Crunch 250W RMS subwoofer,
JBL 70W RMS achteren en een Focal setje voren.
Recente foto's worden ook zo snel mogelijk gemaakt/geplaats.
En dan de minpunten:
- Dak is dof
- Aantal krassen rondom
- Beetje roest wielkasten > moet zeker behandeld worden om erger te voorkomen
APK is op dit moment verlopen, maar zodra de auto over 2 weken uit de schorsing komt, komt er weer een nieuwe APK op, want er waren maar een paar kleine dingen mis.
Het is een zeer sportieve wagen, zowel in uitstraling als in onderstel/uitlaat, maar er zit ook zeker wat werk aan.
De bedoeling van dit topic is om te peilen of iemand interesse heeft in deze wagen, je kan je hier melden of mail me op webmaster@E30Fansite.nl.
Wij dachten zelf aan een vraagprijs rond de 2000 euro ( incl. alles wat hierboven beschreven is, dus ook nieuwe APK, maar dat is dan midden maart pas ).
Grtz Tim
uhm..neequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:32 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hoezo, ga je nu voor 20 inch?
Ik heb zo stiekem een voorgevoel dat dat imi is, en niet origineel zoals hij zegtquote:Op zondag 21 februari 2010 14:57 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb M5 velgen liggen als je er na op zoek bent... ben toch van plan om mijn M6 velgen onder mijn witte e36 te pleuren en niet de M5 velgjes..
Eerlijk gezegd weet ik het niet.. Ik heb hem van een BMW Auto Demontage bedrijf gekocht, maar nooit wat mee gedaan of na terug gekeken..quote:Op zondag 21 februari 2010 14:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb zo stiekem een voorgevoel dat dat imi is, en niet origineel zoals hij zegt.
Oliebeurt-reset:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je voor dat resetten 2 pinnen doorverbinden dmv een paperclip. Bij elke pin staat een nummer dus in feite kun je weinig verknoeien dan maar toch. Dat tooltje kost iets van 2 tientjes en werkt gegarandeerd
Nice.. vriend van me heeft ook een e34 320i (Zonder Vanos):quote:Op zondag 21 februari 2010 15:20 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
[Centraal] BMW fantopic [Deel 19] Freunden am Fahren
Ik vind het juist vet om hem zo origineel mogelijk te houden.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nice.. vriend van me heeft ook een e34 320i (Zonder Vanos):
[ afbeelding ]
Green OpenAir Filter, ECU van 325i, Uitlaatlijn van 325i van spruitstuk tot einddemper & AC Schnitzer velgjes. Van leer tot houtinleg.. etc.. etc..
en dat is genoeg om het een sjonniebak te maken.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:54 schreef Turquaz52 het volgende:
hij is zoals je kunt zien ook origineel, op de velgen & LimoBlack ramen na.
Is mij nooit opgevallen om eerlijk te zijn. Misschien dat je er extra op let omdat je dat kenteken zelf hebt waardoor het meer opvalt. Altijd als ik op de klok kijk is het ook toevallig 22:22 maar je gaat er dan onbewust naar kijken dan.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:12 schreef Bowny het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar valt het jullie ook op dat er veel E46's rondrijden met het volgende kenteken-format (including mine): 00-Nx-xx, zowel origineel als import![]()
Sjonniebak of zakenmanbak?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en dat is genoeg om het een sjonniebak te maken.
'LimoBlack' kom op, ziet er niet uit
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:35 schreef Catch22- het volgende:
Als je drugs rondbrengt, dan is het een zakenbak
Ik zal er over nadenken..het kan ook zijn dat ik overstap naar bbs lemans..want die staan er ook gruwelijk onderquote:Op zondag 21 februari 2010 14:57 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb M5 velgen liggen als je er na op zoek bent... ben toch van plan om mijn M6 velgen onder mijn witte e36 te pleuren en niet de M5 velgjes..
De ene is zwart en de ander zilver chrome..quote:Op maandag 22 februari 2010 23:53 schreef 2cv het volgende:
Zijn deze en deze koplamp hetzelfde (behalve het verschil tussen links en rechts en de schade) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |