Het is niet persoonlijk hoor, ik ken haar helemaal niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Glacier het volgende:
Enne, peopletjes in dit topic: wel lief doen hePersoonlijke battles graag ergens anders uitknokken..
gewoon lief doenquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk hoor, ik ken haar helemaal niet.
Ik zal proberen me in te houden, maar ik had even een teleurstelling te verwerkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef B.A.Trix het volgende:
zoooooooo OP is ook weer in orde.
Zullen we gewoon afspreken dat we allemaal lief doen..![]()
Goed plan, dan blijft dit topic tenminste gezelligquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef B.A.Trix het volgende:
Zullen we gewoon afspreken dat we allemaal lief doen..![]()
Hoop dat je er al weer overheen bent??quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal proberen me in te houden, maar ik had even een teleurstelling te verwerken
Nog niet, maar mijn bloeddruk is alweer bijna op het normale peilquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:00 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoop dat je er al weer overheen bent??![]()
*gooit een erwt*quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*gaapt
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef ChatGirl het volgende:
Middag!
Heb gestemd op Just Jack, lekker nummer. Fall Out Boy is toch al iets ouder. The Feeling staat misschien wel op gelijke hoogte met JJ, maar die ken ik al veel langer. En heb ik nog nooit op de radio gehoord.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef D.Rose het volgende:
owja, volgende week weer 'nieuwe' muziek
Zijn we al gewend hier hoor. Maricha vroeg elke week hetzelfde.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dag lieve Fok!kertjes. Willen jullie alsjeblieft vooral stil blijven over Wie is... de Mol? Ik wil echt niéts weten!
Merci
Dat zijn we elke week hoor...quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dag lieve Fok!kertjes. Willen jullie alsjeblieft vooral stil blijven over Wie is... de Mol? Ik wil echt niéts weten!
Merci
Al weet (bijna?) iedereen hier via de handen-aanwijzing toch al wie hoogstwaarschijnlijk de mol en wie dus de winnaar is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:14 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat zijn we elke week hoor...![]()
NOG IETS MEER DAN EEN UURTJE
![]()
![]()
![]()
Het is Paulquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Merci
Maandag, volgens de planning. Ze heeft nu vakantie (al kwam ze hier gisteravond weer even meeposten, hoezo verslaafd?quote:
Alsof mensen niets beters te doen hebben in hun vrije tijdquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maandag, volgens de planning. Ze heeft nu vakantie (al kwam ze hier gisteravond weer even meeposten, hoezo verslaafd?).
Geen idee waar je het over hebt, maar ik zal er eens op lettenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind dat achtergrondmuziekje van Bart trouwens best leuk.
1 maart (vorige uitzending dus): http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0443/bb.20070301.asfquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zou iemand zo lief willen zijn om voor mij de volledige terugkijklink willen opzoeken van Wie is de Mol? .asf'je?
Ok. Ik zit al drie maanden op mijn eend te wachtenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maandag, volgens de planning. Ze heeft nu vakantie (al kwam ze hier gisteravond weer even meeposten, hoezo verslaafd?).
Ik heb geen idee wat die handen-aanwijzing is maar als we de mol weten dan weten we de winnaar toch nog niet?? De winnaar is degene die weet wie de mol is.. NU DUS NIET DIE HANDEN-AANWIJZING VERTELLEN HE! hahahaquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al weet (bijna?) iedereen hier via de handen-aanwijzing toch al wie hoogstwaarschijnlijk de mol en wie dus de winnaar is.
Bij zo ongeveer iedereen die het WIDM-topic in SHO volgt zijn de hoogstwaarschijnlijke mol en bijbehorende winnaar al bekend, sinds een week of 2. Meer zeg ik inderdaad maar niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:02 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat die handen-aanwijzing is maar als we de mol weten dan weten we de winnaar toch nog niet?? De winnaar is degene die weet wie de mol is.. NU DUS NIET DIE HANDEN-AANWIJZING VERTELLEN HE! hahaha
Het is toevallig, maar nog steeds zoquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:55 schreef D.Rose het volgende:
de goede en de slechte platen wisselen elkaar af
Dit liedje draaide ze op een schoolfeest. Ik mocht toen van m'n ouders mee met een oudere vriendin. Ik was 13 en zij was 16. Heb toen voor het eerst met een jongen gezoent. is dat geen leuk verhaal.quote:
Jaa, leuk verhaalquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dit liedje draaide ze op een schoolfeest. Ik mocht toen van m'n ouders mee met een oudere vriendin. Ik was 13 en zij was 16. Heb toen voor het eerst met een jongen gezoent. is dat geen leuk verhaal.![]()
Het nummer is uit '90quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:18 schreef B.A.Trix het volgende:
leeftijd weet ik trouwens niet helemaal zeker.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jaa, leuk verhaal
Ik heb een minder verhaal
Bij ons is vroeger ingebroken en o.a. mijn cd-speler is meegenomen.
Deze single zat er in
Gerard, Domien en ........quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:19 schreef Sirolf het volgende:
Wie zitten er trouwens morgen met Ekstra Weekend?
Gerard, Domien en Paul?
een gast!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Gerard, Domien en ........
ligt alleen een dikke laag stof op..........quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja
Maar, ik heb het album hier nog liggen
Dat was echt een muts he!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zijn de betere gasten
Tenzij het zo'n doos als....ehh.. die van vorige week is
Valt meequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ligt alleen een dikke laag stof op..........![]()
Zombie iehie iehie iehie iehiequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook.
Volgens mij kunnen we hier zometeen een echo horen door de leegte.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef IedeK. het volgende:
Toen ik de mol zag,......![]()
^^ Grapje voor de mensen die het al gezien hebben.
Misschien wel Michiel Veenstra!?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Gerard, Domien en ........
Veenstra zit nog tot zondag in Mexico, erg kleine kans dus...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien wel Michiel Veenstra!?
Is het hier al bekend dat 3FM 0.2% Marktaandeel heeft verloren? erg jammer, en imo niet terecht.
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1173945433
ps: Donar heeft gewonnen van Nijmegen met 93 - 79.![]()
Dan wordt het inderdaad was lastig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef Sirolf het volgende:
Veenstra zit nog tot zondag in Mexico, erg kleine kans dus...
Thanks, heb er nu ook het e.e.a. over gelezen. Schijnbaar luisteren minder hoger opgeleiden naar 3FM of trek ik nu een hele verkeerde conclusie?quote:De luistercijfers zal je dit keer niet goed kunnen vergelijken, aangezien ze bij Intomart vanaf nu de Gouden Standaard ipv de voorheen gebruikte Zilveren Standaard gebruiken. Zijn iets andere verhoudingen qua bevolkingsgroepen e.d.
En wat is nu 0.2% als je bedenkt dat de winter vaak een lastige periode is voor 3FM qua cijfers.
Overigens als je ook vanwege mij bent vertrokken dan kan je het bovenstaande als niet geschreven beschouwen. Heb het beste met je voor maar als we op zo'n manier met elkaar menen te moeten communiceren dan ben ik snel met je uitgepraat.quote:
Nee. Iemand anders. Maar het doet er niet meer toequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:05 schreef -Hans- het volgende:
Overigens als je ook vanwege mij bent vertrokken dan kan je het bovenstaande als niet geschreven beschouwen. Heb het beste met je voor maar als we op zo'n manier met elkaar menen te moeten communiceren dan ben ik snel met je uitgepraat.
Hij gaat ook uitzenden vanaf de Noordpool, dus dan moet Mexico niet zo'n groot probleem zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veenstra zit nog tot zondag in Mexico, erg kleine kans dus...
Okay Rhanna dat is duidelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:11 schreef Rhanna het volgende:
Nee. Iemand anders. Maar het doet er niet meer toe
Dank je wel.
quote:
Kud, was het gisteren weer vergeten...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:26 schreef DaMook het volgende:
Ik ben over de 100 punten op noordpool.fm.
Hehequote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kud, was het gisteren weer vergeten...![]()
Ik sta nu op 95 punten.
ik vind het één van de meest verschrikkelijkste liedjes dat ooit gemaakt is, die tekst alleen alquote:
Ik heb 'm nu maar op m'n todo list gezet. Die zie ik meerdere keren per dag.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe.
Ik denk er eigenlijk iedere keer aan omdat MissHobje de url in d'r msn naam heeft staan.
Ik vind hem echt topquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het één van de meest verschrikkelijkste liedjes dat ooit gemaakt is, die tekst alleen al
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind hem echt top. Kan ook komen omdat ik die op vakantie veel draaide en toen een super vriendin uit italie had
.
Idd en zo heb ik nog een paar van die nummersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
herinneringen maken een klassieker een klassieker
Milouska Meulens is de mol toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:37 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik heb domien op msn even aan fok herinnerd dus die zal hier ook wel zo zijn.
LET OP ::: hij heeft widm niet gezien en weet dus niet wie de winnaar is !!! VERTEL dit dus ook niet !!!!
Yvonne Jaspers tochquote:
Vast niet, maar ik heb het niet gevolgdquote:
Da's nostalgiequote:Wat heb jij trouwens een gigantische ADHD-avatar DaMook...![]()
Dat zijn wel heeeeele erge klassieker-klassiekers.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:58 schreef DaMook het volgende:
(1:54) [v-Town] Mark!: de fugees met killing me softly is een goed nummer . Als je die zou kunnen draaien
(1:55) [v-Town] Mark!: ow en no doubt - dont speak is ook heel lekker
(1:56) [v-Town] Mark!: en king of my casstle van wamdue project is ook leuk
Trustequote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:59 schreef Sirolf het volgende:
Maargoed, ik ga d'r nu toch maar es vandoor. Moet er om uiterlijk 9 uur weer uit en heb vorige nacht al wat slecht geslapen...
Truste!
Rubbereend is er volgens mij nog, en anders kan je Domien nog extra veel gaan lastigvallen via MSN.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste. Jammer dat je al gaat
dan blijf ik alleen over zo ongeveer
.
quote:
luisteren met de webcam aanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:12 schreef DaMook het volgende:
Annemieke. Ik ga volgende week luisteren
.
Helaas heb ik volgende week nachtdienst en dus geen webcamquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Helaas heb ik volgende week nachtdienst en dus geen webcam. Ze ziet er beter uit dan domien iig
![]()
.
Maar volgende week luister ik sowieso weer naar de nachtjocks wegens mijn nachtdienst.
Ik vraag me trouwens af of ik op domiens feestje mag komen voor vaste luisteraarsIk ben 1x per 3 weken vaste luisteraar
.
langzaam?quote:
Mijn nachtelijke snack moet nog even in de ovenquote:
en die is nu langzaam aan het opwarmenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn nachtelijke snack moet nog even in de oven.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:42 schreef DaMook het volgende:
Nu ben ik wel echt weg![]()
Tot morgen. (Ow wacht morgen ga ik om 11 uur na het werk meteen opstap
. Mischien tot morgen na het stappen dan en anders tot vandeweek
.
Klaar dus ondertussen en ben nu dus wegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:42 schreef rubbereend het volgende:
Kim klinkt
[..]
en die is nu langzaam aan het opwarmen
quote:# ARTIEST TITEL
1 NIRVANA SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
2 PEARL JAM BLACK
3 METALLICA ONE
4 U2 ONE
5 BRYAN ADAMS SUMMER OF '69
6 ANOUK NOBODY'S WIFE
7 AC/DC THUNDERSTRUCK
8 CURE A FOREST
9 BLUR SONG 2
10 RED HOT CHILI PEPPERS UNDER THE BRIDGE
11 RADIOHEAD CREEP
12 GUNS N' ROSES NOVEMBER RAIN
13 QUEEN BOHEMIAN RHAPSODY
14 PEARL JAM ALIVE
15 OASIS WONDERWALL
16 U2 SUNDAY BLOODY SUNDAY
17 LIVE LIGHTNING CRASHES
18 DEPECHE MODE ENJOY THE SILENCE
19 CRANBERRIES ZOMBIE
20 VERVE BITTER SWEET SYMPHONY
21 LED ZEPPELIN STAIRWAY TO HEAVEN
22 RADIOHEAD STREET SPIRIT
23 CHARLY LOWNOISE WONDERFUL DAYS
24 ROBBIE WILLIAMS ANGELS
25 CULT SHE SELLS SANCTUARY
26 ACDA & DE MUNNIK HET REGENT ZONNESTRALEN
27 RAGE AGAINST THE MACHINE KILLING IN THE NAME OF
28 A-HA TAKE ON ME
29 RED HOT CHILI PEPPERS SCAR TISSUE
30 BEASTIE BOYS SABOTAGE
31 BLOF HARDER DAN IK HEBBEN KAN
32 GUNS N' ROSES SWEET CHILD OF MINE
33 AIR ALL I NEED
34 GREENDAY BASKET CASE
35 HERMAN BROOD SATURDAY NIGHT
36 K'S CHOICE NOT AN ADDICT
37 BUSH GLYCERINE
38 VAN DIK HOUT STIL IN MIJ
39 FAITHLESS INSOMNIA
40 PINK FLOYD WISH YOU WERE HERE
41 PEARL JAM JEREMY
42 LIVE I ALONE
43 BEATLES LET IT BE
44 GOO GOO DOLLS IRIS
45 METALLICA NOTHING ELSE MATTERS
46 NIRVANA COME AS YOU ARE
47 FRANK BOEIJEN KRONENBURG PARK
48 4 NON BLONDES WHAT'S UP
49 ROLLING STONES PAINT IT BLACK
50 BECK LOSER
52 MEATLOAF PARADISE BY THE DASHBOARDLIGHT
53 SMASHING PUMPKINS DISARM
54 DJ PAUL ELSTAK RAINBOW IN THE SKY
55 COUNTING CROWS MR. JONES
56 FOO FIGHTERS LEARN TO FLY
57 TRACY CHAPMAN FAST CAR
58 NIRVANA LITHIUM
59 U2 WITH OR WITHOUT YOU
60 UNDERWORLD BORN SLIPPY
61 POLICE ROXANNE
62 AEROSMITH I DON'T WANT TO MISS A THING
63 MADONNA LIKE A PRAYER![]()
64 ALICE IN CHAINS WOULD?
65 ARETHA FRANKLIN THINK
66 PHIL COLLINS IN THE AIR TONIGHT
67 BLOODHOUND GANG FIRE WATER BURN
68 MASSIVE ATTACK UNFINISHED SYMPATHY
69 LENNY KRAVITZ ARE YOU GONNA GO MY WAY
70 ERIC CLAPTON TEARS IN HEAVEN
71 FAITHLESS GOD IS A DJ
72 JIMI HENDRIX ALL ALONG THE WATCHTOWER
73 BON JOVI BED OF ROSES
74 MICHAEL JACKSON BILLIE JEAN
75 JEFF BUCKLEY GRACE
76 AEROSMITH/RUN DMC WALK THIS WAY
77 R.E.M. LOSING MY RELIGION
78 JOY DIVISION LOVE WILL TEAR US APART
79 BLIND MELON NO RAIN
80 B52'S LOVE SHACK
81 QUEEN INNUENDO
82 FALCO JEANNY
83 2 UNLIMITED NO LIMIT
84 BEATLES COME TOGETHER
85 TORI AMOS CORNFLAKE GIRL
86 DIRE STRAITS SULTANS OF SWING
87 COOLIO GANGSTA'S PARADISE
88 PRINCE PURPLE RAIN
89 FLEETWOOD MAC GO YOUR OWN WAY
90 MARCO BORSATO IK LEEF NIET MEER VOOR JOU
91 GOLDEN EARRING WHEN THE LADY SMILES
92 BLACK CROWES REMEDY
93 BOB MARLEY NO WOMAN NO CRY (LIVE)
94 ANOUK ARE YOU KIDDING ME?
95 DOORS LIGHT MY FIRE
96 ROLLING STONES SYMPATHY FOR THE DEVIL
97 THERAPY? DIANE
98 GEORGE BAKER LITTLE GREEN BAG
99 OFFSPRING SELF ESTEEM
100 NEW ORDER BLUE MONDAY
Het is nogwel een idee van Edwin Eversquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Programma's als So You wanna be a popstar moeten ze ook afschaffen.
Het ligt niet aan jou, dat dacht ik ook...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:25 schreef JeroenV het volgende:
De lijst lijkt wel heel erg op die van de 90's request, of ligt dat aan mij?
niet zo vreemd natuurlijk als je kijkt naar het puibliek waar 3FM zich op richt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:25 schreef JeroenV het volgende:
De lijst lijkt wel heel erg op die van de 90's request, of ligt dat aan mij?
Nee, maar nu is bijna heel de top 10 uit de jaren 90. Toch jammer.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet zo vreemd natuurlijk als je kijkt naar het puibliek waar 3FM zich op richt.
nu mag jou plaatquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:34 schreef Falco het volgende:
Nononononono, theere's no llliiiiiimit!
Doet mij weer denken aan het concert van Duke Special. Inmiddels terug te kijken via Fabchannel. Is Gerard er eigenlijk naartoe geweest?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:45 schreef D.Rose het volgende:
Tot middernacht kan men zich nog aanmelden om gezellig mee te doen met de 3FM F1 manager.
Mochten er nog liefhebbers zijn dan zie ik wel een pm verschijnen (voor het password)
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://sites.3fm.nl/page/cr07_actueel/201415
[..]
[3FM #78] Kumbayaa in de classicweekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:07 schreef -Hans- het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAF DJ Paul Elstak
Rainbow high in the sky, knalluhhhhhhhhhh.
Shaydie![]()
Ah, dat is het plaatje dat bij de zangeres hoort?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[3FM #78] Kumbayaa in de classicweek
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, dat is het plaatje dat bij de zangeres hoort?
Cool!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[3FM #78] Kumbayaa in de classicweek
quote:
een zaaddodende plaat is het; dat Irisquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:07 schreef Impry het volgende:
Ook behoorlijk matige plaat idd
was niet mn top 10, was een greep. Voor mn top zou ik weken nodig hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb jouw top 10 gezien, dus jij hebt niet echt recht van spreken![]()
Nouja, greep dan, komt op hetzelfde neer ±Yquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was niet mn top 10, was een greep. Voor mn top zou ik weken nodig hebben![]()
![]()
tja, da´s idd zwaar waardeloos van 3FMquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:11 schreef rubbereend het volgende:
bovendien stond er veel te veel niet in de keuze lijst. Jaydee met Plastic Dreams niet eens
Dat doen we dan ook volop 8/'quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:12 schreef borisz het volgende:
dat is nog het leuke van de lijst iedereen heeft altijd wel wat te klagen![]()
ja, of ze moeten meer ruimte maken voor vrije keuze want dat was nu beperkt tot 1quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, da´s idd zwaar waardeloos van 3FM
Mogen we een lijst samenstellen, mogen we maar uit een heel beperkt aantal nummers kiezen.
Zo kan 3FM toch gewoon draaien wat ze willen.
Ze moeten gewoon een database hebben waar alles instaatquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, of ze moeten meer ruimte maken voor vrije keuze want dat was nu beperkt tot 1ik wel 6 vrije keuzes
Hun beste nummer moet nog komenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Dit is trouwen wel een goed nummer van Live, uit de tijd dat ze nog leuke muziek maakten
Lightning Crashesquote:
Ctrl + Shiftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:10 schreef D.Rose het volgende:
mijn toetsenbord heeft alle leestekens weer eens door elkaar gegooid ±´'
quote:
tis gewoon de 90's lijst met wat aanvullingenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:12 schreef borisz het volgende:
en ook van de jaren 90 week
Jan Smit ontbreektquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:11 schreef Seraphina het volgende:
Mag ik alvast zeggen dat ik deze week genoten heb van de muziek, maar dat ik echt KOTS van Nirvana! Wat een verschrikkelijke muziek zeg. En ja ik heb de lijst al gezien. Overigens lijkt de top behoorlijk op `t lijstje van serious request, maar dat is misschien al gezegd...
quote:
en ik heb al zo'n pijn in mijn keelquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:18 schreef DJKoster het volgende:
![]()
Komt er zo nog 1: 27 RAGE AGAINST THE MACHINE KILLING IN THE NAME OF
quote:
Jij ook veel plezier!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:35 schreef Impry het volgende:
Ik ben tot morgenavond afwazig!
TankS Rally 2007 (ZuiderZee-Rally)
Nu even spullen klaarmaken/radio luisteren en dan op naar Emmeloord!
Veel luisterplezier nog allemaal!![]()
Je gaat zeker kijken naar Paul Rabbering.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:35 schreef Impry het volgende:
Ik ben tot morgenavond afwazig!
TankS Rally 2007 (ZuiderZee-Rally)
Nu even spullen klaarmaken/radio luisteren en dan op naar Emmeloord!
Veel luisterplezier nog allemaal!![]()
Jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:38 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Je gaat zeker kijken naar Paul Rabbering.
neee joh, hij heeft zoveel mooiers gemaakt, vooral op zn eerste albumsquote:
quote:Stairway To Heaven
There's a lady who's sure all that glitters is gold
And she's buying a stairway to heaven.
When she gets there she knows, if the stores are all closed
With a word she can get what she came for.
Ooh, ooh, and she's buying a stairway to heaven.
There's a sign on the wall but she wants to be sure
'Cause you know sometimes words have two meanings.
In a tree by the brook, there's a songbird who sings,
Sometimes all of our thoughts are misgiven.
Ooh, it makes me wonder,
Ooh, it makes me wonder.
There's a feeling I get when I look to the west,
And my spirit is crying for leaving.
In my thoughts I have seen rings of smoke through the trees,
And the voices of those who stand looking.
Ooh, it makes me wonder,
Ooh, it really makes me wonder.
And it's whispered that soon if we all call the tune
Then the piper will lead us to reason.
And a new day will dawn for those who stand long
And the forests will echo with laughter.
If there's a bustle in your hedgerow, don't be alarmed now,
It's just a spring clean for the May queen.
Yes, there are two paths you can go by, but in the long run
There's still time to change the road you're on.
And it makes me wonder.
Your head is humming and it won't go, in case you don't know,
The piper's calling you to join him,
Dear lady, can you hear the wind blow, and did you know
Your stairway lies on the whispering wind.
And as we wind on down the road
Our shadows taller than our soul.
There walks a lady we all know
Who shines white light and wants to show
How everything still turns to gold.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last.
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll.
And she's buying a stairway to heaven.
Forum Opties | |
---|---|