quote:
Kud, was het gisteren weer vergeten...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:26 schreef DaMook het volgende:
Ik ben over de 100 punten op noordpool.fm.
Hehequote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kud, was het gisteren weer vergeten...![]()
Ik sta nu op 95 punten.
ik vind het één van de meest verschrikkelijkste liedjes dat ooit gemaakt is, die tekst alleen alquote:
Ik heb 'm nu maar op m'n todo list gezet. Die zie ik meerdere keren per dag.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe.
Ik denk er eigenlijk iedere keer aan omdat MissHobje de url in d'r msn naam heeft staan.
Ik vind hem echt topquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het één van de meest verschrikkelijkste liedjes dat ooit gemaakt is, die tekst alleen al
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind hem echt top. Kan ook komen omdat ik die op vakantie veel draaide en toen een super vriendin uit italie had
.
Idd en zo heb ik nog een paar van die nummersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
herinneringen maken een klassieker een klassieker
Milouska Meulens is de mol toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:37 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik heb domien op msn even aan fok herinnerd dus die zal hier ook wel zo zijn.
LET OP ::: hij heeft widm niet gezien en weet dus niet wie de winnaar is !!! VERTEL dit dus ook niet !!!!
Yvonne Jaspers tochquote:
Vast niet, maar ik heb het niet gevolgdquote:
Da's nostalgiequote:Wat heb jij trouwens een gigantische ADHD-avatar DaMook...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |