Dat zijn wel heeeeele erge klassieker-klassiekers.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:58 schreef DaMook het volgende:
(1:54) [v-Town] Mark!: de fugees met killing me softly is een goed nummer . Als je die zou kunnen draaien
(1:55) [v-Town] Mark!: ow en no doubt - dont speak is ook heel lekker
(1:56) [v-Town] Mark!: en king of my casstle van wamdue project is ook leuk
Trustequote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:59 schreef Sirolf het volgende:
Maargoed, ik ga d'r nu toch maar es vandoor. Moet er om uiterlijk 9 uur weer uit en heb vorige nacht al wat slecht geslapen...
Truste!
Rubbereend is er volgens mij nog, en anders kan je Domien nog extra veel gaan lastigvallen via MSN.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste. Jammer dat je al gaat
dan blijf ik alleen over zo ongeveer
.
quote:
luisteren met de webcam aanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:12 schreef DaMook het volgende:
Annemieke. Ik ga volgende week luisteren
.
Helaas heb ik volgende week nachtdienst en dus geen webcamquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Helaas heb ik volgende week nachtdienst en dus geen webcam. Ze ziet er beter uit dan domien iig
![]()
.
Maar volgende week luister ik sowieso weer naar de nachtjocks wegens mijn nachtdienst.
Ik vraag me trouwens af of ik op domiens feestje mag komen voor vaste luisteraarsIk ben 1x per 3 weken vaste luisteraar
.
langzaam?quote:
Mijn nachtelijke snack moet nog even in de ovenquote:
en die is nu langzaam aan het opwarmenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn nachtelijke snack moet nog even in de oven.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:42 schreef DaMook het volgende:
Nu ben ik wel echt weg![]()
Tot morgen. (Ow wacht morgen ga ik om 11 uur na het werk meteen opstap
. Mischien tot morgen na het stappen dan en anders tot vandeweek
.
Klaar dus ondertussen en ben nu dus wegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:42 schreef rubbereend het volgende:
Kim klinkt
[..]
en die is nu langzaam aan het opwarmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |