Uiteraard wezen kijken bij mijn "thuisrally". Ik had eigenlijk vrijdag de hele dag vrij genomen en ik ben overdag een hele tijd op De Deel en nog even bij de keuring wezen kijken. Aangezien het op het werk schijtdruk was, ben ik 's avonds toch maar aan het werk gegaan. Het is ook nog eens vlak bij KP1/2, vond dat ik het eigenljk niet kon maken, voor het zoveelste jaar op rij. En het blijkt dat ik niet veel gemist heb, toen ik naar huis ging was er zowiezo niets meer te bekennen (0.45 uur
![]()
)
Zaterdag naar KP 3 en nog een stukje van KP 7 gekeken bij de haaks links en vervolgens naar KP 12 bij Kamperveen waar Meijers met de Manta voor mijn neus de sloot inging en waar we hem weer uitkregen. Jammer dat ie later toch weer uitviel. Nog een klein stukje van de 2e proef daar gezien en vervolgens naar de Nagelerweg voor de 1e keer sprint en de 1e keer rally aldaar bij het uitkomen van het rondje om het ZOS gebouw. Toen het begon te regenen ben ik weggegaan (Watje!! Ja dat weet ik
![]()
).
In ieder geval wel weer genoten, een karrevracht Impreza's gezien, een paar honderd foto's gemaakt oa. van de schuiver van Meijers, wat kan ik meer wensen? Eh ja, dat een Impreza had gewonnen....
Over twee weken ga ik als het goed is nog naar Almere met een paar kennissen (zondags).
En dat wordt het voor mij weer wachten tot Barneveld ben ik bang.