Nouja, greep dan, komt op hetzelfde neer ±Yquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was niet mn top 10, was een greep. Voor mn top zou ik weken nodig hebben![]()
![]()
tja, da´s idd zwaar waardeloos van 3FMquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:11 schreef rubbereend het volgende:
bovendien stond er veel te veel niet in de keuze lijst. Jaydee met Plastic Dreams niet eens
Dat doen we dan ook volop 8/'quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:12 schreef borisz het volgende:
dat is nog het leuke van de lijst iedereen heeft altijd wel wat te klagen![]()
ja, of ze moeten meer ruimte maken voor vrije keuze want dat was nu beperkt tot 1quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, da´s idd zwaar waardeloos van 3FM
Mogen we een lijst samenstellen, mogen we maar uit een heel beperkt aantal nummers kiezen.
Zo kan 3FM toch gewoon draaien wat ze willen.
Ze moeten gewoon een database hebben waar alles instaatquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, of ze moeten meer ruimte maken voor vrije keuze want dat was nu beperkt tot 1ik wel 6 vrije keuzes
Hun beste nummer moet nog komenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Dit is trouwen wel een goed nummer van Live, uit de tijd dat ze nog leuke muziek maakten
Lightning Crashesquote:
Ctrl + Shiftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:10 schreef D.Rose het volgende:
mijn toetsenbord heeft alle leestekens weer eens door elkaar gegooid ±´'
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |