Zombie iehie iehie iehie iehiequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook.
Volgens mij kunnen we hier zometeen een echo horen door de leegte.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef IedeK. het volgende:
Toen ik de mol zag,......![]()
^^ Grapje voor de mensen die het al gezien hebben.
Misschien wel Michiel Veenstra!?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Gerard, Domien en ........
Veenstra zit nog tot zondag in Mexico, erg kleine kans dus...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien wel Michiel Veenstra!?
Is het hier al bekend dat 3FM 0.2% Marktaandeel heeft verloren? erg jammer, en imo niet terecht.
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1173945433
ps: Donar heeft gewonnen van Nijmegen met 93 - 79.![]()
Dan wordt het inderdaad was lastig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef Sirolf het volgende:
Veenstra zit nog tot zondag in Mexico, erg kleine kans dus...
Thanks, heb er nu ook het e.e.a. over gelezen. Schijnbaar luisteren minder hoger opgeleiden naar 3FM of trek ik nu een hele verkeerde conclusie?quote:De luistercijfers zal je dit keer niet goed kunnen vergelijken, aangezien ze bij Intomart vanaf nu de Gouden Standaard ipv de voorheen gebruikte Zilveren Standaard gebruiken. Zijn iets andere verhoudingen qua bevolkingsgroepen e.d.
En wat is nu 0.2% als je bedenkt dat de winter vaak een lastige periode is voor 3FM qua cijfers.
Overigens als je ook vanwege mij bent vertrokken dan kan je het bovenstaande als niet geschreven beschouwen. Heb het beste met je voor maar als we op zo'n manier met elkaar menen te moeten communiceren dan ben ik snel met je uitgepraat.quote:
Nee. Iemand anders. Maar het doet er niet meer toequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:05 schreef -Hans- het volgende:
Overigens als je ook vanwege mij bent vertrokken dan kan je het bovenstaande als niet geschreven beschouwen. Heb het beste met je voor maar als we op zo'n manier met elkaar menen te moeten communiceren dan ben ik snel met je uitgepraat.
Hij gaat ook uitzenden vanaf de Noordpool, dus dan moet Mexico niet zo'n groot probleem zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veenstra zit nog tot zondag in Mexico, erg kleine kans dus...
Okay Rhanna dat is duidelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:11 schreef Rhanna het volgende:
Nee. Iemand anders. Maar het doet er niet meer toe
Dank je wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |