Het is niet persoonlijk hoor, ik ken haar helemaal niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Glacier het volgende:
Enne, peopletjes in dit topic: wel lief doen hePersoonlijke battles graag ergens anders uitknokken..
gewoon lief doenquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk hoor, ik ken haar helemaal niet.
Ik zal proberen me in te houden, maar ik had even een teleurstelling te verwerkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef B.A.Trix het volgende:
zoooooooo OP is ook weer in orde.
Zullen we gewoon afspreken dat we allemaal lief doen..![]()
Goed plan, dan blijft dit topic tenminste gezelligquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef B.A.Trix het volgende:
Zullen we gewoon afspreken dat we allemaal lief doen..![]()
Hoop dat je er al weer overheen bent??quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal proberen me in te houden, maar ik had even een teleurstelling te verwerken
Nog niet, maar mijn bloeddruk is alweer bijna op het normale peilquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:00 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoop dat je er al weer overheen bent??![]()
*gooit een erwt*quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*gaapt
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef ChatGirl het volgende:
Middag!
Heb gestemd op Just Jack, lekker nummer. Fall Out Boy is toch al iets ouder. The Feeling staat misschien wel op gelijke hoogte met JJ, maar die ken ik al veel langer. En heb ik nog nooit op de radio gehoord.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef D.Rose het volgende:
owja, volgende week weer 'nieuwe' muziek
Zijn we al gewend hier hoor. Maricha vroeg elke week hetzelfde.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dag lieve Fok!kertjes. Willen jullie alsjeblieft vooral stil blijven over Wie is... de Mol? Ik wil echt niéts weten!
Merci
Dat zijn we elke week hoor...quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dag lieve Fok!kertjes. Willen jullie alsjeblieft vooral stil blijven over Wie is... de Mol? Ik wil echt niéts weten!
Merci
Al weet (bijna?) iedereen hier via de handen-aanwijzing toch al wie hoogstwaarschijnlijk de mol en wie dus de winnaar is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:14 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat zijn we elke week hoor...![]()
NOG IETS MEER DAN EEN UURTJE
![]()
![]()
![]()
Het is Paulquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Merci
Maandag, volgens de planning. Ze heeft nu vakantie (al kwam ze hier gisteravond weer even meeposten, hoezo verslaafd?quote:
Alsof mensen niets beters te doen hebben in hun vrije tijdquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maandag, volgens de planning. Ze heeft nu vakantie (al kwam ze hier gisteravond weer even meeposten, hoezo verslaafd?).
Geen idee waar je het over hebt, maar ik zal er eens op lettenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind dat achtergrondmuziekje van Bart trouwens best leuk.
1 maart (vorige uitzending dus): http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0443/bb.20070301.asfquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zou iemand zo lief willen zijn om voor mij de volledige terugkijklink willen opzoeken van Wie is de Mol? .asf'je?
Ok. Ik zit al drie maanden op mijn eend te wachtenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maandag, volgens de planning. Ze heeft nu vakantie (al kwam ze hier gisteravond weer even meeposten, hoezo verslaafd?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |