mmm geen bad sectors en slijtage? en 8 of 16 mb cache?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:27 schreef FJD het volgende:
FIPO
He IJs als je een 36gb Raptor ook goed vind kun je ook mijne overnemen. Ik vind het echt net te klein alhoewel dat ook komt omdat ik altijd vergeet m'n downloads richting m'n storage schijf te sturen
sliojtage kan zat hoor, ding maakt wel net zo veel omwentelingen per minuut als frank in zn leven op fok heft gepostquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:32 schreef FJD het volgende:
SlijtageDing is iets van een half jaar oud
Bad sectors voor zover ik weet niet maar goed dat moet ik dan weer na gaan kijken als ik thuis ben. Cache zal wel 8mb zijn.
Uiteraard is het onder voorbehoud dat de schijf nog goed is maar voor zover ik weet isie nog perfectquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef IJsmuts het volgende:
sliojtage kan zat hoor, ding maakt wel net zo veel omwentelingen per minuut als frank in zn leven op fok heft gepost![]()
quote:Homo!!!
quote:Pik omhoog
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijs ik u door naar: Het Grote BoF GAY Topic:Waar We Pinda's Zoeken En Bier Willequote:Bier & Tieten
nou, ook maar eens afwachten wat er met de bof harde waren actie gaat gebeuren... hoeveel moet je nog voor dat ding hebben dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard is het onder voorbehoud dat de schijf nog goed is maar voor zover ik weet isie nog perfect![]()
Ding is nieuw nog 100,- dus zat te denken aan ergens van 75,- maar goed kan me voorstellen dat de BoF actie de prijs van de 76gb dermate drukt dat het niet meer de moeite waard is om een 36gb te kopenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:37 schreef IJsmuts het volgende:
nou, ook maar eens afwachten wat er met de bof harde waren actie gaat gebeuren... hoeveel moet je nog voor dat ding hebben dan?
Die ik heb ik net zelf gemaaktquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoe kom je daar aan? 4 jaar geleden heette mn klaverjas partner en ik op wedstrijdjes ook "stijve stengels" altijd gedacht dat we dat zelf hadden bedacht![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Die ik heb ik net zelf gemaakt
[afbeelding]
He Duitse homo!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:40 schreef Mr_Baus het volgende:
http://www.gay-bayern.de/(...)33eb2e0e12bb8a6f.gif
lets see....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ding is nieuw nog 100,- dus zat te denken aan ergens van 75,- maar goed kan me voorstellen dat de BoF actie de prijs van de 76gb dermate drukt dat het niet meer de moeite waard is om een 36gb te kopen
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sliojtage kan zat hoor, ding maakt wel net zo veel omwentelingen per minuut als frank in zn leven op fok heft gepost![]()
Hee Cool! Waar doe je dat dan???quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Die ik heb ik net zelf gemaakt
[afbeelding]
geil!! topless barkeepers! wie is de bob?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:43 schreef FJD het volgende:
Volgens mij laat Baus elk weekend z'n Duitse helm schuren in Bayern
http://www.gay-bayern.de/
quote:TOPless BARkeeper - Der SEXY Leckerbissen am 10.02.2007 ab 22 Uhr in Mühldorf! Bereits zum 3ten Mal feiert man in Mühldorf die NEUE QUEERIG Party für alle Queers & Friends!! Diesesmal kommen zu den supergünstigen Getränkepreisen auch noch leckere....
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:43 schreef FJD het volgende:
Volgens mij laat Baus elk weekend z'n Duitse helm schuren in Bayern
http://www.gay-bayern.de/
Ik geloof er geen zak van Ursel Baus!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:47 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik zocht op gay smileys.. toen kwam ik daar terecht.. hebben wel een geinige smiley generator
![]()
http://www.gay-bayern.de/smileys/yours/standalone.htmlquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:44 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hee Cool! Waar doe je dat dan???
Hee check your hyvesquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:49 schreef IJsmuts het volgende:
ku ik moet nog steeds lachen om die smilies, ff glaasje water drinken![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
Je OP zuigt en laatste poster maakt nieuw topic
n00b
Hyves..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:08 schreef Mr_Baus het volgende:
Zitten jullie ook allemaal op Hyves dan? Kreeg een tijdje terug een mail met een uitnodiging van een oud maatje.. Gister nog een "dreig" mail dat de uitnodiging bijna vervalt
Misschien toch eens aanmelden daar dan
via hyves wel 70% van mn exen terug gevondenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Hyves..![]()
![]()
Dat is nou echt iets dat zinloze ruimte inneemt op het al zo krappe internet..![]()
![]()
![]()
Ja zoiets heb ik nou ook.. Ik kreeg die mail en d8.. tief op!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Hyves..![]()
![]()
Dat is nou echt iets dat zinloze ruimte inneemt op het al zo krappe internet..![]()
![]()
![]()
Ik heb er zo'n pleurishekel aanquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:08 schreef Mr_Baus het volgende:
Zitten jullie ook allemaal op Hyves dan? Kreeg een tijdje terug een mail met een uitnodiging van een oud maatje.. Gister nog een "dreig" mail dat de uitnodiging bijna vervalt
Misschien toch eens aanmelden daar dan
ik ga je zoeken nu!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n pleurishekel aanMail me gewoon als je me wilt spreken
Nee in plaats daarvan ga je openlijk berichtjes naar elkaar sturen zodat de rest van de wereld kan zien dat jullie bekenden zijn. Als je daar je zelfvertrouwen uit moet halen
Ja ik heb wel een profiel maar kijk er nooit op
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
via hyves wel 70% van mn exen terug gevondensommige zien er nog steeds lekker uit
![]()
91x gekeken joh!! en je profiel ingevuldquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:13 schreef FJD het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n pleurishekel aanMail me gewoon als je me wilt spreken
Nee in plaats daarvan ga je openlijk berichtjes naar elkaar sturen zodat de rest van de wereld kan zien dat jullie bekenden zijn. Als je daar je zelfvertrouwen uit moet halen
Op een profiel van ruim 2 jaar oudquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:16 schreef IJsmuts het volgende:
91x gekeken joh!! en je profiel ingevulddoe dat dan niet als je graag anoniem wil blijven
![]()
jaja haphap is goed, kusjequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Op een profiel van ruim 2 jaar oudIk post sinds de zomer gemiddeld 40x per dag op FOK! ziedaar het verschil.
Daarnaast zeg ik nergens dat ik anoniem wil blijven. Dat is ook wat lastig als iedereen m'n naam kent. M'n email adres met achternaam in m'n profiel op FOK! staat en m'n voorletters m'n usernaam zijn
Kusje terugquote:
tja, die dingen worden niet veel aangeboden... als ik jou was zou ik dat ding ook mooi houden (en wel de actie er door drukken)quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Kusje terug
Als ik trouwens zo eens zie wat de Raptor doet in dat topic dan vraag ik me af of ik wel zo graag groter wil50,- staat er nu voor de Raptor
Heb genoeg onderdelen in m'n PC die harder toezijn aan een upgrade.
Mijn stem verschuift dan uiteraard naar normale storagequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:26 schreef IJsmuts het volgende:
tja, die dingen worden niet veel aangeboden... als ik jou was zou ik dat ding ook mooi houden (en wel de actie er door drukken)
800TB, dan leef jij wel heel erg ver in de toekomstquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:29 schreef IJsmuts het volgende:
joh, zo'n fijne 72 gig raptor met 16mb cache wil je veel liever dan zon maxtor flut schijfje van 800TB, dus......![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Mr_Baus het volgende:
http://mr-baus.hyves.nl/
Wie wil mijn vriendje worden?![]()
![]()
donequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
he dat jij pas smiddags komt aanhaken en daardoor de ironie mistquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:30 schreef Viro het volgende:
[..]
800TB, dan leef jij wel heel erg ver in de toekomst![]()
Op zoek naar geile wijfuh!!quote:
Alimentatie voor d'r katquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:33 schreef IJsmuts het volgende:
zoek maar op sharon kim uit almere.......door haar betaal ik nu 10 euro pm![]()
JOO! gedaan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
ze confronteerde me ermee afgelopen vrijdag toen ik super brak vanaf schilphol kwam en in de regen op de bus stond te wachten, ik kon geen nee zeggenquote:
ow ze stond te werven voor de nierstichting. toen ze dr zachte en gepiercde tong half in mn oor stak kon ik niet meer bot doen en ging ik voor de bijl....quote:
Je hebt wel een schattig berichtje gepost, maar je staat niet bij mijn vriendjes?quote:
je zet de krabbels bij je zelf neer domoor!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je hebt wel een schattig berichtje gepost, maar je staat niet bij mijn vriendjes?![]()
![]()
IK WIL HEEL VEEL VRIENDJES!!!![]()
Hyves FTW 1337!! one113lev3n!! R0x0r mY b0X0® Br33z4h W00t!
Ik vind mijzelf dan ook heel erg belangrijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je zet de krabbels bij je zelf neer domoor!!!![]()
voeg me toe dan! ik heb je een berichtje gestuurd dusssssquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je hebt wel een schattig berichtje gepost, maar je staat niet bij mijn vriendjes?![]()
![]()
IK WIL HEEL VEEL VRIENDJES!!!![]()
Hyves FTW 1337!! one113lev3n!! R0x0r mY b0X0® Br33z4h W00t!
uiteraard!! Verwacht nou ook maar niet dat ik een hardcore hyver wordt hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef FJD het volgende:
Je kunt ook gewoon je berichtjes op FOK! naar elkaar sturen hoorTis niet voor niets dat we een spamtopic hebben.
Idee is leuk maar dat je de mensen van vroeger niet meer spreekt heeft een reden en in 90% van de gevallen is dat omdat je ze niet aardig/leuk genoeg vond of andersom. Waarom zou dat nu opeens veranderen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:05 schreef Mr_Baus het volgende:
uiteraard!! Verwacht nou ook maar niet dat ik een hardcore hyver wordt hoorIJsmuts kwam wel met een goed excuus; oude maatjes/vriendinnetjes.. Er zitten veel mensen op dat Hyve, ff kijken wat er van komt.
En er zitten dus ook aardig wat Boffers opVOEG ME TOE HOMO'S!!
![]()
Denk dat je weinig servers zult vinden met een andere patch van de meest recente. Daarnaast zitten de crashen standaard ingebakken, die halen ze er echt niet uit hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:08 schreef i-spy24 het volgende:
Klopt het dat je BF2 beter niet kunt upgraden naar 1.4 ivm herhaalde crashes?
Ik ben een nieuwe install aan het doen.
nee dat klopt niet.. dit is toch wel 1 van de betere patches geweest.. en zonder 1.4 heb je maar weinig servers waar je op kan spelen.. De BoF server draait ook 1.4quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:08 schreef sanni het volgende:
Klopt het dat je BF2 beter niet kunt upgraden naar 1.4 ivm herhaalde crashes?
Ik ben een nieuwe install aan het doen.
Doe eens niet zo moeilijk lamlulquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Idee is leuk maar dat je de mensen van vroeger niet meer spreekt heeft een reden en in 90% van de gevallen is dat omdat je ze niet aardig/leuk genoeg vond of andersom. Waarom zou dat nu opeens veranderen?
Dat heet efficiënt. Zou je ook eens moeten doen, ambtenaarquote:
Nee joh.. Ga maar allemaal lekker naar Hyves.. Ik spam de topics hier wel vol in mijn eentje...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef FJD het volgende:
Je kunt ook gewoon je berichtjes op FOK! naar elkaar sturen hoorTis niet voor niets dat we een spamtopic hebben.
Wat doe jij dan heel de dag op FOK! Ben je topposter in GAM omdat je zoveel werkt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat heet efficiënt. Zou je ook eens moeten doen, ambtenaar![]()
i knowquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
OMG IJs....die foto's van jou met snor op je Hyves zijn fout
Wat jij in 8 uur doet doe ik in 2 uur. Dan ben ik nog 6 uur over om te postenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat doe jij dan heel de dag op FOK! Ben je topposter in GAM omdat je zoveel werkt?
fout de bof server draait op 1.41quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:10 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nee dat klopt niet.. dit is toch wel 1 van de betere patches geweest.. en zonder 1.4 heb je maar weinig servers waar je op kan spelen.. De BoF server draait ook 1.4
Mensen die ik niet aardig/leuk genoeg vond die liggen allang tussen 6 plankenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Idee is leuk maar dat je de mensen van vroeger niet meer spreekt heeft een reden en in 90% van de gevallen is dat omdat je ze niet aardig/leuk genoeg vond of andersom. Waarom zou dat nu opeens veranderen?
Homo! Mierenneuken is me net iets te krapquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
fout de bof server draait op 1.41
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07113/crush.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07113/crush.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Jaja! Pino heeft de weg naar het Net gevondenquote:
ik ook, zal eens kijken of ik die kutmail van ze nog kan vindenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb heel lang geleden gekeken of ik mijn profiel kon verwijderen, maar dat lukte niet
Dan maar BoF-ertjes toevoegen
De koffie-automaat is nu echt gesneuveld..quote:
Hij is aan het werkquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben lekker bezig met het aanpassen van Sjablonen
Wie gaat het kotsen overnemen van Kevin?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:47 schreef FJD het volgende:
Gaat helemaal goed komen en ik voorspel nu al de meest geniale BoF meeting aller tijden (lees je mee Kev: aller tijden!)
Ik mag het geen dipje noemen, het gaat bij mij iedere dag na de lunch snel berafwaarts.quote:
ik reageer alleen nog maar op PIK OMHOOG!!! en STIJVE STENGELS FTW!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:56 schreef FJD het volgende:
Je ziet toch wel die kloof tussen harde kern en nieuw vlees he?
3lmo reageert op het server vullen.
Jorrit reageert op het bier drinken.
Zoek de verschillen
Stijve tengels met bierquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:08 schreef IJsmuts het volgende:
ik reageer alleen nog maar op PIK OMHOOG!!! en STIJVE STENGELS FTW!!![]()
Hoezo.. wil je die stijve stengel van hem zien dan??quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Stijve tengels met bier
Jij komt ook airsoften en bier drinken en slapen toch?
airsoften >quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Stijve tengels met bier
Jij komt ook airsoften en bier drinken en slapen toch?
Been there, seen that, got the pictures.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:14 schreef ursel het volgende:
Hoezo.. wil je die stijve stengel van hem zien dan??
Alleen Sendal niet, die speelt wel eens BF2 en is ook wel een aantal keer op de BoF server geweest.. Sennie22quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:09 schreef dekkered het volgende:
enne baus die nu allemaal in ej hyves zitten zijn dat allemaal boffers?
Doe maar slapenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
airsoften >![]()
bier drinken >![]()
slapen >![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:24 schreef RudyCarell het volgende:
ik zal nog even een BoF hyve aanmaken...
jammer dat die zowieso geen bier drinken, anders was er meer voor onsquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef FJD het volgende:
Waarbij Ursel, Kevin & Vera waarschijnlijk afvallen.
al gemaakt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:24 schreef RudyCarell het volgende:
ik zal nog even een BoF hyve aanmaken...
Mja.. lig nog ff in dubio... Als je qua slapen bedoelt wel ja, als je airsoften bedoeld weet ik ut nog niet..quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef FJD het volgende:
Waarbij Ursel, Kevin & Vera waarschijnlijk afvallen.
Dit is wel een hele trieste reactiequote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:43 schreef FJD het volgende:
Ik post de lijst gewoonAllemaal invullen of aanvullen, ook als je niet meer komt. Zo blijft de lijst een beetje zuiver.
Mensen die graag meewillen:
1. Jp Jedi - Blijft slapen
2. Battlelies - Blijft slapen
3. Voske
4. Raffie - Blijf slapen
5. FJD - Blijft slapen
6. C7PR1X_NL
7. BugWorks
8. 3lmo
9. Bas (vriend van 3lmo)
10. Timminator
11. Martijn
12. Dr. Bravo
13. Di3ki3 - Blijf slapen
14. VonDutch - Blijft niet slapen
15. Charlotte (vrouw VonDutch) - Blijft niet slapen
16. Benjamin - Blijft niet slapen
17. Annouschka (vrouw Benjamin) - Blijft niet slapen
18. Roland
19. Mr. Baus - Blijft slapen
20. Postman - Blijft slapen
21. Kevin
22. Vera
23. Inco
24. Ursel
25. James
26. Ruud - Blijft niet slapen
27. Karlijn (Vriendin Ruud) - Blijft niet slapen
28. Jeroen (vriend ruud) - Blijft niet slapen
29. Jort (vriend van Postman) - Blijft slapen
30. Robert (vriend van Postman) - Blijft slapen
31. NLboy
32. IJsmuts - Blijft slapen
ik ook en bij bf2142 en airsoft nederlandquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
ik zit bij een BF2 hyve, das triest joh![]()
?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit is wel een hele trieste reactie
Maakt in dit geval (helaas) niet uit. Omdat LC zelf catering verzorgt mogen we zelf niets meenemen. Uiteraard moet er op de slaapzaal ook wat gedronken worden en om te voorkomen dat de kroeg dichtgaat omdat ze ons weg willen hebben zorgt de organisatie natuurlijk voor een "generator"quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef IJsmuts het volgende:
jammer dat die zowieso geen bier drinken, anders was er meer voor ons![]()
...mogen we zelf niks meenemen.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Maakt in dit geval (helaas) niet uit. Omdat LC zelf catering verzorgt mogen we zelf niets meenemen. Uiteraard moet er op de slaapzaal ook wat gedronken worden en om te voorkomen dat de kroeg dichtgaat omdat ze ons weg willen hebben zorgt de organisatie natuurlijk voor een "generator"![]()
Je zit nog net niet op hyves te F5 in de hoop dat er een bof hyve isquote:
Airsoft?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik ook en bij bf2142 en airsoft nederland
Airsoften en eten+drinken zijn 2 verschillende bedrijvenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
...mogen we zelf niks meenemen.....
ik begin echt op dat bedrijf te kotsen zegis er geen andere aanbieder voor dit soort activiteiten?
Ze hebben goed bier hoor! en het is ook niet duur.. uit mijn hoofd 1.50 voor een pijpje ofzo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik begin echt op dat bedrijf te kotsen zegis er geen andere aanbieder voor dit soort activiteiten?
anders maak ik hem aan bedoel ik er meequote:Op woensdag 14 maart 2007 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je zit nog net niet op hyves te F5 in de hoop dat er een bof hyve is
Voor de duidelijkheid inderdaad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:05 schreef IJsmuts het volgende:
Heb je tegenwoordig ook al steam nodig om bf2 te spelenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef dekkered het volgende:
men steam start niet meer op :S
hij start wel het proces maar hij gaat niet meer verder:S
Ze bleven toch net zolang open totdat alle klanten vertrokken waren?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid inderdaad.
Het airsoften gebeurt bij Airsoft Adventures. Het enige eten wat daar bij zit is dat er lunch geregeld KAN worden. Ook dit keer gaan we dat niet doen want 10,- p.p. vinden we teveel voor een lunch. Bij het airsoften kun je meenemen wat je wil en dat is geen enkel probleem alhoewel ik me kan voorstellen dat ze het niet geschikt vinden als je een liter tequila slamt in de lunchpauze
Vervolgens gaan we voor de rest van het programma terug naar Little Creek, ondernemer 2, alwaar we gaan BBQen, bier drinken en slapen. Al die drie activiteiten heeft Little Creek op haar terrein en in dat opzicht is het dan ook niet gek dat ze er niet echt prijs op stellen als we ons eigen bier mee nemen. Ze zullen echt niet gaan zeiken als je met een fles water/cola oid het terrein op komt zetten omdat je net van het airsoften komt maar goed je snapt hun punt neem ik aanAangezien dit soort zaken natuurlijk wel als dwangmiddel gebruikt kunnen worden (het is laat, wij willen slapen, kroeg dicht, geen bier, oprotten) zorgt de organisatie waarschijnlijk voor een kleine extra voorraad.
Wrong topic, hier wordt er geen HL2 gespeeldquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef dekkered het volgende:
men steam start niet meer op :S
hij start wel het proces maar hij gaat niet meer verder:S
ik ben er wel, hoe laat? geef tegen die tijd ff IP en ww via xfire door als je wiltquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Sumera het volgende:
Vanavond clanwar training!!!
Vanavond clanwar training voor iedereen, dus ook diegenen die niet mee willen/kunnen doen met de war. Is op de BFP server met dezelfde instellingen/maps als die er zullen zijn op de komende war. Ik hoop dat er echt een hoop zullen komen want zonder redelijk aantal kunnen we niet fatsoenlijk trainen, 3 tegen 3 ofzo zou ook niet leuk zijn.
Het is niet echt een camping. In een restaurant neem je ook je eigen eten niet mee en in een cafe hoef je ook niet aan te komen met je eigen kratjequote:Op woensdag 14 maart 2007 16:15 schreef IJsmuts het volgende:
@ baus/gans, mmm nou ik vind het onzin, vertel mij een camping waar je niet je eigen eten/drinken mee nag nemen?? aan de andere kant, als een pijpje maar 1,50 kost, kan ik mooi voor een tientje blauw worden![]()
20:00 IP staat op vwar, password ook die kan je zien als je daar inlogtquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben er wel, hoe laat? geef tegen die tijd ff IP en ww via xfire door als je wilt
Ik ben pas om 22:00 thuis (op zijn vroegst) als het dan nog zin heeft moet je het maar zeggen dan log ik nog ff in, anders ga ik bankhangen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Sumera het volgende:
Vanavond clanwar training!!!
Vanavond clanwar training voor iedereen, dus ook diegenen die niet mee willen/kunnen doen met de war. Is op de BFP server met dezelfde instellingen/maps als die er zullen zijn op de komende war. Ik hoop dat er echt een hoop zullen komen want zonder redelijk aantal kunnen we niet fatsoenlijk trainen, 3 tegen 3 ofzo zou ook niet leuk zijn.
We BBQen, drinken en slapen op hetzelfde terrein. Little Creek is dan ook niet echt een camping maar meer een startpunt voor veel mensen om paard te rijden in de omgeving.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:15 schreef IJsmuts het volgende:
@ baus/gans, mmm nou ik vind het onzin, vertel mij een camping waar je niet je eigen eten/drinken mee nag nemen?? aan de andere kant, als een pijpje maar 1,50 kost, kan ik mooi voor een tientje blauw worden![]()
Misschien wel handig als je die ook op het bof forum gooit, aangezien niet iedereen meedoet met wars, maar nu wel mooi mee kunnen helpen bij de trainingquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:18 schreef Sumera het volgende:
[..]
20:00 IP staat op vwar, password ook die kan je zien als je daar inlogt
Precies nu hoef je niks zelf te regelen, alleen extra eten, aangezien die bbq echt heel magertjes isquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef FJD het volgende:
[..]
We BBQen, drinken en slapen op hetzelfde terrein. Little Creek is dan ook niet echt een camping maar meer een startpunt voor veel mensen om paard te rijden in de omgeving.
We hebben wel over een camping nagedacht maar vergeet dan niet dat we voor een man of 20 BBQs, bier, vlees en alles wat er om heen zit mee moeten sjouwen. Dan moeten er nog tenten komen en ga zo maar door. Is gewoon een enorme hoeveelheid werkVandaar dat we deze optie hebben gekozen
![]()
We rammen er wel wat extra vlees door inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies nu hoef je niks zelf te regelen, alleen extra eten, aangezien die bbq echt heel magertjes is![]()
Ze weten idd niet waar ze aan beginnenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ze bleven toch net zolang open totdat alle klanten vertrokken waren?
Ik kan best lang door gaan hoor![]()
@ your servicequote:Op woensdag 14 maart 2007 16:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zou baus in slaap zijn gevallen? Hij heeft alweer even niet gepost.
WAKKER WORDEN BAUSIE
owke, het zal wel de pijn van die 3x niet spelen zijn danquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is niet echt een camping. In een restaurant neem je ook je eigen eten niet mee en in een cafe hoef je ook niet aan te komen met je eigen kratje
Ik vreet waarschijnlijk toch niet mee, heb ik vorige keer ook niet gedaan.. dus dat scheelt dan weer ffquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:22 schreef FJD het volgende:
[..]
We rammen er wel wat extra vlees door inderdaadVorige keer was wat magertjes. Misschien gaat de prijs dan met een 2,50 omhoog maar dat is het wel waard. Vorige keer was echt te weinig
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef IJsmuts het volgende:
zijn er ondertussen nog gafe dingen op hyves gaande die ik gemist heb???![]()
nope! helaas niet! misschien bij een betaal-account wel ..quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Kan je op Hyves ook zien wie je profiel heeft bekeken e.d.?
quote:
dan moet je betalen geloof ikd an kan je alles zienquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Kan je op Hyves ook zien wie je profiel heeft bekeken e.d.?
Eind Mei komt BoF anal Rape part 1 online!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:35 schreef IJsmuts het volgende:
kut zegm ,mn pr0n torrents hebben een dip, wordt nu met 6kb binnen gehengeld![]()
![]()
![]()
![]()
tja, de servers van hyves zijn nog slechter dan die van fokquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:37 schreef escape_nl het volgende:
traag zeg dat Hyves, pffff
pre-order mogelijk?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Eind Mei komt BoF anal Rape part 1 online!![]()
je bent niet eens is aan het BF2en man zijkertquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef Stefan740 het volgende:
wat een kutnoobs op de server weer
jij krijgt de Directors kut ster!quote:
Kan je toch in Belgie allemaal halen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef FJD het volgende:
[..]
We hebben wel over een camping nagedacht maar vergeet dan niet dat we voor een man of 20 BBQs, bier, vlees en alles wat er om heen zit mee moeten sjouwen. Dan moeten er nog tenten komen en ga zo maar door. Is gewoon een enorme hoeveelheid werkVandaar dat we deze optie hebben gekozen
![]()
sorryquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef Mr_Baus het volgende:
ik heb geen katten.. ik heb 4 honden! Waarvan er 1 echt geen kat moet zien.. die grijpt ze namelijk en dan is ze echt niet te houden
![]()
Even snel uit m'n hoofd:quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:47 schreef RudyCarell het volgende:
Kan je toch in Belgie allemaal halen?
Ik geen bier drinken??quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jammer dat die zowieso geen bier drinken, anders was er meer voor ons![]()
Als ik het zo bekijk wordt het inderdaad wel lastig om al dat vlees en bier daar te kopen, meestal hebben ze niet genoeg op voorraadquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Even snel uit m'n hoofd:
BBQ zelf, 3 stuks => paar bomen
Kolen voor de BBQs => paar bomen
Aansteekgebeuren => bezine uit auto
Gereedschap voor vlees omdraaien => handen
Borden => handen
Bestek => handen
Bekers => flesje
Tafels => grond
Stoelen => grond
Verschillende soorten sauzen => moet te regelen zijn op een homo meet
Vlees => kopen
Salades => overbodig
Bier => kopen
Ik heb je gewoon kunnen toevoegen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:18 schreef EvilDucky het volgende:
Nou.. wie me wil: Ik heb een nieuwe hyves: Heet daar: dra-akje
Krijg alleen niemand toegevoegd en zelfs een reactie plaatsen is al niet mogelijk (en dat terwijl er toch bier bij staat).
Sorry, mij te goedkoop..quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:18 schreef EvilDucky het volgende:
Nou.. wie me wil:...
Believe me.. Beter nog, ask Inco of ik echt zo goedkoop ben.. Wedden dat je dan een leuke reactie krijgt?quote:
Ben ontroerd.. Mijn eerste hyves contact!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb je gewoon kunnen toevoegen.
JA MOET JE GVD BIJ FRANK WEZEN JAH!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:39 schreef Sickert het volgende:
IJS!! lul!! LAPO IS VERMELDING VAN DE FIPO!!
LUL!!
sorry
tvp
spamhomo's
Idd laatste album is om te huilen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:42 schreef Sickert het volgende:
Overigens
gister het nieuwe album van Linkin Park gedownload zeg
ik barste bijna in huilen uit na het beluisteren ervan
bij Until the end word er zelfs vals gezongen
het haalt het in de verste verte niet bij Hybrid theorie en Meteora
* Sickert is *shocked*
Jij ziet echt overal een BoF meet in hequote:Op woensdag 14 maart 2007 17:44 schreef IJsmuts het volgende:
@ JP, mooi verhaal!!moeten een keer een BoF meet doen in Praag, zie ik wel zitten!!
je kan toch bij je laatste post de link naar het nieuwe topic plaatsen??quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
JA MOET JE GVD BIJ FRANK WEZEN JAH!!!!![]()
![]()
sorry
@ JP, mooi verhaal!!moeten een keer een BoF meet doen in Praag, zie ik wel zitten!!
Je weet dat we ook een clansite en eigen forum hebben waar we elkaar ontmoeten?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:01 schreef dekkered het volgende:
heb ff iedereen zen hyve nodig http://bandoffokkers.hyves.nl/ (moet nmlk jullie nmlk uitnodigen)
niet zeiken aubquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet dat we ook een clansite en eigen forum hebben waar we elkaar ontmoeten?
Denk zeg het maar even.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:03 schreef dekkered het volgende:
niet zeiken aub
shut upquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:07 schreef Stefan740 het volgende:
Waarom zou ik jou op hyves willen?
Krijg eerst maar eens haar op je zak en kom dan terugquote:
dat jij nou om 1800 uit bed komt stappen homo!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
je kan toch bij je laatste post de link naar het nieuwe topic plaatsen??
GVD!! dat snap je toch wel!!!! LUL!!![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij ziet echt overal een BoF meet in he
daar ben ik weerquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Krijg eerst maar eens haar op je zak en kom dan terug![]()
en leg nu maar dat doosje met die opplak-snorren wegquote:
ik wil ook graag je vriendje zijn, wil je me accepteren????quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:33 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Ben ontroerd.. Mijn eerste hyves contact!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:13 schreef FJD het volgende:
[..]
en leg nu maar dat doosje met die opplak-snorren weg![]()
Hee daar ben ik nog van 't zomerquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:44 schreef IJsmuts het volgende:
en daar ga je sorry voor zeggenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:13 schreef IJsmuts het volgende:
sorry ferdi, moest echt ff lachen
ligt er natuurlijk aan wat ze hebben gedaan, maar als het fuckie fuckie is, is het alleen maar te triest voor woorden. maar that's my 2 centsquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:33 schreef jpjedi het volgende:
`S nachts om 3 uur weer terug in het hotel met 7 ipv 9 collega`s..deze kwamen we aan het ontbijt om 7:00 weer tegen.(getrouwd en kinderen maar mondje dicht he jongens,,
)
afgelopen week was er bj ons ook een, heeft ook fuckie fuck gedaan terwijl getrouwd en zoontje, gaat volgende week zelfs 2 dagen terug voor een "extra training"quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan wat ze hebben gedaan, maar als het fuckie fuckie is, is het alleen maar te triest voor woorden. maar that's my 2 cents
Een erg goed gesprek voeren natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef staticdata het volgende:
ligt er natuurlijk aan wat ze hebben gedaan,
Naturlich.. Alleen Hyves is zoooooo traag dat ik verzoekjes en/of toevoegingen nog niet eens kan zien..quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:13 schreef IJsmuts het volgende:
ik wil ook graag je vriendje zijn, wil je me accepteren????
weet ik poepie, maar voordat ik gelijk mijn vooroordelen op tafel gooi en ze niet waar blijken te zijn. snappiequote:
Wij gaan wel saampjes op zo'n aparte kamer hequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:21 schreef staticdata het volgende:
weet ik poepie, maar voordat ik gelijk mijn vooroordelen op tafel gooi en ze niet waar blijken te zijn. snappie![]()
quote:Weiger gerust wannabe friends: ze ontvangen hier geen bericht van!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:21 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Naturlich.. Alleen Hyves is zoooooo traag dat ik verzoekjes en/of toevoegingen nog niet eens kan zien..
Money ain't the issue babequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Wij gaan wel saampjes op zo'n aparte kamer heKost wat meer maar dan heb je ook wat.
ff snel kijken danquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:27 schreef EvilDucky het volgende:
Hahaha, ik heb de enige foto die ik op mijn laptop heb er wel opgezet.
Denk alleen niet dat daar iemand blij van wordt.
NSFW en NSFFquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
grote geile tietuhhhhhhhhh
http://babes.flabber.nl/#019589?utm_source=flabber-blok&utm_medium=smg-promo&utm_campaign=fl-20070307
kijk, das nou een top boffer, post weinig, maar als die dan neergekwakt wordtquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://babes.flabber.nl/#019589?utm_source=flabber-blok&utm_medium=smg-promo&utm_campaign=fl-20070307
is dat die ene collegaquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oopsie.. Ik zal wel een prive album hebben aangemaakt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
ff snel kijken dan
edit:
ik zie nog geen foto![]()
niet blij, niet geil, wel heel lief fotootje!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:27 schreef EvilDucky het volgende:
Hahaha, ik heb de enige foto die ik op mijn laptop heb er wel opgezet.
Denk alleen niet dat daar iemand blij van wordt.
Hehe lekker dametje is hetquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kijk, das nou een top boffer, post weinig, maar als die dan neergekwakt wordt![]()
![]()
o ja kleine estherquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:32 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Oopsie.. Ik zal wel een prive album hebben aangemaakt.![]()
Druk druk drukquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:36 schreef staticdata het volgende:
Gaat dit topic in 1 dag dicht.
trouwens waar speel je niet meer diamond
FMJ gekeken?, IJstolliequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:38 schreef IJsmuts het volgende:
of butpluggen inbrengen![]()
BAUS 1 2 3, MELDEN!!!! WAKKER WORDEN EN PINDA"S PAKKEN !!!!
THERE ARE MANY RIFLES, BUT THIS ONE IS MINE!!!
dra-akje.hyvesquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:52 schreef escape_nl het volgende:
duckie hoe heet je dan op hyves?
ze staat ook bij mij, dis de link:quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef escape_nl het volgende:
kan haar niet vinden, staat ze bij jou in je hyves Ijs?
Lieve dekkered,quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:01 schreef dekkered het volgende:
heb ff iedereen zen hyve nodig http://bandoffokkers.hyves.nl/ (moet nmlk jullie nmlk uitnodigen)
Zoveel als je wilt. Ik heb er pas 43quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:13 schreef EvilDucky het volgende:
Hoe veel mensen mag je eigenlijk in je lijstje hebben?
Je wilt het toch niet meemaken dat Inco er straks niet meer bij past!
volgens mij kan je er niet meer dan 50.000 hebben, dat was toen met bakelende in het nieuwsquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoveel als je wilt. Ik heb er pas 43
aangepastquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lieve dekkered,
Als je een Hyve voor BoF! aanmaakt zou het leuk zijn als je de Hyve dan ook zo noemt zoals het hoort. Het is namelijk Band of Fok!kers en niet Band of Fokkers.
Groetjes,
Frank
Snow Patrol is ook best goed hor en Razorlightquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het programma van Rock Werchter 2007 is echt geweldig! Heb er heel veel zin in
!!!
Air Traffic
Amos, Tori
Arctic Monkeys
Arno
Australian Pink Floyd Show, The
Beastie Boys![]()
![]()
![]()
Björk
Frank Black
Bloc Party
Blonde Redhead
Chemical Brothers, The
Faithless
Goose
Heideroosjes, De![]()
Incubus
Interpol
Joan as Policewoman
Kaiser Chiefs
Keane
Killers, The
Kings of Leon
Klaxons
Kooks, the
LCD Soundsystem
Manson, Marilyn
Mastodon
Metallica![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muse
My Chemical Romance
Pearl Jam![]()
![]()
Queens Of The Stone Age
Razorlight
Rice, Damien
Rios, Gabriel
Santiago, Joey
Snow Patrol
The Good, The Bad & The Queen
lolquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:25 schreef escape_nl het volgende:
en etsther heeft me verwijderd, lekker dan
Ik zei toch al dat die foto over the top wasquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:25 schreef escape_nl het volgende:
Oei, QOTSA!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het programma van Rock Werchter 2007 is echt geweldig! Heb er heel veel zin in
!!!
Air Traffic
Amos, Tori
Arctic Monkeys
Arno
Australian Pink Floyd Show, The
Beastie Boys![]()
![]()
![]()
Björk
Frank Black
Bloc Party
Blonde Redhead
Chemical Brothers, The
Faithless
Goose
Heideroosjes, De![]()
Incubus
Interpol
Joan as Policewoman
Kaiser Chiefs
Keane
Killers, The
Kings of Leon
Klaxons
Kooks, the
LCD Soundsystem
Manson, Marilyn
Mastodon
Metallica![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muse
My Chemical Romance
Pearl Jam![]()
![]()
Queens Of The Stone Age
Razorlight
Rice, Damien
Rios, Gabriel
Santiago, Joey
Snow Patrol
The Good, The Bad & The Queen
buh.. meldt.. ik ga ff wat eten en dan ga ik ff schietenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:38 schreef IJsmuts het volgende:
of butpluggen inbrengen![]()
BAUS 1 2 3, MELDEN!!!! WAKKER WORDEN EN PINDA"S PAKKEN !!!!
THERE ARE MANY RIFLES, BUT THIS ONE IS MINE!!!
Erm.. kulleke?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:25 schreef escape_nl het volgende:
Dan moet je opschieten, het is bijna uitverkocht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:38 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Oei, QOTSA!
Misschien dat ik mijn oude botten er toch maar naar toe sleep dit jaar!
goed zo!, als je het tot 12 uur redt zie ik je nog welquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
buh.. meldt.. ik ga ff wat eten en dan ga ik ff schieten
Inco.. ??quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Believe me.. Beter nog, ask Inco of ik echt zo goedkoop ben.. Wedden dat je dan een leuke reactie krijgt?![]()
Is nog druk bezig met zijn nieuwe spullies..quote:
Moest zeggen dat hij geen JP heet!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:06 schreef FJD het volgende:
Z'n Windows install istie mee bezigTot over een week dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |