Ben ontroerd.. Mijn eerste hyves contact!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb je gewoon kunnen toevoegen.
JA MOET JE GVD BIJ FRANK WEZEN JAH!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:39 schreef Sickert het volgende:
IJS!! lul!! LAPO IS VERMELDING VAN DE FIPO!!
LUL!!
sorry
tvp
spamhomo's
Idd laatste album is om te huilen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:42 schreef Sickert het volgende:
Overigens
gister het nieuwe album van Linkin Park gedownload zeg
ik barste bijna in huilen uit na het beluisteren ervan
bij Until the end word er zelfs vals gezongen
het haalt het in de verste verte niet bij Hybrid theorie en Meteora
* Sickert is *shocked*
Jij ziet echt overal een BoF meet in hequote:Op woensdag 14 maart 2007 17:44 schreef IJsmuts het volgende:
@ JP, mooi verhaal!!moeten een keer een BoF meet doen in Praag, zie ik wel zitten!!
je kan toch bij je laatste post de link naar het nieuwe topic plaatsen??quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
JA MOET JE GVD BIJ FRANK WEZEN JAH!!!!![]()
![]()
sorry
@ JP, mooi verhaal!!moeten een keer een BoF meet doen in Praag, zie ik wel zitten!!
Je weet dat we ook een clansite en eigen forum hebben waar we elkaar ontmoeten?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:01 schreef dekkered het volgende:
heb ff iedereen zen hyve nodig http://bandoffokkers.hyves.nl/ (moet nmlk jullie nmlk uitnodigen)
niet zeiken aubquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet dat we ook een clansite en eigen forum hebben waar we elkaar ontmoeten?
Denk zeg het maar even.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:03 schreef dekkered het volgende:
niet zeiken aub
shut upquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:07 schreef Stefan740 het volgende:
Waarom zou ik jou op hyves willen?
Krijg eerst maar eens haar op je zak en kom dan terugquote:
dat jij nou om 1800 uit bed komt stappen homo!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
je kan toch bij je laatste post de link naar het nieuwe topic plaatsen??
GVD!! dat snap je toch wel!!!! LUL!!![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij ziet echt overal een BoF meet in he
daar ben ik weerquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Krijg eerst maar eens haar op je zak en kom dan terug![]()
en leg nu maar dat doosje met die opplak-snorren wegquote:
ik wil ook graag je vriendje zijn, wil je me accepteren????quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:33 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Ben ontroerd.. Mijn eerste hyves contact!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:13 schreef FJD het volgende:
[..]
en leg nu maar dat doosje met die opplak-snorren weg![]()
Hee daar ben ik nog van 't zomerquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:44 schreef IJsmuts het volgende:
en daar ga je sorry voor zeggenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:13 schreef IJsmuts het volgende:
sorry ferdi, moest echt ff lachen
ligt er natuurlijk aan wat ze hebben gedaan, maar als het fuckie fuckie is, is het alleen maar te triest voor woorden. maar that's my 2 centsquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:33 schreef jpjedi het volgende:
`S nachts om 3 uur weer terug in het hotel met 7 ipv 9 collega`s..deze kwamen we aan het ontbijt om 7:00 weer tegen.(getrouwd en kinderen maar mondje dicht he jongens,,
)
afgelopen week was er bj ons ook een, heeft ook fuckie fuck gedaan terwijl getrouwd en zoontje, gaat volgende week zelfs 2 dagen terug voor een "extra training"quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan wat ze hebben gedaan, maar als het fuckie fuckie is, is het alleen maar te triest voor woorden. maar that's my 2 cents
Een erg goed gesprek voeren natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef staticdata het volgende:
ligt er natuurlijk aan wat ze hebben gedaan,
Naturlich.. Alleen Hyves is zoooooo traag dat ik verzoekjes en/of toevoegingen nog niet eens kan zien..quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:13 schreef IJsmuts het volgende:
ik wil ook graag je vriendje zijn, wil je me accepteren????
weet ik poepie, maar voordat ik gelijk mijn vooroordelen op tafel gooi en ze niet waar blijken te zijn. snappiequote:
Wij gaan wel saampjes op zo'n aparte kamer hequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:21 schreef staticdata het volgende:
weet ik poepie, maar voordat ik gelijk mijn vooroordelen op tafel gooi en ze niet waar blijken te zijn. snappie![]()
quote:Weiger gerust wannabe friends: ze ontvangen hier geen bericht van!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:21 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Naturlich.. Alleen Hyves is zoooooo traag dat ik verzoekjes en/of toevoegingen nog niet eens kan zien..
Money ain't the issue babequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Wij gaan wel saampjes op zo'n aparte kamer heKost wat meer maar dan heb je ook wat.
ff snel kijken danquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:27 schreef EvilDucky het volgende:
Hahaha, ik heb de enige foto die ik op mijn laptop heb er wel opgezet.
Denk alleen niet dat daar iemand blij van wordt.
NSFW en NSFFquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
grote geile tietuhhhhhhhhh
http://babes.flabber.nl/#019589?utm_source=flabber-blok&utm_medium=smg-promo&utm_campaign=fl-20070307
kijk, das nou een top boffer, post weinig, maar als die dan neergekwakt wordtquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://babes.flabber.nl/#019589?utm_source=flabber-blok&utm_medium=smg-promo&utm_campaign=fl-20070307
is dat die ene collegaquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oopsie.. Ik zal wel een prive album hebben aangemaakt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
ff snel kijken dan
edit:
ik zie nog geen foto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |