Voor de duidelijkheid inderdaad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:05 schreef IJsmuts het volgende:
...mogen we zelf niks meenemen.....
ik begin echt op dat bedrijf te kotsen zegis er geen andere aanbieder voor dit soort activiteiten?
Heb je tegenwoordig ook al steam nodig om bf2 te spelenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef dekkered het volgende:
men steam start niet meer op :S
hij start wel het proces maar hij gaat niet meer verder:S
Ze bleven toch net zolang open totdat alle klanten vertrokken waren?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid inderdaad.
Het airsoften gebeurt bij Airsoft Adventures. Het enige eten wat daar bij zit is dat er lunch geregeld KAN worden. Ook dit keer gaan we dat niet doen want 10,- p.p. vinden we teveel voor een lunch. Bij het airsoften kun je meenemen wat je wil en dat is geen enkel probleem alhoewel ik me kan voorstellen dat ze het niet geschikt vinden als je een liter tequila slamt in de lunchpauze
Vervolgens gaan we voor de rest van het programma terug naar Little Creek, ondernemer 2, alwaar we gaan BBQen, bier drinken en slapen. Al die drie activiteiten heeft Little Creek op haar terrein en in dat opzicht is het dan ook niet gek dat ze er niet echt prijs op stellen als we ons eigen bier mee nemen. Ze zullen echt niet gaan zeiken als je met een fles water/cola oid het terrein op komt zetten omdat je net van het airsoften komt maar goed je snapt hun punt neem ik aanAangezien dit soort zaken natuurlijk wel als dwangmiddel gebruikt kunnen worden (het is laat, wij willen slapen, kroeg dicht, geen bier, oprotten) zorgt de organisatie waarschijnlijk voor een kleine extra voorraad.
Wrong topic, hier wordt er geen HL2 gespeeldquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef dekkered het volgende:
men steam start niet meer op :S
hij start wel het proces maar hij gaat niet meer verder:S
ik ben er wel, hoe laat? geef tegen die tijd ff IP en ww via xfire door als je wiltquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Sumera het volgende:
Vanavond clanwar training!!!
Vanavond clanwar training voor iedereen, dus ook diegenen die niet mee willen/kunnen doen met de war. Is op de BFP server met dezelfde instellingen/maps als die er zullen zijn op de komende war. Ik hoop dat er echt een hoop zullen komen want zonder redelijk aantal kunnen we niet fatsoenlijk trainen, 3 tegen 3 ofzo zou ook niet leuk zijn.
Het is niet echt een camping. In een restaurant neem je ook je eigen eten niet mee en in een cafe hoef je ook niet aan te komen met je eigen kratjequote:Op woensdag 14 maart 2007 16:15 schreef IJsmuts het volgende:
@ baus/gans, mmm nou ik vind het onzin, vertel mij een camping waar je niet je eigen eten/drinken mee nag nemen?? aan de andere kant, als een pijpje maar 1,50 kost, kan ik mooi voor een tientje blauw worden![]()
20:00 IP staat op vwar, password ook die kan je zien als je daar inlogtquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben er wel, hoe laat? geef tegen die tijd ff IP en ww via xfire door als je wilt
Ik ben pas om 22:00 thuis (op zijn vroegst) als het dan nog zin heeft moet je het maar zeggen dan log ik nog ff in, anders ga ik bankhangen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Sumera het volgende:
Vanavond clanwar training!!!
Vanavond clanwar training voor iedereen, dus ook diegenen die niet mee willen/kunnen doen met de war. Is op de BFP server met dezelfde instellingen/maps als die er zullen zijn op de komende war. Ik hoop dat er echt een hoop zullen komen want zonder redelijk aantal kunnen we niet fatsoenlijk trainen, 3 tegen 3 ofzo zou ook niet leuk zijn.
We BBQen, drinken en slapen op hetzelfde terrein. Little Creek is dan ook niet echt een camping maar meer een startpunt voor veel mensen om paard te rijden in de omgeving.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:15 schreef IJsmuts het volgende:
@ baus/gans, mmm nou ik vind het onzin, vertel mij een camping waar je niet je eigen eten/drinken mee nag nemen?? aan de andere kant, als een pijpje maar 1,50 kost, kan ik mooi voor een tientje blauw worden![]()
Misschien wel handig als je die ook op het bof forum gooit, aangezien niet iedereen meedoet met wars, maar nu wel mooi mee kunnen helpen bij de trainingquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:18 schreef Sumera het volgende:
[..]
20:00 IP staat op vwar, password ook die kan je zien als je daar inlogt
Precies nu hoef je niks zelf te regelen, alleen extra eten, aangezien die bbq echt heel magertjes isquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef FJD het volgende:
[..]
We BBQen, drinken en slapen op hetzelfde terrein. Little Creek is dan ook niet echt een camping maar meer een startpunt voor veel mensen om paard te rijden in de omgeving.
We hebben wel over een camping nagedacht maar vergeet dan niet dat we voor een man of 20 BBQs, bier, vlees en alles wat er om heen zit mee moeten sjouwen. Dan moeten er nog tenten komen en ga zo maar door. Is gewoon een enorme hoeveelheid werkVandaar dat we deze optie hebben gekozen
![]()
We rammen er wel wat extra vlees door inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies nu hoef je niks zelf te regelen, alleen extra eten, aangezien die bbq echt heel magertjes is![]()
Ze weten idd niet waar ze aan beginnenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ze bleven toch net zolang open totdat alle klanten vertrokken waren?
Ik kan best lang door gaan hoor![]()
@ your servicequote:Op woensdag 14 maart 2007 16:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zou baus in slaap zijn gevallen? Hij heeft alweer even niet gepost.
WAKKER WORDEN BAUSIE
owke, het zal wel de pijn van die 3x niet spelen zijn danquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is niet echt een camping. In een restaurant neem je ook je eigen eten niet mee en in een cafe hoef je ook niet aan te komen met je eigen kratje
Ik vreet waarschijnlijk toch niet mee, heb ik vorige keer ook niet gedaan.. dus dat scheelt dan weer ffquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:22 schreef FJD het volgende:
[..]
We rammen er wel wat extra vlees door inderdaadVorige keer was wat magertjes. Misschien gaat de prijs dan met een 2,50 omhoog maar dat is het wel waard. Vorige keer was echt te weinig
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef IJsmuts het volgende:
zijn er ondertussen nog gafe dingen op hyves gaande die ik gemist heb???![]()
nope! helaas niet! misschien bij een betaal-account wel ..quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Kan je op Hyves ook zien wie je profiel heeft bekeken e.d.?
quote:
dan moet je betalen geloof ikd an kan je alles zienquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Kan je op Hyves ook zien wie je profiel heeft bekeken e.d.?
Eind Mei komt BoF anal Rape part 1 online!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:35 schreef IJsmuts het volgende:
kut zegm ,mn pr0n torrents hebben een dip, wordt nu met 6kb binnen gehengeld![]()
![]()
![]()
![]()
tja, de servers van hyves zijn nog slechter dan die van fokquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:37 schreef escape_nl het volgende:
traag zeg dat Hyves, pffff
pre-order mogelijk?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Eind Mei komt BoF anal Rape part 1 online!![]()
je bent niet eens is aan het BF2en man zijkertquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef Stefan740 het volgende:
wat een kutnoobs op de server weer
jij krijgt de Directors kut ster!quote:
Kan je toch in Belgie allemaal halen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef FJD het volgende:
[..]
We hebben wel over een camping nagedacht maar vergeet dan niet dat we voor een man of 20 BBQs, bier, vlees en alles wat er om heen zit mee moeten sjouwen. Dan moeten er nog tenten komen en ga zo maar door. Is gewoon een enorme hoeveelheid werkVandaar dat we deze optie hebben gekozen
![]()
sorryquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef Mr_Baus het volgende:
ik heb geen katten.. ik heb 4 honden! Waarvan er 1 echt geen kat moet zien.. die grijpt ze namelijk en dan is ze echt niet te houden
![]()
Even snel uit m'n hoofd:quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:47 schreef RudyCarell het volgende:
Kan je toch in Belgie allemaal halen?
Ik geen bier drinken??quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jammer dat die zowieso geen bier drinken, anders was er meer voor ons![]()
Als ik het zo bekijk wordt het inderdaad wel lastig om al dat vlees en bier daar te kopen, meestal hebben ze niet genoeg op voorraadquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Even snel uit m'n hoofd:
BBQ zelf, 3 stuks => paar bomen
Kolen voor de BBQs => paar bomen
Aansteekgebeuren => bezine uit auto
Gereedschap voor vlees omdraaien => handen
Borden => handen
Bestek => handen
Bekers => flesje
Tafels => grond
Stoelen => grond
Verschillende soorten sauzen => moet te regelen zijn op een homo meet
Vlees => kopen
Salades => overbodig
Bier => kopen
Ik heb je gewoon kunnen toevoegen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:18 schreef EvilDucky het volgende:
Nou.. wie me wil: Ik heb een nieuwe hyves: Heet daar: dra-akje
Krijg alleen niemand toegevoegd en zelfs een reactie plaatsen is al niet mogelijk (en dat terwijl er toch bier bij staat).
Sorry, mij te goedkoop..quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:18 schreef EvilDucky het volgende:
Nou.. wie me wil:...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |