jaja haphap is goed, kusjequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Op een profiel van ruim 2 jaar oudIk post sinds de zomer gemiddeld 40x per dag op FOK! ziedaar het verschil.
Daarnaast zeg ik nergens dat ik anoniem wil blijven. Dat is ook wat lastig als iedereen m'n naam kent. M'n email adres met achternaam in m'n profiel op FOK! staat en m'n voorletters m'n usernaam zijn
Kusje terugquote:
tja, die dingen worden niet veel aangeboden... als ik jou was zou ik dat ding ook mooi houden (en wel de actie er door drukken)quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Kusje terug
Als ik trouwens zo eens zie wat de Raptor doet in dat topic dan vraag ik me af of ik wel zo graag groter wil50,- staat er nu voor de Raptor
Heb genoeg onderdelen in m'n PC die harder toezijn aan een upgrade.
Mijn stem verschuift dan uiteraard naar normale storagequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:26 schreef IJsmuts het volgende:
tja, die dingen worden niet veel aangeboden... als ik jou was zou ik dat ding ook mooi houden (en wel de actie er door drukken)
800TB, dan leef jij wel heel erg ver in de toekomstquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:29 schreef IJsmuts het volgende:
joh, zo'n fijne 72 gig raptor met 16mb cache wil je veel liever dan zon maxtor flut schijfje van 800TB, dus......![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Mr_Baus het volgende:
http://mr-baus.hyves.nl/
Wie wil mijn vriendje worden?![]()
![]()
donequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
he dat jij pas smiddags komt aanhaken en daardoor de ironie mistquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:30 schreef Viro het volgende:
[..]
800TB, dan leef jij wel heel erg ver in de toekomst![]()
Op zoek naar geile wijfuh!!quote:
Alimentatie voor d'r katquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:33 schreef IJsmuts het volgende:
zoek maar op sharon kim uit almere.......door haar betaal ik nu 10 euro pm![]()
JOO! gedaan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
ze confronteerde me ermee afgelopen vrijdag toen ik super brak vanaf schilphol kwam en in de regen op de bus stond te wachten, ik kon geen nee zeggenquote:
ow ze stond te werven voor de nierstichting. toen ze dr zachte en gepiercde tong half in mn oor stak kon ik niet meer bot doen en ging ik voor de bijl....quote:
Je hebt wel een schattig berichtje gepost, maar je staat niet bij mijn vriendjes?quote:
je zet de krabbels bij je zelf neer domoor!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je hebt wel een schattig berichtje gepost, maar je staat niet bij mijn vriendjes?![]()
![]()
IK WIL HEEL VEEL VRIENDJES!!!![]()
Hyves FTW 1337!! one113lev3n!! R0x0r mY b0X0® Br33z4h W00t!
Ik vind mijzelf dan ook heel erg belangrijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je zet de krabbels bij je zelf neer domoor!!!![]()
voeg me toe dan! ik heb je een berichtje gestuurd dusssssquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je hebt wel een schattig berichtje gepost, maar je staat niet bij mijn vriendjes?![]()
![]()
IK WIL HEEL VEEL VRIENDJES!!!![]()
Hyves FTW 1337!! one113lev3n!! R0x0r mY b0X0® Br33z4h W00t!
uiteraard!! Verwacht nou ook maar niet dat ik een hardcore hyver wordt hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef FJD het volgende:
Je kunt ook gewoon je berichtjes op FOK! naar elkaar sturen hoorTis niet voor niets dat we een spamtopic hebben.
Idee is leuk maar dat je de mensen van vroeger niet meer spreekt heeft een reden en in 90% van de gevallen is dat omdat je ze niet aardig/leuk genoeg vond of andersom. Waarom zou dat nu opeens veranderen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:05 schreef Mr_Baus het volgende:
uiteraard!! Verwacht nou ook maar niet dat ik een hardcore hyver wordt hoorIJsmuts kwam wel met een goed excuus; oude maatjes/vriendinnetjes.. Er zitten veel mensen op dat Hyve, ff kijken wat er van komt.
En er zitten dus ook aardig wat Boffers opVOEG ME TOE HOMO'S!!
![]()
Denk dat je weinig servers zult vinden met een andere patch van de meest recente. Daarnaast zitten de crashen standaard ingebakken, die halen ze er echt niet uit hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:08 schreef i-spy24 het volgende:
Klopt het dat je BF2 beter niet kunt upgraden naar 1.4 ivm herhaalde crashes?
Ik ben een nieuwe install aan het doen.
nee dat klopt niet.. dit is toch wel 1 van de betere patches geweest.. en zonder 1.4 heb je maar weinig servers waar je op kan spelen.. De BoF server draait ook 1.4quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:08 schreef sanni het volgende:
Klopt het dat je BF2 beter niet kunt upgraden naar 1.4 ivm herhaalde crashes?
Ik ben een nieuwe install aan het doen.
Doe eens niet zo moeilijk lamlulquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Idee is leuk maar dat je de mensen van vroeger niet meer spreekt heeft een reden en in 90% van de gevallen is dat omdat je ze niet aardig/leuk genoeg vond of andersom. Waarom zou dat nu opeens veranderen?
Dat heet efficiënt. Zou je ook eens moeten doen, ambtenaarquote:
Nee joh.. Ga maar allemaal lekker naar Hyves.. Ik spam de topics hier wel vol in mijn eentje...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef FJD het volgende:
Je kunt ook gewoon je berichtjes op FOK! naar elkaar sturen hoorTis niet voor niets dat we een spamtopic hebben.
Wat doe jij dan heel de dag op FOK! Ben je topposter in GAM omdat je zoveel werkt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat heet efficiënt. Zou je ook eens moeten doen, ambtenaar![]()
i knowquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
OMG IJs....die foto's van jou met snor op je Hyves zijn fout
Wat jij in 8 uur doet doe ik in 2 uur. Dan ben ik nog 6 uur over om te postenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat doe jij dan heel de dag op FOK! Ben je topposter in GAM omdat je zoveel werkt?
fout de bof server draait op 1.41quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:10 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nee dat klopt niet.. dit is toch wel 1 van de betere patches geweest.. en zonder 1.4 heb je maar weinig servers waar je op kan spelen.. De BoF server draait ook 1.4
Mensen die ik niet aardig/leuk genoeg vond die liggen allang tussen 6 plankenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Idee is leuk maar dat je de mensen van vroeger niet meer spreekt heeft een reden en in 90% van de gevallen is dat omdat je ze niet aardig/leuk genoeg vond of andersom. Waarom zou dat nu opeens veranderen?
Homo! Mierenneuken is me net iets te krapquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
fout de bof server draait op 1.41
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07113/crush.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07113/crush.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |