Ahumquote:Op maandag 5 maart 2007 18:25 schreef ursel het volgende:, maakt die zelf een topic aan en quote die de ander in zijn lapo...
Kan niet he Straks wordt je nog gebant omdat je N00btubewhoring...quote:
De afbeelding komt hier vandaan: http://www.80stees.com/pr(...)Bauer-24-T-shirt.asp . Dus via die webwinkel kan je ze sowieso bestellenquote:
Victory is mine, humble for your new masterquote:Op maandag 5 maart 2007 19:40 schreef BugWorks het volgende:
Naja, hier maar verder dan. Heb al een verzoek ingediend om mijn topic te sluiten.
x-fire, kunnen we kicken voor jequote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Wat een baggerzooi..op game-monitor.com geeft ie aan dat er maar 27 spelers in de server zitten maar in BF2 zelf krijg ik steeds de "vol" melding![]()
Preciesquote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef staticdata het volgende:
niet gelijk zo reageren viro. de situatie is onbekend er wordt alleen maar navraag gedaan. je heb gewoon correct gehandeldniet gelijk denken dat je het verkeerd doet
Mijn lapo uit vorige topic :quote:Op maandag 5 maart 2007 19:45 schreef FJD het volgende:
Even copy uit t vorige topic;
[..]
Precies![]()
Ik kon gewoon echt geen wijs uit wat hij aan het vertellen was en aangezien ik zag dat jij de ban had uitgedeeld wilde ik gewoon het verhaal in het Nederlands horenAls dat het verhaal is dan kan ie wat mij betreft weer de banlist op zodra hij weer de server opduikt. Uit z'n verhaal begreep ik
dat hij slachtoffer was geworden maar dat blijkt dus niet kloppen.
quote:Ja ok daar heb je gelijk in. Mijn excuses daarvoor.
Maar gisteravond was het verdomd druk op de server. Ik moest me hele squad via voip onder controle houden. Beginnen ze mij te flamen over voip + hacker noemen. Dan lees ik in een keer berichten over padders in US uncap waar die spaanse gast dus ook is samen met 2 andere spelers, dus k heb ze geprobeerd allemaal bannen, die toen in de US uncap waren om nare situaties te voorkomen.
Had het gelezen ja. Niets aan de hand dusquote:Op maandag 5 maart 2007 19:48 schreef Viro het volgende:
Mijn lapo uit vorige topic :
The url contained a malformed video id.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef FJD het volgende:
Ik vond het al zo verdacht rustig in dat andere topic
http://www.youtube.com/watch?v=yc7y2Zr91F
Gaat om de laatste 10 seconden
...
Ruik ik hier een BoF-meet in de kuip..quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef FJD het volgende:
Ik vond het al zo verdacht rustig in dat andere topic
http://www.youtube.com/watch?v=yc7y2Zr91F
Gaat om de laatste 10 seconden
http://video.google.com/videoplay?docid=-5959712708219633108&q=feyenoord+ajax+3-2
Blijft toch altijd een beetje kippenvel een volle KuipDat gaan we volgend seizoen nog een keer doen
Wel pas volgend seizoen en alleen als het elftal beter isquote:
http://www.youtube.com/watch?v=yc7y2Zr91FIquote:Op maandag 5 maart 2007 20:28 schreef ursel het volgende:
The url contained a malformed video id.![]()
Denk dat Amerika online is nu.. volgens mij de oostkust..![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel pas volgend seizoen en alleen als het elftal beter isIk had het vorig jaar al een keer geroepen maar toen afgelopen zomer zowel Kuyt als Kalou weg gingen heb ik het maar een beetje stil gehouden
![]()
Misschien moet je dat nog eens goed bij je eigen te beraden gaan..quote:Op maandag 5 maart 2007 21:16 schreef BugWorks het volgende:
Waarom overkomt mij het nu weer. Afgelopen zaterdag met ursel, zie hem dood liggen, revive hem en hij is een zombie. Vandaag ik zie mr_henkie dood liggen, revive hem ook en ook hij rent als een zombie rond.
Blijft toch lachen om te zien.
[afbeelding]
Nu ga ik ook door tot ik heel BoF gehad hebquote:Op maandag 5 maart 2007 21:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien moet je dat nog eens goed bij je eigen te beraden gaan..![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:19 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Nu ga ik ook door tot ik heel BoF gehad heb![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:16 schreef BugWorks het volgende:
Waarom overkomt mij het nu weer. Afgelopen zaterdag met ursel, zie hem dood liggen, revive hem en hij is een zombie. Vandaag ik zie mr_henkie dood liggen, revive hem ook en ook hij rent als een zombie rond.
Blijft toch lachen om te zien.
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:16 schreef FJD het volgende:
Ik had geroepen dat ik Kevin wel eens een echt stadion zou laten zienmaar goed het kan nog zo'n echt stadion zijn, als je met 4-0 op je broek krijgt van NAC dan is het er echt niet gezellig
Het lijkt me idd verstandig voor je gezondheid om je ware aard niet te onthullenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:38 schreef Sickert het volgende:
ja wanneer gaan we een keer? ergens volgend seizoen ! dan zal ik me als een Feyenoorder gedragen (en als boffer) want enkel homo roepen moet voldoen om niet op te vallen tussen de feyenoobs
De eerste competitie-wedstrijd van Feyenoord waarbij geen clubcard nodig is..quote:Op maandag 5 maart 2007 21:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Het lijkt me idd verstandig voor je gezondheid om je ware aard niet te onthullen
Begin volgend seizoen als het mooi weer is en het een makkelijke thuiswedstrijd is. Er moet natuurlijk wel gewonnen wordenGa het Hand in Hand maar vast uit je hoofd leren.
Dat zijn de makkelijke. Overigens heb ik gewoon een clubcard. Had m nodig voor Feyenoord - Ajax begin 2006quote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef ursel het volgende:
De eerste competitie-wedstrijd van Feyenoord waarbij geen clubcard nodig is..![]()
Ik wel, vaak zat. Laatste keer was Feyenoord - FC Utrechtquote:Op maandag 5 maart 2007 22:03 schreef ursel het volgende:
Kheb geloof ik nog nooit in een vak gezeten waar dat niet werd gezegd..
Ook niet in een vak waar niet in werd geblowed..
Whehe paar jaar terug zat ik bij die wedstrijd in vak Z. Lachen manquote:Op maandag 5 maart 2007 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wel, vaak zat. Laatste keer was Feyenoord - FC Utrecht
Ik zit juist liever niet 1ste ringquote:Op maandag 5 maart 2007 22:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Whehe paar jaar terug zat ik bij die wedstrijd in vak Z. Lachen manSowieso ben ik fervent tegenstander van alle vakken met dubbele letters en als ik dus de Kuip meet op zet dan wordt het zo'n vak niet.
dat komt omdat vista meer van je systeem nodig heeft zodat BF2 minder kan gebruikenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:22 schreef Syd het volgende:
Sinds vandaag BF 2 "gespeeld" onder Vista maar dit is echt bagger, hoe kan dit?
Ik heb alle instellingen zowat geprobeerd, maar elke keer hapert het spel.
Voorheen met XP speelde ik op 1280x1024 75hz, en alles op hoog, en geen AA
heb een Geforce 7600GT, 1024mb geheugen.
Ohjha en zelf solo hapert die in het begin.
Gamemonitor is niet realtime, bf2tracker welquote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Wat een baggerzooi..op game-monitor.com geeft ie aan dat er maar 27 spelers in de server zitten maar in BF2 zelf krijg ik steeds de "vol" melding![]()
Dat jij je koppie pas met de lunch pauze laat zien..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:16 schreef EvilDucky het volgende:
Watjes!
Als je overzicht wil kijk je een samenvatting, als je beleving wilt zit je in de eerste ringquote:Op maandag 5 maart 2007 22:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zit juist liever niet 1ste ring
2de ring heb je veel meer overzicht. Veel beter in mijn ogen
Ik heb zo af en toe kaarten voor de Business Seats maar dat zijn er maar 2 per keer... zit eigenlijk nooit ergens andersJa 1x in VV en een keer vlak naast de Business Seats.
Volgens mij is Baus de enige die daar wild van wordtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:36 schreef -chiel- het volgende:
Vind jij dat lekker? een nepplaatje van een nepvrouw met een nepgun?
Joehoe... waar zit je dan??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:28 schreef EvilDucky het volgende:
Das niet waar, het was vanochtend kwart voor 7!
Ik zat toen al op mijn werk, kun je nagaan hoe hard ik werk overdag!
Heb trouwens wel een geile foto gemaakt van mezelf met gun. Geen Inco voor nodig gehad dit keer!
Inco zelf ook niet dan..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 06:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je overzicht wil kijk je een samenvatting, als je beleving wilt zit je in de eerste ringBeetje Stijn Vreven uitschelden enzo
[..]
Volgens mij is Baus de enige die daar wild van wordt
Nou inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2007 22:15 schreef 3lmo het volgende:
Even de gebeurtenisen van vandaag:
-Mijn K/D ratio is gestegen naar 1.88
-Er achter gekomen dat [SweElite]Steff.J een 12 jarig zusje heeft
-Sumera Zweeds kan (hooomooo!)
-Sumera gaat daten met het zusje van Steff.J die op die gast z'n account speelt
Nog wel veel meer, maar te veel verhaaltjes is niet goed voor jullie
Homo instituut.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
je zou bijna verwachten dat die steff een aimbot heeft want een 12 jarig zusje dat zo kan schieten.
en sumera wil maar niet zeggen waar hij zweeds heeft geleerd
En sumera maar proberen om zijn c4 expert badge te halen. telkens 1 kill met c4, doet een ander het bij hotel gelijk 5 killsquote:
Of er wat onzinnigs in een BoF Topic staatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:43 schreef IJsmuts het volgende:
staat er nog wat onzinnigs op de eerste anderhalve pagina wat ik moet lezen? anders ga ik direct door met tieten kijken![]()
Hij kan het wel aan, maar dan wordt die grafish zo verneukt dat ik niet normaal kan gamen zoals voorheenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:25 schreef 3lmo het volgende:
Je pc zou het wel aan moeten kunnen, 't is alleen dat je met Vista op 't moment 25% minder performance hebt dan op XP, toch een vrij groot verschil.
Nou, ik kon hem gratis legaal krijgen via school, iets met e-academy msdnaa, dus dacht legaal -> gratis -> goed lopend.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:13 schreef FJD het volgende:
Snap sowieso niet waarom je nu al over zou willen stappen op Vista. Pas tegen de introductie van SP1 zal het optie worden. Op dat moment is de hardware over het algemeen sterker, zijn de grootste bugs uit het OS gehaald, zijn alle drivers fatsoenlijk ontwikkeld, zijn veel programma's speciaal voor Vista geschreven/herschreven en is het leeuwendeel van de spellen in DX10. Early adapten is leuk maar (zeker) niet als je gamed.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Pffff, weer veelste veel voetbal gelul.
Vanmorgen lekker 2,5 uur overgedaan om van Apeldoorn naar Amsterdam te komen. Wat is Amsterdam toch een wereldstad, iedereen wil er naartoe
klopt. was net voor de brienoord een ongeluk gebeurd en na de brienenoord waren er 2 rijstroken afgesloten. lekker hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:34 schreef ursel het volgende:
[..]..
Den Haag - Zwijndrecht = 55 minuten
Kijk ik naar de andere baan dan schat ik het volgende:
Zwijndrecht - Den Haag +/- 20 km file..
Staat bij mij ook op de planning zo vroeg te beginnen.. alleen lukt me 's ochtends nooit..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
klopt. was net voor de brienoord een ongeluk gebeurd en na de brienenoord waren er 2 rijstroken afgesloten. lekker hoor
normaliter vanuit zwijndrecht weinig last. begin om 7:15/7:30 dan is het nog niet heel erg en kan ik vrij snel in r'dam zijn.
Wat dacht je van de beruchtte filmpjes ter beschikking stellen..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:43 schreef IJsmuts het volgende:
staat er nog wat onzinnigs op de eerste anderhalve pagina wat ik moet lezen? anders ga ik direct door met tieten kijken![]()
ik heb besloten om met de t tag te gaan spelenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat dacht je van de beruchtte filmpjes ter beschikking stellen..![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:43 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb besloten om met de t tag te gaan spelen![]()
Mission accomplishedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb besloten om met de t tag te gaan spelen![]()
Pas je op met dat hammertje.. Straks raak je nog seksueel gefrustreerd..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:47 schreef BattleLies het volgende:
Brit krijgt schadevergoeding voor seksobsessie
In Groot-Brittannie heeft een man een schadevergoeding gekregen omdat hij na een motorongeluk geobsedeerd was geraakt door seks en gsm's. Hij krijgt een een slordige 4,2 miljoen euro, gespreid over verschillende jaren. De 29-jarige Kunal Karl Lindsay hield een ernstig hoofdletsel over aan het ongeluk waarbij hij in september met zijn motorfiets tegen een wagen botste. Sindsdien is hij geobsedeerd door seks en wil hij zijn vrouw Susie constant bespringen. Daarnaast heeft hij ook een vreemde obsessie ontwikkeld voor zijn gsm en wil hij in winkels alles kopen wat hij ziet. De man, vader van een kind van één, rookt de hele dag cannabis. Zijn huwelijk staat op springen en hij kan door zijn obsessieve geest zijn voormalige werkzaamheden als chauffeur niet meer doen. Hij heeft 24 uur per dag verzorging nodig.
![]()
Dit is dan wel toepasselijk om aan mee te doen:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Pas je op met dat hammertje.. Straks raak je nog seksueel gefrustreerd..![]()
Was dat laatst ook niet zo'n verhaal in engeland met een bouwvakker?? Die kreeg ook een paar miljoen omdat die altijd seks wou en zijn huwelijk naar de filestijnen was gegaan hierdoor..
Het enige achterlijke is deze zin. Waarom in godsnaam? Het is een commerciele zender en nog een hele slechte ook. Waarom zou de politiek met die mensen moeten praten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:57 schreef BattleLies het volgende:
Atsma heeft op korte termijn een afspraak bij de zender van John de Mol om over dit soort zaken te praten.
Tsja ... gaat dat niet ALTIJD zo in NL???quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige achterlijke is deze zin. Waarom in godsnaam? Het is een commerciele zender en nog een hele slechte ook. Waarom zou de politiek met die mensen moeten praten?
????quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:01 schreef earen890 het volgende:
HOOOOOOOMOOOOOOOOOOOOOOS ik kan wel nederlands!!!!!!!
Maar homo's schrijven lukt je alleen nog niet..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:01 schreef earen890 het volgende:
Spreek altijd de waarheid maar beheers de kunst van het weglatenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
Ik heb trouwens je post integraal opgenomen in m'n sig
Waarbij Nederlands met een hoofdletter geschreven dient te worden en het gebruik van meerdere uitroeptekens niet voorkomt in een tekst geschreven in ABN.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:01 schreef earen890 het volgende:
Mooi gesprokenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:11 schreef -chiel- het volgende:
Spreek altijd de waarheid maar beheers de kunst van het weglaten![]()
Er staan ook meerdere uitroeptekens in je sig!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarbij Nederlands met een hoofdletter geschreven dient te worden en het gebruik van meerdere uitroeptekens niet voorkomt in een tekst geschreven in ABN.
Je weet dat je aan het schreeuwen bent?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:01 schreef earen890 het volgende:
Uiteraard, maar je ziet mij dan ook nergens beweren dat IJsmuts correct Nederlands laat zien op het FOK! forum.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:12 schreef -chiel- het volgende:
Er staan ook meerdere uitroeptekens in je sig!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je ziet mij dan ook nergens beweren dat Ijsmuts correct Nederlands laat zien op het FOK! forum.
het is IJmuts met een grote J.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je ziet mij dan ook nergens beweren dat Ijsmuts correct Nederlands laat zien op het FOK! forum.
Ik heb het al gewijzigdquote:
Ik twijfelde nog of ik wat van zou zeggen maar dan ga je straks weer bij mij over elke komma lopen mierenneukenquote:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=miereneukenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:32 schreef -chiel- het volgende:
Ik twijfelde nog of ik er wat van zou zeggen maar dan ga je straks weer bij mij over elke komma lopen mierenneuken![]()
Je vergeet de 'er' toe te voegenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:34 schreef -chiel- het volgende:
Dat bedoel ik dus![]()
edit; aangepast voor de mierenneukers
Sorry, Ain't gonna fly!quote:
Nog zo een die klakkeloos de hamer gebruikt, terwijl die weet wat de gevolgen kunnen zijn...quote:
Helaas Rudy. Als een woord begint met ij en het hoort door de zinsconstructie (of omdat het een naam is) een hoofdletter te krijgen dan krijgt de volledige ligatuur een hoofdletter; IJsmuts dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
Het is Ijsmuts... Volgens correcte spelling dan... Username is wel IJsmuts...
Noway...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Helaas Rudy. Als een woord begint met ij en het hoort door de zinsconstructie (of omdat het een naam is) een hoofdletter te krijgen dan krijgt de volledige ligatuur een hoofdletter; IJsmuts dus.
Ik heb ook maar Google gebruikt hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:27 schreef RudyCarell het volgende:
Noway...Wat lomp.... Terwijl de IJ geen losse letter is...
Gelukkig hebben we het politieke gedeelte al verbannen naar het bof-forum.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gaat het hier niet over voetbal, gaat het wel weer over taal
Straks gaan we hier nog over BF2 praten![]()
Sindsdien loopt dat een beetje doodquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:33 schreef ursel het volgende:
Gelukkig hebben we het politieke gedeelte al verbannen naar het bof-forum.
Veel plezierquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Sindsdien loopt dat een beetje doodIk vind dat er een ouderwetse Communistenbash moet komen
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:14 schreef RudyCarell het volgende:
Iemand een lekker broodje kebab?
[afbeelding]
Bronquote:PSV-trainer Ronald Koeman kan John de Jong toch niet opnemen in zijn selectie voor het Champions League-duel met Arsenal. De Eindhovense club is vergeten om de middenvelder aan te melden bij de UEFA, zo bevestigt PSV op haar website. "Dit had niet mogen gebeuren", aldus technisch manager Stan Valckx.
quote:He xxxxxx,
Ik heb akkoord gegeven om je deze link te sturen: http://www.mgerchecker.nlblablabla
! Zie door wie je geblokt bent met MSN!, anonieme SMS en nog veel meer! Ik heb
het ook gedaan.
Je staat in mijn MSN lijst vandaar dit mailtje.
edit die fucking link dan (en nee ik heb er niet op gedrukt)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:28 schreef IJsmuts het volgende:
was dit niet die msn link die je hele msn verneukt?? (lies?)
kreeg net deze mail, KLIK NIET OP DE LINK!!
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
edit die fucking link dan (en nee ik heb er niet op gedrukt)
krijg trouwens heelveel van dat soort emailtjes tegenwoordig
en bedanktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef ursel het volgende:.
Als verspreid jij het persoonlijk ff verder..
Haal die link dan ook gewoon weg knoeperd.. Of wil je dat dekkered erop klikt fozo..
Je bent ook wel ontzettend dom als je je wachtwoord op zo'n website invultquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef dekkered het volgende:
edit die fucking link dan (en nee ik heb er niet op gedrukt)
stel je niet zo aan, jankende homoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef ursel het volgende:.
Anders verspreid jij het persoonlijk ff verder..
Haal die link dan ook gewoon weg knoeperd.. Of wil je dat dekkered erop klikt fozo..
maar het gebeurd dus welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent ook wel ontzettend dom als je je wachtwoord op zo'n website invultDan vraag je er gewoon om om genaaid te worden
Door m'n eigen zusje nog welquote:
wanneer is het concert??? ik wil er heen!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Door m'n eigen zusje nog wel![]()
![]()
Anyway. Nog liefhebbers die vrijdag proberen kaarten voor The Police te bemachtigen? Ik ga het proberen maar ik ken het principe wel dat de website zwaar overbelast is. Ben dus nog op zoek naar twee anderen die ook twee kaarten willen dan proberen we er alle drie zes te bestellen en moet het vast wel lukken
Ik ben ook helemaal uit me slof gegaan! How dumb can you be... al 2 maanden geleden btw...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent ook wel ontzettend dom als je je wachtwoord op zo'n website invultDan vraag je er gewoon om om genaaid te worden
quote:Uw msn vrienden deze site mailen :
Heeft u deze aangevinkt, dan mailt u automatisch deze website naar uw msn vrienden.
Laat u deze aangevinkt en steun onze dienst! Wij zijn geen dienst van Microsoft!
Wij bewaren uw email 5 dagen om spamming te voorkomen.
ik zit dan in het vliegtuig, kan hoogstes om 12.00 online zijn....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:03 schreef FJD het volgende:
Concert is ergens in September. Ga je ook F5en dan vrijdagochtend? Dan is de voorverkoop
Ik ga het wel voor je proberenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:11 schreef IJsmuts het volgende:
ik zit dan in het vliegtuig, kan hoogstes om 12.00 online zijn....
ik koop ze wel op de zwarte markt dan
Uit je slof gegaan omdat ze je vrienden gingen spammen nadat je ingelogged was??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal uit me slof gegaan! How dumb can you be... al 2 maanden geleden btw...
Een paar dingen van de pagina...
[..]
vriend van me werkt bij ticketbox...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zit dan in het vliegtuig, kan hoogstes om 12.00 online zijn....
ik koop ze wel op de zwarte markt dan
Tis via Ticketservicequote:
Je moet het maar van je Famillie hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Door m'n eigen zusje nog wel![]()
![]()
Anyway. Nog liefhebbers die vrijdag proberen kaarten voor The Police te bemachtigen? Ik ga het proberen maar ik ken het principe wel dat de website zwaar overbelast is. Ben dus nog op zoek naar twee anderen die ook twee kaarten willen dan proberen we er alle drie zes te bestellen en moet het vast wel lukken
wat kosten die dingen, maak ik gelijk geld over als je ze hebtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga het wel voor je proberenIemand anders die voor ons wil F5en?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat kosten die dingen, maak ik gelijk geld over als je ze hebt
nu we het daar over hebben, rudy, kan je even de volledige gegevens sturen (ten naam stelling/woonplaats etc)
Ja, da's wel slecht iddquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
En sumera maar proberen om zijn c4 expert badge te halen. telkens 1 kill met c4, doet een ander het bij hotel gelijk 5 kills
veldkaartenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef FJD het volgende:
Begint op 55,-. Ik ga overigens altijd voor veldkaarten. Ja je moet staan en nee het is niet zo relaxed maar de sfeer is zo veel leuker bij veldkaarten. Ook twee kaarten gok ik?
te triest voor woordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef IJsmuts het volgende:
held!!![]()
http://www.nu.nl/news/998(...)jdens_vliegreis.html
quote:
Ga jij ook maar spelen met een t achter je naamquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
The Police vind ik nogal een flutbandSorry!
quote:
kut ambtenaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga dit jaar al naar Bryan Adams, Red Hot Chili Peppers, Rock Werchter en Lowlands dus deze sla ik over
police is zoo gaaf!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga dit jaar al naar Bryan Adams, Red Hot Chili Peppers, Rock Werchter en Lowlands dus deze sla ik over
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:22 schreef Sickert het volgende:
Ik hoor zojuist dat Dekkered geen Boffer meer is
gebanned op de server, Fok en BOF!!
*feest*
Ja omdat Frank dat forum heeft geslooptquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt na maanden weer eens op t forum en meteen een grote mond
kan je wel een olifant pijpenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt na maanden weer eens op t forum en meteen een grote mond
Absintquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:25 schreef Sickert het volgende:
Ja omdat Frank dat forum heeft gesloopt
ik vind dat frank de admin met een T moet worden zoiets als Atmin ofzo of Tadmin of of of Admint
Maar goed, als dat je ultieme doel in het leven isquote:
o?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:22 schreef Sickert het volgende:
Ik hoor zojuist dat Dekkered geen Boffer meer is
gebanned op de server, Fok en BOF!!
*feest*
Ben je al 18? Heb je al een opleiding? Kun je darten?quote:
Als die niet kan darten, maar wel een dartbord ophangen wordt toch zeker ook wel aangenomen??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:![]()
Bryan Adams is wel cool ja![]()
[..]
Ben je al 18? Heb je al een opleiding? Kun je darten?
ik heb een 9darter gegooit vanaf 60 meterquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:![]()
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:37 schreef ursel het volgende:
Als die niet kan darten, maar wel een dartbord ophangen wordt toch zeker ook wel aangenomen??![]()
Kun je normaal Nederlands ben je nog vergeten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:![]()
[..]
Is dit nou eindelijk de eerste inzending voor mijn competitie..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:00 schreef dekkered het volgende:
is er trouwens nog vraag naar tieten?
[afbeelding]
![]()
o echt waarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Is dit nou eindelijk de eerste inzending voor mijn competitie..
Man, ik sta alweer bijna op 200 uur..
quote:
Iddquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:21 schreef Stefan740 het volgende:
ursel is idd flink aan het armor hoeren op een server
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Idd![]()
Hij heeft na 1 hele jaar weer een gouden medaille gehaald![]()
![]()
![]()
ben aan het oefenen voor de battle met baus, ga hem echt pwnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:29 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Zit jij je te vervelen ofzo? met dat malle rijmpje van je het hele BoF! forum vol spammen![]()
Je bent een neger dus ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ben aan het oefenen voor de battle met baus, ga hem echt pwnen![]()
scheer je weg, anders schiet ik je met mn youtubequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:38 schreef Mr_Baus het volgende:
oooooh.... Muts.. je weet echt niet waar je aan begonnen bent..
Ik ga de uitdaging aan!
Oud Dwarsligger repesents!
[afbeelding]
Jongah, je bent een bezem!! ik veeg de vloer met je aan!
Kut user, banquote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:14 schreef Stefan740 het volgende:
vroeg slapen vannacht
4de purple heard binnen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toffe poes
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=196691
kutnoob!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:14 schreef Stefan740 het volgende:
vroeg slapen vannacht
4de purple heard binnen
quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:49 schreef staticdata het volgende:
hopelijk is ijmuts weer snel terug en gaat ie weer normaal posten. tis te merken dat ie zich verveeld.
Welkequote:Op woensdag 7 maart 2007 08:04 schreef staticdata het volgende:
nou dan ben je toch nog een paar van die spam berichten vergeten. kijk maar in het topic over de regels.
Lt.IJsmuts's waarschuwingsniveau is aangepast en gelogd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:10 schreef staticdata het volgende:
ok top.
die gozer wordt volgende keer echt gekickt als ie op de server komt. dan had ie voorheen wat over 3lmo te zeggen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:45 schreef IJsmuts het volgende:
terrecht als jullie Lt.IJsmuts, levenslang bannenwat een kutuser is dat zeg
![]()
vind ik ook, gewoon alleen ouderwetse homo's met een beetje normen en waardequote:Op woensdag 7 maart 2007 08:57 schreef staticdata het volgende:
[..]. oversekst mannetje, dat moeten we niet in de clan hebben.
damn staan ze in die galmbak voor min 70 euro........quote:Op woensdag 7 maart 2007 06:29 schreef FJD het volgende:
[..]
@IJs; lees net dat de goedkoopste tickets 70,- wordenVoor een fucking ticket in de ArenA, de slechtste concertomgeving die ons land rijk is
Ik ga toch wel heftig twijfelen hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:16 schreef IJsmuts het volgende:
damn staan ze in die galmbak voor min 70 euro........![]()
Je wordt depressies he, van dat rare poolse landje..quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:45 schreef IJsmuts het volgende:
terrecht als jullie Lt.IJsmuts, levenslang bannenwat een kutuser is dat zeg
![]()
Zorgen dat de target van 1 topic per dag minimaal gehaald wordt. Sickert af en toe PM zo vlak voor een topic vol zit..quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:32 schreef BattleLies het volgende:
Jongens! Ik heb een nieuwe baan!![]()
Ferdi heeft me per 1 april aangenomen als prof-spammer in de BoF-topics!!
Iemand nog goede tips voor mij? Want ik begrijp dat jullie mijn collega's worden??
Ach ja naast IJsmuts was er nog wel plek in de sociale werkplaats die BoF heetquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:32 schreef BattleLies het volgende:
Ferdi heeft me per 1 april aangenomen als prof-spammer in de BoF-topics!!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja naast IJsmuts was er nog wel plek in de sociale werkplaats die BoF heet![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja naast IJsmuts was er nog wel plek in de sociale werkplaats die BoF heet![]()
elke dag iig PIK OMHOOOG!!!! schreeuwenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:32 schreef BattleLies het volgende:
Iemand nog goede tips voor mij? Want ik begrijp dat jullie mijn collega's worden??
ooooooooh moet dat zo!!!!!!!! Ik onthou t!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
elke dag iig PIK OMHOOOG!!!! schreeuwen![]()
je kan er eventueel overmatig gebruik van smilies bij doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mmm ja, ik twijfel nu ook... laat maar, wordt echt te duur dan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga toch wel heftig twijfelen hoor55,- vond ik al belachelijk veel geld maar 70,- is een kleine 25% meer en dan sta je nog in een belachelijk slechte concert omgeving. Ik zeik altijd enorm op mensen die naar guldens omrekenen maar dit is fucking 155 ouderwetse guldens voor een concert!
Dan heb ik het net zo naar me zin bij Racoon in Paradiso @ 15,- of bij Youp v/h Hek in het Nieuwe Luxor @ 30,-.
quote:
timur op caz draait altijd dat radio interview stukje van die "simpatieke jongens van racoon"quote:
Als ik de top 40 van dit moment bekijk dan kun je ze natuurlijk weinig anders dan gelijk gevenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:21 schreef IJsmuts het volgende:
Jah, nederlands luisterend publiek is natuurlijk zo stom als het achtereind van een ezel
jah, maar die trieste gasten zijn maar wat blij dat ze er inmiddels tussen staanquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik de top 40 van dit moment bekijk dan kun je ze natuurlijk weinig anders dan gelijk geven
Ik kan ze geen ongelijk geven. Mensen betalen ervoor en zij verdienen hun geld ermee. Ik zou me ook kapot lachenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:30 schreef IJsmuts het volgende:
jah, maar die trieste gasten zijn maar wat blij dat ze er inmiddels tussen staan![]()
Allemaal geld verdienen. Denk dat ze 10x liever in een Paradiso spelen dan op de TMF awards maar goed er moet ook aan de centen gedacht worden.quote:en op de tfm awards mogen spelen![]()
Partij tegen de Dartende Ambtenaren, de PtdDAquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen.
Vanavond tot uur of 11 werken i.v.m. de verkiezingen
Wat stemmen jullie?
Ervaar je ook weer eens wat werken isquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen.
Vanavond tot uur of 11 werken i.v.m. de verkiezingen
Wat stemmen jullie?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:52 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ervaar je ook weer eens wat werken is
Zul je altijd zien:
Hoogste jackpot uit Nederlands casino voor Duitser
Een casino-bezoeker uit Stolberg (Duitsland) had weinig geluk aan de pokertafel in het gokhuis van Holland Casino. Toen al zijn geld opgepokerd was moest hij het spel verlaten. Hij vond in zijn broekzak nog een beetje wisselgeld, dat hij kreeg toen hij een kop koffie kocht. De man mikte het geld in een automaat en won prompt de jackpot van 850.000 euro. Het was meteen ook de hoogste jackpot, die in een Nederlands casino werd gewonnen. Hij wijt zijn geluk aan het toeval en de volle maan en wenst verder anoniem te blijven.
Tis gewoon een kut-excuus...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik snap niet wat daar nou sarcastisch aan is![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:27 schreef -chiel- het volgende:
Hee Ferdi, zit je nu mijn posts op het BoF! forum ook al te wissen om er vervolgens zelf een nukupo neer te zetten?
In het stukje waar er iemand zit te zeiken over dat stinkgat waar ik (en Baus) woon!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
[..]Waar dan? Heb alleen even al het offtopic gelul in het regels topic verwijderd. Dat gelul over raps enzo kan in IJs z'n eigen rap topic.
Dan heb ik wellicht iets te rigoureus gedeletequote:Op woensdag 7 maart 2007 11:30 schreef -chiel- het volgende:
In het stukje waar er iemand zit te zeiken over dat stinkgat waar ik (en Baus) woon!
Echt belangrijk kan het nooit geweest zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan heb ik wellicht iets te rigoureus gedeleteSorry daarvoor
![]()
jah daar moeten we het nog even over hebben, ik dacht ik breng even wat topics onder de aandacht, maarja, blijkbaar stank voor dankquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
[..]Waar dan? Heb alleen even al het offtopic gelul in het regels topic verwijderd. Dat gelul over raps enzo kan in IJs z'n eigen rap topic.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:35 schreef IJsmuts het volgende:
jah daar moeten we het nog even over hebben, ik dacht ik breng even wat topics onder de aandacht, maarja, blijkbaar stank voor dank![]()
En in 6 verschillende zit wel 1 nuttige?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]Je eigen raptopic is gewoon nog up en daar kun je al je gedoe kwijt. Zes keer hetzelfde posten is vrij nutteloos
Sterkr nog.. cross-posting is verboden..quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]Je eigen raptopic is gewoon nog up en daar kun je al je gedoe kwijt. Zes keer hetzelfde posten is vrij nutteloos
ja maar ik vond het zo zielig voor sommige topics, vooral uit serieus, iemand gooit zn hart open en niemand die repliedquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:37 schreef FJD het volgende:
Baggeren doe je maar in de sloot of bij je poolse vrouwjtes..quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja maar ik vond het zo zielig voor sommige topics, vooral uit serieus, iemand gooit zn hart open en niemand die replied![]()
maar ik zal bij deze niet meer klote, wat mensen uit het bejaardentehuis beginnen moeite te krijgen om serieus baggeren van baggeren te onderscheiden![]()
Een nuttige post van IJsmuts is een beetje hetzelfde als een goede wedstrijd van Feyenoord: Je hoopt er elke keer weer op maar het gebeurt zelden tot nooit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef -chiel- het volgende:
En in 6 verschillende zit wel 1 nuttige?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Een nuttige post van IJsmuts is een beetje hetzelfde als een goede wedstrijd van Feyenoord: Je hoopt er elke keer weer op maar het gebeurt zelden tot nooit.
zoalng ik serieus moet doen op mn werk zal het er ook nooit van komenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Een nuttige post van IJsmuts is een beetje hetzelfde als een goede wedstrijd van Feyenoord: Je hoopt er elke keer weer op maar het gebeurt zelden tot nooit.
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik snap niet wat daar nou sarcastisch grappig aan is![]()
Hij is zuur geworden hequote:Op woensdag 7 maart 2007 12:14 schreef ursel het volgende:
Wat hebben die polen met je gedaan??
Tis niet meer de vrolijke IJs die ik ken..![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:25 schreef ursel het volgende:
Als die een appel was geweest had ik hem nog minimaal 2 maanden laten rijpen..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef IJsmuts het volgende:
ben moe, wil naar huis, daar wacht mn vrouwtje, mn bijna nieuwe huisje, onze hond, mn vriendjes, mn bank, mn waggie, mn daily gezeik... mis ik gewoon, echt respect voor JP met al zn gevlieg, dat buitenland werken vind ik echt helemaal niks![]()
Denk deze...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Wat voor hond heb je, IJsmuts?
mn ouders hebben er een, maar in die tijd dat tie kwam woonde ik even thuis dus ik zie het ook als "mijn" hond. 3 jaar oud, een grote switserse sennehondquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Wat voor hond heb je, IJsmuts?
Cool! Ik (mijn pa) heb 4 Border Colliesquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mn ouders hebben er een, maar in die tijd dat tie kwam woonde ik even thuis dus ik zie het ook als "mijn" hond. 3 jaar oud, een grote switserse sennehond70 kg en echt een goedzak
![]()
[afbeelding]
super! echt leuke honden ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Cool! Ik (mijn pa) heb 4 Border Collies![]()
[afbeelding]
Ja, nadat onze eerste was overleden kwam er al snel een nieuwe, niet lang daarna kwam er een 2e bij. Dat zijn die voorste 2 op de foto, worden ook schapen mee gedreven! Die andere 2, dat zijn 2 oudjes die we hebben geadopteerd..quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
super! echt leuke honden ookheel anders weer! en 4 ook
, probeer ik mn ouders ook naar toe te praten (iig 2)
van die beesten die keihard tegen een muur zijn aangelopenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:12 schreef ursel het volgende:
Ik heb er vroeger 2 van zulke gehad..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
van die beesten die keihard tegen een muur zijn aangelopenEn continu snurken
![]()
Grappige hondjes zijn dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |