Spreek altijd de waarheid maar beheers de kunst van het weglatenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
Ik heb trouwens je post integraal opgenomen in m'n sig
Waarbij Nederlands met een hoofdletter geschreven dient te worden en het gebruik van meerdere uitroeptekens niet voorkomt in een tekst geschreven in ABN.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:01 schreef earen890 het volgende:
HOOOOOOOMOOOOOOOOOOOOOOS ik kan wel nederlands!!!!!!!
Mooi gesprokenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:11 schreef -chiel- het volgende:
Spreek altijd de waarheid maar beheers de kunst van het weglaten![]()
Er staan ook meerdere uitroeptekens in je sig!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarbij Nederlands met een hoofdletter geschreven dient te worden en het gebruik van meerdere uitroeptekens niet voorkomt in een tekst geschreven in ABN.
Je weet dat je aan het schreeuwen bent?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:01 schreef earen890 het volgende:
HOOOOOOOMOOOOOOOOOOOOOOS ik kan wel nederlands!!!!!!!
Uiteraard, maar je ziet mij dan ook nergens beweren dat IJsmuts correct Nederlands laat zien op het FOK! forum.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:12 schreef -chiel- het volgende:
Er staan ook meerdere uitroeptekens in je sig!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je ziet mij dan ook nergens beweren dat Ijsmuts correct Nederlands laat zien op het FOK! forum.
het is IJmuts met een grote J.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je ziet mij dan ook nergens beweren dat Ijsmuts correct Nederlands laat zien op het FOK! forum.
Ik heb het al gewijzigdquote:
Ik twijfelde nog of ik wat van zou zeggen maar dan ga je straks weer bij mij over elke komma lopen mierenneukenquote:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=miereneukenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:32 schreef -chiel- het volgende:
Ik twijfelde nog of ik er wat van zou zeggen maar dan ga je straks weer bij mij over elke komma lopen mierenneuken![]()
Je vergeet de 'er' toe te voegenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:34 schreef -chiel- het volgende:
Dat bedoel ik dus![]()
edit; aangepast voor de mierenneukers
Sorry, Ain't gonna fly!quote:
Nog zo een die klakkeloos de hamer gebruikt, terwijl die weet wat de gevolgen kunnen zijn...quote:
Helaas Rudy. Als een woord begint met ij en het hoort door de zinsconstructie (of omdat het een naam is) een hoofdletter te krijgen dan krijgt de volledige ligatuur een hoofdletter; IJsmuts dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
Het is Ijsmuts... Volgens correcte spelling dan... Username is wel IJsmuts...
Noway...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Helaas Rudy. Als een woord begint met ij en het hoort door de zinsconstructie (of omdat het een naam is) een hoofdletter te krijgen dan krijgt de volledige ligatuur een hoofdletter; IJsmuts dus.
Ik heb ook maar Google gebruikt hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:27 schreef RudyCarell het volgende:
Noway...Wat lomp.... Terwijl de IJ geen losse letter is...
Gelukkig hebben we het politieke gedeelte al verbannen naar het bof-forum.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gaat het hier niet over voetbal, gaat het wel weer over taal
Straks gaan we hier nog over BF2 praten![]()
Sindsdien loopt dat een beetje doodquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:33 schreef ursel het volgende:
Gelukkig hebben we het politieke gedeelte al verbannen naar het bof-forum.
Veel plezierquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Sindsdien loopt dat een beetje doodIk vind dat er een ouderwetse Communistenbash moet komen
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:14 schreef RudyCarell het volgende:
Iemand een lekker broodje kebab?
[afbeelding]
Bronquote:PSV-trainer Ronald Koeman kan John de Jong toch niet opnemen in zijn selectie voor het Champions League-duel met Arsenal. De Eindhovense club is vergeten om de middenvelder aan te melden bij de UEFA, zo bevestigt PSV op haar website. "Dit had niet mogen gebeuren", aldus technisch manager Stan Valckx.
quote:He xxxxxx,
Ik heb akkoord gegeven om je deze link te sturen: http://www.mgerchecker.nlblablabla
! Zie door wie je geblokt bent met MSN!, anonieme SMS en nog veel meer! Ik heb
het ook gedaan.
Je staat in mijn MSN lijst vandaar dit mailtje.
edit die fucking link dan (en nee ik heb er niet op gedrukt)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:28 schreef IJsmuts het volgende:
was dit niet die msn link die je hele msn verneukt?? (lies?)
kreeg net deze mail, KLIK NIET OP DE LINK!!
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
edit die fucking link dan (en nee ik heb er niet op gedrukt)
krijg trouwens heelveel van dat soort emailtjes tegenwoordig
en bedanktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef ursel het volgende:.
Als verspreid jij het persoonlijk ff verder..
Haal die link dan ook gewoon weg knoeperd.. Of wil je dat dekkered erop klikt fozo..
Je bent ook wel ontzettend dom als je je wachtwoord op zo'n website invultquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef dekkered het volgende:
edit die fucking link dan (en nee ik heb er niet op gedrukt)
stel je niet zo aan, jankende homoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef ursel het volgende:.
Anders verspreid jij het persoonlijk ff verder..
Haal die link dan ook gewoon weg knoeperd.. Of wil je dat dekkered erop klikt fozo..
maar het gebeurd dus welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent ook wel ontzettend dom als je je wachtwoord op zo'n website invultDan vraag je er gewoon om om genaaid te worden
Door m'n eigen zusje nog welquote:
wanneer is het concert??? ik wil er heen!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Door m'n eigen zusje nog wel![]()
![]()
Anyway. Nog liefhebbers die vrijdag proberen kaarten voor The Police te bemachtigen? Ik ga het proberen maar ik ken het principe wel dat de website zwaar overbelast is. Ben dus nog op zoek naar twee anderen die ook twee kaarten willen dan proberen we er alle drie zes te bestellen en moet het vast wel lukken
Ik ben ook helemaal uit me slof gegaan! How dumb can you be... al 2 maanden geleden btw...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent ook wel ontzettend dom als je je wachtwoord op zo'n website invultDan vraag je er gewoon om om genaaid te worden
quote:Uw msn vrienden deze site mailen :
Heeft u deze aangevinkt, dan mailt u automatisch deze website naar uw msn vrienden.
Laat u deze aangevinkt en steun onze dienst! Wij zijn geen dienst van Microsoft!
Wij bewaren uw email 5 dagen om spamming te voorkomen.
ik zit dan in het vliegtuig, kan hoogstes om 12.00 online zijn....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:03 schreef FJD het volgende:
Concert is ergens in September. Ga je ook F5en dan vrijdagochtend? Dan is de voorverkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |