dat komt omdat vista meer van je systeem nodig heeft zodat BF2 minder kan gebruikenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:22 schreef Syd het volgende:
Sinds vandaag BF 2 "gespeeld" onder Vista maar dit is echt bagger, hoe kan dit?
Ik heb alle instellingen zowat geprobeerd, maar elke keer hapert het spel.
Voorheen met XP speelde ik op 1280x1024 75hz, en alles op hoog, en geen AA
heb een Geforce 7600GT, 1024mb geheugen.
Ohjha en zelf solo hapert die in het begin.
Gamemonitor is niet realtime, bf2tracker welquote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Wat een baggerzooi..op game-monitor.com geeft ie aan dat er maar 27 spelers in de server zitten maar in BF2 zelf krijg ik steeds de "vol" melding![]()
Dat jij je koppie pas met de lunch pauze laat zien..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:16 schreef EvilDucky het volgende:
Watjes!
Als je overzicht wil kijk je een samenvatting, als je beleving wilt zit je in de eerste ringquote:Op maandag 5 maart 2007 22:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zit juist liever niet 1ste ring
2de ring heb je veel meer overzicht. Veel beter in mijn ogen
Ik heb zo af en toe kaarten voor de Business Seats maar dat zijn er maar 2 per keer... zit eigenlijk nooit ergens andersJa 1x in VV en een keer vlak naast de Business Seats.
Volgens mij is Baus de enige die daar wild van wordtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:36 schreef -chiel- het volgende:
Vind jij dat lekker? een nepplaatje van een nepvrouw met een nepgun?
Joehoe... waar zit je dan??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:28 schreef EvilDucky het volgende:
Das niet waar, het was vanochtend kwart voor 7!
Ik zat toen al op mijn werk, kun je nagaan hoe hard ik werk overdag!
Heb trouwens wel een geile foto gemaakt van mezelf met gun. Geen Inco voor nodig gehad dit keer!
Inco zelf ook niet dan..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 06:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je overzicht wil kijk je een samenvatting, als je beleving wilt zit je in de eerste ringBeetje Stijn Vreven uitschelden enzo
[..]
Volgens mij is Baus de enige die daar wild van wordt
Nou inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2007 22:15 schreef 3lmo het volgende:
Even de gebeurtenisen van vandaag:
-Mijn K/D ratio is gestegen naar 1.88
-Er achter gekomen dat [SweElite]Steff.J een 12 jarig zusje heeft
-Sumera Zweeds kan (hooomooo!)
-Sumera gaat daten met het zusje van Steff.J die op die gast z'n account speelt
Nog wel veel meer, maar te veel verhaaltjes is niet goed voor jullie
Homo instituut.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
je zou bijna verwachten dat die steff een aimbot heeft want een 12 jarig zusje dat zo kan schieten.
en sumera wil maar niet zeggen waar hij zweeds heeft geleerd
En sumera maar proberen om zijn c4 expert badge te halen. telkens 1 kill met c4, doet een ander het bij hotel gelijk 5 killsquote:
Of er wat onzinnigs in een BoF Topic staatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:43 schreef IJsmuts het volgende:
staat er nog wat onzinnigs op de eerste anderhalve pagina wat ik moet lezen? anders ga ik direct door met tieten kijken![]()
Hij kan het wel aan, maar dan wordt die grafish zo verneukt dat ik niet normaal kan gamen zoals voorheenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:25 schreef 3lmo het volgende:
Je pc zou het wel aan moeten kunnen, 't is alleen dat je met Vista op 't moment 25% minder performance hebt dan op XP, toch een vrij groot verschil.
Nou, ik kon hem gratis legaal krijgen via school, iets met e-academy msdnaa, dus dacht legaal -> gratis -> goed lopend.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:13 schreef FJD het volgende:
Snap sowieso niet waarom je nu al over zou willen stappen op Vista. Pas tegen de introductie van SP1 zal het optie worden. Op dat moment is de hardware over het algemeen sterker, zijn de grootste bugs uit het OS gehaald, zijn alle drivers fatsoenlijk ontwikkeld, zijn veel programma's speciaal voor Vista geschreven/herschreven en is het leeuwendeel van de spellen in DX10. Early adapten is leuk maar (zeker) niet als je gamed.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Pffff, weer veelste veel voetbal gelul.
Vanmorgen lekker 2,5 uur overgedaan om van Apeldoorn naar Amsterdam te komen. Wat is Amsterdam toch een wereldstad, iedereen wil er naartoe
klopt. was net voor de brienoord een ongeluk gebeurd en na de brienenoord waren er 2 rijstroken afgesloten. lekker hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:34 schreef ursel het volgende:
[..]..
Den Haag - Zwijndrecht = 55 minuten
Kijk ik naar de andere baan dan schat ik het volgende:
Zwijndrecht - Den Haag +/- 20 km file..
Staat bij mij ook op de planning zo vroeg te beginnen.. alleen lukt me 's ochtends nooit..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
klopt. was net voor de brienoord een ongeluk gebeurd en na de brienenoord waren er 2 rijstroken afgesloten. lekker hoor
normaliter vanuit zwijndrecht weinig last. begin om 7:15/7:30 dan is het nog niet heel erg en kan ik vrij snel in r'dam zijn.
Wat dacht je van de beruchtte filmpjes ter beschikking stellen..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:43 schreef IJsmuts het volgende:
staat er nog wat onzinnigs op de eerste anderhalve pagina wat ik moet lezen? anders ga ik direct door met tieten kijken![]()
ik heb besloten om met de t tag te gaan spelenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat dacht je van de beruchtte filmpjes ter beschikking stellen..![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:43 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb besloten om met de t tag te gaan spelen![]()
Mission accomplishedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb besloten om met de t tag te gaan spelen![]()
Pas je op met dat hammertje.. Straks raak je nog seksueel gefrustreerd..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:47 schreef BattleLies het volgende:
Brit krijgt schadevergoeding voor seksobsessie
In Groot-Brittannie heeft een man een schadevergoeding gekregen omdat hij na een motorongeluk geobsedeerd was geraakt door seks en gsm's. Hij krijgt een een slordige 4,2 miljoen euro, gespreid over verschillende jaren. De 29-jarige Kunal Karl Lindsay hield een ernstig hoofdletsel over aan het ongeluk waarbij hij in september met zijn motorfiets tegen een wagen botste. Sindsdien is hij geobsedeerd door seks en wil hij zijn vrouw Susie constant bespringen. Daarnaast heeft hij ook een vreemde obsessie ontwikkeld voor zijn gsm en wil hij in winkels alles kopen wat hij ziet. De man, vader van een kind van één, rookt de hele dag cannabis. Zijn huwelijk staat op springen en hij kan door zijn obsessieve geest zijn voormalige werkzaamheden als chauffeur niet meer doen. Hij heeft 24 uur per dag verzorging nodig.
![]()
Dit is dan wel toepasselijk om aan mee te doen:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Pas je op met dat hammertje.. Straks raak je nog seksueel gefrustreerd..![]()
Was dat laatst ook niet zo'n verhaal in engeland met een bouwvakker?? Die kreeg ook een paar miljoen omdat die altijd seks wou en zijn huwelijk naar de filestijnen was gegaan hierdoor..
Het enige achterlijke is deze zin. Waarom in godsnaam? Het is een commerciele zender en nog een hele slechte ook. Waarom zou de politiek met die mensen moeten praten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:57 schreef BattleLies het volgende:
Atsma heeft op korte termijn een afspraak bij de zender van John de Mol om over dit soort zaken te praten.
Tsja ... gaat dat niet ALTIJD zo in NL???quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige achterlijke is deze zin. Waarom in godsnaam? Het is een commerciele zender en nog een hele slechte ook. Waarom zou de politiek met die mensen moeten praten?
????quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:01 schreef earen890 het volgende:
HOOOOOOOMOOOOOOOOOOOOOOS ik kan wel nederlands!!!!!!!
Maar homo's schrijven lukt je alleen nog niet..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:01 schreef earen890 het volgende:
Spreek altijd de waarheid maar beheers de kunst van het weglatenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
Ik heb trouwens je post integraal opgenomen in m'n sig
Waarbij Nederlands met een hoofdletter geschreven dient te worden en het gebruik van meerdere uitroeptekens niet voorkomt in een tekst geschreven in ABN.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:01 schreef earen890 het volgende:
Mooi gesprokenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:11 schreef -chiel- het volgende:
Spreek altijd de waarheid maar beheers de kunst van het weglaten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |