quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Idd![]()
Hij heeft na 1 hele jaar weer een gouden medaille gehaald![]()
![]()
![]()
ben aan het oefenen voor de battle met baus, ga hem echt pwnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:29 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Zit jij je te vervelen ofzo? met dat malle rijmpje van je het hele BoF! forum vol spammen![]()
Je bent een neger dus ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ben aan het oefenen voor de battle met baus, ga hem echt pwnen![]()
scheer je weg, anders schiet ik je met mn youtubequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:38 schreef Mr_Baus het volgende:
oooooh.... Muts.. je weet echt niet waar je aan begonnen bent..
Ik ga de uitdaging aan!
Oud Dwarsligger repesents!
[afbeelding]
Jongah, je bent een bezem!! ik veeg de vloer met je aan!
Kut user, banquote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:14 schreef Stefan740 het volgende:
vroeg slapen vannacht
4de purple heard binnen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toffe poes
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=196691
kutnoob!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:14 schreef Stefan740 het volgende:
vroeg slapen vannacht
4de purple heard binnen
quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:49 schreef staticdata het volgende:
hopelijk is ijmuts weer snel terug en gaat ie weer normaal posten. tis te merken dat ie zich verveeld.
Welkequote:Op woensdag 7 maart 2007 08:04 schreef staticdata het volgende:
nou dan ben je toch nog een paar van die spam berichten vergeten. kijk maar in het topic over de regels.
Lt.IJsmuts's waarschuwingsniveau is aangepast en gelogd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:10 schreef staticdata het volgende:
ok top.
die gozer wordt volgende keer echt gekickt als ie op de server komt. dan had ie voorheen wat over 3lmo te zeggen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:45 schreef IJsmuts het volgende:
terrecht als jullie Lt.IJsmuts, levenslang bannenwat een kutuser is dat zeg
![]()
vind ik ook, gewoon alleen ouderwetse homo's met een beetje normen en waardequote:Op woensdag 7 maart 2007 08:57 schreef staticdata het volgende:
[..]. oversekst mannetje, dat moeten we niet in de clan hebben.
damn staan ze in die galmbak voor min 70 euro........quote:Op woensdag 7 maart 2007 06:29 schreef FJD het volgende:
[..]
@IJs; lees net dat de goedkoopste tickets 70,- wordenVoor een fucking ticket in de ArenA, de slechtste concertomgeving die ons land rijk is
Ik ga toch wel heftig twijfelen hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:16 schreef IJsmuts het volgende:
damn staan ze in die galmbak voor min 70 euro........![]()
Je wordt depressies he, van dat rare poolse landje..quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:45 schreef IJsmuts het volgende:
terrecht als jullie Lt.IJsmuts, levenslang bannenwat een kutuser is dat zeg
![]()
Zorgen dat de target van 1 topic per dag minimaal gehaald wordt. Sickert af en toe PM zo vlak voor een topic vol zit..quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:32 schreef BattleLies het volgende:
Jongens! Ik heb een nieuwe baan!![]()
Ferdi heeft me per 1 april aangenomen als prof-spammer in de BoF-topics!!
Iemand nog goede tips voor mij? Want ik begrijp dat jullie mijn collega's worden??
Ach ja naast IJsmuts was er nog wel plek in de sociale werkplaats die BoF heetquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:32 schreef BattleLies het volgende:
Ferdi heeft me per 1 april aangenomen als prof-spammer in de BoF-topics!!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja naast IJsmuts was er nog wel plek in de sociale werkplaats die BoF heet![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja naast IJsmuts was er nog wel plek in de sociale werkplaats die BoF heet![]()
elke dag iig PIK OMHOOOG!!!! schreeuwenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:32 schreef BattleLies het volgende:
Iemand nog goede tips voor mij? Want ik begrijp dat jullie mijn collega's worden??
ooooooooh moet dat zo!!!!!!!! Ik onthou t!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
elke dag iig PIK OMHOOOG!!!! schreeuwen![]()
je kan er eventueel overmatig gebruik van smilies bij doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mmm ja, ik twijfel nu ook... laat maar, wordt echt te duur dan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga toch wel heftig twijfelen hoor55,- vond ik al belachelijk veel geld maar 70,- is een kleine 25% meer en dan sta je nog in een belachelijk slechte concert omgeving. Ik zeik altijd enorm op mensen die naar guldens omrekenen maar dit is fucking 155 ouderwetse guldens voor een concert!
Dan heb ik het net zo naar me zin bij Racoon in Paradiso @ 15,- of bij Youp v/h Hek in het Nieuwe Luxor @ 30,-.
quote:
timur op caz draait altijd dat radio interview stukje van die "simpatieke jongens van racoon"quote:
Als ik de top 40 van dit moment bekijk dan kun je ze natuurlijk weinig anders dan gelijk gevenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:21 schreef IJsmuts het volgende:
Jah, nederlands luisterend publiek is natuurlijk zo stom als het achtereind van een ezel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |