Ik ga het wel voor je proberenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:11 schreef IJsmuts het volgende:
ik zit dan in het vliegtuig, kan hoogstes om 12.00 online zijn....
ik koop ze wel op de zwarte markt dan
Uit je slof gegaan omdat ze je vrienden gingen spammen nadat je ingelogged was??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal uit me slof gegaan! How dumb can you be... al 2 maanden geleden btw...
Een paar dingen van de pagina...
[..]
vriend van me werkt bij ticketbox...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zit dan in het vliegtuig, kan hoogstes om 12.00 online zijn....
ik koop ze wel op de zwarte markt dan
Tis via Ticketservicequote:
Je moet het maar van je Famillie hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Door m'n eigen zusje nog wel![]()
![]()
Anyway. Nog liefhebbers die vrijdag proberen kaarten voor The Police te bemachtigen? Ik ga het proberen maar ik ken het principe wel dat de website zwaar overbelast is. Ben dus nog op zoek naar twee anderen die ook twee kaarten willen dan proberen we er alle drie zes te bestellen en moet het vast wel lukken
wat kosten die dingen, maak ik gelijk geld over als je ze hebtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga het wel voor je proberenIemand anders die voor ons wil F5en?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat kosten die dingen, maak ik gelijk geld over als je ze hebt
nu we het daar over hebben, rudy, kan je even de volledige gegevens sturen (ten naam stelling/woonplaats etc)
Ja, da's wel slecht iddquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
En sumera maar proberen om zijn c4 expert badge te halen. telkens 1 kill met c4, doet een ander het bij hotel gelijk 5 kills
veldkaartenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef FJD het volgende:
Begint op 55,-. Ik ga overigens altijd voor veldkaarten. Ja je moet staan en nee het is niet zo relaxed maar de sfeer is zo veel leuker bij veldkaarten. Ook twee kaarten gok ik?
te triest voor woordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef IJsmuts het volgende:
held!!![]()
http://www.nu.nl/news/998(...)jdens_vliegreis.html
quote:
Ga jij ook maar spelen met een t achter je naamquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
The Police vind ik nogal een flutbandSorry!
quote:
kut ambtenaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga dit jaar al naar Bryan Adams, Red Hot Chili Peppers, Rock Werchter en Lowlands dus deze sla ik over
police is zoo gaaf!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga dit jaar al naar Bryan Adams, Red Hot Chili Peppers, Rock Werchter en Lowlands dus deze sla ik over
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:22 schreef Sickert het volgende:
Ik hoor zojuist dat Dekkered geen Boffer meer is
gebanned op de server, Fok en BOF!!
*feest*
Ja omdat Frank dat forum heeft geslooptquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt na maanden weer eens op t forum en meteen een grote mond
kan je wel een olifant pijpenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt na maanden weer eens op t forum en meteen een grote mond
Absintquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:25 schreef Sickert het volgende:
Ja omdat Frank dat forum heeft gesloopt
ik vind dat frank de admin met een T moet worden zoiets als Atmin ofzo of Tadmin of of of Admint
Maar goed, als dat je ultieme doel in het leven isquote:
o?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:22 schreef Sickert het volgende:
Ik hoor zojuist dat Dekkered geen Boffer meer is
gebanned op de server, Fok en BOF!!
*feest*
Ben je al 18? Heb je al een opleiding? Kun je darten?quote:
Als die niet kan darten, maar wel een dartbord ophangen wordt toch zeker ook wel aangenomen??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:![]()
Bryan Adams is wel cool ja![]()
[..]
Ben je al 18? Heb je al een opleiding? Kun je darten?
ik heb een 9darter gegooit vanaf 60 meterquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:![]()
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:37 schreef ursel het volgende:
Als die niet kan darten, maar wel een dartbord ophangen wordt toch zeker ook wel aangenomen??![]()
Kun je normaal Nederlands ben je nog vergeten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:![]()
[..]
Is dit nou eindelijk de eerste inzending voor mijn competitie..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:00 schreef dekkered het volgende:
is er trouwens nog vraag naar tieten?
[afbeelding]
![]()
o echt waarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Is dit nou eindelijk de eerste inzending voor mijn competitie..
Man, ik sta alweer bijna op 200 uur..
quote:
Iddquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:21 schreef Stefan740 het volgende:
ursel is idd flink aan het armor hoeren op een server
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |