quote:Op maandag 19 februari 2007 00:02 schreef FJD het volgende:
Zo klopt de Wiki ook weerPaupers die vergeten hun topic in de Wiki te zetten
![]()
Flauw hoor Diamond dat je niet even meewerkteIk gooi op de chat "He Diamond?" maar geen reactie. Als je nou gewoon even had gezegd "ja?" dan had ik kunnen roepen "Ga je mee naar 't stadion, naar de ploeg van rood en wit"
maar nee hoor, helemaal niets.
Net wel mooi rondje met Foxie en Chiel gelopen. Reviven, ammo, vlaggen cappenOp die manier kun je goed rulen zeg
Moet je daar zo lang voor Battlefieldenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
![]()
Heb niks gelezen.. gelukkig maar! Ik heb een ster!
Ja! Hoe meer je bf hoe minder boffers mij in me kontje neuken dus dan trekt dat rondje weer terug in de vorm van een ster! Dat is eruit!!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je daar zo lang voor Battlefielden![]()
Ja was leuk he, maar begrijp jij nou dat dat snertjong nou zo loopt te zeuren over cheaters enzo, hij schiet de sterren van de hemel en dan nog zo zanikenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:02 schreef FJD het volgende:
Net wel mooi rondje met Foxie en Chiel gelopen. Reviven, ammo, vlaggen cappenOp die manier kun je goed rulen zeg
Lul nietquote:Op maandag 19 februari 2007 08:36 schreef BattleLies het volgende:
Zo dadelijk met man of 10 ontbijten en dan weer aantreden voor dag 4 uit 6 (voor mij pas dag 2.). Ik hoor alleen pas zojuist dat het hier ontbijten is.
![]()
inderdaad! Je hebt gelijk Fer!!quote:Op maandag 19 februari 2007 09:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Lul nietIk heb het je vrijdag nog tegen die gasten horen zeggen "ja maandag half 10 hier ontbijten".
@staticIk heb tenminste de nog de Wiki goed gemaakt
![]()
moet je nagaan...al dat bier in 6 dagen..quote:Op maandag 19 februari 2007 08:43 schreef Incolumis het volgende:
tvp
en jp niet zeuren he, jullie drinken maar 6 dagen, wij het hele jaar
al die topics erbij plaatsen is de grootste onzinquote:Op maandag 19 februari 2007 09:00 schreef FJD het volgende:
[..]
@staticIk heb tenminste de nog de Wiki goed gemaakt
![]()
Komt door de alcoholquote:Op maandag 19 februari 2007 09:23 schreef BattleLies het volgende:
inderdaad! Je hebt gelijk Fer!!Hij lult maar!
lies
dat raffie in de top 5 staat terwijl ik dat moet zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 09:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waar gaan we vandaag over rellen?
quote:Op maandag 19 februari 2007 09:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waar gaan we vandaag over rellen?
een zilver sterretje? jeg! Wat heb je ermee gedaan?????????quote:Op maandag 19 februari 2007 10:07 schreef IJsmuts het volgende:
en diamond die spawnkiller heeft een zilveren sterretje!!Feli
![]()
echt kool dit weekend, 3 BoF toppers hebben een nieuwe rank!!![]()
heb het eens goed bekeken en nog even van genoten voordat foxy zich ermee gaat inlatenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
een zilver sterretje? jeg! Wat heb je ermee gedaan?????????
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef IJsmuts het volgende:
en daarbij is diamond die spawnkiller niet meer mn worst enemy!!![]()
ik zeg: LOSER!!!![]()
Wil jij dat doenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:52 schreef Silver_Shark het volgende:
We moeten Diamond Ontmaagden dan heeft ie geen sterretje meer!!
nee, dan denken ze dat je een kinderprikker bentquote:
Hoezo, jij bent degene die moet prikkenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:17 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
nee, dan denken ze dat je een kinderprikker bent
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:37 schreef ursel het volgende:
Bijna mijn eigen competitie vergeten...
Baus, je hebt gewonnen..
Na afloop van de volgende ronde krijg je hem terug..
Een gouwe ouwequote:
Over gouwe ouwe,quote:
jij staat anders als zn worst enemy met 18 killsquote:Op maandag 19 februari 2007 16:17 schreef Silver_Shark het volgende:
http://bf2s.com/player/69253246/
statspadder!!
c7prix is een statspadder
aangeven bij ea?
Sorry mensen voor het gescheld moest er even uit ...quote:Op maandag 19 februari 2007 16:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij staat anders als zn worst enemy met 18 killsjou ook aangeven
![]()
mischien omdat jij niets anders kan klein kind beetje gaan vertellen dat ik stats padder ben zit iedereen op te wachten of niet en het is ook nog niet eens waar en dat alleen omdat ik zei op de server dat je moest kappen met je K*T GL NOOB LAUNCHER!quote:Op maandag 19 februari 2007 16:24 schreef Silver_Shark het volgende:
GL is onderdeel vanuit het spel dus ik snap niet waarom jullie zo'n ophef hebben dat ik de GL gebruik
hebben we ook niet foxyquote:Op maandag 19 februari 2007 16:24 schreef Silver_Shark het volgende:
GL is onderdeel vanuit het spel dus ik snap niet waarom jullie zo'n ophef hebben dat ik de GL gebruik
KAPPEN NOU JA!!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 16:25 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
mischien omdat jij niets anders kan klein kind beetje gaan vertellen dat ik stats padder ben zit iedereen op te wachten of niet en het is ook nog niet eens waar en dat alleen omdat ik zei op de server dat je moest kappen met je K*T GL NOOB LAUNCHER!
Sorry hoor, maar ze klagen ook over jou Bunnyhopping Sh!tquote:Op maandag 19 februari 2007 16:25 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
mischien omdat jij niets anders kan klein kind beetje gaan vertellen dat ik stats padder ben zit iedereen op te wachten of niet en het is ook nog niet eens waar en dat alleen omdat ik zei op de server dat je moest kappen met je K*T GL NOOB LAUNCHER!
Dudequote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
KAPPEN NOU JA!!!!!
KAPPEN MET DAT FUCKING GEZIJK!!
Vakantiequote:Op maandag 19 februari 2007 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
De kinders zijn weer uit school.
ja begin ook nog evenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
De kinders zijn weer uit school.
[..]
Dude :[
Gezeik
volgende week pas.. 2weken lang lekker snachts 2uur beginenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij moet toch broodjes smeren bij Bart![]()
LOL!!! top victim 139 kills? Géén statspadding?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:25 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
wat een tijdenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:32 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
volgende week pas.. 2weken lang lekker snachts 2uur beginen
als ik 02.00 begin ben ik 10.00 vrijquote:Op maandag 19 februari 2007 16:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat een tijdentoen ik mn job bij de bakkerij had moest ik van 18.00 tot af werken. af is dan 05.00 ofzo
![]()
Wat was de link of mail ook alweer?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
LOL!!! top victim 139 kills? Géén statspadding?![]()
Je begrijpt dat als er ook maar 1 iemand dit meld bij EA, je een statswhipe te pakken hebt?
whehehe als jij je tijd niet in 50k posts maar in BF2 had gestoken was je nu al numero uno geweestquote:Op maandag 19 februari 2007 16:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat was de link of mail ook alweer?![]()
Zo kan ik een plekje omhoog!![]()
Prioriteiten stellenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehe als jij je tijd niet in 50k posts maar in BF2 had gestoken was je nu al numero uno geweest![]()
goed idee foxie gaat gelijk doorquote:Op maandag 19 februari 2007 16:30 schreef dekkered het volgende:
kunnen we niet een regel in stellen voor wie er straks voor de eerste keer weer begint te zeiken dat die uit de clan wordt gekickt ofzo? zo wordt het teminste wat rustiger
gna gna ik had dat gedaan toen ik net begon (net het spel had gekocht)quote:Op maandag 19 februari 2007 16:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat was de link of mail ook alweer?![]()
Zo kan ik een plekje omhoog!![]()
probeer je nu onderuit te komen?? en je hebt ook je bericht verwijderd?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:55 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
gna gna ik had dat gedaan toen ik net begon (net het spel had gekocht)![]()
Kun je aangeven waarom je dan die persoon 149x hebt gekilled in 1 ronden?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:25 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
kunnen we die regel dan niet invoeren? (sumera heeft toch al zo veel regeltjes verzonnen dus deze kan er ook wel bij)quote:Op maandag 19 februari 2007 16:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kun je aangeven waarom je dan die persoon 149x hebt gekilled in 1 ronden?
En we hebben geen regels tegen de GL. Vroeger kon een n00b er flink mee scoren, tegenwoordig is het iets lastiger en kun je niet zomaar meer echt n00btubben.
We hebben ook geen regel tegen het ingame chatten, maar genoeg is genoeg. Ik stel voor dat je je vanaf nu bezig houdt met spelen en niet meer met het tikken van ingame berichten, tenzij ze iets bijdragen aan de belevenis van het spel.
Uiteraard mag je altijd melden via de ingame chat (liefer via TS/Xfire) dat iemand een regel overtreedt. Zorg wel dat je namen noemt, anders kunnen we er niks mee. Dit geldt voor iedereen!
Wees aub ook voorzichtig met het beschuldigen van andere mensen. Cheats komen maar zelden voor. Dit geldt voor iedereen!
En nu weer allemaal lief elkaar homo noemen.
Als laatste wil ik aan iedereen meedelen, dat de BoF-tag heel eenvoudig is om te krijgen, maar dit betekend niet dat je hem niet zomaar kwijt kunt raken.
BoF!-er, je bent het of je bent het niet!
Je moet het niet zien als regel, maar als een mededeling.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
kunnen we die regel dan niet invoeren? (sumera heeft toch al zo veel regeltjes verzonnen dus deze kan er ook wel bij)
dude ga jankenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
probeer je nu onderuit te komen?? en je hebt ook je bericht verwijderd?
ik stuur wel PM want FOX schijnt alles te mogen zeggenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kun je aangeven waarom je dan die persoon 149x hebt gekilled in 1 ronden?
En we hebben geen regels tegen de GL. Vroeger kon een n00b er flink mee scoren, tegenwoordig is het iets lastiger en kun je niet zomaar meer echt n00btubben.
We hebben ook geen regel tegen het ingame chatten, maar genoeg is genoeg. Ik stel voor dat je je vanaf nu bezig houdt met spelen en niet meer met het tikken van ingame berichten, tenzij ze iets bijdragen aan de belevenis van het spel.
Uiteraard mag je altijd melden via de ingame chat (liefer via TS/Xfire) dat iemand een regel overtreedt. Zorg wel dat je namen noemt, anders kunnen we er niks mee. Dit geldt voor iedereen!
Wees aub ook voorzichtig met het beschuldigen van andere mensen. Cheats komen maar zelden voor. Dit geldt voor iedereen!
En nu weer allemaal lief elkaar homo noemen.
Als laatste wil ik aan iedereen meedelen, dat de BoF-tag heel eenvoudig is om te krijgen, maar dit betekend niet dat je hem niet zomaar kwijt kunt raken.
Proost!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:26 schreef BattleLies het volgende:
tip van JP"
FLIKKER AL DIE KINDEREN UIT DE CLAN
![]()
![]()
![]()
Wie gedraagt zich hier nou als een klein kind? (door blijven zeiken + voor iedereen zn jet springen) tel maar op.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
kunnen we die regel dan niet invoeren? (sumera heeft toch al zo veel regeltjes verzonnen dus deze kan er ook wel bij)
je begint al zelf te jankenquote:
21+ en Foxy mag blijven.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:26 schreef BattleLies het volgende:
tip van JP"
![]()
![]()
![]()
Ook goed maar stop er aub mee. Niet alleen jij, maar iedereen. Tis maar een spelletje!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:42 schreef Sumera het volgende:
Ik had het helemaal niet op jou gedoeld, ik snap jou posts en ongenoegen maar ging over wat andere mensen die het maar al te leuk vinden zichzelf superieur op te stellen en op de persoonlijke vlakte te discussieren.
dit is echt een trieste opmerking. Denk je nou echt dat Sumera die regels heeft verzonnen? het is in team verband gegaan. Dat Sumera ze nou eventueel gepost heeft alla. maar tot nu toe zijn die regels prima. Als je wat te zeiken heb kan je ook keer iemand anders nemen dan Sumera.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nog een gouwe ouwe dan;quote:Op maandag 19 februari 2007 15:47 schreef Stefan740 het volgende:
Die goede ouwe tijd
Mic is idd stuk heb hem nu op me ouders pc gechecked maar hij is gewoon dood, van de week maar een nieuwe halen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom hij wel?
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:57 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nog een gouwe ouwe dan;
Je moet die microfoon ook niet in je reet stoppen Stefan!![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:59 schreef Stefan740 het volgende:omdat jp een zwak voor die jongen heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom hij wel?Niet meer dus, dag foxiequote:Op maandag 19 februari 2007 17:26 schreef BattleLies het volgende:
tip van JP"
![]()
![]()
![]()
![]()
Geregeldquote:Op maandag 19 februari 2007 18:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
omdat jp een zwak voor die jongen heeft
[..]
Niet meer dus, dag foxie![]()
Foxie is net zo.....nogal oneerlijk wat je nu zegt.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef jpjedi het volgende:
Omdat die jongen er al bij was nog voor er uberhaupt bof bestond...![]()
Foxie welkom maar de rest van de kinderen opbokken naar het bf2 topic.![]()
En ik stop met Carnaval..kan het niet meer aan... ben nu al afgetaaid naar huis..![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
En nu wil ik weer kansloze posts van IJsmuts zien
dat is nog beterquote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
Ik stel me eigen weer beschikbaar als clanleader
Serieus Niels? Zou wel goed voor de Clan zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
jaaaaa!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
met lichte tegenzin zo te zien ..quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
leuk nieuwe rel!!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
Arme JP, wat kan die Lies zeuren zegquote:Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef Mr_Baus het volgende:
Foxie is gewoon een Pipo de lulDe nar van [BoF] of was het nou [Bef]?
Altijd al geweest;
http://media.putfile.com/teamspeak-44
En af en toe moet ie billenkoek krijgen
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Arme JP, wat kan die Lies zeuren zeg
Check je PMquote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
dan niet toch, maar bedankt voor je mening, was een serieuze overwegingquote:Op maandag 19 februari 2007 19:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
leuk nieuwe rel!!
Ik vind Jorrit een erg goede clanleader, FJD een bijzondergoede rechterhand (hebben) dus dit voorstel is erg aardig, maar niet nodig
![]()
maar gelukkig zit je ff olie op het vuur te gooien, dus....![]()
is het zo erg dat het niet over het topic zelf kan?quote:
Haha denk niet dat je IJS hierin serieus moeten nemen ,die gast ik gek johquote:Op maandag 19 februari 2007 19:06 schreef escape_nl het volgende:
[..]
dan niet toch, maar bedankt voor je mening, was een serieuze overweging
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha denk niet dat je IJS hierin serieus moeten nemen ,die gast ik gek joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Every war is different, every war is the same.
Valt mee, maar het kan idd niet over het topicquote:Op maandag 19 februari 2007 19:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
is het zo erg dat het niet over het topic zelf kan?
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Serieus Niels? Zou wel goed voor de Clan zijn
Doen, Escape! De server draait al goed... Maar toch...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:06 schreef escape_nl het volgende:
[..]
dan niet toch, maar bedankt voor je mening, was een serieuze overweging
quote:aangezien ik een ban verwacht wegens 3 maal tubgirl
ijsmuts ik ben te bereiken op jornc279 apenstaart hotmail punt com
Gelijk kopen dat ding! Sidewinders zijn FTW!! en zeldzaam aan het worden.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:15 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe, staat een sidewinder te koop voor 5 euro, post die dit:
[..]
![]()
dat was voor de zomer meetquote:Op maandag 19 februari 2007 19:15 schreef Stefan740 het volgende:
Dat stukje van TS
heerlijk, ik was erbij geloof ik
Goeie genade foxy je lijkt wel een smurf. net alsof je met je ballen tussen de burostoel geklemd zit zo praat je![]()
niels we missen jequote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
Stefan zit volgens mij al net zo lang in de clan als dat ik er in zit. En was ook op de jubileum meet.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat was voor de zomer meet
was je toen al in de clan?
nou dat ding staat al ruim een week op fok en niemand die hem wil hebben. zal hem emailen dat ik hem dit weekend wel wil ophalen voor 5 euroquote:Op maandag 19 februari 2007 19:16 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Gelijk kopen dat ding! Sidewinders zijn FTW!! en zeldzaam aan het worden.
Als je er zelf niets aan hebt dan kan je hem weer wegdoen met winst
Ik zou niet beter weten dan dat jij er nu ook al bijna een jaar in zit hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:22 schreef Stefan740 het volgende:
Jep geen idee wanneer ik gejoined ben maar tch minimaal een maand of 3 voor die meet anders zou ik niet gekomen zijn![]()
Waarom doe je hem weg, en welke heb je precies?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:22 schreef Stefan740 het volgende:
Wil je mijn sidewinder ook hebben? gratuit
quote:
mijn antwoord hier op is:quote:Op maandag 19 februari 2007 16:30 schreef dekkered het volgende:
kunnen we niet een regel in stellen voor wie er straks voor de eerste keer weer begint te zeiken dat die uit de clan wordt gekickt ofzo? zo wordt het teminste wat rustiger
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:26 schreef BattleLies het volgende:
tip van JP"
![]()
![]()
![]()
tip van JP"
![]()
![]()
![]()
tip van JP"
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:35 schreef Suikermais het volgende:
[..]
21+ en Foxy mag blijven.
De rest gaat maar in de zandbak zitten..![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:35 schreef Suikermais het volgende:
[..]
21+ en Foxy mag blijven.
Zoquote:Op maandag 19 februari 2007 17:35 schreef Suikermais het volgende:
[..]
21+ en Foxy mag blijven.
Dat is deze postquote:Op maandag 19 februari 2007 19:15 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe, staat een sidewinder te koop voor 5 euro, post die dit:
[..]
![]()
@ Morph, aangezien het vrouwtje me heeft verrast met een avondje toch thuis zijn, verschuif ik mn mega-spam posting even tot morgen![]()
@ escape, betekend dit aanbod ook dat je weer gaat spelen?!![]()
quote:
wheheh ik heb dat topic nog zitten lezen voor de FIPOquote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is deze post
Aan je vingers ruiken na aan je zak/reet gekrabt te hebben.
betekent wel dat jij er meteen uitvliegtquote:
Een vrouw die een machtige straal spetterpoep op haar eigen gezicht plant. Uiteraard met het poepgat vakkundig in de lucht en uiterste precisie.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wheheh ik heb dat topic nog zitten lezen voor de FIPOwilde nog posten maar vond het te flauw.
alleen, wat is dat tubgirl nou precies![]()
damnquote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een vrouw die een machtige straal spetterpoep op haar eigen gezicht plant. Uiteraard met de beentjes vakkundig in de lucht en uiterste precisie.
Dit is tubgirl in Rembrand vorm:
[afbeelding]
Ze worden inderdaad niet meer verkocht.. En als je hier en daar eens gaat rondvragen wat nou een goede joystick is omdat je er 1 wilt halen, dan krijg je heel vaak het antwoord dat de Sidewinder de uberknuppel is. Er zijn er zat die er goed geld voor willen neerleggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef IJsmuts het volgende:
ik dacht dat sidewinder al lang niet meer verkocht worden en idd FTW zijn
waarom wil niemand die dingen dan![]()
@ baus, dit weekend SoR gespeeld, dat wordt echt mooi op de housewarming![]()
wat een spel![]()
en nog mooier, deze week komt SoR2![]()
jah te gek is het om met zn tweeen te spelen, echt hilarisch als je die punkers en sm bitches zit af te tuigen met een loden pijpquote:Op maandag 19 februari 2007 19:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
En SoR isIk zei toch
.. Kan je ook echt heerlijk met zijn 2'en tegelijk spelen.
dan mag niels gelijk terugkomenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
betekent wel dat jij er meteen uitvliegt
Als escape ergens een hekel aan heeft is het wel irritante zeikerdjes
na een half jaar post je hemquote:Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef Mr_Baus het volgende:
Foxie is gewoon een Pipo de lulDe nar van [BoF] of was het nou [Bef]?
Altijd al geweest;
http://media.putfile.com/teamspeak-44
En af en toe moet ie billenkoek krijgen
em der zijn er inidergergeval 3 ergere en ik bemoei me er daarna meestal mee dus ik ben geen zeikerd als er geen andere zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 19:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
betekent wel dat jij er meteen uitvliegt
Als escape ergens een hekel aan heeft is het wel irritante zeikerdjes
Het mocht van jou toch nietquote:Op maandag 19 februari 2007 20:00 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
na een half jaar post je hem
ik heb het nog weinig gezien.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef dekkered het volgende:
ik kan me trouwens best volwassen gedragen hor
dekkered, wij als vrinden onder elkaar, ik raad je aan dat vanaf nu dan te laten zienquote:
oke dan begin ik daar nu mee en al dat gezeik kijk ik dan niet meer naarquote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dekkered, wij als vrinden onder elkaar, ik raad je aan dat vanaf nu dan te laten zienik zou het jammer vinden al je teveel BoFers tegen je in het harnas jaagt.
dus reageer niet meer op zielige berichtjes, post gewoon leuk mee! je kan het wel want op de server en TS ben je ook een leuk joch![]()
heel goedquote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef dekkered het volgende:
[..]
oke dan begin ik daar nu mee en al dat gezeik kijk ik dan niet meer naar
moet me nu al inhoudenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heel goedik ben trots op je voornemen
![]()
quote:
Weet je hoe je het moet zien? Je hebt commentaar op het gedrag op de server, of commentaar op hoe men BF2 moet spelen. Weet te posten dat vroegah alles beter was. Vraagt zich af waarom hij geen 100% recht van spreken heeft, etc.quote:
Is dat bijzonder? Ik heb er ruim 86 uur... Ben ik nu goed?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:38 schreef 3lmo het volgende:
Lol, volgens bf2tracker.com afgelopen 31 dagen 74 uur gespeeld![]()
ik 60 uur, en 13k punten gehaald, ben ik nou goedquote:Op maandag 19 februari 2007 20:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Is dat bijzonder? Ik heb er ruim 86 uur... Ben ik nu goed?![]()
Nu ben je een echte homo!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Is dat bijzonder? Ik heb er ruim 86 uur... Ben ik nu goed?![]()
Ik ben een echte relnicht!quote:
hier bij bof zeggen we "gleufdieren"quote:Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef dekkered het volgende:
zullen we het een keer over vrouwen gaan hebben?
dat ze zo wazzig kunnen doen en al
in de brugklas noemen ze het chicks of tanga's of wat dan ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hier bij bof zeggen we "gleufdieren"![]()
we zijn potdomme geen brugklas![]()
wel een goed idee![]()
ja ik meen het dat is "in" ofzoquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tanga's
Vrouwen zijn wel tof, mits ze bier drinken
marrokanen zeggen tanga's of chicks. wij boffers zeggen gleufdier. dit is je eerste les in de wording naar een echte boffer. knoop dit goed in je oren mijn jongquote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
in de brugklas noemen ze het chicks of tanga's of wat dan ook.
maar dat is niet volwassen
images.google > bierfestquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm ijsmuts met balkenendequote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dekkered, wij als vrinden onder elkaar, ik raad je aan dat vanaf nu dan te laten zienik zou het jammer vinden al je teveel BoFers tegen je in het harnas jaagt.
dus reageer niet meer op zielige berichtjes, post gewoon leuk mee! je kan het wel want op de server en TS ben je ook een leuk joch![]()
moet je natuurlijk niet zo beginnen hequote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Hmmm ijsmuts met balkenendeop
![]()
Ik val zeker onder 1 van de 3 personen die dekkerd noemde, dat heb ik aanmezelf te danken zou graag laten
zien dat het ook anders kan![]()
Gleufdieren met open wond!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hier bij bof zeggen we "gleufdieren"![]()
een gleufdiertje met ge-evolueerd zebra printje, errug goed!!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef dekkered het volgende:
men plaatje
en kan geen fatsoenlijke vinden met een gleufdier er op van een bierfest
Show usquote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Hmmm ijsmuts met balkenendeop
![]()
Ik val zeker onder 1 van de 3 personen die dekkered noemde, dat heb ik aanmezelf te danken zou graag laten
zien dat het ook anders kan![]()
Juist niet..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tanga's
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
een gleufdiertje met ge-evolueerd zebra printje, errug goed!!
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Gleufdieren met open wond!
MEDIC!!!
Daar heb je een punt. Ze moeten ook alleen bier drinken als ze niet moeten rijdenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Juist niet..
Wie moet er anders de BoB zijn..
welke gele kikker?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Dood aan de imageshack kikker!!!
http://www.xs.to FTW!!!!
LoL! En een uur later was hij opeens een beetje misselijk .. rende naar boven .. en ik vind hem 15 minuten later in zijn bed maar hij was niet wakker te krijgenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef jpjedi het volgende:
Omdat die jongen er al bij was nog voor er uberhaupt bof bestond...![]()
Foxie welkom maar de rest van de kinderen opbokken naar het bf2 topic.![]()
En ik stop met Carnaval..kan het niet meer aan... ben nu al afgetaaid naar huis..![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Dood aan de imageshack kikker!!!
http://www.xs.to FTW!!!!
ziet er gezallig! uit Mr. Bausquote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef Mr_Baus het volgende:
"goeie genade zeg" het wordt weer gezellig hier!
Kennen jullie deze nog, nog , nog...
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
en anders wordt het topic niet vervuilt?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dekkered. Ik vind dat C7 het heel goed oplost door het via PMs te doen. Zo vervuilen we het topic niet en kunnen andere er ook niet op reageren.
quote:
Ik weet het is een klein plaatje, maar je kan toch duidelijk zien dat ze haar handen daarvoor gebruiktquote:
niet dat ze der armen deels er doordoet (door een deel van de glazen)quote:Op maandag 19 februari 2007 21:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik weet het is een klein plaatje, maar je kan toch duidelijk zien dat ze haar handen daarvoor gebruikt
Je moet even je download aanzetten:
[url=http://www.imdb.com/title/tt0486551/trailers]Beerfest[/url
qua geur zal er ook niet ver vanaf zitten dunkt mequote:Op maandag 19 februari 2007 21:51 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ze heeft eerst geoefend met mijn pik, qua gewicht is dat ongeveer gelijk
Hadden ze dr niet liggen... Anders had Team Dessert wel gewonnen natuurlijkquote:
dan kan ik minder posten anders is het spamquote:Op maandag 19 februari 2007 21:33 schreef dekkered het volgende:
*ding* Let op een paar mededelingen *ding*
whahaha
Uit adresboek verwijderen Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenma 19 februari 2007 21:21u door C7PR1X_NL
ik had je naam verkeerd gespeld:P
:S waar heb jij het over
en waarom moet dat via de pm da kan ook in het topic hor
*ding* tot zo ver de mededelingen *ding*
ik zou nu ook wel willen, maar ga maandag oggend vroeg weg dus gaat niet lukken, had er wil zin in nuquote:Op maandag 19 februari 2007 21:57 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
En een euh.. je weet wel![]()
![]()
Vet kut dat ik de 24e niet mee kan.. Mijn uitrusting is inmiddels zo goed als helemaal af![]()
ze draagt zo'n schort om haar middel die al die spieren verbergtquote:
Jij moet er de volgende keer bij zijn! écht! Anders kom ik je gewoon halen!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zou nu ook wel willen, maar ga maandag oggend vroeg weg dus gaat niet lukken, had er wil zin in nu![]()
ach baus, wij gaan volgende keer zeker mee en dan lekker schieten![]()
die is goedquote:Op maandag 19 februari 2007 22:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[afbeelding]
Sorry, ik kan niet meer stoppen
JA! dan kunnen Mutsie en Ik helemaal los!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:12 schreef 3lmo het volgende:
Zal ik volgende keer (dus niet de 24e) ook komen?![]()
check je xfire!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:12 schreef 3lmo het volgende:
Zal ik volgende keer (dus niet de 24e) ook komen?![]()
Zboardquote:Op maandag 19 februari 2007 14:37 schreef IJsmuts het volgende:
kev heeft zon cool BF2 bordje, die wil ik ook nog, dus ik wacht even met je mee sanni![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier wil ik me graag bij aansluitenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:49 schreef staticdata het volgende:
dit is echt een trieste opmerking. Denk je nou echt dat Sumera die regels heeft verzonnen? het is in team verband gegaan. Dat Sumera ze nou eventueel gepost heeft alla. maar tot nu toe zijn die regels prima. Als je wat te zeiken heb kan je ook keer iemand anders nemen dan Sumera.
IMO heeft sumera er toch voor gezorgd dat de server is gaan leven. Geen enkele boffer had meer interesse ook ik niet. IK heb zelfs verdomd om te betalen omdat ik dacht dat de server dood is gegaan. Het idee is toen gekomen om te gaan testen met i/o karkand en Sumera heeft dat opgepakt. Sumera heeft er ook voor gezorgd dat we een paar leuke friendly clanwars hebben kunnen spelen.
Die jongen heeft misschien van het weekend de fout gemaakt met zijn artillery op uncap gooien. En misschien was het wel verstandig om excuses aan te bieden ipv tegen de mensen in te gaan. Maar ik zie dat Sumera veel goeds heeft gedaan en dat mag ook wel gezegd worden. Het is zo makkelijk om kritiek te geven, maar Sumera heeft het beste voor de server en voor BOF voor en dat mag ook wel een keer gezegd worden!
En ik vind het raar dekkered dat je kritiek geeft over regels terwijl je nagenoeg nooit op de server zit. hoe weet je dan of iets wel of niet goed werkt.
Ik hoop dat het gebash een keertje kan stoppen en realiseer je dat het maar een spelletje is. BOF is een funclan en zeikerds kunnen/willen we niet hebben.
Pussyquote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef jpjedi het volgende:
Dat was lekker hequote:Op maandag 19 februari 2007 19:02 schreef IJsmuts het volgende:
Ik vind Jorrit een erg goede clanleader, FJD een bijzondergoede rechterhand (hebben)
Dingen zijn duur maar het geld waardquote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef IJsmuts het volgende:
ik dacht dat sidewinder al lang niet meer verkocht worden en idd FTW zijn
waarom wil niemand die dingen dan![]()
Valt in dezelfde categorie als de reply van JMP en Staticcquote:Op maandag 19 februari 2007 20:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Nou, je hebt nog geen 70 uur BF2 gespeeldt in ruim 1 jaar tijd.. maw, je bent amper op de server te vinden. Wel heel veel in dit topic, nooit op het clanforum, maar wel in elke discussie vooraan staan. En dat is nu precies de reden waarom veel mensen vinden dat je je iets meer moet inhouden cq geen recht van spreken hebt.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef Mr_Baus het volgende:
"goeie genade zeg" het wordt weer gezellig hier!
Kennen jullie deze nog, nog , nog...
[afbeelding]
Lol ok, dan zal ik maar gaan!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
JA! dan kunnen Mutsie en Ik helemaal los!![]()
Weet waar je aan begint![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:15 schreef -Raffie- het volgende:
Arme elmo :p
Volgende keer doen we aan communicatie middelenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:19 schreef FJD het volgende:Dat was gaaf man
Zo en nu snel de wasmachine uitruimen. Kom ik thuis staat er een wasmachineHoef ik hier tenminste niet meer met de hand te wassen
whehehe eerst een clip plastic balletjes straight in the face en dan ff afmaken met zo'n M4 kolf in de nekquote:Op maandag 19 februari 2007 22:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
JA! dan kunnen Mutsie en Ik helemaal los!![]()
Weet waar je aan begint![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehe eerst een clip plastic balletjes straight in the face en dan ff afmaken met zo'n M4 kolf in de nek![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Vastbinden aan een boom.. FIELDFUCK!!!
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Volgende keer headsetsen afspraken/tactiek zoals Jorrit dat met zijn team deed..
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:30 schreef 3lmo het volgende:
Baus, ik heb die film al gezien, stond nog een link op het BoF forum
Heb ik van de film moeten vernemenquote:
eerst oefenen in bf2quote:Op maandag 19 februari 2007 22:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Heb ik van de film moeten vernemenWij deden dat niet.. gingen echt als wilde honden het veld in... Op de film zag ik dat jij nog de moeite nam voor een tactiek. Respect!
Maar de volgende keer zijn jullie de lul![]()
Ik had serieus geen tie-wraps meer liggen thuis... anders was het waarschijnlijk iets anders gelopenquote:
als ik de volgende keer kom (als) dan neem ik men tangetje wel meequote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik had serieus geen tie-wraps meer liggen thuis... anders was het waarschijnlijk iets anders gelopen![]()
Wou ze écht meenemenPoW's e.d.
![]()
euhm... met je handen op je rug ge-tiewrapped en met 1 of 2 fanatieke loopjes op je gericht,... wens ik je veel succes!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
als ik de volgende keer kom (als) dan neem ik men tangetje wel mee
Ach.. je weet nooit hoe het gaat... Wij hadden Frank ook als main objective... zit die homo ambtenaar in ons eigen teamquote:Op maandag 19 februari 2007 22:51 schreef 3lmo het volgende:
Omg, jullie maken al hele martel en ontgroeningsplannen![]()
Ik ben gevleid![]()
minpunten krijg je toch niet daarvoor, volgende keer overhoop knallenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:53 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ach.. je weet nooit hoe het gaat... Wij hadden Frank ook als main objective... zit die homo ambtenaar in ons eigen team![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef Incolumis het volgende:
[..]
minpunten krijg je toch niet daarvoor, volgende keer overhoop knallen
tieten en bierquote:Op maandag 19 februari 2007 22:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Ursel: Ik heb een usericon voor de volgende ronde:
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef Incolumis het volgende:
minpunten krijg je toch niet daarvoor, volgende keer overhoop knallen
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dit vind ik wel wat voor ijsmutsje.
[afbeelding]
Goedemorgenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 04:42 schreef Mr_Baus het volgende:
Trusten!
jawelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:50 schreef FJD het volgende:
Wat is het rustig hier man, moeten jullie niet werken ofzo?
Dan moet je nog echt gaan werkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:55 schreef staticdata het volgende:
jawelzit alleen op een plek in het openbaar dus kan niet heel veel fokken
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:58 schreef staticdata het volgende:
ja, je snapt dus hopelijk mijn probleem
neuh, wel naar hr gemailt. ben me jaaropgave 2006 kwijtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd te klagen bij HR?
Computer Idee is bagger, Computer!Totaal en Hardware.info ftwquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd te klagen bij HR?
http://www.nu.nl/news.jsp?n=979374&c=50&rss
Computer Idee wordt ook een keer wakker hoorWat de gemiddelde computeraar al weken voor de release wist te vertellen brengt Computer Idee nu als nieuwtje
is goedquote:Op maandag 19 februari 2007 23:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Niet alleen voor ijs... Delen ijsmutsje??
Zeg zal ik mijn stekker eens in jouw stopcontact stekenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:16 schreef staticdata het volgende:
Diamond zit nu ook bij Enecomet alleen maar vrouwen om hem heen
![]()
Goede morgen, school bahquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is goedik voor jij achter
![]()
@ baus, mooie filpmjes weer, karkand IRLen ga is slapen gek
![]()
@ all, morguh![]()
Dat is lullig ik hoef nog minder dan 1000 puntjes voor mijn nieuwe rankquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:05 schreef Godlike02 het volgende:
Van de paatste pot van gister staan mijn punten er helemaal niet bij en de medal ook niet.![]()
Hopen dat het alleen een vertraging is.![]()
Wat zijn ze lief he users die denken dat de account servers van EA van goede kwaliteit zijn en updates snel verwerkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:05 schreef Godlike02 het volgende:
Van de paatste pot van gister staan mijn punten er helemaal niet bij en de medal ook niet.![]()
Hopen dat het alleen een vertraging is.![]()
whahahaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat zijn ze lief he users die denken dat de account servers van EA van goede kwaliteit zijn en updates snel verwerken![]()
kan nog wel een dagje duren en even uitloggen en opnieuw inloggen wil ook nog wel eens helpen
had je de ronde afgemaakt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:30 schreef Sumera het volgende:
Naja ben nu al 2 keer gepromoveerd in een ronde... maar rank krijgen in BFHQ ho maar!
zo hard ga ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:48 schreef FJD het volgende:
Nou moet ik zeker nog op gaan schieten met punten scorenAnders ga je me zo voorbij
En toen heb je de hele server overhoop gehaald met die hack pogingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
toen ik afgelopen zaterdag mn nieuwe rank haalde was alles in 1x geupdate![]()
jullie zijn prutsers![]()
Dat wij nou niet vuistdiep in de wereld van de EA ontwikkelaars zittenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
toen ik afgelopen zaterdag mn nieuwe rank haalde was alles in 1x geupdate![]()
jullie zijn prutsers![]()
Kan niet wachten om nieuwe rank te krijgenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat wij nou niet vuistdiep in de wereld van de EA ontwikkelaars zitten![]()
Expert bunnyhopper?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:56 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Kan niet wachten om nieuwe rank te krijgen![]()
hallo, ik speel BF2 niet om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En toen heb je de hele server overhoop gehaald met die hack poging![]()
Kan natuurlijk nooit dat je die rank eerlijk hebt verkregen!![]()
Nee joh die heb ik allang!quote:
Shotgun van Engineer of ATquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:59 schreef C7PR1X_NL het volgende:
Ben met andere wapens aan het oefenen zodat ik minder hoef te hoppen haha![]()
damn wist niet dat jij al unlocks hadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
*klik*, meteen liggen en *bam*bam*: FJD [G36e] n00b
G36E is best noob maar ja iedereen gebruikt het dus je zou jezelf voor je hoofd slaan als je hem niet zou gebruikenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
Bunnyhoppen roelt maar tis wel frustrerend. Pas ook, was nog even m'n geweer aan t laden komt er op Hotel opeens iemand om de hoek lopenKut, ik springen als een bezetene tot de befaamde *klik*, meteen liggen en *bam*bam*: FJD [G36e] n00b
maar goed normaal gesproken heb ik wel een hekel aan hoppers ja
[..]
Shotgun van Engineer of ATJammer dat ze short distance zijn want tis verder wel een sterk wapen
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:02 schreef IJsmuts het volgende:
damn wist niet dat jij al unlocks had
Support is denk ik nog fijner maar ik zuig nog teveel met die wapensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:04 schreef C7PR1X_NL het volgende:
G36E is best noob maar ja iedereen gebruikt het dus je zou jezelf voor je hoofd slaan als je hem niet zou gebruiken![]()
Mee hoppen en je hele magazijn leeg schieten natuurlijk, je kan een keer of 6 schieten. Voor mij ook reden om geen shotgun te nemen; ik heb m'n hele magazijn nodig om er eentje neer te maaienquote:De shotgun is sterk maar als iemand hopt ben je gelijk de bok als je mist...![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
damn wist niet dat jij al unlocks had
whehehe ik speelde toen nog halo en farcry, meesterlijke gamesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik speelde al toen jij nog in de Battlefield 2-wieg lag jongentje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |