Geregeldquote:Op maandag 19 februari 2007 18:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
omdat jp een zwak voor die jongen heeft
[..]
Niet meer dus, dag foxie![]()
Foxie is net zo.....nogal oneerlijk wat je nu zegt.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef jpjedi het volgende:
Omdat die jongen er al bij was nog voor er uberhaupt bof bestond...![]()
Foxie welkom maar de rest van de kinderen opbokken naar het bf2 topic.![]()
En ik stop met Carnaval..kan het niet meer aan... ben nu al afgetaaid naar huis..![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
En nu wil ik weer kansloze posts van IJsmuts zien
dat is nog beterquote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
Ik stel me eigen weer beschikbaar als clanleader
Serieus Niels? Zou wel goed voor de Clan zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
jaaaaa!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
met lichte tegenzin zo te zien ..quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
leuk nieuwe rel!!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
Arme JP, wat kan die Lies zeuren zegquote:Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef Mr_Baus het volgende:
Foxie is gewoon een Pipo de lulDe nar van [BoF] of was het nou [Bef]?
Altijd al geweest;
http://media.putfile.com/teamspeak-44
En af en toe moet ie billenkoek krijgen
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Arme JP, wat kan die Lies zeuren zeg
Check je PMquote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
dan niet toch, maar bedankt voor je mening, was een serieuze overwegingquote:Op maandag 19 februari 2007 19:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
leuk nieuwe rel!!
Ik vind Jorrit een erg goede clanleader, FJD een bijzondergoede rechterhand (hebben) dus dit voorstel is erg aardig, maar niet nodig
![]()
maar gelukkig zit je ff olie op het vuur te gooien, dus....![]()
is het zo erg dat het niet over het topic zelf kan?quote:
Haha denk niet dat je IJS hierin serieus moeten nemen ,die gast ik gek johquote:Op maandag 19 februari 2007 19:06 schreef escape_nl het volgende:
[..]
dan niet toch, maar bedankt voor je mening, was een serieuze overweging
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha denk niet dat je IJS hierin serieus moeten nemen ,die gast ik gek joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Every war is different, every war is the same.
Valt mee, maar het kan idd niet over het topicquote:Op maandag 19 februari 2007 19:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
is het zo erg dat het niet over het topic zelf kan?
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Serieus Niels? Zou wel goed voor de Clan zijn
Doen, Escape! De server draait al goed... Maar toch...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:06 schreef escape_nl het volgende:
[..]
dan niet toch, maar bedankt voor je mening, was een serieuze overweging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |