Geregeldquote:Op maandag 19 februari 2007 18:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
omdat jp een zwak voor die jongen heeft
[..]
Niet meer dus, dag foxie![]()
Foxie is net zo.....nogal oneerlijk wat je nu zegt.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef jpjedi het volgende:
Omdat die jongen er al bij was nog voor er uberhaupt bof bestond...![]()
Foxie welkom maar de rest van de kinderen opbokken naar het bf2 topic.![]()
En ik stop met Carnaval..kan het niet meer aan... ben nu al afgetaaid naar huis..![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
En nu wil ik weer kansloze posts van IJsmuts zien
dat is nog beterquote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
Ik stel me eigen weer beschikbaar als clanleader
Serieus Niels? Zou wel goed voor de Clan zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
jaaaaa!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
met lichte tegenzin zo te zien ..quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
leuk nieuwe rel!!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
Arme JP, wat kan die Lies zeuren zegquote:Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef Mr_Baus het volgende:
Foxie is gewoon een Pipo de lulDe nar van [BoF] of was het nou [Bef]?
Altijd al geweest;
http://media.putfile.com/teamspeak-44
En af en toe moet ie billenkoek krijgen
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Arme JP, wat kan die Lies zeuren zeg
Check je PMquote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
dan niet toch, maar bedankt voor je mening, was een serieuze overwegingquote:Op maandag 19 februari 2007 19:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
leuk nieuwe rel!!
Ik vind Jorrit een erg goede clanleader, FJD een bijzondergoede rechterhand (hebben) dus dit voorstel is erg aardig, maar niet nodig
![]()
maar gelukkig zit je ff olie op het vuur te gooien, dus....![]()
is het zo erg dat het niet over het topic zelf kan?quote:
Haha denk niet dat je IJS hierin serieus moeten nemen ,die gast ik gek johquote:Op maandag 19 februari 2007 19:06 schreef escape_nl het volgende:
[..]
dan niet toch, maar bedankt voor je mening, was een serieuze overweging
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha denk niet dat je IJS hierin serieus moeten nemen ,die gast ik gek joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Every war is different, every war is the same.
Valt mee, maar het kan idd niet over het topicquote:Op maandag 19 februari 2007 19:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
is het zo erg dat het niet over het topic zelf kan?
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Serieus Niels? Zou wel goed voor de Clan zijn
Doen, Escape! De server draait al goed... Maar toch...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:06 schreef escape_nl het volgende:
[..]
dan niet toch, maar bedankt voor je mening, was een serieuze overweging
quote:aangezien ik een ban verwacht wegens 3 maal tubgirl
ijsmuts ik ben te bereiken op jornc279 apenstaart hotmail punt com
Gelijk kopen dat ding! Sidewinders zijn FTW!! en zeldzaam aan het worden.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:15 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe, staat een sidewinder te koop voor 5 euro, post die dit:
[..]
![]()
dat was voor de zomer meetquote:Op maandag 19 februari 2007 19:15 schreef Stefan740 het volgende:
Dat stukje van TS
heerlijk, ik was erbij geloof ik
Goeie genade foxy je lijkt wel een smurf. net alsof je met je ballen tussen de burostoel geklemd zit zo praat je![]()
niels we missen jequote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef escape_nl het volgende:
Stefan zit volgens mij al net zo lang in de clan als dat ik er in zit. En was ook op de jubileum meet.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat was voor de zomer meet
was je toen al in de clan?
nou dat ding staat al ruim een week op fok en niemand die hem wil hebben. zal hem emailen dat ik hem dit weekend wel wil ophalen voor 5 euroquote:Op maandag 19 februari 2007 19:16 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Gelijk kopen dat ding! Sidewinders zijn FTW!! en zeldzaam aan het worden.
Als je er zelf niets aan hebt dan kan je hem weer wegdoen met winst
Ik zou niet beter weten dan dat jij er nu ook al bijna een jaar in zit hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:22 schreef Stefan740 het volgende:
Jep geen idee wanneer ik gejoined ben maar tch minimaal een maand of 3 voor die meet anders zou ik niet gekomen zijn![]()
Waarom doe je hem weg, en welke heb je precies?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:22 schreef Stefan740 het volgende:
Wil je mijn sidewinder ook hebben? gratuit
quote:
mijn antwoord hier op is:quote:Op maandag 19 februari 2007 16:30 schreef dekkered het volgende:
kunnen we niet een regel in stellen voor wie er straks voor de eerste keer weer begint te zeiken dat die uit de clan wordt gekickt ofzo? zo wordt het teminste wat rustiger
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:26 schreef BattleLies het volgende:
tip van JP"
FLIKKER AL DIE KINDEREN UIT DE CLAN
![]()
![]()
![]()
tip van JP"
![]()
![]()
![]()
tip van JP"
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:35 schreef Suikermais het volgende:
[..]
21+ en Foxy mag blijven.
De rest gaat maar in de zandbak zitten..![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:35 schreef Suikermais het volgende:
[..]
21+ en Foxy mag blijven.
Zoquote:Op maandag 19 februari 2007 17:35 schreef Suikermais het volgende:
[..]
21+ en Foxy mag blijven.
Dat is deze postquote:Op maandag 19 februari 2007 19:15 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe, staat een sidewinder te koop voor 5 euro, post die dit:
[..]
![]()
@ Morph, aangezien het vrouwtje me heeft verrast met een avondje toch thuis zijn, verschuif ik mn mega-spam posting even tot morgen![]()
@ escape, betekend dit aanbod ook dat je weer gaat spelen?!![]()
quote:
wheheh ik heb dat topic nog zitten lezen voor de FIPOquote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is deze post
Aan je vingers ruiken na aan je zak/reet gekrabt te hebben.
betekent wel dat jij er meteen uitvliegtquote:
Een vrouw die een machtige straal spetterpoep op haar eigen gezicht plant. Uiteraard met het poepgat vakkundig in de lucht en uiterste precisie.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wheheh ik heb dat topic nog zitten lezen voor de FIPOwilde nog posten maar vond het te flauw.
alleen, wat is dat tubgirl nou precies![]()
damnquote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een vrouw die een machtige straal spetterpoep op haar eigen gezicht plant. Uiteraard met de beentjes vakkundig in de lucht en uiterste precisie.
Dit is tubgirl in Rembrand vorm:
[afbeelding]
Ze worden inderdaad niet meer verkocht.. En als je hier en daar eens gaat rondvragen wat nou een goede joystick is omdat je er 1 wilt halen, dan krijg je heel vaak het antwoord dat de Sidewinder de uberknuppel is. Er zijn er zat die er goed geld voor willen neerleggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef IJsmuts het volgende:
ik dacht dat sidewinder al lang niet meer verkocht worden en idd FTW zijn
waarom wil niemand die dingen dan![]()
@ baus, dit weekend SoR gespeeld, dat wordt echt mooi op de housewarming![]()
wat een spel![]()
en nog mooier, deze week komt SoR2![]()
jah te gek is het om met zn tweeen te spelen, echt hilarisch als je die punkers en sm bitches zit af te tuigen met een loden pijpquote:Op maandag 19 februari 2007 19:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
En SoR isIk zei toch
.. Kan je ook echt heerlijk met zijn 2'en tegelijk spelen.
dan mag niels gelijk terugkomenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
betekent wel dat jij er meteen uitvliegt
Als escape ergens een hekel aan heeft is het wel irritante zeikerdjes
na een half jaar post je hemquote:Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef Mr_Baus het volgende:
Foxie is gewoon een Pipo de lulDe nar van [BoF] of was het nou [Bef]?
Altijd al geweest;
http://media.putfile.com/teamspeak-44
En af en toe moet ie billenkoek krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |