jij staat anders als zn worst enemy met 18 killsquote:Op maandag 19 februari 2007 16:17 schreef Silver_Shark het volgende:
http://bf2s.com/player/69253246/
statspadder!!
c7prix is een statspadder
aangeven bij ea?
Sorry mensen voor het gescheld moest er even uit ...quote:Op maandag 19 februari 2007 16:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij staat anders als zn worst enemy met 18 killsjou ook aangeven
![]()
mischien omdat jij niets anders kan klein kind beetje gaan vertellen dat ik stats padder ben zit iedereen op te wachten of niet en het is ook nog niet eens waar en dat alleen omdat ik zei op de server dat je moest kappen met je K*T GL NOOB LAUNCHER!quote:Op maandag 19 februari 2007 16:24 schreef Silver_Shark het volgende:
GL is onderdeel vanuit het spel dus ik snap niet waarom jullie zo'n ophef hebben dat ik de GL gebruik
hebben we ook niet foxyquote:Op maandag 19 februari 2007 16:24 schreef Silver_Shark het volgende:
GL is onderdeel vanuit het spel dus ik snap niet waarom jullie zo'n ophef hebben dat ik de GL gebruik
KAPPEN NOU JA!!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 16:25 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
mischien omdat jij niets anders kan klein kind beetje gaan vertellen dat ik stats padder ben zit iedereen op te wachten of niet en het is ook nog niet eens waar en dat alleen omdat ik zei op de server dat je moest kappen met je K*T GL NOOB LAUNCHER!
Sorry hoor, maar ze klagen ook over jou Bunnyhopping Sh!tquote:Op maandag 19 februari 2007 16:25 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
mischien omdat jij niets anders kan klein kind beetje gaan vertellen dat ik stats padder ben zit iedereen op te wachten of niet en het is ook nog niet eens waar en dat alleen omdat ik zei op de server dat je moest kappen met je K*T GL NOOB LAUNCHER!
Dudequote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
KAPPEN NOU JA!!!!!
KAPPEN MET DAT FUCKING GEZIJK!!
Vakantiequote:Op maandag 19 februari 2007 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
De kinders zijn weer uit school.
ja begin ook nog evenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
De kinders zijn weer uit school.
[..]
Dude :[
Gezeik
volgende week pas.. 2weken lang lekker snachts 2uur beginenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij moet toch broodjes smeren bij Bart![]()
LOL!!! top victim 139 kills? Géén statspadding?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:25 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
wat een tijdenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:32 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
volgende week pas.. 2weken lang lekker snachts 2uur beginen
als ik 02.00 begin ben ik 10.00 vrijquote:Op maandag 19 februari 2007 16:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat een tijdentoen ik mn job bij de bakkerij had moest ik van 18.00 tot af werken. af is dan 05.00 ofzo
![]()
Wat was de link of mail ook alweer?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
LOL!!! top victim 139 kills? Géén statspadding?![]()
Je begrijpt dat als er ook maar 1 iemand dit meld bij EA, je een statswhipe te pakken hebt?
whehehe als jij je tijd niet in 50k posts maar in BF2 had gestoken was je nu al numero uno geweestquote:Op maandag 19 februari 2007 16:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat was de link of mail ook alweer?![]()
Zo kan ik een plekje omhoog!![]()
Prioriteiten stellenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehe als jij je tijd niet in 50k posts maar in BF2 had gestoken was je nu al numero uno geweest![]()
goed idee foxie gaat gelijk doorquote:Op maandag 19 februari 2007 16:30 schreef dekkered het volgende:
kunnen we niet een regel in stellen voor wie er straks voor de eerste keer weer begint te zeiken dat die uit de clan wordt gekickt ofzo? zo wordt het teminste wat rustiger
gna gna ik had dat gedaan toen ik net begon (net het spel had gekocht)quote:Op maandag 19 februari 2007 16:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat was de link of mail ook alweer?![]()
Zo kan ik een plekje omhoog!![]()
probeer je nu onderuit te komen?? en je hebt ook je bericht verwijderd?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:55 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
gna gna ik had dat gedaan toen ik net begon (net het spel had gekocht)![]()
Kun je aangeven waarom je dan die persoon 149x hebt gekilled in 1 ronden?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:25 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
kunnen we die regel dan niet invoeren? (sumera heeft toch al zo veel regeltjes verzonnen dus deze kan er ook wel bij)quote:Op maandag 19 februari 2007 16:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kun je aangeven waarom je dan die persoon 149x hebt gekilled in 1 ronden?
En we hebben geen regels tegen de GL. Vroeger kon een n00b er flink mee scoren, tegenwoordig is het iets lastiger en kun je niet zomaar meer echt n00btubben.
We hebben ook geen regel tegen het ingame chatten, maar genoeg is genoeg. Ik stel voor dat je je vanaf nu bezig houdt met spelen en niet meer met het tikken van ingame berichten, tenzij ze iets bijdragen aan de belevenis van het spel.
Uiteraard mag je altijd melden via de ingame chat (liefer via TS/Xfire) dat iemand een regel overtreedt. Zorg wel dat je namen noemt, anders kunnen we er niks mee. Dit geldt voor iedereen!
Wees aub ook voorzichtig met het beschuldigen van andere mensen. Cheats komen maar zelden voor. Dit geldt voor iedereen!
En nu weer allemaal lief elkaar homo noemen.
Als laatste wil ik aan iedereen meedelen, dat de BoF-tag heel eenvoudig is om te krijgen, maar dit betekend niet dat je hem niet zomaar kwijt kunt raken.
BoF!-er, je bent het of je bent het niet!
Je moet het niet zien als regel, maar als een mededeling.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
kunnen we die regel dan niet invoeren? (sumera heeft toch al zo veel regeltjes verzonnen dus deze kan er ook wel bij)
dude ga jankenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
probeer je nu onderuit te komen?? en je hebt ook je bericht verwijderd?
ik stuur wel PM want FOX schijnt alles te mogen zeggenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kun je aangeven waarom je dan die persoon 149x hebt gekilled in 1 ronden?
En we hebben geen regels tegen de GL. Vroeger kon een n00b er flink mee scoren, tegenwoordig is het iets lastiger en kun je niet zomaar meer echt n00btubben.
We hebben ook geen regel tegen het ingame chatten, maar genoeg is genoeg. Ik stel voor dat je je vanaf nu bezig houdt met spelen en niet meer met het tikken van ingame berichten, tenzij ze iets bijdragen aan de belevenis van het spel.
Uiteraard mag je altijd melden via de ingame chat (liefer via TS/Xfire) dat iemand een regel overtreedt. Zorg wel dat je namen noemt, anders kunnen we er niks mee. Dit geldt voor iedereen!
Wees aub ook voorzichtig met het beschuldigen van andere mensen. Cheats komen maar zelden voor. Dit geldt voor iedereen!
En nu weer allemaal lief elkaar homo noemen.
Als laatste wil ik aan iedereen meedelen, dat de BoF-tag heel eenvoudig is om te krijgen, maar dit betekend niet dat je hem niet zomaar kwijt kunt raken.
BoF!-er, je bent het of je bent het niet!
Proost!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:26 schreef BattleLies het volgende:
tip van JP"
FLIKKER AL DIE KINDEREN UIT DE CLAN
![]()
![]()
![]()
Wie gedraagt zich hier nou als een klein kind? (door blijven zeiken + voor iedereen zn jet springen) tel maar op.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
kunnen we die regel dan niet invoeren? (sumera heeft toch al zo veel regeltjes verzonnen dus deze kan er ook wel bij)
je begint al zelf te jankenquote:
21+ en Foxy mag blijven.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:26 schreef BattleLies het volgende:
tip van JP"
![]()
![]()
![]()
Ook goed maar stop er aub mee. Niet alleen jij, maar iedereen. Tis maar een spelletje!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:42 schreef Sumera het volgende:
Ik had het helemaal niet op jou gedoeld, ik snap jou posts en ongenoegen maar ging over wat andere mensen die het maar al te leuk vinden zichzelf superieur op te stellen en op de persoonlijke vlakte te discussieren.
dit is echt een trieste opmerking. Denk je nou echt dat Sumera die regels heeft verzonnen? het is in team verband gegaan. Dat Sumera ze nou eventueel gepost heeft alla. maar tot nu toe zijn die regels prima. Als je wat te zeiken heb kan je ook keer iemand anders nemen dan Sumera.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nog een gouwe ouwe dan;quote:Op maandag 19 februari 2007 15:47 schreef Stefan740 het volgende:
Die goede ouwe tijd
Mic is idd stuk heb hem nu op me ouders pc gechecked maar hij is gewoon dood, van de week maar een nieuwe halen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom hij wel?
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:57 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nog een gouwe ouwe dan;
Je moet die microfoon ook niet in je reet stoppen Stefan!![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:59 schreef Stefan740 het volgende:omdat jp een zwak voor die jongen heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom hij wel?Niet meer dus, dag foxiequote:Op maandag 19 februari 2007 17:26 schreef BattleLies het volgende:
tip van JP"
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |