quote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef Incolumis het volgende:
minpunten krijg je toch niet daarvoor, volgende keer overhoop knallen
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dit vind ik wel wat voor ijsmutsje.
[afbeelding]
Goedemorgenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 04:42 schreef Mr_Baus het volgende:
Trusten!
jawelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:50 schreef FJD het volgende:
Wat is het rustig hier man, moeten jullie niet werken ofzo?
Dan moet je nog echt gaan werkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:55 schreef staticdata het volgende:
jawelzit alleen op een plek in het openbaar dus kan niet heel veel fokken
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:58 schreef staticdata het volgende:
ja, je snapt dus hopelijk mijn probleem
neuh, wel naar hr gemailt. ben me jaaropgave 2006 kwijtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd te klagen bij HR?
Computer Idee is bagger, Computer!Totaal en Hardware.info ftwquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd te klagen bij HR?
http://www.nu.nl/news.jsp?n=979374&c=50&rss
Computer Idee wordt ook een keer wakker hoorWat de gemiddelde computeraar al weken voor de release wist te vertellen brengt Computer Idee nu als nieuwtje
is goedquote:Op maandag 19 februari 2007 23:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Niet alleen voor ijs... Delen ijsmutsje??
Zeg zal ik mijn stekker eens in jouw stopcontact stekenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:16 schreef staticdata het volgende:
Diamond zit nu ook bij Enecomet alleen maar vrouwen om hem heen
![]()
Goede morgen, school bahquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is goedik voor jij achter
![]()
@ baus, mooie filpmjes weer, karkand IRLen ga is slapen gek
![]()
@ all, morguh![]()
Dat is lullig ik hoef nog minder dan 1000 puntjes voor mijn nieuwe rankquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:05 schreef Godlike02 het volgende:
Van de paatste pot van gister staan mijn punten er helemaal niet bij en de medal ook niet.![]()
Hopen dat het alleen een vertraging is.![]()
Wat zijn ze lief he users die denken dat de account servers van EA van goede kwaliteit zijn en updates snel verwerkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:05 schreef Godlike02 het volgende:
Van de paatste pot van gister staan mijn punten er helemaal niet bij en de medal ook niet.![]()
Hopen dat het alleen een vertraging is.![]()
whahahaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat zijn ze lief he users die denken dat de account servers van EA van goede kwaliteit zijn en updates snel verwerken![]()
kan nog wel een dagje duren en even uitloggen en opnieuw inloggen wil ook nog wel eens helpen
had je de ronde afgemaakt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:30 schreef Sumera het volgende:
Naja ben nu al 2 keer gepromoveerd in een ronde... maar rank krijgen in BFHQ ho maar!
zo hard ga ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:48 schreef FJD het volgende:
Nou moet ik zeker nog op gaan schieten met punten scorenAnders ga je me zo voorbij
En toen heb je de hele server overhoop gehaald met die hack pogingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
toen ik afgelopen zaterdag mn nieuwe rank haalde was alles in 1x geupdate![]()
jullie zijn prutsers![]()
Dat wij nou niet vuistdiep in de wereld van de EA ontwikkelaars zittenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
toen ik afgelopen zaterdag mn nieuwe rank haalde was alles in 1x geupdate![]()
jullie zijn prutsers![]()
Kan niet wachten om nieuwe rank te krijgenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat wij nou niet vuistdiep in de wereld van de EA ontwikkelaars zitten![]()
Expert bunnyhopper?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:56 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Kan niet wachten om nieuwe rank te krijgen![]()
hallo, ik speel BF2 niet om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En toen heb je de hele server overhoop gehaald met die hack poging![]()
Kan natuurlijk nooit dat je die rank eerlijk hebt verkregen!![]()
Nee joh die heb ik allang!quote:
Shotgun van Engineer of ATquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:59 schreef C7PR1X_NL het volgende:
Ben met andere wapens aan het oefenen zodat ik minder hoef te hoppen haha![]()
damn wist niet dat jij al unlocks hadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
*klik*, meteen liggen en *bam*bam*: FJD [G36e] n00b
G36E is best noob maar ja iedereen gebruikt het dus je zou jezelf voor je hoofd slaan als je hem niet zou gebruikenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
Bunnyhoppen roelt maar tis wel frustrerend. Pas ook, was nog even m'n geweer aan t laden komt er op Hotel opeens iemand om de hoek lopenKut, ik springen als een bezetene tot de befaamde *klik*, meteen liggen en *bam*bam*: FJD [G36e] n00b
maar goed normaal gesproken heb ik wel een hekel aan hoppers ja
[..]
Shotgun van Engineer of ATJammer dat ze short distance zijn want tis verder wel een sterk wapen
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:02 schreef IJsmuts het volgende:
damn wist niet dat jij al unlocks had
Support is denk ik nog fijner maar ik zuig nog teveel met die wapensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:04 schreef C7PR1X_NL het volgende:
G36E is best noob maar ja iedereen gebruikt het dus je zou jezelf voor je hoofd slaan als je hem niet zou gebruiken![]()
Mee hoppen en je hele magazijn leeg schieten natuurlijk, je kan een keer of 6 schieten. Voor mij ook reden om geen shotgun te nemen; ik heb m'n hele magazijn nodig om er eentje neer te maaienquote:De shotgun is sterk maar als iemand hopt ben je gelijk de bok als je mist...![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
damn wist niet dat jij al unlocks had
whehehe ik speelde toen nog halo en farcry, meesterlijke gamesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik speelde al toen jij nog in de Battlefield 2-wieg lag jongentje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |