em der zijn er inidergergeval 3 ergere en ik bemoei me er daarna meestal mee dus ik ben geen zeikerd als er geen andere zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 19:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
betekent wel dat jij er meteen uitvliegt
Als escape ergens een hekel aan heeft is het wel irritante zeikerdjes
Het mocht van jou toch nietquote:Op maandag 19 februari 2007 20:00 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
na een half jaar post je hem
ik heb het nog weinig gezien.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef dekkered het volgende:
ik kan me trouwens best volwassen gedragen hor
dekkered, wij als vrinden onder elkaar, ik raad je aan dat vanaf nu dan te laten zienquote:
oke dan begin ik daar nu mee en al dat gezeik kijk ik dan niet meer naarquote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dekkered, wij als vrinden onder elkaar, ik raad je aan dat vanaf nu dan te laten zienik zou het jammer vinden al je teveel BoFers tegen je in het harnas jaagt.
dus reageer niet meer op zielige berichtjes, post gewoon leuk mee! je kan het wel want op de server en TS ben je ook een leuk joch![]()
heel goedquote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef dekkered het volgende:
[..]
oke dan begin ik daar nu mee en al dat gezeik kijk ik dan niet meer naar
moet me nu al inhoudenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heel goedik ben trots op je voornemen
![]()
quote:
Weet je hoe je het moet zien? Je hebt commentaar op het gedrag op de server, of commentaar op hoe men BF2 moet spelen. Weet te posten dat vroegah alles beter was. Vraagt zich af waarom hij geen 100% recht van spreken heeft, etc.quote:
Is dat bijzonder? Ik heb er ruim 86 uur... Ben ik nu goed?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:38 schreef 3lmo het volgende:
Lol, volgens bf2tracker.com afgelopen 31 dagen 74 uur gespeeld![]()
ik 60 uur, en 13k punten gehaald, ben ik nou goedquote:Op maandag 19 februari 2007 20:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Is dat bijzonder? Ik heb er ruim 86 uur... Ben ik nu goed?![]()
Nu ben je een echte homo!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Is dat bijzonder? Ik heb er ruim 86 uur... Ben ik nu goed?![]()
Ik ben een echte relnicht!quote:
hier bij bof zeggen we "gleufdieren"quote:Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef dekkered het volgende:
zullen we het een keer over vrouwen gaan hebben?
dat ze zo wazzig kunnen doen en al
in de brugklas noemen ze het chicks of tanga's of wat dan ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hier bij bof zeggen we "gleufdieren"![]()
we zijn potdomme geen brugklas![]()
wel een goed idee![]()
ja ik meen het dat is "in" ofzoquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tanga's
Vrouwen zijn wel tof, mits ze bier drinken
marrokanen zeggen tanga's of chicks. wij boffers zeggen gleufdier. dit is je eerste les in de wording naar een echte boffer. knoop dit goed in je oren mijn jongquote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
in de brugklas noemen ze het chicks of tanga's of wat dan ook.
maar dat is niet volwassen
images.google > bierfestquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm ijsmuts met balkenendequote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dekkered, wij als vrinden onder elkaar, ik raad je aan dat vanaf nu dan te laten zienik zou het jammer vinden al je teveel BoFers tegen je in het harnas jaagt.
dus reageer niet meer op zielige berichtjes, post gewoon leuk mee! je kan het wel want op de server en TS ben je ook een leuk joch![]()
moet je natuurlijk niet zo beginnen hequote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Hmmm ijsmuts met balkenendeop
![]()
Ik val zeker onder 1 van de 3 personen die dekkerd noemde, dat heb ik aanmezelf te danken zou graag laten
zien dat het ook anders kan![]()
Gleufdieren met open wond!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hier bij bof zeggen we "gleufdieren"![]()
een gleufdiertje met ge-evolueerd zebra printje, errug goed!!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef dekkered het volgende:
men plaatje
en kan geen fatsoenlijke vinden met een gleufdier er op van een bierfest
Show usquote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Hmmm ijsmuts met balkenendeop
![]()
Ik val zeker onder 1 van de 3 personen die dekkered noemde, dat heb ik aanmezelf te danken zou graag laten
zien dat het ook anders kan![]()
Juist niet..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tanga's
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
een gleufdiertje met ge-evolueerd zebra printje, errug goed!!
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Gleufdieren met open wond!
MEDIC!!!
Daar heb je een punt. Ze moeten ook alleen bier drinken als ze niet moeten rijdenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Juist niet..
Wie moet er anders de BoB zijn..
welke gele kikker?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Dood aan de imageshack kikker!!!
http://www.xs.to FTW!!!!
LoL! En een uur later was hij opeens een beetje misselijk .. rende naar boven .. en ik vind hem 15 minuten later in zijn bed maar hij was niet wakker te krijgenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef jpjedi het volgende:
Omdat die jongen er al bij was nog voor er uberhaupt bof bestond...![]()
Foxie welkom maar de rest van de kinderen opbokken naar het bf2 topic.![]()
En ik stop met Carnaval..kan het niet meer aan... ben nu al afgetaaid naar huis..![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Dood aan de imageshack kikker!!!
http://www.xs.to FTW!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |