Das maar goed ook want zoals je ziet heb ik zojuist de OP even bijgewerktquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Das maar goed ook want zoals je ziet heb ik zojuist de OP even bijgewerkt![]()
Verder blijf je natuurlijk gewoon een luie flikker![]()
Jaja en vroegah werd Feyenoord nog eens kampioen & ging Kevin nog wel eens over z'n nek maar goed die tijd is niet meerquote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef staticdata het volgende:
Vroegah gingen er 3 topics tegelijk open
Vroegah, toen de lucht schoon was en de sex vies!
ja ik moest eerst een nieuwe aanmaken, goed dat je het zegt!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef Sickert het volgende:
een link naar het nieuwe topic had handig geweest
wel leuk zo een naam topic als je maar op 1 pagina kunt posten omdat JULLIE een stel gorespamhoeren zijn!!
!!
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef Sickert het volgende:
wel leuk zo een naam topic als je maar op 1 pagina kunt posten omdat JULLIE een stel gorespamhoeren zijn ik een luie flikker ben!!
!!
en Ferdi zn broek niet uit wilde doen!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja en vroegah werd Feyenoord nog eens kampioen & ging Kevin nog wel eens over z'n nek maar goed die tijd is niet meerDat is veranderd
en volgende keer ook het vorige topic in de Wiki gooien
Dit is alweer topic 131 en dat is nog los van de 45 BF2 topics
Vroegah, toen de boten van hout waren en de mannen van staal.
Vrijdag weer! Moet lukken.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:41 schreef staticdata het volgende:
Vroegah toen kevin en ik nog overhoop lagen met elkaar
Vroegah toen we met z'n 10én op teamspeak zaten
Kan hem nu net zo goed, het vroegah topic gaan noemen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:41 schreef staticdata het volgende:
Vroegah toen kevin mij regelmatig overhoop schoot
.
huldequote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef staticdata het volgende:
heb een link geplaatst in het vorige topic met een speciaal bedankje aan kevin
Tis wel duidelijk dat alcohol je geheugen heeft aangetastquote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef Sickert het volgende:
zo snel al ?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis wel duidelijk dat alcohol je geheugen heeft aangetast
Nou ja die ene keer heeft denk ik al het leven in je bovenkamer wel dood gemaakt jaquote:
quote:
Geef eens een voorzetjequote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef IJsmuts het volgende:
wat een gew00t weer over van alles en niks. wanneer gaan we nou eens iets interessants bespreken![]()
Vroegah waar Diamond3d mij nog spawnkill-dequote:Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Duurde langggggggggggggg !!!
Vroegah waar Nintendo genoeg voorraden leverde
Vroegah waar ik bij het aantal juiste punten me nieuwe rang kreeg en niet hoefde te vliegen
Vroegah waar ik nog werd gezogen door een Friese en niet door .. niemand
Vroegah waar we SMW op de SNES speelde en niet op de Wii (Wie?)
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:50 schreef ursel het volgende:
Geef eens een tik tegen Kevin, hij blijft een beetje hangen..
Al 5 posts van hem op pagina 1..
Bier en TIETEN jalalalalaaaaa!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
wat een gew00t weer over van alles en niks. wanneer gaan we nou eens iets interessants bespreken![]()
ps, wat betekent w00t![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vroegah waar ik nog werd gezogen door een Friese en niet door .. niemand
waarom zijn bananen krom? gezien de manier hoe ze aan de boom groeien en rekening houdend met de zwaartekracht zouden ze toch recht naar beneden moeten groeienquote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Geef eens een voorzetjeIk kan me altijd goed vinden in je voorzetjes.
Vaak wordt gezegd dat bananen krom zijn omdat ze naar het licht groeien, maar daar is geen snars van waar! Het licht speelt wel een rol in de smaak van de banaan, maar de vorm wordt er niet door beïnvloed. De zwaartekracht is de boosdoener. De bananenvrucht heeft een 'negatieve geotropie'. Dat betekent dat de stengel waaraan de tros zich ontwikkelt recht omhoog groeit, en daarna doorbuigt onder zijn eigen gewicht. De bloemen wijzen dan naar beneden, maar omdat de vruchten tegen de zwaartekracht in groeien, krommen zij zich omhoog. De één meer dan de ander, afhankelijk van de plaats in de kam. Wil je liever een rechte banaan dan een kromme? Dan volgt hier een tip: Als je de groeistengel omhoog zou trekken, zodat hij rechtop blijft staan, zouden de bloemen omhoog wijzen en krijg je: rechte bananquote:Op maandag 12 februari 2007 19:56 schreef IJsmuts het volgende:
waarom zijn bananen krom? gezien de manier hoe ze aan de boom groeien en rekening houdend met de zwaartekracht zouden ze toch recht naar beneden moeten groeien![]()
Je vergeet je bronvermelding te plaatsen..quote:Op maandag 12 februari 2007 19:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Vaak wordt gezegd dat bananen krom zijn omdat ze naar het licht groeien, maar daar is geen snars van waar! Het licht speelt wel een rol in de smaak van de banaan, maar de vorm wordt er niet door beïnvloed. De zwaartekracht is de boosdoener. De bananenvrucht heeft een 'negatieve geotropie'. Dat betekent dat de stengel waaraan de tros zich ontwikkelt recht omhoog groeit, en daarna doorbuigt onder zijn eigen gewicht. De bloemen wijzen dan naar beneden, maar omdat de vruchten tegen de zwaartekracht in groeien, krommen zij zich omhoog. De één meer dan de ander, afhankelijk van de plaats in de kam. Wil je liever een rechte banaan dan een kromme? Dan volgt hier een tip: Als je de groeistengel omhoog zou trekken, zodat hij rechtop blijft staan, zouden de bloemen omhoog wijzen en krijg je: rechte banan
Kom op, ik heb betere stukjes van je gezien
ik had je TVP al naar dit topic gezet hoor! beetje dom he om dat onderaan pagina 6 te doenquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 20:02 schreef ursel het volgende:
Je vergeet je bronvermelding te plaatsen..![]()
je moet je bek houdenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik had je TVP al naar dit topic gezet hoor! beetje dom he om dat onderaan pagina 6 te doen![]()
ik ga ff mn modem resetten, inet is zooooo traag. zal ook direct een nieuwe vraag bedenken
@ puni, w00t![]()
Iedereen die Kevin ooit in levende lijve heeft gezien zit nu echt te bibberenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:18 schreef Veerie het volgende:
je moet je bek houdenen niet zo veel spammen anders stuur ik Kef wel even bij je langs..
![]()
![]()
yeahhhh baby, do I make you horneyquote:Op maandag 12 februari 2007 20:18 schreef Veerie het volgende:
[..]
je moet je bek houdenen niet zo veel spammen anders stuur ik Kef wel even bij je langs..
![]()
![]()
Een Parallel Universum is een universum dat op een bepaald tijdstip in het verleden 'afgesplitst' is van 'ons' universum en sindsdien zijn eigen geschiedenis heeft. Hoe verder in de tijd verwijderd van het splitsingspunt hoe minder parallel, evenwijdig of identiek de verdere geschiedenis van dit nieuwe universum zal zijn met die van het onze. Met andere woorden: het zal naarmate de tijd voortgaat steeds afwijkender worden van ons heelal. Volgens de theorie van het multiversum blijven de ontstane parallelle universums zich continue vertakken in steeds nieuwe parallelle universums en bestaat er een oneindig aantal universums naast het door ons waarneembare. In de sciencefiction is dit een steeds terugkerend thema. In de moderne natuurkunde wordt steeds serieuzer rekening gehouden met het reële bestaan van parallelle universums.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:32 schreef IJsmuts het volgende:
-edit-
laat maar, hoef ik niet te weten
Snel editten hequote:Op maandag 12 februari 2007 20:32 schreef IJsmuts het volgende:
-edit-
laat maar, hoef ik niet te weten
Wat vind jij van... er wordt om je mening gevraagd Frank. Een simpel stukje uit de Wiki oplepelen is dus niet goed genoegquote:Op maandag 12 februari 2007 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een Parallel Universum is een universum dat op een bepaald tijdstip in het verleden 'afgesplitst' is van 'ons' universum en sindsdien zijn eigen geschiedenis heeft. Hoe verder in de tijd verwijderd van het splitsingspunt hoe minder parallel, evenwijdig of identiek de verdere geschiedenis van dit nieuwe universum zal zijn met die van het onze. Met andere woorden: het zal naarmate de tijd voortgaat steeds afwijkender worden van ons heelal. Volgens de theorie van het multiversum blijven de ontstane parallelle universums zich continue vertakken in steeds nieuwe parallelle universums en bestaat er een oneindig aantal universums naast het door ons waarneembare. In de sciencefiction is dit een steeds terugkerend thema. In de moderne natuurkunde wordt steeds serieuzer rekening gehouden met het reële bestaan van parallelle universums.
Copyright Frank
quote:
Ik nog een poster van Thunderdome 1..quote:Op maandag 12 februari 2007 21:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik had lekker LA Kings shirtjes en petjes![]()
die cd heb ik nog gehad, dat naakte wijf met die groene duivelquote:Op maandag 12 februari 2007 21:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik nog een poster van Thunderdome 1..![]()
![]()
Daar had ik vroeger een zomerjack van..quote:Op maandag 12 februari 2007 21:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
-edit-
deze![]()
[afbeelding]
Die heb/had ik op 2 na geloof ik, nr 2 en nr 5..quote:Op maandag 12 februari 2007 21:26 schreef IJsmuts het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook!quote:Op maandag 12 februari 2007 21:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
-edit-
deze![]()
[afbeelding]
Hahahaquote:Op maandag 12 februari 2007 20:30 schreef IJsmuts het volgende:
huh nu isdie weer snel![]()
kutfok10 miljoen leden en geen geld voor een normale server...lijkt wel op ons
![]()
Vandaag vliegen we terug naar Bangalore want we zitten sinds gisteren in Chennai (Madras). Morgenavond heel laat gaan we terug naar NL! Dan zitten de 10 hele mooie dagen er weer op.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:48 schreef FJD het volgende:
maar als je op FOK! aan jezelf moet vragen of je wakker bent dan is er wel iets mis met je hoor
Anyway....vandaag terugvlucht zeker? Hoe waren de twee weken?
In Bangalore is het elke dag rond de 28 graden, hier in Chennai is het 35 graden!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:05 schreef 3lmo het volgende:
Mooie foto's hoor, ziet er lekker warm uit daar!![]()
Mijn thunderdome posters liggen nog steeds in Noordwijk..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:02 schreef staticdata het volgende:
Frank gaat zeker vandaag naar Den Haag om te staken
Ben benieuwd maar de langzaamste XTX verbruikt evenveel stroom als de snelste 8800quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:04 schreef ursel het volgende:
Bij mij wordt het een van deze smaken..
http://tweakers.net/nieuw(...)ker-vier-smaken.html
Stakenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:02 schreef staticdata het volgende:
Frank gaat zeker vandaag naar Den Haag om te staken
Ik heb wel met je te doen hoor Frankquote:
Blijkbaar is jouw ziektekostenverzekering met 100,- gestegen! Je hebt het maar slechtquote:Dit jaar moet er weer eens een fatsoenlijke CAO Rijk komen. Na het zuur willen we het beloofde zoet, weg met de achterstelling bij de andere overheidssectoren. Dus 2,5% op 1 januari, ¤ 100 extra voor de hogere zorgverzekeringspremie en een afspraak over een volledige dertiende maand met een eerste stap van 2,3% in 2007. Dat is de boodschap van vele duizenden rijksambtenaren
Ik heb de 640 mb, super ding en ook superstil!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:26 schreef FJD het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ceerd-en-getest.html
Dat gaat het nieuwe speeltje worden in m'n PC die ik van de zomer ga verbouwen
of de duurdere 640mb
Eindelijk tegen elkaar spelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:53 schreef FJD het volgende:
Ik wacht sowieso nog tot de zomer. Heb er nu toch geen zak aanDan zijn de prijzen weer een heel eind gezakt. Vanavond BF2
Als ik de reviews zo eens lees dan is de 640mb z'n meerprijs meer dan waard, zeker als je AA aan gaat zetten (wat je natuurlijk doet met zo'n kaart).
Hmmm vakantie fotos? Of wat doe je daar voor werk en voor hoelang en wie isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 05:54 schreef BattleLies het volgende:
Hier weer even wat foto'tjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit dan (hoeveel doden zullen er per dag vallen op zo'n bouwterrein???):
[afbeelding]
Provinciale Staten 2007quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:05 schreef FJD het volgende:
Satirische stemwijzer online
Nou IJs doe er ook eens eentje, denk dat jij wel op de SP uit zal komen
Is ook erg afhankelijk van welke resolutie je wilt gaan gebruiken.. Als je op 1280x1024 wilt spelen (max resolutie bij de meeste TFT's van normaal formaat) dan heb je imho aan de budget versies ruim voldoende.. De krachtpatsers onderscheiden zich pas echt vanaf, laten we zeggen, 1620 x nogwat en hoger.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:53 schreef FJD het volgende:
Ik wacht sowieso nog tot de zomer. Heb er nu toch geen zak aanDan zijn de prijzen weer een heel eind gezakt. Vanavond BF2
Als ik de reviews zo eens lees dan is de 640mb z'n meerprijs meer dan waard, zeker als je AA aan gaat zetten (wat je natuurlijk doet met zo'n kaart).
die griet = Battleliesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:48 schreef sanni het volgende:
[..]
Hmmm vakantie fotos? Of wat doe je daar voor werk en voor hoelang en wie is
die griet naast je?![]()
en over wat voor een maat tft praten we dan? ik heb een 19" . of maakt de maat niet uitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Is ook erg afhankelijk van welke resolutie je wilt gaan gebruiken.. Als je op 1280x1024 wilt spelen (max resolutie bij de meeste TFT's van normaal formaat) dan heb je imho aan de budget versies ruim voldoende.. De krachtpatsers onderscheiden zich pas echt vanaf, laten we zeggen, 1620 x nogwat en hoger.
Heb je er wel eens aangedacht dat de griet zelf die foto's hier neerzet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:48 schreef sanni het volgende:
[..]
Hmmm vakantie fotos? Of wat doe je daar voor werk en voor hoelang en wie is
die griet naast je?![]()
Nee, dat hangt dus af van je resolutie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en over wat voor een maat tft praten we dan? ik heb een 19" . of maakt de maat niet uit![]()
huh, ik ben echt een hardware n00b, ik heb een samsung BF 4mm response maar geen idee wat voor een resolutie...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee, dat hangt dus af van je resolutie.
Ik heb 19" WS met een reso van 1440 ofzo en dat an per scherm verschillen.
De maat maakt wel wat uitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en over wat voor een maat tft praten we dan? ik heb een 19" . of maakt de maat niet uit![]()
dus zon vette kaart is gewoon overkill voor mn monitor??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:25 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
De maat maakt wel wat uit
19" 1280x1024
21" 1600x1200
24" 1900x1200
Dat zijn de standaard max resolutie waarde voor die schermen.. Er zijn een paar uitzonderingen, en een breedbeeld TFT heeft natuurlijk een ietwat afwijkende resolutie.
De echt idioot hoge resoluties zijn voor die grote Dell schermen, Apple cinnema etc
no shit sherlock, al sinds gisterenquote:
Een 8800GTX tov een GTS wel.. Zoals ik zei laten de krachtigste kaarten pas écht groot verschil zien op héél hoge resoluties met AA en AF aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dus zon vette kaart is gewoon overkill voor mn monitor??
@ puni, mooi hoor die spidy buste![]()
als je eerder uit dat stinkbed van je had gekomen, dan had je gemerkt dat fok om 7:15 het prima deed hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
no shit sherlock, al sinds gisteren![]()
housewarming zonder C64, maar misschien met:
[TK] Sega megadrive Lion king pakket In originele doos
![]()
owquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je eerder uit dat stinkbed van je had gekomen, dan had je gemerkt dat fok om 7:15 het prima deed hoor.
Klopt niet helemaal zoals je hier kan zienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:25 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
De maat maakt wel wat uit
19" 1280x1024
21" 1600x1200
24" 1900x1200
Dat zijn de standaard max resolutie waarde voor die schermen.. Er zijn een paar uitzonderingen, en een breedbeeld TFT heeft natuurlijk een ietwat afwijkende resolutie.
De echt idioot hoge resoluties zijn voor die grote Dell schermen, Apple cinnema etc
mmm ja, maar nu moet ik eerst een huis inrichten.... ach wie weet eind van het jaarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Je ging toch een Conroe proc nemen met 2 Gb? Dat klaart elk klusje wel..
En die GTS is meer dan genoeg om BF2 te pwnen op je 19" .. En is meteen een topkaartje voor andere/nieuwere games.. Kan niet fout gaan met dat ding,
Chiel heeft volgens mij zo'n beetje hetzelfde.. Die kan je vast wel wat BF2 settings ervaringen vertellen.
GTX gaat je alleen meerwaarde boven die GTS geven als je op hogere resoluties dan 1280x1024 gaat spelen.
Ik wil geen GC controller omdat die layout schijnt te zuigen met de VC games. Heb nu de Classic Controller gekochtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:43 schreef staticdata het volgende:
waarom wil je dan toch die controller als je leest dat die VC spellen niet lekker spelen met die controller?
oke, zal zo eens een lijstje maken en hier posten. niet dat ik het nu al ga kopen maar gewoon voor de leuk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:32 schreef FJD het volgende:
Je moet even nagaan wat de native resolution is van je monitor. Dat is het fysiek aantal aanwezige pixels op je scherm. Alles daar boven voegt niets toe aan gamen aangezien 1 fysiek pixel dan meerdere pixels moet gaan voorstellen.
Als CPU moet je er natuurlijk gewoon een C2D in rammen. Iets van een 6300/6400 met 2gb DDR2 natuurlijk. Een snellere C2D kan wel maar levert te weinig op voor wat het kost denk ik
ow dan zou een mobo, 6400 en wat geheugen dus al een hele vooruit gang zijn!! da smisschien nog wel te doenquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wil geen GC controller omdat die layout schijnt te zuigen met de VC games. Heb nu de Classic Controller gekocht
Yupquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:43 schreef IJsmuts het volgende:
ow dan zou een mobo, 6400 en wat geheugen dus al een hele vooruit gang zijn!! da smisschien nog wel te doen![]()
en ook een raptor jah
@ FJD zou je de BF2 server kunnen herstarten, bij sommige mensen (Waaronder ik) word de rank niet weer gegeven, heb al 10 x opnieuw opgestart... temp alles leeg gegooid helpt niets!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
YupMobo+C2D+2gb DDR2+Raptor en je bent weer t mannetje
is er dan echt helemaal niemand op x-fire?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:47 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ik heb een admin nodig iemand?
ohoh, FJD is een enorme raptor geiler....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:52 schreef Godlike02 het volgende:
Waar ik de raptor in de meeste gevallen overkill zal vinden
ECC is weer speciaal iets en levenslange garantie oid. Niet doen, is de prijs niet waard.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:50 schreef IJsmuts het volgende:
oh nog een ding, wat is dat met ECC en non ECC geheugen?
Dan krijg je je punten nog niet en het is niet alleen bij mij zo en alleen chiel is op xfire maar die is AFK denk ik...? hij reageert nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
is er dan echt helemaal niemand op x-fire?
edit: als je je rang niet heb maar wel je unlocks is er niets aan de hand hoor
Ik wil je wel helpen, maar ik ben op school.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:47 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ik heb een admin nodig iemand?
je krijgt gewoon je punten hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:57 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Dan krijg je je punten nog niet en het is niet alleen bij mij zo en alleen chiel is op xfire maar die is AFK denk ik...? hij reageert niet![]()
ik heb de 36gb, maar daar staat alleen windows + AV op. Maar die gebruik ik als Boot schijf. Daarnaast heb ik een 2de hdd erin zitten van 250 gb (7200rpm) waar de rest op staat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:56 schreef FJD het volgende:
Raptor blijft een twijfelgeval voor veel mensen. Ik zie dat ding door m'n Windows install blazen en weet dat ik m nooit meer kwijt wilNeem wel de 72gb versie, de 36gb is echt te klein.
Dan ga ik voor hetzelfde geld of minder liever voor de raid 0 zodat ik meer gb's heb.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:56 schreef FJD het volgende:
[..]
ECC is weer speciaal iets en levenslange garantie oid. Niet doen, is de prijs niet waard.
Raptor blijft een twijfelgeval voor veel mensen. Ik zie dat ding door m'n Windows install blazen en weet dat ik m nooit meer kwijt wilNeem wel de 72gb versie, de 36gb is echt te klein.
enorm lastig ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
je krijgt gewoon je punten hoor
alleen krijg je telkens weer medals die je allang heb gehad.
Ik ben er iig, maar het komt zo vaak voor dat je je rang niet heb.(en dan ook je unlocks niet)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
is er dan echt helemaal niemand op x-fire?
edit: als je je rang niet heb maar wel je unlocks is er niets aan de hand hoor
nou ja dan kan ik dus gewoon niet spelen op de bof server okquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:02 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik ben er iig, maar het komt zo vaak voor dat je je rang niet heb.(en dan ook je unlocks niet)
Maar hij wil dan dat we even de server resetten en dan straks weer klagen dat er te kort spelers zijn.
top! weet ik dat ook weer!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:56 schreef Mr_Baus het volgende:
ECC houdt in dat het geheugen zichzelf constant controleert op fouten. ECC / Registred geheugen heb je alleen nodig voor servers..
Gewoon kijken naar Non-ECC geheugen. DDR2 533Mhz en met zo laag mogelijke timings als je kan betalen/ wilt uitgeven
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:01 schreef staticdata het volgende:
ik zie geen dreigementen op het bof forum
Hier is linkje : www.bandoffokkers.nlquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:01 schreef staticdata het volgende:
ik zie geen dreigementen op het bof forum
Opnieuw inloggen werkt ook..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:05 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
nou ja dan kan ik dus gewoon niet spelen op de bof server ok
Nouhou.. nu heb ik het niet kunnen lezenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:18 schreef FJD het volgende:
Thnx ViroIk heb alles weggegooid en aangegeven dat z'n klacht via de mail ons functie of via het forum aan ons kenbaar kan maken.
wel weer posten he!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:26 schreef FJD het volgende:
Stond niet heel veel boeiends behalve dat meneer eiste van de banlist gehaald te worden en dat wij hem niet mochten bannen en dat als we hem niet zouden unbannen dan zou hij EA inschakelen vanwege abusive admins. Ik zie z'n mail vanzelf verschijnen en dan mag hij eerst even uitleggen waarom hij niet gewoon een mailtje stuurde met de vraag wat er fout is gegaan in plaats van direct te gaan dreigen
issie rus?! gelijk erelid maken die gastquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:35 schreef staticdata het volgende:
omdat Peyrac een rus is en die doen alleen maar bedreigen
Hij was steeds aan het baserapen, spawnkillen. Toen ik er wat van zei begon hij uit te schelden. Ik heb een paar warnings uit gedeeld, maar hij ging door. Daarna heb ik een kick gegeven. Kwam ie terug met dreigementen. K heb hem daarna gebanned.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:10 schreef staticdata het volgende:
Good old Peyrac!
die gozer is wel erg goed, behaving badly is ook zo lekker subjectief
Viro, wat heeft ie precies gedaan?
Zolang ie maar wel alle vodka eerlijk verdeeld over de ledenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:35 schreef IJsmuts het volgende:
issie rus?! gelijk erelid maken die gast![]()
Terecht. Heb je of iemand anders een screenshot van die log? Voor het geval meneer heel stoer EA op de hoogte gaat brengen van ons 'admin abuse'.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:37 schreef Viro het volgende:
Hij was steeds aan het baserapen, spawnkillen. Toen ik er wat van zei begon hij uit te schelden. Ik heb een paar warnings uit gedeeld, maar hij ging door. Daarna heb ik een kick gegeven. Kwam ie terug met dreigementen. K heb hem daarna gebanned.
Ik heb hem ook niet gebanned voor cheaten. Dat hij goed is geef ik toe, maar zijn gedrag toendertijd kon/kan niet op de server.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:38 schreef staticdata het volgende:
ja hij is rus, zoals ik zei issie best wel goed, ik heb sterk getwijfeld of die gast nou een cheater is of niet. maar hij ownt heel de server waar die op zit.
gewoon peyrac opzoeken via bf2s.com zou al moeten werken
Edit: wel terecht gebanned als ik het dan zo hoor van viro
zijn te downloaden via bf2ccquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Terecht. Heb je of iemand anders een screenshot van die log? Voor het geval meneer heel stoer EA op de hoogte gaat brengen van ons 'admin abuse'.
wat een rare houdingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Cool Puni, hoe duur is die mario en hebben ze ook Link van Zelda toevallig??
Verder even een plaatje posten nu het forum het weer ff doet:
[afbeelding]
Oja, wie wilt er 23 uur voor me vliegen in een jet![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Terecht. Heb je of iemand anders een screenshot van die log? Voor het geval meneer heel stoer EA op de hoogte gaat brengen van ons 'admin abuse'.
Thnx zal ik zo even doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:44 schreef staticdata het volgende:
zijn te downloaden via bf2cc![]()
Retrieve log from daemon kiezen. kan je zowel chatlogs als serverlogs downloaden. even in excel openen maakt het makkelijker leesbaar
op account server of op de BoF server?quote:
Cache van bf2 leeg gooien. Dus bf2 map in mijn documenten. dan moet je hebben mod >>> bf2 >>> en alle bestanden weggooien. BF2 opnieuw opstarten en thats itquote:
Dan heb jij een bug en niet de server. Gewoon pc opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:53 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
41e keer en ik heb mijn rank terug![]()
Neem me vooral serieusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat een rare houding![]()
Oja, wie wilt er 93 uur voor me vliegen in een jet en 42 uur in een chopper![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
uiteraarsjij als superboffer neem ik altijd serieus
![]()
Dobry wieczor!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:20 schreef RudyCarell het volgende:
Dzien' dobry oftwel Mogguh!
http://www.videogamedc.co(...)mario_vs__sonic.htmlquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:31 schreef IJsmuts het volgende:
FUK MARIO!!!!
Housewarming met SONIC!!!![]()
[TK] Sega megadrive Lion king pakket In originele doos
Oww hehe, mja !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
dipshit, om je vlieguren te maken![]()
aja, dat zag ik wel, maar over 15 euro ga ik echt niet moeilijk doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:33 schreef FJD het volgende:
Je bent nog genaaid ookOp de vorige pagina zegt ie nog akkoord te gaan met 70,-
Maar goed wel gaaf
Zit hem weer te bekijken, echt super filmpjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
http://www.videogamedc.co(...)mario_vs__sonic.html
Mario VS Sonic
![]()
Nostalgie![]()
Hahaha van 40 euro naar 100quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:40 schreef staticdata het volgende:
maaruh? heb je intresse in die mario? over de 100 euro is het gratis verzendkosten, dus dan komen we al in de buurt
jammer dat mario een dikke cheater isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zit hem weer te bekijken, echt super filmpje![]()
Sonic kan alleen winnen met behulp van Mario zijn itemsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jammer dat mario een dikke cheater is![]()
huh die spellen zitten toch op cartridges?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:45 schreef FJD het volgende:
IJs wat voor spellen wil je nog hebben voor je SegaZorg ik ervoor dat je er een paar krijgt voor de Wii points
Die sig..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:47 schreef IJsmuts het volgende:
daarbij ken ik alleen maar sonic en dies kool, maar een game als double dragen oid zou wel heel gaaf zijn, verder ken ik geen sega toppers
leuk prijsje maken? tis vaste prijs hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hahaha van 40 euro naar 100![]()
Als ze een Link hebben wil ik nog een leuk prijsje maken.
Hmm hoe duur is die?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
leuk prijsje maken? tis vaste prijs hoor
deze komt in juli :
[afbeelding]
okee,thanks en nu de rest van mijn vraag: Wat doen ze daar en als het geen vakantiequote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:53 schreef Incolumis het volgende:
die griet = Battlelies
en die kerel = JP
JP gaat voor twee jaar naar India voor z'n werk. Groot project. Naam e.d. weet ik wel maar dat laat ik aan hem over om t forum op te gooienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:52 schreef sanni het volgende:
okee,thanks en nu de rest van mijn vraag: Wat doen ze daar en als het geen vakantie
is, welk land en waarvoor?(bedrijf en hoelang) of gewoon definitief immigratie uit NL.![]()
Zie het staan ja, jammer dat ze verder niet zoveel hebben van Link/Yoshi/Mario.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:56 schreef FJD het volgende:
Gaat dit om Double Dragon 3 voor de Sega Mega Drive 16bit?
Zo ja dan wil ik deze graag van je overnemen voor 10,-.
Met vriendelijke groet,
FJD
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:00 schreef FJD het volgende:
Op Ebay staat ie ook maar istie iets duurder (15,-) en dan zit je met verzenden al snel rond de 20,-. Als deze van MP lukt krijg je er nog een tweede bij natuurlijk
Kan ik er wat aan doen dat ik jou overal tegenkom...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:00 schreef FJD het volgende:
Op Ebay staat ie ook maar istie iets duurder (15,-) en dan zit je met verzenden al snel rond de 20,-. Als deze van MP lukt krijg je er nog een tweede bij natuurlijk
Ursel stalkt me
Anyway...ik heb mn nieuwe HD binnengekregen voor m'n laptopje. 100gb 7200rpmDan moet dit zooitje eindelijk eens een beetje snel gaan lopen
Binnenkort ook nog 512mb extra geheugen erin en dan moet t weer wat beter te verdragen zijn
Tot over een uurtje of twee ofzo
Dat zou wat zijn hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:08 schreef ursel het volgende:
Wees blij dat ik niet in elk topic heb gereageerd waar jij ook zat met je nutteloze posts..
en jij hebt mij vanmorgen hardware tips gegevenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef FJD het volgende:
Vloeken mag. Geheugen is verkeerd, 200pins ipv 172pins en de HD heb ik nog niet los kunnen halen. Sterker nog ik weet niet eens waar de hard disk precies zit in deze notebook
M'n pa heeft het geheugen besteld en het hier laten bezorgenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:17 schreef IJsmuts het volgende:
en jij hebt mij vanmorgen hardware tips gegeven![]()
even paar schroefjes losdraaienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Verder is er eigenlijk nog maar 1 plek waar de HD kan zitten maar goed de vraag is hoe dat open gaat
Dat ik daar nou niet aan had gedacht! Thanks man!quote:
hee, jij doet wat voor mij, ik doe wat voor jou, ben ook de beroerdste nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat ik daar nou niet aan had gedacht! Thanks man!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:52 schreef IJsmuts het volgende:
hee, jij doet wat voor mij, ik doe wat voor jou, ben ook de beroerdste niet![]()
gaat niet lukken, kan vrijdag pas weer schieten. maar ik neem aan dat je wel ff op de FNFN komt?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Vanavond weer even lekker invetten op t slagveld?
wies datquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:47 schreef RudyCarell het volgende:
Vanavond naar de 1e ronde van Leids Cabaretfestival! Met een speciaal optreden van Mike Bodde!![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Van de Mike & Thomas show, meesterlijk programma!
[afbeelding]
http://www.zwartekat.nl/bodde/
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:57 schreef IJsmuts het volgende:
gaat niet lukken, kan vrijdag pas weer schieten. maar ik neem aan dat je wel ff op de FNFN komt?
Ik heb een grotere/lompere versie maar zo te zien zitten hier minstens zoveel knopjes opquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:03 schreef IJsmuts het volgende:
hee, is dit die uberstick??!! ik bedoel, DE sidewinder??
[TK] Sidewinder Joystick
Waar ga je hem voor gebruiken eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow gezellie!!![]()
jij bent ook in de pleasure sticks he? dat ding bij V&A, is dat DE sidewinder?
als ik hem al zou willen,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waar ga je hem voor gebruiken eigenlijk?
Op een andere server neem ik aan... Anyhoe ik kon niet wennen aan zon stick, heb hem weer weggedaan... Ik had een Logitechquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
voor BF2, ga ik eens leren vliegen, kan ik 36 uur maken voor diamond![]()
Zie je Diamond! Hij heeft de Blackhawk op Karkand ook nog niet gevonden. Damn dat ding zit goed verstopt..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:14 schreef RudyCarell het volgende:
Op een andere server neem ik aan...
BH-tje op Karkand??? Vertelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Zie je Diamond! Hij heeft de Blackhawk op Karkand ook nog niet gevonden. Damn dat ding zit goed verstopt..
whehehe ik heb em wel op de bof server gehaald.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:28 schreef BugWorks het volgende:
Ah, wat is het toch lastig om je expert command badge te halen op onze server![]()
4x had ik hem bijna, maar iedere keer net 1min tekort![]()
Naja, vanavond maar proberen op een andere server![]()
Eej liesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 05:54 schreef BattleLies het volgende:
Hier weer even wat foto'tjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit dan (hoeveel doden zullen er per dag vallen op zo'n bouwterrein???):
[afbeelding]
Whehehe ik had je mooi te pakken een paar keer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:59 schreef Godlike02 het volgende:
Lekker squadje net mensen
Al was de laatste pot wat minder![]()
Nu eerst wat eten
23 is al voldoendequote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als ik hem al zou willen,
voor BF2, ga ik eens leren vliegen, kan ik 36 uur maken voor diamond![]()
Jaaaa maar ik weet waar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Zie je Diamond! Hij heeft de Blackhawk op Karkand ook nog niet gevonden. Damn dat ding zit goed verstopt..
Ik werd er gek vanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe ik had je mooi te pakken een paar keer.
Maar idd wat je net zegt. Niveau gaat omlaag op de server. Gewoon niet normaal meer. Medics doen geen ene fuck meer. K speel niet meer met plezier op de server. Niemand wil samen werken, alleen bof members werken samen. Nou ik zoek wel een server waar ze we allemaal samen werken.
Zoekze..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe ik had je mooi te pakken een paar keer.
Maar idd wat je net zegt. Niveau gaat omlaag op de server. Gewoon niet normaal meer. Medics doen geen ene fuck meer. K speel niet meer met plezier op de server. Niemand wil samen werken, alleen bof members werken samen. Nou ik zoek wel een server waar ze we allemaal samen werken.
Hij zegt toch alleen bof membersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zoekze..
enne hallo....
Heal 2,874
Revive 10,074
![]()
Voor je inlogt met je naam kan je dat instellen bovenaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij zegt toch alleen bof members![]()
Anders voel ik me ook nog wel aangesproken![]()
Weet iemand trouwens hoe ik BOF voor mijn naam krijg?
Ah stefan waarom in het nederlans? maare gefeli met je rang.quote:
Waarom speel jij niet met tag?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:59 schreef Godlike02 het volgende:
Lekker squadje net mensen
Al was de laatste pot wat minder![]()
Nu eerst wat eten
Colonelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
23 is al voldoendeMag je ook eens spelen met een adelaartje als dingetje.. (geen idee welke rang dat is)
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Voor je inlogt met je naam kan je dat instellen bovenaan
Zie eerdere postquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Waarom speel jij niet met tag?![]()
[..]
Colonel![]()
Stefan congrats >
K/D van 6:1 en de eerste run meteen een streak van 7 killsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:11 schreef FJD het volgende:
Kom je vanavond ook even knallen? Dan laten we jonge garde even zien hoe oldskool in elkaar steekt
wheheh pik, zal ik vanaond ff doen, nu nog met die sega aan het prutsen, kutding krijg ik niet aan de praatquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:38 schreef FJD het volgende:
IJs gooi je adres gegevens eens op de mail manDan heb je overmorgen ofzo Double Dragon in huis
whehehe BF2 in het engelsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef Sickert het volgende:
vorige week al een full reinstall op mn P4 gedaan en dan nu een reinstall op mn X2 4400+ bakje
rede.. fucked up drivers en met name de Nvidia drivers
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07072/wtfhey.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
lamlulquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehe BF2 in het engels![]()
not impressed![]()
@ ferdi, nee man, die gast was niet thuis, maar klinkt wel relaxed over de telefoon, dus zal morgen hopelijk goed komen....
Wel cool die gun..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef Sickert het volgende:
vorige week al een full reinstall op mn P4 gedaan en dan nu een reinstall op mn X2 4400+ bakje
Heb ooit op lanparty, Regroup 15 geloof ik, meegespeeld met een clan 'Hippies with Additude' daar past die gun wel bijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef Sickert het volgende:
daar was ik ook geen hippies gezien toenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:06 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Heb ooit op lanparty, Regroup 15 geloof ik, meegespeeld met een clan 'Hippies with Additude' daar past die gun wel bij![]()
Nee, enkel clan naam, is clan van Ibaneez enzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
daar was ik ook geen hippies gezien toen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:09 schreef Sickert het volgende:
daar was ik ook geen hippies gezien toen
Geen idee, geloof het wel en je hebt hem namelijk nog niet. Ben bang voor het ergste.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef BugWorks het volgende:
Gaan bij een server crash alle behaalde punten en dergelijk verloren? Weet iemand dat?
Indien ja, kan ik wéér opnieuw gaan proberen de badge te halen aangezien de server net crashte en de ronde nog niet over was.
quote:
quote:Cartman: Hippies.They're everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad.
wheheh, jij en je vrienden zitten iig wel op hetzelfde niveauquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:34 schreef ursel het volgende:
Zit ff in de stats te kijken van een kameraad van me..
http://bf2s.com/player/73088338/
Zie ik het volgende bij Worst Enemy (Deaths by, via EA) staan..: C7Pr1X_NL (11)
Wat is de wereld toch weer klein..
Ja, ik heb onlangs al een keer of 3 gehad dat ik lui op een server tegen kwam waarbij ik in de clan zatquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:34 schreef ursel het volgende:
Zit ff in de stats te kijken van een kameraad van me..
http://bf2s.com/player/73088338/
Zie ik het volgende bij Worst Enemy (Deaths by, via EA) staan..: C7Pr1X_NL (11)
Wat is de wereld toch weer klein..
wies dat? zag hem ook al op de screen van kef staanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:41 schreef Stefan740 het volgende:
Wat is er mis met nederlandse versie?
Check dit
http://www.bf2stats.nl/player/92133254/
bij welke clan zit jij danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:49 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, ik heb onlangs al een keer of 3 gehad dat ik lui op een server tegen kwam waarbij ik in de clan zat![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:46 schreef Sickert het volgende:
kloon van een ex boffer gok ik, niet interessant lijkt mequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef Stefan740 het volgende:
Ja ijs wie is het
idd kut commanderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef FJD het volgende:
Wat een irritante kutcommander weer zeg![]()
Wel UAVs gooien maar vervolgens niet spotten waar de enemies naar toe lopenHeb je bijna de laatste vlag op Warehouse blijkt er nog een Baus figuur naar Hotel te zijn gelopen. Ik had m er bijna afgeschopt aangezien z'n laatste TK wel heel erg verdacht was.
Hij staat er idd nog niet bij, en ik denk ook niet dat het nog gaat gebeurenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Geen idee, geloof het wel en je hebt hem namelijk nog niet. Ben bang voor het ergste.
Het is dat ik geen zekerheid heb dat de rondes op de BoF server langer duren dan een half uur (en dan moet je ook nog maar geluk hebben dat niemand anders je voor is), anders had ik daar gezeten. Hadden jullie denk ik niet geklaagdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef FJD het volgende:
Wat een irritante kutcommander weer zeg![]()
Wel UAVs gooien maar vervolgens niet spotten waar de enemies naar toe lopenHeb je bijna de laatste vlag op Warehouse blijkt er nog een Baus figuur naar Hotel te zijn gelopen. Ik had m er bijna afgeschopt aangezien z'n laatste TK wel heel erg verdacht was.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef FJD het volgende:
Heb je bijna de laatste vlag op Warehouse blijkt er nog een Baus figuur naar Hotel te zijn gelopen.
daar is c7pr1x ook zo goed in.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Oh ja, edit; En vanzelfsprekend als je dan dus dood bent dan wel de UAV deployen
Hij zit niet in een clan of wat dan ook ofzo.. Hij hobbelt beetje van server naar server zover ik begrijp..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:49 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, ik heb onlangs al een keer of 3 gehad dat ik lui op een server tegen kwam waarbij ik in de clan zat![]()
Hij heeft een pauze gehouden van 4 maanden bij Daan afghaan...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wheheh, jij en je vrienden zitten iig wel op hetzelfde niveau![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |