quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:00 schreef FJD het volgende:
Op Ebay staat ie ook maar istie iets duurder (15,-) en dan zit je met verzenden al snel rond de 20,-. Als deze van MP lukt krijg je er nog een tweede bij natuurlijk
Kan ik er wat aan doen dat ik jou overal tegenkom...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:00 schreef FJD het volgende:
Op Ebay staat ie ook maar istie iets duurder (15,-) en dan zit je met verzenden al snel rond de 20,-. Als deze van MP lukt krijg je er nog een tweede bij natuurlijk
Ursel stalkt me
Anyway...ik heb mn nieuwe HD binnengekregen voor m'n laptopje. 100gb 7200rpmDan moet dit zooitje eindelijk eens een beetje snel gaan lopen
Binnenkort ook nog 512mb extra geheugen erin en dan moet t weer wat beter te verdragen zijn
Tot over een uurtje of twee ofzo
Dat zou wat zijn hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:08 schreef ursel het volgende:
Wees blij dat ik niet in elk topic heb gereageerd waar jij ook zat met je nutteloze posts..
en jij hebt mij vanmorgen hardware tips gegevenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef FJD het volgende:
Vloeken mag. Geheugen is verkeerd, 200pins ipv 172pins en de HD heb ik nog niet los kunnen halen. Sterker nog ik weet niet eens waar de hard disk precies zit in deze notebook
M'n pa heeft het geheugen besteld en het hier laten bezorgenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:17 schreef IJsmuts het volgende:
en jij hebt mij vanmorgen hardware tips gegeven![]()
even paar schroefjes losdraaienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Verder is er eigenlijk nog maar 1 plek waar de HD kan zitten maar goed de vraag is hoe dat open gaat
Dat ik daar nou niet aan had gedacht! Thanks man!quote:
hee, jij doet wat voor mij, ik doe wat voor jou, ben ook de beroerdste nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat ik daar nou niet aan had gedacht! Thanks man!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:52 schreef IJsmuts het volgende:
hee, jij doet wat voor mij, ik doe wat voor jou, ben ook de beroerdste niet![]()
gaat niet lukken, kan vrijdag pas weer schieten. maar ik neem aan dat je wel ff op de FNFN komt?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Vanavond weer even lekker invetten op t slagveld?
wies datquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:47 schreef RudyCarell het volgende:
Vanavond naar de 1e ronde van Leids Cabaretfestival! Met een speciaal optreden van Mike Bodde!![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Van de Mike & Thomas show, meesterlijk programma!
[afbeelding]
http://www.zwartekat.nl/bodde/
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:57 schreef IJsmuts het volgende:
gaat niet lukken, kan vrijdag pas weer schieten. maar ik neem aan dat je wel ff op de FNFN komt?
Ik heb een grotere/lompere versie maar zo te zien zitten hier minstens zoveel knopjes opquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:03 schreef IJsmuts het volgende:
hee, is dit die uberstick??!! ik bedoel, DE sidewinder??
[TK] Sidewinder Joystick
Waar ga je hem voor gebruiken eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow gezellie!!![]()
jij bent ook in de pleasure sticks he? dat ding bij V&A, is dat DE sidewinder?
als ik hem al zou willen,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waar ga je hem voor gebruiken eigenlijk?
Op een andere server neem ik aan... Anyhoe ik kon niet wennen aan zon stick, heb hem weer weggedaan... Ik had een Logitechquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
voor BF2, ga ik eens leren vliegen, kan ik 36 uur maken voor diamond![]()
Zie je Diamond! Hij heeft de Blackhawk op Karkand ook nog niet gevonden. Damn dat ding zit goed verstopt..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:14 schreef RudyCarell het volgende:
Op een andere server neem ik aan...
BH-tje op Karkand??? Vertelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Zie je Diamond! Hij heeft de Blackhawk op Karkand ook nog niet gevonden. Damn dat ding zit goed verstopt..
whehehe ik heb em wel op de bof server gehaald.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:28 schreef BugWorks het volgende:
Ah, wat is het toch lastig om je expert command badge te halen op onze server![]()
4x had ik hem bijna, maar iedere keer net 1min tekort![]()
Naja, vanavond maar proberen op een andere server![]()
Eej liesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 05:54 schreef BattleLies het volgende:
Hier weer even wat foto'tjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit dan (hoeveel doden zullen er per dag vallen op zo'n bouwterrein???):
[afbeelding]
Whehehe ik had je mooi te pakken een paar keer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:59 schreef Godlike02 het volgende:
Lekker squadje net mensen
Al was de laatste pot wat minder![]()
Nu eerst wat eten
23 is al voldoendequote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als ik hem al zou willen,
voor BF2, ga ik eens leren vliegen, kan ik 36 uur maken voor diamond![]()
Jaaaa maar ik weet waar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Zie je Diamond! Hij heeft de Blackhawk op Karkand ook nog niet gevonden. Damn dat ding zit goed verstopt..
Ik werd er gek vanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe ik had je mooi te pakken een paar keer.
Maar idd wat je net zegt. Niveau gaat omlaag op de server. Gewoon niet normaal meer. Medics doen geen ene fuck meer. K speel niet meer met plezier op de server. Niemand wil samen werken, alleen bof members werken samen. Nou ik zoek wel een server waar ze we allemaal samen werken.
Zoekze..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe ik had je mooi te pakken een paar keer.
Maar idd wat je net zegt. Niveau gaat omlaag op de server. Gewoon niet normaal meer. Medics doen geen ene fuck meer. K speel niet meer met plezier op de server. Niemand wil samen werken, alleen bof members werken samen. Nou ik zoek wel een server waar ze we allemaal samen werken.
Hij zegt toch alleen bof membersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zoekze..
enne hallo....
Heal 2,874
Revive 10,074
![]()
Voor je inlogt met je naam kan je dat instellen bovenaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij zegt toch alleen bof members![]()
Anders voel ik me ook nog wel aangesproken![]()
Weet iemand trouwens hoe ik BOF voor mijn naam krijg?
Ah stefan waarom in het nederlans? maare gefeli met je rang.quote:
Waarom speel jij niet met tag?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:59 schreef Godlike02 het volgende:
Lekker squadje net mensen
Al was de laatste pot wat minder![]()
Nu eerst wat eten
Colonelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
23 is al voldoendeMag je ook eens spelen met een adelaartje als dingetje.. (geen idee welke rang dat is)
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Voor je inlogt met je naam kan je dat instellen bovenaan
Zie eerdere postquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Waarom speel jij niet met tag?![]()
[..]
Colonel![]()
Stefan congrats >
K/D van 6:1 en de eerste run meteen een streak van 7 killsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:11 schreef FJD het volgende:
Kom je vanavond ook even knallen? Dan laten we jonge garde even zien hoe oldskool in elkaar steekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |