Hij was steeds aan het baserapen, spawnkillen. Toen ik er wat van zei begon hij uit te schelden. Ik heb een paar warnings uit gedeeld, maar hij ging door. Daarna heb ik een kick gegeven. Kwam ie terug met dreigementen. K heb hem daarna gebanned.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:10 schreef staticdata het volgende:
Good old Peyrac!
die gozer is wel erg goed, behaving badly is ook zo lekker subjectief
Viro, wat heeft ie precies gedaan?
Zolang ie maar wel alle vodka eerlijk verdeeld over de ledenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:35 schreef IJsmuts het volgende:
issie rus?! gelijk erelid maken die gast![]()
Terecht. Heb je of iemand anders een screenshot van die log? Voor het geval meneer heel stoer EA op de hoogte gaat brengen van ons 'admin abuse'.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:37 schreef Viro het volgende:
Hij was steeds aan het baserapen, spawnkillen. Toen ik er wat van zei begon hij uit te schelden. Ik heb een paar warnings uit gedeeld, maar hij ging door. Daarna heb ik een kick gegeven. Kwam ie terug met dreigementen. K heb hem daarna gebanned.
Ik heb hem ook niet gebanned voor cheaten. Dat hij goed is geef ik toe, maar zijn gedrag toendertijd kon/kan niet op de server.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:38 schreef staticdata het volgende:
ja hij is rus, zoals ik zei issie best wel goed, ik heb sterk getwijfeld of die gast nou een cheater is of niet. maar hij ownt heel de server waar die op zit.
gewoon peyrac opzoeken via bf2s.com zou al moeten werken
Edit: wel terecht gebanned als ik het dan zo hoor van viro
zijn te downloaden via bf2ccquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Terecht. Heb je of iemand anders een screenshot van die log? Voor het geval meneer heel stoer EA op de hoogte gaat brengen van ons 'admin abuse'.
wat een rare houdingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Cool Puni, hoe duur is die mario en hebben ze ook Link van Zelda toevallig??
Verder even een plaatje posten nu het forum het weer ff doet:
[afbeelding]
Oja, wie wilt er 23 uur voor me vliegen in een jet![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Terecht. Heb je of iemand anders een screenshot van die log? Voor het geval meneer heel stoer EA op de hoogte gaat brengen van ons 'admin abuse'.
Thnx zal ik zo even doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:44 schreef staticdata het volgende:
zijn te downloaden via bf2cc![]()
Retrieve log from daemon kiezen. kan je zowel chatlogs als serverlogs downloaden. even in excel openen maakt het makkelijker leesbaar
op account server of op de BoF server?quote:
Cache van bf2 leeg gooien. Dus bf2 map in mijn documenten. dan moet je hebben mod >>> bf2 >>> en alle bestanden weggooien. BF2 opnieuw opstarten en thats itquote:
Dan heb jij een bug en niet de server. Gewoon pc opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:53 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
41e keer en ik heb mijn rank terug![]()
Neem me vooral serieusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat een rare houding![]()
Oja, wie wilt er 93 uur voor me vliegen in een jet en 42 uur in een chopper![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
uiteraarsjij als superboffer neem ik altijd serieus
![]()
Dobry wieczor!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:20 schreef RudyCarell het volgende:
Dzien' dobry oftwel Mogguh!
http://www.videogamedc.co(...)mario_vs__sonic.htmlquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:31 schreef IJsmuts het volgende:
FUK MARIO!!!!
Housewarming met SONIC!!!![]()
[TK] Sega megadrive Lion king pakket In originele doos
Oww hehe, mja !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
dipshit, om je vlieguren te maken![]()
aja, dat zag ik wel, maar over 15 euro ga ik echt niet moeilijk doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:33 schreef FJD het volgende:
Je bent nog genaaid ookOp de vorige pagina zegt ie nog akkoord te gaan met 70,-
Maar goed wel gaaf
Zit hem weer te bekijken, echt super filmpjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
http://www.videogamedc.co(...)mario_vs__sonic.html
Mario VS Sonic
![]()
Nostalgie![]()
Hahaha van 40 euro naar 100quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:40 schreef staticdata het volgende:
maaruh? heb je intresse in die mario? over de 100 euro is het gratis verzendkosten, dus dan komen we al in de buurt
jammer dat mario een dikke cheater isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zit hem weer te bekijken, echt super filmpje![]()
Sonic kan alleen winnen met behulp van Mario zijn itemsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jammer dat mario een dikke cheater is![]()
huh die spellen zitten toch op cartridges?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:45 schreef FJD het volgende:
IJs wat voor spellen wil je nog hebben voor je SegaZorg ik ervoor dat je er een paar krijgt voor de Wii points
Die sig..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:47 schreef IJsmuts het volgende:
daarbij ken ik alleen maar sonic en dies kool, maar een game als double dragen oid zou wel heel gaaf zijn, verder ken ik geen sega toppers
leuk prijsje maken? tis vaste prijs hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hahaha van 40 euro naar 100![]()
Als ze een Link hebben wil ik nog een leuk prijsje maken.
Hmm hoe duur is die?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
leuk prijsje maken? tis vaste prijs hoor
deze komt in juli :
[afbeelding]
okee,thanks en nu de rest van mijn vraag: Wat doen ze daar en als het geen vakantiequote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:53 schreef Incolumis het volgende:
die griet = Battlelies
en die kerel = JP
JP gaat voor twee jaar naar India voor z'n werk. Groot project. Naam e.d. weet ik wel maar dat laat ik aan hem over om t forum op te gooienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:52 schreef sanni het volgende:
okee,thanks en nu de rest van mijn vraag: Wat doen ze daar en als het geen vakantie
is, welk land en waarvoor?(bedrijf en hoelang) of gewoon definitief immigratie uit NL.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |