De maat maakt wel wat uitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en over wat voor een maat tft praten we dan? ik heb een 19" . of maakt de maat niet uit![]()
dus zon vette kaart is gewoon overkill voor mn monitor??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:25 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
De maat maakt wel wat uit
19" 1280x1024
21" 1600x1200
24" 1900x1200
Dat zijn de standaard max resolutie waarde voor die schermen.. Er zijn een paar uitzonderingen, en een breedbeeld TFT heeft natuurlijk een ietwat afwijkende resolutie.
De echt idioot hoge resoluties zijn voor die grote Dell schermen, Apple cinnema etc
no shit sherlock, al sinds gisterenquote:
Een 8800GTX tov een GTS wel.. Zoals ik zei laten de krachtigste kaarten pas écht groot verschil zien op héél hoge resoluties met AA en AF aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dus zon vette kaart is gewoon overkill voor mn monitor??
@ puni, mooi hoor die spidy buste![]()
als je eerder uit dat stinkbed van je had gekomen, dan had je gemerkt dat fok om 7:15 het prima deed hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
no shit sherlock, al sinds gisteren![]()
housewarming zonder C64, maar misschien met:
[TK] Sega megadrive Lion king pakket In originele doos
![]()
owquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je eerder uit dat stinkbed van je had gekomen, dan had je gemerkt dat fok om 7:15 het prima deed hoor.
Klopt niet helemaal zoals je hier kan zienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:25 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
De maat maakt wel wat uit
19" 1280x1024
21" 1600x1200
24" 1900x1200
Dat zijn de standaard max resolutie waarde voor die schermen.. Er zijn een paar uitzonderingen, en een breedbeeld TFT heeft natuurlijk een ietwat afwijkende resolutie.
De echt idioot hoge resoluties zijn voor die grote Dell schermen, Apple cinnema etc
mmm ja, maar nu moet ik eerst een huis inrichten.... ach wie weet eind van het jaarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Je ging toch een Conroe proc nemen met 2 Gb? Dat klaart elk klusje wel..
En die GTS is meer dan genoeg om BF2 te pwnen op je 19" .. En is meteen een topkaartje voor andere/nieuwere games.. Kan niet fout gaan met dat ding,
Chiel heeft volgens mij zo'n beetje hetzelfde.. Die kan je vast wel wat BF2 settings ervaringen vertellen.
GTX gaat je alleen meerwaarde boven die GTS geven als je op hogere resoluties dan 1280x1024 gaat spelen.
Ik wil geen GC controller omdat die layout schijnt te zuigen met de VC games. Heb nu de Classic Controller gekochtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:43 schreef staticdata het volgende:
waarom wil je dan toch die controller als je leest dat die VC spellen niet lekker spelen met die controller?
oke, zal zo eens een lijstje maken en hier posten. niet dat ik het nu al ga kopen maar gewoon voor de leuk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:32 schreef FJD het volgende:
Je moet even nagaan wat de native resolution is van je monitor. Dat is het fysiek aantal aanwezige pixels op je scherm. Alles daar boven voegt niets toe aan gamen aangezien 1 fysiek pixel dan meerdere pixels moet gaan voorstellen.
Als CPU moet je er natuurlijk gewoon een C2D in rammen. Iets van een 6300/6400 met 2gb DDR2 natuurlijk. Een snellere C2D kan wel maar levert te weinig op voor wat het kost denk ik
ow dan zou een mobo, 6400 en wat geheugen dus al een hele vooruit gang zijn!! da smisschien nog wel te doenquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wil geen GC controller omdat die layout schijnt te zuigen met de VC games. Heb nu de Classic Controller gekocht
Yupquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:43 schreef IJsmuts het volgende:
ow dan zou een mobo, 6400 en wat geheugen dus al een hele vooruit gang zijn!! da smisschien nog wel te doen![]()
en ook een raptor jah
@ FJD zou je de BF2 server kunnen herstarten, bij sommige mensen (Waaronder ik) word de rank niet weer gegeven, heb al 10 x opnieuw opgestart... temp alles leeg gegooid helpt niets!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
YupMobo+C2D+2gb DDR2+Raptor en je bent weer t mannetje
is er dan echt helemaal niemand op x-fire?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:47 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ik heb een admin nodig iemand?
ohoh, FJD is een enorme raptor geiler....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:52 schreef Godlike02 het volgende:
Waar ik de raptor in de meeste gevallen overkill zal vinden
ECC is weer speciaal iets en levenslange garantie oid. Niet doen, is de prijs niet waard.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:50 schreef IJsmuts het volgende:
oh nog een ding, wat is dat met ECC en non ECC geheugen?
Dan krijg je je punten nog niet en het is niet alleen bij mij zo en alleen chiel is op xfire maar die is AFK denk ik...? hij reageert nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
is er dan echt helemaal niemand op x-fire?
edit: als je je rang niet heb maar wel je unlocks is er niets aan de hand hoor
Ik wil je wel helpen, maar ik ben op school.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:47 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ik heb een admin nodig iemand?
je krijgt gewoon je punten hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:57 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Dan krijg je je punten nog niet en het is niet alleen bij mij zo en alleen chiel is op xfire maar die is AFK denk ik...? hij reageert niet![]()
ik heb de 36gb, maar daar staat alleen windows + AV op. Maar die gebruik ik als Boot schijf. Daarnaast heb ik een 2de hdd erin zitten van 250 gb (7200rpm) waar de rest op staat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:56 schreef FJD het volgende:
Raptor blijft een twijfelgeval voor veel mensen. Ik zie dat ding door m'n Windows install blazen en weet dat ik m nooit meer kwijt wilNeem wel de 72gb versie, de 36gb is echt te klein.
Dan ga ik voor hetzelfde geld of minder liever voor de raid 0 zodat ik meer gb's heb.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:56 schreef FJD het volgende:
[..]
ECC is weer speciaal iets en levenslange garantie oid. Niet doen, is de prijs niet waard.
Raptor blijft een twijfelgeval voor veel mensen. Ik zie dat ding door m'n Windows install blazen en weet dat ik m nooit meer kwijt wilNeem wel de 72gb versie, de 36gb is echt te klein.
enorm lastig ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
je krijgt gewoon je punten hoor
alleen krijg je telkens weer medals die je allang heb gehad.
Ik ben er iig, maar het komt zo vaak voor dat je je rang niet heb.(en dan ook je unlocks niet)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
is er dan echt helemaal niemand op x-fire?
edit: als je je rang niet heb maar wel je unlocks is er niets aan de hand hoor
nou ja dan kan ik dus gewoon niet spelen op de bof server okquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:02 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik ben er iig, maar het komt zo vaak voor dat je je rang niet heb.(en dan ook je unlocks niet)
Maar hij wil dan dat we even de server resetten en dan straks weer klagen dat er te kort spelers zijn.
top! weet ik dat ook weer!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:56 schreef Mr_Baus het volgende:
ECC houdt in dat het geheugen zichzelf constant controleert op fouten. ECC / Registred geheugen heb je alleen nodig voor servers..
Gewoon kijken naar Non-ECC geheugen. DDR2 533Mhz en met zo laag mogelijke timings als je kan betalen/ wilt uitgeven
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:01 schreef staticdata het volgende:
ik zie geen dreigementen op het bof forum
Hier is linkje : www.bandoffokkers.nlquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:01 schreef staticdata het volgende:
ik zie geen dreigementen op het bof forum
Opnieuw inloggen werkt ook..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:05 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
nou ja dan kan ik dus gewoon niet spelen op de bof server ok
Nouhou.. nu heb ik het niet kunnen lezenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:18 schreef FJD het volgende:
Thnx ViroIk heb alles weggegooid en aangegeven dat z'n klacht via de mail ons functie of via het forum aan ons kenbaar kan maken.
wel weer posten he!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:26 schreef FJD het volgende:
Stond niet heel veel boeiends behalve dat meneer eiste van de banlist gehaald te worden en dat wij hem niet mochten bannen en dat als we hem niet zouden unbannen dan zou hij EA inschakelen vanwege abusive admins. Ik zie z'n mail vanzelf verschijnen en dan mag hij eerst even uitleggen waarom hij niet gewoon een mailtje stuurde met de vraag wat er fout is gegaan in plaats van direct te gaan dreigen
issie rus?! gelijk erelid maken die gastquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:35 schreef staticdata het volgende:
omdat Peyrac een rus is en die doen alleen maar bedreigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |