Ik nog een poster van Thunderdome 1..quote:Op maandag 12 februari 2007 21:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik had lekker LA Kings shirtjes en petjes![]()
die cd heb ik nog gehad, dat naakte wijf met die groene duivelquote:Op maandag 12 februari 2007 21:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik nog een poster van Thunderdome 1..![]()
![]()
Daar had ik vroeger een zomerjack van..quote:Op maandag 12 februari 2007 21:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
-edit-
deze![]()
[afbeelding]
Die heb/had ik op 2 na geloof ik, nr 2 en nr 5..quote:Op maandag 12 februari 2007 21:26 schreef IJsmuts het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook!quote:Op maandag 12 februari 2007 21:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
-edit-
deze![]()
[afbeelding]
Hahahaquote:Op maandag 12 februari 2007 20:30 schreef IJsmuts het volgende:
huh nu isdie weer snel![]()
kutfok10 miljoen leden en geen geld voor een normale server...lijkt wel op ons
![]()
Vandaag vliegen we terug naar Bangalore want we zitten sinds gisteren in Chennai (Madras). Morgenavond heel laat gaan we terug naar NL! Dan zitten de 10 hele mooie dagen er weer op.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:48 schreef FJD het volgende:
maar als je op FOK! aan jezelf moet vragen of je wakker bent dan is er wel iets mis met je hoor
Anyway....vandaag terugvlucht zeker? Hoe waren de twee weken?
In Bangalore is het elke dag rond de 28 graden, hier in Chennai is het 35 graden!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:05 schreef 3lmo het volgende:
Mooie foto's hoor, ziet er lekker warm uit daar!![]()
Mijn thunderdome posters liggen nog steeds in Noordwijk..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:02 schreef staticdata het volgende:
Frank gaat zeker vandaag naar Den Haag om te staken
Ben benieuwd maar de langzaamste XTX verbruikt evenveel stroom als de snelste 8800quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:04 schreef ursel het volgende:
Bij mij wordt het een van deze smaken..
http://tweakers.net/nieuw(...)ker-vier-smaken.html
Stakenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:02 schreef staticdata het volgende:
Frank gaat zeker vandaag naar Den Haag om te staken
Ik heb wel met je te doen hoor Frankquote:
Blijkbaar is jouw ziektekostenverzekering met 100,- gestegen! Je hebt het maar slechtquote:Dit jaar moet er weer eens een fatsoenlijke CAO Rijk komen. Na het zuur willen we het beloofde zoet, weg met de achterstelling bij de andere overheidssectoren. Dus 2,5% op 1 januari, ¤ 100 extra voor de hogere zorgverzekeringspremie en een afspraak over een volledige dertiende maand met een eerste stap van 2,3% in 2007. Dat is de boodschap van vele duizenden rijksambtenaren
Ik heb de 640 mb, super ding en ook superstil!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:26 schreef FJD het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ceerd-en-getest.html
Dat gaat het nieuwe speeltje worden in m'n PC die ik van de zomer ga verbouwen
of de duurdere 640mb
Eindelijk tegen elkaar spelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:53 schreef FJD het volgende:
Ik wacht sowieso nog tot de zomer. Heb er nu toch geen zak aanDan zijn de prijzen weer een heel eind gezakt. Vanavond BF2
Als ik de reviews zo eens lees dan is de 640mb z'n meerprijs meer dan waard, zeker als je AA aan gaat zetten (wat je natuurlijk doet met zo'n kaart).
Hmmm vakantie fotos? Of wat doe je daar voor werk en voor hoelang en wie isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 05:54 schreef BattleLies het volgende:
Hier weer even wat foto'tjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit dan (hoeveel doden zullen er per dag vallen op zo'n bouwterrein???):
[afbeelding]
Provinciale Staten 2007quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:05 schreef FJD het volgende:
Satirische stemwijzer online
Nou IJs doe er ook eens eentje, denk dat jij wel op de SP uit zal komen
Is ook erg afhankelijk van welke resolutie je wilt gaan gebruiken.. Als je op 1280x1024 wilt spelen (max resolutie bij de meeste TFT's van normaal formaat) dan heb je imho aan de budget versies ruim voldoende.. De krachtpatsers onderscheiden zich pas echt vanaf, laten we zeggen, 1620 x nogwat en hoger.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:53 schreef FJD het volgende:
Ik wacht sowieso nog tot de zomer. Heb er nu toch geen zak aanDan zijn de prijzen weer een heel eind gezakt. Vanavond BF2
Als ik de reviews zo eens lees dan is de 640mb z'n meerprijs meer dan waard, zeker als je AA aan gaat zetten (wat je natuurlijk doet met zo'n kaart).
die griet = Battleliesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:48 schreef sanni het volgende:
[..]
Hmmm vakantie fotos? Of wat doe je daar voor werk en voor hoelang en wie is
die griet naast je?![]()
en over wat voor een maat tft praten we dan? ik heb een 19" . of maakt de maat niet uitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Is ook erg afhankelijk van welke resolutie je wilt gaan gebruiken.. Als je op 1280x1024 wilt spelen (max resolutie bij de meeste TFT's van normaal formaat) dan heb je imho aan de budget versies ruim voldoende.. De krachtpatsers onderscheiden zich pas echt vanaf, laten we zeggen, 1620 x nogwat en hoger.
Heb je er wel eens aangedacht dat de griet zelf die foto's hier neerzet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:48 schreef sanni het volgende:
[..]
Hmmm vakantie fotos? Of wat doe je daar voor werk en voor hoelang en wie is
die griet naast je?![]()
Nee, dat hangt dus af van je resolutie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en over wat voor een maat tft praten we dan? ik heb een 19" . of maakt de maat niet uit![]()
huh, ik ben echt een hardware n00b, ik heb een samsung BF 4mm response maar geen idee wat voor een resolutie...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee, dat hangt dus af van je resolutie.
Ik heb 19" WS met een reso van 1440 ofzo en dat an per scherm verschillen.
De maat maakt wel wat uitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en over wat voor een maat tft praten we dan? ik heb een 19" . of maakt de maat niet uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |