Uiteraardquote:Op maandag 12 februari 2007 12:49 schreef IJsmuts het volgende:
alleen FNFN van IO af is cool! maar dan wel na afloop weer terug he?!![]()
Suez Canal, Shuhia Taiba, Sidi Power Plant, Minsk en Verdun... en Fall of Berlin is ook goed...quote:Op maandag 12 februari 2007 11:49 schreef Viro het volgende:
[..]
En kom maar op met de mappen die jullie allemaal willen zien![]()
mooi zoquote:Op maandag 12 februari 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard
Het is een sporadische activiteit en het is ook niet altijd zo dat FNFN meerdere maps heeft. 24/7 Karkand werkt en dan gaan we niet iedereen weer weg jagen![]()
Gewoon nu voor een keertje. Wees niet bevreesd mijn zoon!
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Suez Canal, Shuhia Taiba, Sidi Power Plant, Minsk en Verdun... en Fall of Berlin is ook goed...![]()
Nu wou ik gewoon wat anders dan alleen maar karkand IO op FNFN. Voor wat afwisseling. Wordt weer eens tijd dat we onze voertuigen uit het stof halenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mooi zoik ben ook voor hoor om tijdens FNFN server van IO af te halen, is ook af en toe leuk
![]()
maar IO is nou eenmaal leuker![]()
Oftwel de andere 99% van BF2quote:Op maandag 12 februari 2007 12:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu wou ik gewoon wat anders dan alleen maar karkand IO op FNFN. Voor wat afwisseling. Wordt weer eens tijd dat we onze voertuigen uit het stof halen![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dalijk maar even dwl:
[afbeelding]
![]()
Ja toch en nog de meest gespeelde online game ook bijna!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
grappig toch dat er een game wordt ontwikkeld waar je slechts 1% van gebruikt
ok mooiquote:Op maandag 12 februari 2007 11:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Met alles natuurlijkVoor die ene euro extra aan verzendkosten maakt dat niet meer uit
Je krijgt zo een PB binnen.
-edit-
PB verstuurd
Hoeft vandaag niet op de post als het niet lukt zolang ik het spel voor het weekend maar heb zodat ik het zaterdag/zondag kan spelen op de server
10,- voor een SNES gamequote:Op maandag 12 februari 2007 13:32 schreef staticdata het volgende:
hoeveel kost dat downloaden dan omgerekend in pleuro's?
Ik zie wel een PB/mail verschijnen met je gegevensquote:
uitegescholden voor K?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:44 schreef C7PR1X_NL het volgende:
een of ander alienkoppf zat te spawn rapen op uncap![]()
mwoah valt mee, tis te doenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
8 euro.
SEGA/NES 600 Wii points
SNES 800 Wii points
N64 1000 Wii points
2000 Wii points = 20 euro. Oftewel 100 Wii points is 1 euro. Alsnog duur ja!
diamond heb je ook nog en incolumis ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:07 schreef C7PR1X_NL het volgende:
@ FJD heb je xfire ik heb een admin nodig en viro en sumera reageren niet en chiel die is aan het werk
Ik was even aan het knallen samen met baus in SFquote:Op maandag 12 februari 2007 14:07 schreef C7PR1X_NL het volgende:
@ FJD heb je xfire ik heb een admin nodig en viro en sumera reageren niet en chiel die is aan het werk
Volgens mij heb ik hem prima geholpen!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
diamond heb je ook nog en incolumis ook.
Wij hebben toch wel een leuk rondje gespeeldquote:Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Tanks zijn voor noobs
Gehalte was net weer lekker hoog. Ben gvd squadleader heel amerika veroverd het eiland van mec en allemaal maar bij hotel spawnen hoor zodat de USMC ons van 2 kanten kan aanvallen. Hoo maar om bij mij bij cement te spawnen![]()
Ja idd, gisteravond ging het lekker als squad. Had geloof een kd van 49 om 5.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wij hebben toch wel een leuk rondje gespeeld![]()
Jammer, Ghost Town lekker chopper whoren, of lekker campen @ Iron Gater...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag staat ie op SF IO![]()
Dixons R'kerk had er vorige week iig minimaal 1.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:59 schreef FJD het volgende:![]()
Net m'n wifi dongle geruild voor Red SteelOvermorgen zal die binnenkomen. Heb alleen nog steeds geen classic controller
Alle compu-winkels op de lijnbaan maar nergens
als ze nu ook nog 1 wii haddenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dixons R'kerk had er vorige week iig minimaal 1.
Heb je ook geen GC controller ofzo die je kan lenen. Weet niet of dat werkt met SMWquote:Op maandag 12 februari 2007 18:30 schreef FJD het volgende:
Ik ga morgenochtend eens wat zaken afbellen in Spijkenisse enzo wie weet. Wel zuur, kan nog geen SMW spelen
CD-Wow heeft meestal voorraad zat.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:33 schreef staticdata het volgende:
geen idee of hij alleen op voorraad is
http://www3.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=1875675
is er geen plug dat je je oude snes controller kan inpluggenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:37 schreef FJD het volgende:
Naja hoor in t Wii topic al iemand roepen dat de layout van de GC kut is voor de VC games dus dat doe ik maar nietDan maar verder zoeken
Klopt.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:37 schreef FJD het volgende:
Naja hoor in t Wii topic al iemand roepen dat de layout van de GC kut is voor de VC games dus dat doe ik maar nietDan maar verder zoeken
Dat zou wel super zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 18:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
is er geen plug dat je je oude snes controller kan inpluggen
moet je wel in het engels doen. heb ook een keer mail in nl gestuurd kreeg ik zo'n mail van een trien terug dat ze het niet begreepquote:Op maandag 12 februari 2007 18:41 schreef FJD het volgende:
Heb CDwow gemaild net als een andere shop. Ben benieuwdMorgen weer even rondje bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |