ik ben pas net wakker lolquote:Op maandag 12 februari 2007 11:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zo nu uitklokken voor rookpauze...![]()
Komt er nu nog iemand de server vullen?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:20 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh
twee dagen niet kunnen schieten dus ik hoop vanavond wat schade in te kunnen halen
Ha ijsmuts, ben ziek (maar anders doe ik toch niets hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 11:20 schreef IJsmuts het volgende:
echt fijn om er elke dag weer mee geconfronteerd te worden dat bijna iedereen hier geen reet uitvoert![]()
thuis dan
Ik zou graag willen maar dat gaat niet lukken op mijn werkquote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Komt er nu nog iemand de server vullen?![]()
![]()
ahquote:Op maandag 12 februari 2007 11:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou graag willen maar dat gaat niet lukken op mijn werk![]()
dat is knapquote:Op maandag 12 februari 2007 11:32 schreef FJD het volgende:
Ik zou wel willen maar m'n monitor staat beneden
o je bent verslaafd:Pquote:Op maandag 12 februari 2007 11:36 schreef FJD het volgende:
Ik doe dat op m'n Jomanda gevoel
monitor staat beneden aan de laptop, anders ga ik alleen maar gamen & FOK!ken, nu alleen maar FOK!ken. Scheelt al iets
Heb gewoon een pesthekel aan m'n scriptiequote:
Als je toch op SF tour gaat laat het me even weten, ik wil me nu gaan richten op SF awardsquote:Op maandag 12 februari 2007 11:36 schreef Mr_Baus het volgende:
Als er straks wat mensjes op de server zitten dan kom ik wel even langs denk ik..
Maar als het erg lang duurt of het gaat niet echt lekker dan denk ik dat ik even wat rondjes ga spelen op Warlord.
Moet nog een uurtje als Mec insurgent voor de medal.
Voorproefje op onze huwelijksreis? Je ziet me straks wel verschijnen dan.. FF hopen dat er een knappe server draaitquote:Op maandag 12 februari 2007 11:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je toch op SF tour gaat laat het me even weten, ik wil me nu gaan richten op SF awards![]()
Kom dan ook online op xfire, joinen gaat makkelijker.
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Voorproefje op onze huwelijksreis? Je ziet me straks wel verschijnen dan.. FF hopen dat er een knappe server draait
(ik doe wel IO namelijk) De server van ESU is een goede, maar die staat leeg.
Mij niet gezien voor SF op één of andere manier mag mijn computer SF niet of SF mijn computer nietquote:Op maandag 12 februari 2007 11:41 schreef Viro het volgende:
btw ik ga na de friday night fight night de server op SF zetten, mag wel weer na een lange tijd. Als er suggesties zijn voor de map roulatie laat het me even weten.
Warlord/Ghosttown FTW.. Daar kom je het verst mee... Misschien nog Mass destruction erbij?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:41 schreef Viro het volgende:
btw ik ga na de friday night fight night de server op SF zetten, mag wel weer na een lange tijd. Als er suggesties zijn voor de map roulatie laat het me even weten.
Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:45 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Mij niet gezien voor SF op één of andere manier mag mijn computer SF niet of SF mijn computer niet
als iemand hem nog voor een prikkie wil overkopen inclusief serial code even melden...
7,5 Euries moet te doen zijn![]()
En FNFN wordt deze keer niet alleen maar karkand IO, server gaat van IO afquote:Op maandag 12 februari 2007 11:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Warlord/Ghosttown FTW.. Daar kom je het verst mee... Misschien nog Mass destruction erbij?
Maar ik stel voor om vrijdag avond gewoon nog vanilla te doen.. van IO af halen en dan Karkand/Oman/Sharqi/Ik wil ook in je bad. En dan zaterdag en zondag SF draaien..
(kunnen we kijken wat de vaste bezoekers die we nu hebben vinden van Vanilla non IO)
Zo moet je SF installeren, doe je het anders dan krijg je problemen. Zelf meegemaaktquote:Op maandag 12 februari 2007 11:48 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Probeer eens (leuke klus en duurt ff, maar kan nooit kwaad) alles opnieuw te installeren, want daar ligt vaak de fout..
En doe dat dan als volgt
Bf2 install, daarna SF install en dan pas Full patch eroverheen..
moet even kijken hoe duur verzend kosten zijn ik heb hem orgineel wil je alles erbij of niet? (hij is lichter met alleen cd en serial boekjequote:Op maandag 12 februari 2007 11:46 schreef FJD het volgende:
Voor 7,50 neem ik m wel![]()
Als je m op zou kunnen sturen graagZit er al een tijdje op te azen maar voor die paar keer dat ik t speel vind ik het teveel geld. Verzendkosten neem ik wel voor m'n rekening en maken we t af op 10,- ?
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:49 schreef Viro het volgende:
[..]
daarom heb ik ook gezegd NA FNFN.
En kom maar op met de mappen die jullie allemaal willen zien![]()
W8 die maar afquote:Op maandag 12 februari 2007 11:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je wel goed maken op onze huwelijks nacht![]()
![]()
Met alles natuurlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 11:50 schreef C7PR1X_NL het volgende:
moet even kijken hoe duur verzend kosten zijn ik heb hem orgineel wil je alles erbij of niet? (hij is lichter met alleen cd en serial boekje
laat me maar even weten via mail wat je adres is dan post ik hem ergens rond de middag (Als ik me wat beter voel teminste naar je)
Oh wacht dan zet ik de server nu op SFquote:Op maandag 12 februari 2007 11:56 schreef FJD het volgende:
Hoeft vandaag niet op de post als het niet lukt zolang ik het spel voor het weekend maar heb zodat ik het zaterdag/zondag kan spelen op de server
*schrapt admin rechtenquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:21 schreef IJsmuts het volgende:
als de server van IO 24/7 karkand af gaat ga ik voortaan hoeren op T3.se![]()
ga godver niet meer in een tank zitten om punten te halen![]()
whehehe, maar als US het hele eiland heeft zijn er altijd wel 1 of 2 dappere US marines die toch van hill naar hotel gaan. dus is het heel verstandig om daar met 15 MEC te gaan staan wachtenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Tanks zijn voor noobs
Gehalte was net weer lekker hoog. Ben gvd squadleader heel amerika veroverd het eiland van mec en allemaal maar bij hotel spawnen hoor zodat de USMC ons van 2 kanten kan aanvallen. Hoo maar om bij mij bij cement te spawnen![]()
Maar niet als MEC alleen nog hotel heeft... dan weet je gewoon dat je die ook gaat verliezen, zeker als je word aangevallen van 2 kantenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehe, maar als US het hele eiland heeft zijn er altijd wel 1 of 2 dappere US marines die toch van hill naar hotel gaan. dus is het heel verstandig om daar met 15 MEC te gaan staan wachten![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar niet als MEC alleen nog hotel heeft... dan weet je gewoon dat je die ook gaat verliezen, zeker als je word aangevallen van 2 kantenDan kan je beter met een squad een andere vlag pakken op het andere eiland. Tenzij er niemand bij je spawnt...
hee diamond, ik was sarcastischquote:Op maandag 12 februari 2007 12:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar niet als MEC alleen nog hotel heeft... dan weet je gewoon dat je die ook gaat verliezen, zeker als je word aangevallen van 2 kantenDan kan je beter met een squad een andere vlag pakken op het andere eiland. Tenzij er niemand bij je spawnt...
Dat is alleen maar goed, nu gaat iedereen wachten op dat eiland terwijl we er nu juist niet heengaan.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
anders verklap je onze tactieken even
![]()
Ja dat weet ik maar ik ben nu even serieusquote:Op maandag 12 februari 2007 12:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hee diamond, ik was sarcastischuiteraard heb je gelijk
![]()
Alleen op FNFN gaat ie af van IO om te kijken of dat aanslaat. Zoniet dan gaan we terug naar IOquote:Op maandag 12 februari 2007 12:21 schreef IJsmuts het volgende:
als de server van IO 24/7 karkand af gaat ga ik voortaan hoeren op T3.se![]()
ga godver niet meer in een tank zitten om punten te halen![]()
alleen FNFN van IO af is cool! maar dan wel na afloop weer terug he?!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen op FNFN gaat ie af van IO om te kijken of dat aanslaat. Zoniet dan gaan we terug naar IO![]()
K ging lekker net todat ik WEER een CTD kreeg.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Tanks zijn voor noobs
Gehalte was net weer lekker hoog. Ben gvd squadleader heel amerika veroverd het eiland van mec en allemaal maar bij hotel spawnen hoor zodat de USMC ons van 2 kanten kan aanvallen. Hoo maar om bij mij bij cement te spawnen![]()
Zaterdag en zondag staat ie op SF IOquote:Op maandag 12 februari 2007 12:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen FNFN van IO af is cool! maar dan wel na afloop weer terug he?!![]()
dan pakken wij gewoon hotelquote:Op maandag 12 februari 2007 12:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed, nu gaat iedereen wachten op dat eiland terwijl we er nu juist niet heengaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |