wheheh pik, zal ik vanaond ff doen, nu nog met die sega aan het prutsen, kutding krijg ik niet aan de praatquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:38 schreef FJD het volgende:
IJs gooi je adres gegevens eens op de mail manDan heb je overmorgen ofzo Double Dragon in huis
whehehe BF2 in het engelsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef Sickert het volgende:
vorige week al een full reinstall op mn P4 gedaan en dan nu een reinstall op mn X2 4400+ bakje
rede.. fucked up drivers en met name de Nvidia drivers
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07072/wtfhey.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
lamlulquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehe BF2 in het engels![]()
not impressed![]()
@ ferdi, nee man, die gast was niet thuis, maar klinkt wel relaxed over de telefoon, dus zal morgen hopelijk goed komen....
Wel cool die gun..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef Sickert het volgende:
vorige week al een full reinstall op mn P4 gedaan en dan nu een reinstall op mn X2 4400+ bakje
Heb ooit op lanparty, Regroup 15 geloof ik, meegespeeld met een clan 'Hippies with Additude' daar past die gun wel bijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef Sickert het volgende:
daar was ik ook geen hippies gezien toenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:06 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Heb ooit op lanparty, Regroup 15 geloof ik, meegespeeld met een clan 'Hippies with Additude' daar past die gun wel bij![]()
Nee, enkel clan naam, is clan van Ibaneez enzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
daar was ik ook geen hippies gezien toen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:09 schreef Sickert het volgende:
daar was ik ook geen hippies gezien toen
Geen idee, geloof het wel en je hebt hem namelijk nog niet. Ben bang voor het ergste.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef BugWorks het volgende:
Gaan bij een server crash alle behaalde punten en dergelijk verloren? Weet iemand dat?
Indien ja, kan ik wéér opnieuw gaan proberen de badge te halen aangezien de server net crashte en de ronde nog niet over was.
quote:
quote:Cartman: Hippies.They're everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad.
wheheh, jij en je vrienden zitten iig wel op hetzelfde niveauquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:34 schreef ursel het volgende:
Zit ff in de stats te kijken van een kameraad van me..
http://bf2s.com/player/73088338/
Zie ik het volgende bij Worst Enemy (Deaths by, via EA) staan..: C7Pr1X_NL (11)
Wat is de wereld toch weer klein..
Ja, ik heb onlangs al een keer of 3 gehad dat ik lui op een server tegen kwam waarbij ik in de clan zatquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:34 schreef ursel het volgende:
Zit ff in de stats te kijken van een kameraad van me..
http://bf2s.com/player/73088338/
Zie ik het volgende bij Worst Enemy (Deaths by, via EA) staan..: C7Pr1X_NL (11)
Wat is de wereld toch weer klein..
wies dat? zag hem ook al op de screen van kef staanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:41 schreef Stefan740 het volgende:
Wat is er mis met nederlandse versie?
Check dit
http://www.bf2stats.nl/player/92133254/
bij welke clan zit jij danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:49 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, ik heb onlangs al een keer of 3 gehad dat ik lui op een server tegen kwam waarbij ik in de clan zat![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:46 schreef Sickert het volgende:
kloon van een ex boffer gok ik, niet interessant lijkt mequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef Stefan740 het volgende:
Ja ijs wie is het
idd kut commanderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef FJD het volgende:
Wat een irritante kutcommander weer zeg![]()
Wel UAVs gooien maar vervolgens niet spotten waar de enemies naar toe lopenHeb je bijna de laatste vlag op Warehouse blijkt er nog een Baus figuur naar Hotel te zijn gelopen. Ik had m er bijna afgeschopt aangezien z'n laatste TK wel heel erg verdacht was.
Hij staat er idd nog niet bij, en ik denk ook niet dat het nog gaat gebeurenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Geen idee, geloof het wel en je hebt hem namelijk nog niet. Ben bang voor het ergste.
Het is dat ik geen zekerheid heb dat de rondes op de BoF server langer duren dan een half uur (en dan moet je ook nog maar geluk hebben dat niemand anders je voor is), anders had ik daar gezeten. Hadden jullie denk ik niet geklaagdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef FJD het volgende:
Wat een irritante kutcommander weer zeg![]()
Wel UAVs gooien maar vervolgens niet spotten waar de enemies naar toe lopenHeb je bijna de laatste vlag op Warehouse blijkt er nog een Baus figuur naar Hotel te zijn gelopen. Ik had m er bijna afgeschopt aangezien z'n laatste TK wel heel erg verdacht was.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef FJD het volgende:
Heb je bijna de laatste vlag op Warehouse blijkt er nog een Baus figuur naar Hotel te zijn gelopen.
daar is c7pr1x ook zo goed in.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Oh ja, edit; En vanzelfsprekend als je dan dus dood bent dan wel de UAV deployen
Hij zit niet in een clan of wat dan ook ofzo.. Hij hobbelt beetje van server naar server zover ik begrijp..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:49 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, ik heb onlangs al een keer of 3 gehad dat ik lui op een server tegen kwam waarbij ik in de clan zat![]()
Hij heeft een pauze gehouden van 4 maanden bij Daan afghaan...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wheheh, jij en je vrienden zitten iig wel op hetzelfde niveau![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |