Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Iets wat korter duurt dan 10 minuten mag je geen trainen noemenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:50 schreef Calyptus het volgende:
vanavond de heupflexors op mn vriendinnetje trainen![]()
15*4 ofzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Iets wat korter duurt dan 10 minuten mag je geen trainen noemen
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Iets wat korter duurt dan 10 minuten mag je geen trainen noemen
Dat heb ik vorig jaar gedaan, maar ik wordt nogal snel vadsigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:26 schreef Fugie het volgende:
waarom niet wat langer op je bulk blijven(als in maanden ipv weken), denk niet dat je lichaam echt het verschil merkt tussen die paar kilo en het is misschien wat makkelijk om te blijven groeien als je blijft bulken.
dacht het ongeveer wel ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Misschien een domme vraag, maar moet je qua kg's net zoveel drukken bij borst als trekken bij rug? Dus 80kg drukken = 80kg trekken?
Er zijn mensen die dat zeggen ja, maar 95% van de mensen kan meer duwen dan trekken (en nee zeppie, dat komt niet omdat het beachboys zijn die alleen maar borst trainen)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Misschien een domme vraag, maar moet je qua kg's net zoveel drukken bij borst als trekken bij rug? Dus 80kg drukken = 80kg trekken?
Zal je vriendin even wat tekort komen zeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef Semargofni het volgende:
Ik trek liever dan dat ik duw.
pas maar op dat led het niet leestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:23 schreef Calyptus het volgende:
Met matras op de vloer geslapen vannacht, mn nek en rug geradbraakt. Toch ff na mn deadliftssessies even 1*200kg als PR geprobeerd, en het ging gemakkelijk en snel, dankzij de laadtechniek van ivo waar ik mn rug wat rust mee geef tussen de sets. Enkel mn grip gaat me problemen geven, static holds of een grip crusher moeten dringend in mn schema.
Voor de rest ging benchen met 3*117.5 nog goed(zonder arch of voeten). Maandag 3*120kg(nieuw PR), maar ik moet mn schouders achteruit laten, lukt me niet zo goed als ik het gewicht moet unlocken. Ik denk dat ik tot 3*125kg kan eer ik terug de cycle opnieuw moet starten.
Nieuwe PRs dus:
BP: 3*117.5kg(1*125kg gewoon 4 weken geleden)
DL: 1*200kg
F FSQ: 3*75kg
PP: 5*85kg
Ik heb donderdag ook benen getraind, ben echt compleet gesloopt, loop echt als een pinguin.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:56 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb vandaag heerlijk getraind na 2 dagen rust. Fullsquat 107,5 3x8 ging opzich niet al te moeilijk, nog steeds zonder riem. Barbelrow 105 3x8 ging wel lastig.
Ja, normaal gezien doe ik 4x8 of 5x5 oid maar nu deed ik dus voor de verandering 8x8. Kan je vertellen dat ik sinds lange tijd echt weer het idee heb dat ik de benen zwaar heb gepakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:23 schreef ivosnivo het volgende:
Damn 8 setjes, ik moet er niet aan denken om een oefening meer dan 3 keer te doen
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:25 schreef Mirri het volgende:
5 dagen per week yoga ('s ochtends)
5 dagen per week fietsen (8 km enkele reis)
3 keer per week hardlopen, af en toe tennissen en snowboarden
Genoeg slapen en weinig en gezond eten
Geen vlees eten en geen melk drinken
Veel te veel vind ik persoonlijk. Ook zegt ie erbij dat je niet langer dan een uur moet trainen. Dat lukt onmogelijk!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wil misschien dit schema gaan doen: http://www.bodybuilding.com/fun/luis1.htm
Alleen ziten er volgens mij wel heel veel setjes in per dag, tel bij dag 1 al 47 setjes.
Geen trainingschema overpakken van een kuurbeest, 47 setjes is veeeeeel te veelquote:Op zondag 11 februari 2007 17:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wil misschien dit schema gaan doen: http://www.bodybuilding.com/fun/luis1.htm
Alleen ziten er volgens mij wel heel veel setjes in per dag, tel bij dag 1 al 47 setjes.
gewoon zelf makenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahahha, iemand een schema voor een ectoHeb nu 3 maandjes 6x6 gedaan, 5/6 kilo gegained. Zit nu rond de 101kg. Wil 4/5 dagen per week trainen. Iemand?!!
Chestpress 3x12 x 30kgquote:Op zondag 11 februari 2007 19:05 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik begin morgen met fitness, dus weet er misschien iemand een schema voor een beginner? Aub. niet al te veel kracht oefeningen. Wil eerst mijn conditie wat op peil brengen want die is tot een bedenkelijk dieptepunt gedaalt
Een trainingsschema met het woord crap erin, die zou ik bij voorbaat niet gaan doen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:53 schreef Calyptus het volgende:
5x5 bill starr lineare versie of doggcrapp
Balen.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:31 schreef Calyptus het volgende:
keelonsteking en 38° koorts, daar gaat mn training
da's volgens mij best netjesquote:Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef Elwood1802 het volgende:
Ben net naar de sportschool geweest.
Ben begonnen met 10 min. warm fietsen. Daarna beetje krachttraining gedaan. Na de krachttraining 15 min. hardlopen (opbouwend) En daarna 10 min. uitgefietst.
Is dit een beetje een goede volgorde voor cardio?
lichte buikgriep en koorts, daar gaat ook mijn trainingquote:Op maandag 12 februari 2007 13:31 schreef Calyptus het volgende:
keelonsteking en 38° koorts, daar gaat mn training
beterschapquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:00 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
lichte buikgriep en koorts, daar gaat ook mijn training![]()
Ik heb vanaf begin 2007 alleen nog maar narigheid gehad qua trainen. Word er moe van. Hopelijk kan ik volgende week eindelijk weer 's lekker gaan knallen![]()
noten, gecombineerd met granenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef Calyptus het volgende:
Ik ben op zoek naar lactosevrije magere eiwitbronnen, iemand wat hints?
Ik heb al
- lactosevrije melk
- tonijn en andere vissen
- kip en kalkoen
- eieren(niet zo mager)
Iemand nog iden?
oestrogeenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef Calyptus het volgende:
geen soyate gevaarlijk voor oestrogeen, en in de cut kan ik dat zeker missen als kiespijn
blablablaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:03 schreef Mr.J het volgende:
Soja had dacht ik geen volwaardig aminozuurprofiel.
Als het voor jou handiger is (dichterbij ofzo) om er te trainen kan het best. Als je 2 keer per week snoeihard traint, ga je echt wel vooruit gang zien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:07 schreef Rockert21 het volgende:
Hoi,
Ik zit even met een probleempje. Ik kreeg tips om op fitness te gaan(zie aankomtopic), en dat ben ik ook gegaan. Maar toen ik er eenmaal opzat, nu dus kwam ik er achter dat ze me verkeerde informatie hebben gegeven en ik dus niet in het weekend kan trainen. Hierdoor kan ik maar 2x in de week trainen. Ik wil wel echt qua spieren aankomen. Is dit zinvol of moet ik ergens anders trainen waar ik wel in het weekend mag?
Bedankt.
Nix blablabla. Soja eiwitten zoals in soja melk missen idd essentiele aminozuren.quote:
Ik kan er weinig over zeggen. Weet niet wat je conditie is en weet niet wat je doel is. En waarom varieer je in tijdsduur?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef Elwood1802 het volgende:
Train nu zo'n 3 keer per week en heb voor mezelf een cardio schema opgestelt.
Training1 :
15 min. fietsen, 10 min. hardlopen, 10 min. crosstraining, 8 min. roeien.
Training 2:
15 min. fietsen, 10 min. hardlopen, 8 min. steppen, 10 min. elliptical.
Training 3:
15 min. fietsen, 15 min. hardlopen, 10 min. crosstrainng, 8 min. steppen.
Is dit een beetje een goede opbouw voor een beginner?
Eventuele op/aanmerkingen zijn welkom
sportwinkels? fuck no, ik geloof enkel nog studies. ik zal ze eens opzoeken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:29 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
oestrogeenwss zo'n truucje van sportwinkels om hun 10x duurdere whey aan te smeren
quote:By James Chapman, Science Correspondent
The increasing amount of soya being eaten in Britain could be putting the fertility of a generation of men at risk, according to an alarming new study.
Researchers believe that pregnant or breast-feeding women who eat soya and soya-based products, such as tofu, could be endangering their babies because these foods contain chemicals that mimic the female hormone, oestrogen. Experts fear that exposure in the womb, or through breast milk, could lead to reproductive abnormalities in boys. They are also concerned about the possible impact of soya-based infant foods.
The scientists, based at Johns Hopkins University in Baltimore, Maryland, tested the effects of genistein – the key chemical found in soya beans – on pregnant rats. Alarmingly, they found that their male offspring developed abnormal reproductive organs and experienced sexual dysfunction as adults.
The researchers are calling for more research to be carried out urgently to see if the increasingly popular soya and soya-based foods affect human reproductive development in the same way. The warning is supported by the Scientific Advisory Committee On Nutrition, which advises the British Government. It said last month there is “clear evidence” that soya-based formula milk could damage children’s sexual development and fertility as adults. Large amounts of genistein are found in some baby formula milks and supplements taken by women, as an alternative to hormone replacement therapy.
The average sperm count of a European male has dropped by a quarter over the past 25 years and about 27,000 British couples seek treatment for infertility problems each year, an increase of 55 per cent in five years. As many as one in six couples is thought to have problems conceiving.
In the new study, published in the latest issue of the Journal Of Urology, pregnant female rats were randomly assigned a genistein-free diet or one containing the chemical. Male offspring were exposed to genistein indirectly through maternal consumption during pregnancy and after birth through breast milk. When the offspring who were exposed to genistein matured, researchers found the males had smaller testes and a larger prostate gland and lower testosteron levels compared to unexposed rats. Although their sperm counts were normal, exposed adult males had lower testosteron levels and were also less likely to mate successfully.
‘The effects of genistein continued long after the rats were exposed’, said Dr Amy Wisniewski, who led the research at the Johns Hopkins Childrens Centre. ‘This leads us to believe that exposure to this plant-derived oestrogen during reproductive development can have long-term detrimental effects in males’.
Dr Sabra Klein, another member of the research team, added: ‘Genistein may act as an oestrogen or an anti-androgen, blocking the function of endogenous androgens – the sex hormones necessary for males to develop a normal reproductive system.
‘Ultimately, it appears this leads to the reproductive abnormalities and sexual dysfunction we saw in the exposed rats. ‘However, additional research is needed to determine if this is the case’.
Whether the long-term effects of genistein on reproductive development are caused by exposure during gestation, lactation or both also requires further investigation, the scientists said.
Dat is vooral voor omega 3, en verre van magerquote:
Sterkte!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:01 schreef McGilles het volgende:
Net een zware kuttraining achter de rug.
Ik begon met squatten maar nog steeds last van mijn linker knie. Dan maar verder met schouder, waarbij mijn rechterarm blessure weer opspeelde.
Gelijk maar richting balie gegaan en mijn kaart voor 2 weken stopgezet. Rust is denk ik de enige remedie voor dit..... KUT DUS![]()
das wel gaar, nu kan je helemaal nix meer trainenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:01 schreef McGilles het volgende:
Net een zware kuttraining achter de rug.
Ik begon met squatten maar nog steeds last van mijn linker knie. Dan maar verder met schouder, waarbij mijn rechterarm blessure weer opspeelde.
Gelijk maar richting balie gegaan en mijn kaart voor 2 weken stopgezet. Rust is denk ik de enige remedie voor dit..... KUT DUS![]()
Als je problemen hebt met handen omhoog te houden, is shaduwboksen met lichte gewichten een oefening. Je doet je gloves aan, je houdt 1kg gewichten in elk hand(of doe als mij en schaf polsgewichten aan, ik heb er van 2 kg), en je staat een opbouwend aantal seconden voor de spiegel combinatie te doen. Zo zul je die melkzuurtolerantie wel opbouwen, en ondertussen je coordinatie en techniek ook verbeterenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:11 schreef Pracissor het volgende:
Wat voor trainingen raden jullie aan om het spieruithoudingsvermogen te vergroten? Dit gezien ik voorheen vooral op kracht/massa toename trainde, maar nu ben begonnen met boksen. Mijn spieren verzuren redelijk snel, ik heb meer moeite met het omhoog houden van me handen/armen dan met het (explosieve) stoten. Iemand advies?
Ik vind hem nogal kunstmatig zoet smaken, maar smaken verschillen natuurlijk...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vies?!?!
Dan ben je niks gewend, ik vind hem heerlijk!!![]()
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat het voor korte explosieve krachtingspanningen een positieve uitwerking kan hebben. Voor intensieve conditietrainingen is het niet geschikt: de caffeïne verhoogt je hartslag, die door de conditietraining toch al erg hoog is. Persoonlijk ben ik geen voorstander van caffeïne in welke vorm dan ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:29 schreef Alessandro het volgende:
Red BULL een uur voordat je gaat sporten is dat goed of slecht??
De fysiotherapeuten die ik ken zijn geen voorstander van het (langdurig) gebruik van bandages.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:53 schreef McGilles het volgende:
Weet iemand hier trouwens of dit bevordelijk is voor het behoud van mijn knie? Helpt het echt of is het alleen maar onzin?
[afbeelding]
BodyPump!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:11 schreef Pracissor het volgende:
Wat voor trainingen raden jullie aan om het spieruithoudingsvermogen te vergroten? Dit gezien ik voorheen vooral op kracht/massa toename trainde, maar nu ben begonnen met boksen. Mijn spieren verzuren redelijk snel, ik heb meer moeite met het omhoog houden van me handen/armen dan met het (explosieve) stoten. Iemand advies?
wat voor stang bar gebruik je ? Ik krijg ook vrij snel last van me pols als ik een rechte bar gebruik, maar als ik de bar gebruik die golvend is en waarmee ik hem dus kan vastpakken met mijn polsen licht naar binnen gedraait heb ik er geen last meer van.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Videopac het volgende:
Voor dat ik wegging had ik wat last van mijn linker pols, vooral tijdens het barbell bicep curlen. ik hoopte dat 4 weken dit op zou lossen, maar helaas: het is weer helemaal terug ;-(.
Iemand enig idee wat dit is / wat ik hier aan kan doen? Ik heb eigenlijk geen zin om naar de huisarts of fysiotherapeut te gaan.
je kan je eigen naam ook wel noteren voor de thuisblijvers groepquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:02 schreef Videopac het volgende:
Overigens kwam ik in mijn Hyves mail nog spam tegen over de nationale IQ test, waar ze ook een groep BB-ers aan mee wilden laten doen.
Ik heb hier even over na zitten denken en ben van mening dat als we het vooroordeel dat BB-ers dom zijn weg willen nemen we:
- Webkim en LedZep wel moeten afvaardigen
- Ivosnivo beter thuis kunnen laten![]()
Ik zou bijna happen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:40 schreef J-Will het volgende:
ik had laatst 129 geloof ik
maar ik ben dan ook geen anabolen spuitende bb-er met een schrompelpikke![]()
HAHHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!"""""EINZ1111111111 Ik probeer alleen dom over te komen, en het is gelukt hahahah!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:02 schreef Videopac het volgende:
Overigens kwam ik in mijn Hyves mail nog spam tegen over de nationale IQ test, waar ze ook een groep BB-ers aan mee wilden laten doen.
Ik heb hier even over na zitten denken en ben van mening dat als we het vooroordeel dat BB-ers dom zijn weg willen nemen we:
Maar ff voor de serieusheid ik heb keer meegedaan met de eerste iqtest op tv. En toen scoorde ik bovengemiddeld, ben best goed in verbanden zien enzoquote:
Toevallig ook de omega's? Zit namelijk weer bijna op de bodem, rotzooi vliegt d'r doorheen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:19 schreef Videopac het volgende:
Anyway, FYI: bij De Tuinen is weer van alles met 50% korting: whey, creatine, glucosamine en andere voedingssupplementen. Ik heb net creatine (400g voor 11 euro) en glucosamine gehaald. De whey is dacht ik 35 euro voor 2,6 kg.
Op de BNN iq test scoor ik tot nu toe 140+ elk jaar. Overige IQ tests haal ik ook tussen de 140-150. Dus BB's dom is zo'n vooroordeel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:02 schreef Videopac het volgende:
Ik dacht het wel, weet niet zeker.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:53 schreef redguy2222 het volgende:
[..]
Toevallig ook de omega's? Zit namelijk weer bijna op de bodem, rotzooi vliegt d'r doorheen.
Jij doet aan fitness bro. Da's wat anders dan bodybuilding.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Op de BNN iq test scoor ik tot nu toe 140+ elk jaar. Overige IQ tests haal ik ook tussen de 140-150. Dus BB's dom is zo'n vooroordeel.
uh, thxquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef mister_popcorn het volgende:
nou nou, de joligheid viert weer hoogtij. Moet er niet getraind worden dames, of zal ik n kopje (groene) thee maken?![]()
Eindelijk vandaag voor het eerst in 7 dagen een normale maaltijd opWat n opluchting, morgen eindelijk trainen, en maandag, en dinsdag, en en en en etc.
En geeneens echt veel afgevallen.
Ik ben weer tevreden.
Calyptus sterkte, met alles!![]()
Beachboy!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Jij doet aan fitness bro. Da's wat anders dan bodybuilding.![]()
Kan best, neem je daarna gewoon een dag rust.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:17 schreef Elwood1802 het volgende:
Kan het kwaad om 2 dagen achter elkaar te trainen?
Zat me dat af te vragen omdat k morgen veel zin heb om te trainen.. alleen is het wel goed voor je lichaam om 2 dagen achter elkaar te trainen?
Vandaag toch maar niet gegaan, te beroerd van gisterquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:57 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Kan best, neem je daarna gewoon een dag rust.
Je doet alleen cardio en wat oefeningen (niet voluit) toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:24 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Vandaag toch maar niet gegaan, te beroerd van gister
Niet beroerd van het trainen maar van de drank hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:28 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je doet alleen cardio en wat oefeningen (niet voluit) toch?
Dat kun je op zich wel 2 dagen achter elkaar doen. Als je wat zwaarder gaat trainen, is het beter je spieren die je getraint hebt wat langer rust te gunnen.
het is altijd de vriendquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Een vriend van mij weegt nu 90kg, wil binnen 2,5 maand op de 85 (5%) zitten en dan 10 weken kuren (testosoron + mesoron ofzo) en wil dan 10kg pakken en op 7%/8% zitten. Is dit mogelijk? Ik vind die 10 kilo pakken in een 10wekelijkse kuur wel heel veel. Het is zijn 1e kuur.
Dat mag wel 5 weken worden, echter op een 'milde' dosering van 20mg /d. Hoger heeft weinig nut.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:26 schreef Calyptus het volgende:
[..]
het is altijd de vriend
Test en masteron is al serieus kuurtje. Ik ken weinig mensen die natural op 5% geraken en nog deftige spiermassa overhouden.
Beter 500mg test enanthate elke week en daarna 3 weekjes nolvadex, een typische beginnerkuur. 10-12 kilo kan best, zeker als je primed, maar het hangt nog van zoveel variabelen af(aanleg, voeding, training,...) dat er geen uitsluitsel kan gemaakt worden
Abstractquote:Effect of lower versus higher doses of tamoxifen on pituitary-gonadal function and sperm indices in oligozoospermic men.
Dony JM, Smals AG, Rolland R, Fauser BC, Thomas CM.
Administration of the antiestrogen tamoxifen for one month to 12 patients with idiopathic oligozoospermia significantly increased the mean basal testosterone (T) level and the responses of luteinizing hormone (LH) and follicle stimulating hormone (FSH) to constant luteinizing hormone releasing hormone (LHRH) infusion but did not significantly influence the mean oestradiol (E2) levels or the E2 over testosterone ratio. Mean sperm concentration and total sperm output increased by about 70% after a mean treatment period of 5.5 +/- 0.4 months. No statistically significant difference was found between the two subgroups of patients treated with either the lower (5 or 10 mg once daily) or higher dose of tamoxifen (10 mg twice daily) with respect to basal or LHRH stimulated gonadotropin and testosterone response or the E2/T ratio and the effect on sperm density and total sperm output. In both subgroups the sperm motility and morphology remained unchanged. In conclusion higher doses of tamoxifen in this study prove not to be superior to lower doses in improving mean sperm density and total sperm output. The relative small percentage of patients achieving normalisation of only these sperm parameters pleads for further search for more effective selection of patients and other more effective treatment modalities in patients with idiopathic oligozoospermia.
Als je het topic even had doorgelzen had je gelezen dat ik zlef nu rond de 101kg zit en niet rond de 90quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:26 schreef Calyptus het volgende:
[..]
het is altijd de vriend
Test en masteron is al serieus kuurtje. Ik ken weinig mensen die natural op 5% geraken en nog deftige spiermassa overhouden.
Beter 500mg test enanthate elke week en daarna 3 weekjes nolvadex, een typische beginnerkuur. 10-12 kilo kan best, zeker als je primed, maar het hangt nog van zoveel variabelen af(aanleg, voeding, training,...) dat er geen uitsluitsel kan gemaakt worden
rustig aan, ik maakte maar een grapje, ectoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als je het topic even had doorgelzen had je gelezen dat ik zlef nu rond de 101kg zit en niet rond de 90En ik niet van plan ben om te kuren.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:12 schreef Calyptus het volgende:
[..]
rustig aan, ik maakte maar een grapje, ecto![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:01 schreef Frautie het volgende:
* Frautie Heeft deze week besloten om in voorbereiding te gaan voor UFC 2008
Thanksquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:27 schreef ivosnivo het volgende:
Tof! Succes met voorbereiden.
Thanksquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:50 schreef Webkim het volgende:
Leuk! Succes!
Ik hou je in de gaten!![]()
![]()
Ik was in voorbereiding voor 2007, maar er zijn wat Big Things tussengekomen.
Variërend van rugklachten, tot een nieuwe baan tot een ander Groot Project.![]()
Eerst kracht gekweekt, daarna gefocust op krachtuithoudingsvermogen.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:44 schreef Frautie het volgende:
Thanks
Hoever ben je eigenlijk gekomen met voorbereiden? Enneuh, hoe heb je getraind?![]()
Ik ga de komende weken rustig opbouwen. Cardio doe ik al 3 keer per week, maar 't tempo gaat vanaf nu langzaam omhoog.
Ik ga van de week ook voor 't eerst weer eens zwemmen. maar eerst een badpak scoren![]()
KT geldt voor de komende 3 weken nog dat we trainen in supersets. En dan gaan we over naar 4 weken kracht, 4 weken uithoudingsvermogen.
BW oefeningen ben ik ook al mee bezig. Dus squats, opdrukken en close grip pull ups. Vooral opdrukken en pull ups gaan op dit moment ruk, maar dat komt met de tijd helemaal goed![]()
Ik wil eind mei gaan beginnen met survivalen.....en dat gaat het feest pas echt beginnen![]()
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=162&PHPSESSID=d4c99fc4d3968b4f2653705e12e35e7aquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand nog aanraders als het om creatine gaat (merk/ soort/ winkel) ?
Geen idee kerel, denk een weekje of 2?quote:Op zondag 18 februari 2007 10:39 schreef Calyptus het volgende:
hoe lang duurt het om een dunnere huid te krijgen als je lactose uit je dieet schrapt en elke dag zoon 100 gram lactose binnenkreeg? Iemand een id?
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=162&PHPSESSID=d4c99fc4d3968b4f2653705e12e35e7a
Voor mij geen andere crea meer.
Wat is beter na de training of bij het ontbijt? Ik hoorde iets dat je geen melk mag drinken nadat/ voordat je creatine neemt, of is dat alleen dat je het niet tegelijk mag opdrinken.quote:Gebruik: Neem twee maal daags één maatschep en meng deze met vruchtensap. CEEM is van nature zuur, met vruchtensap maskeer je deze zure smaak. Neem één dosering 30 tot 60 minuten voor de training op een lege maag. Neem de andere dosering direct na de
training of bij het ontbijt. Neem op niet trainingsdagen de doseringen met een minimale tussenpose van 8 uur.
Sportschool is hier altijd zondag dicht.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:46 schreef Omnifacer het volgende:
Is bij jullie de sportschool open? Fitness First hier in Roosendaal is dicht, denk ik...
Balen. Normaal is hij hier tot 17 uur open, maar nu met carnaval weet je wel...quote:Op zondag 18 februari 2007 13:50 schreef Skazminko het volgende:
Sportschool is hier altijd zondag dicht.![]()
Hoe werkt dat dan met een dunnere huid? Ik verdraag de laatste paar maanden steeds slechter melk. Het gaat nu van 1 glas melk al rommelen beneden....quote:Op zondag 18 februari 2007 10:39 schreef Calyptus het volgende:
hoe lang duurt het om een dunnere huid te krijgen als je lactose uit je dieet schrapt en elke dag zoon 100 gram lactose binnenkreeg? Iemand een id?
melk/lactose zou ervoor zorgen dat je vocht vasthoud net onder je huid, en je krijgt het enkel weg als je met de melk/lactose stopt.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:11 schreef Sloper het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan met een dunnere huid? Ik verdraag de laatste paar maanden steeds slechter melk. Het gaat nu van 1 glas melk al rommelen beneden....
same herequote:Op zondag 18 februari 2007 15:11 schreef Sloper het volgende:
[..]
Ik verdraag de laatste paar maanden steeds slechter melk. Het gaat nu van 1 glas melk al rommelen beneden....
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef BertV het volgende:
Het is een jeukwoord,maar een verstoring van de DARMFLORA kan het afbreken van lactose verslechteren. ziekte, ander voedsel, medicijnen antibiotica, weinig beweging, roken, alcohol.
I WAS RAISED ON THE DAIRY BITCH!![]()
Sommige mensen stoppen met lactase-ezymen aan te maken rond hun 6de levensjaar, en de meesten op een erg verlaagd niveau. We hebben geluk dat ze hier al paar duizend jaar melk drinken, zowat elke aziaat is compleet lactose-intolerantquote:Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef BertV het volgende:
Het is een jeukwoord,maar een verstoring van de DARMFLORA kan het afbreken van lactose verslechteren. ziekte, ander voedsel, medicijnen antibiotica, weinig beweging, roken, alcohol.
I WAS RAISED ON THE DAIRY BITCH!![]()
* meldt.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:33 schreef Elwood1802 het volgende:
Net weer even gefitnessed. Alleen iets meer kracht gedaan. Jammer dat er behoorlijk wat paupers waren die het nodig vonden om hard te kreunen en de gewichten met een klap neer lieten komen
Op de legpress met je tenen op de riggel. Heerlijke oefening, maar kan niet overal.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef Fugie het volgende:
Nix mis met kreunen en gewicht laten kletteren, daar is het een sportschool voorMoet het natuurlijk wel van de inspanning zijn, niet omdat het tof staat
Vandaag beetje gare training gehad, wel kleine progressie enzo maar toch niet echt tevreden. Denk nog beetje gaar van het weekend kwa rust enzo. Woensdag weer squat/deadliften
Overigens train in nu elke week mijn kuiten, alleen de standing calf raise is echt te gruwelijk op mijn onderrug, klapte vandaag bijna dubbelIemand nog een andere oefening voor de kuiten dezelfde kuitspier pakt ?
hmm even proberen dan morgen, thnxquote:Op maandag 19 februari 2007 22:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Op de legpress met je tenen op de riggel. Heerlijke oefening, maar kan niet overal.
Niemand die hier bezwaren maakt tegen kreunende vrouwen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef Frautie het volgende:
[..]
* meldt.
Ik kreun en ik laat 't gewicht soms donderen
Begrijp ik nou goed dat deze crea 31,50 kost voor 360 gram? Is wel aardig aan de prijs dan...quote:Op zondag 18 februari 2007 12:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=162&PHPSESSID=d4c99fc4d3968b4f2653705e12e35e7a
Voor mij geen andere crea meer.
Dat is bij de pulley row idd lastig.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:39 schreef BertV het volgende:
Ik heb dat neerkletteren wel met de "Seated Pulley Rows" als ik stop met een setje.
Ik weeg 83kg, en die 80kg heel zachtjes laten zakken lukt me niet.
"Ons" apparaat heeft de voetensteun ook een stuk hoger dan bij deze afbeelding:
[afbeelding]
Kreunen is (vaak) aandacht vragen.![]()
Bij ons worden ook wel eens kreunende en grommende vrouwen gesignaleerd...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef Frautie het volgende:
[..]
* meldt.
Ik kreun en ik laat 't gewicht soms donderen
Dat begrijp je goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:50 schreef Videopac het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat deze crea 31,50 kost voor 360 gram? Is wel aardig aan de prijs dan...
Nou snap ik al die loerende mannen ineensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:15 schreef Haijo het volgende:
Niemand die hier bezwaren maakt tegen kreunende vrouwen.
Thanks!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef Videopac het volgende:
Bij ons worden ook wel eens kreunende en grommende vrouwen gesignaleerd...
(Veel succes met de UFC trouwens: volgens mij is het erg leuk om aan mee te doen! En aangezien je nu al behoorlijk sterk bent, zul je best ver moeten kunnen komen.)
volgens mij doet ie cardio en krachttraining, dus als het afvallen dan maar op de juiste plaatsen geschiedt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:41 schreef Fugie het volgende:
volgens mij wil hij afvallen, dus is 2kg zwaarder niet echt de bedoeling
Hoeveel woog je ook alweer en je lengte is? En vetpercentage?quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:24 schreef Elwood1802 het volgende:
Wil idd. afvallen, krachttraining stelt niet veel voor. Doe meestal maar 2 apparaten per keer tussen het hardlopen en fietsen door. Niet te zwaar anders krijg ik spierpijn
Wilde vandaag eigenlijk ook trainenn, maar zere buik en diaree zijn niet grappig
1.97, 98 kg vetpercentage weet ik niet, denk gemiddeldquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoeveel woog je ook alweer en je lengte is? En vetpercentage?
Waarom wil je dan afvallen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:36 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
1.97, 98 kg vetpercentage weet ik niet, denk gemiddeld
Dan zou ik gewoon lekker gaan krachtrainen en dat cardio weglaten of aan het einde van je krachttraining doen (30/45 minuten op een rustig tempo)quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:39 schreef Elwood1802 het volgende:
Wil wel aankomen, maar dan in spieren. Heb nu een bierbuikje en die moet weg
En aanrandenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef Sloper het volgende:
Dan kan je idd bij de plaatselijke discotheek kleine meisjes van 14 gaan weigeren![]()
niks mis met lang en slungeligquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef ivosnivo het volgende:
Ja man als je 2 meter bent en je word breed word je een fucking beest man![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En aanrandenen ghb in hun drinken doen
![]()
ik ga 6 weken elke training benen/rug training doodquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:39 schreef ivosnivo het volgende:
Heb ik wel tijdje gedaan, maar dan ben ik de hele training kapot.
Ik doe nu:
training 1 week 1 Deadlift, stifflegged deadlift.
training 3 week 1 Full squat, optrekken.
training 5 week 2 Parallel squat, barbel row.
+ Voor benen en rug nog 1 oefeningetje.
rook je trouwens pijp? link in je sig
Ik las van je projectje...veel succes! Wel ff laten weten als 't gelukt is hequote:Op zondag 18 februari 2007 12:45 schreef Webkim het volgende:
Eerst kracht gekweekt, daarna gefocust op krachtuithoudingsvermogen.
Veel bodyweight-shit. Regelmatig hardlopen.
25 februari is de eerste voorronde van 2007, maar ik kan er helaas niet bij zijn.![]()
Probeer coaches te vinden! Vooral voor zwemmen en lopen handig. Zorg dat je ook een beetje kan mountainbiken. En het survivallen; ik neem aan dat je dat bij een club gaat doen?
130 britse ponden?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel kilo zou dit nou zijn?
Ik schat dat ie 1.80 - 1.85m is dus zo'n 90kgquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel kilo zou dit nou zijn?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik schat dat ie 1.80 - 1.85m is dus zo'n 90kg
130/2.2 = 59kgquote:
Je hebt misschien een mildere vorm van lactose-intollerantie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:46 schreef Icex het volgende:
Vraagje, ben ik dan echt de enige die aan de schijt gaat van whey? Zelfs als ik minder neem na de training dan op de verpakking staat (een volle maatschep), schijt ik 2-3 uur later me hele systeem leeg. En dat is volgens mij echt het tegenovergestelde van wat ik wil bereiken. Mja, ik ga wel weer aan de eierkoeken voor en na de training
Ziet hij er dan uit als een bber? Hij heeft enkel borst en traps, voor de rest vind ik hem maar een een doordeweekse papzak.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:43 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
130/2.2 = 59kgzelfs ik weeg meer
vind het wel triest dat ie er moet uitzien als een bb'er![]()
hijs zon klein opdondertje van 1.80quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:28 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ziet hij er dan uit als een bber? Hij heeft enkel borst en traps, voor de rest vind ik hem maar een een doordeweekse papzak.
anyway, kilo's is niet te schatten op een foto, hangt van veel te veel andere zaken af, voornamelijk lengte
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
hijs zon klein opdondertje van 1.80
Hij ziet er beter uit dan het gros dat in een sportschool loopt. Of je die mensen BB-ers moet noemen laat ik in het midden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:28 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ziet hij er dan uit als een bber? Hij heeft enkel borst en traps, voor de rest vind ik hem maar een een doordeweekse papzak.
anyway, kilo's is niet te schatten op een foto, hangt van veel te veel andere zaken af, voornamelijk lengte
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:58 schreef Calyptus het volgende:
Bodybuilders hebben het altijd maar over shrugs. Maar als ik vervolgens vraag wat dat zijn, dan halen ze hun schouders op.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:58 schreef Calyptus het volgende:
Bodybuilders hebben het altijd maar over shrugs. Maar als ik vervolgens vraag wat dat zijn, dan halen ze hun schouders op.
wat zijn shrugsquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:58 schreef Calyptus het volgende:
zo erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:33 schreef Semargofni het volgende:
Dat was ook de reden voor mij om maar naar de sportschool te gaan. Ik kon op een gegeven moment geen gewicht meer op mijn schouders krijgen om te squatten. Dat dat al bij 30 kg was is een ander verhaal.
krachttraining ligt compleet anders dan fitness of bodybuildingquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:02 schreef nickvnb het volgende:
wat is het beste voor krachtraining, hoeveel reps, sets en op welk tempo ?
en nog een vraagje.
bijvoorbeeld: A) als ik met dumbells gewoon tempo met veel gewicht doe een aantal keer krijg ik ze niet meer omhoog na een tijdje,
B)maar als ik bijvoorbeeld een iets lichter gewicht de reps langzamer uitvoel gaan me biceps meer branden...? door welke krijg ik meer kracht?
Ik vind van niet, noot borst en schouders 1 dag na elkaar training ivm rust.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:23 schreef DubzOne het volgende:
Is dit een goed 4- daags schema?!![]()
Ma: Borst - triceps
Di: Schouders - buik
Do: Benen - eventueel wat buik
Vrij: Rug - Biceps
wish je dat echt? iehw niet mooi > TEquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:33 schreef Tommy_808 het volgende:
[afbeelding]
nog wat stimulerend voer voor jullie om te squatten
precies beetje aan't stilvallen hiero![]()
ja, ik zal het nogmaals zeggenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:15 schreef ellos het volgende:
[..]
wish je dat echt? iehw niet mooi > TE
gewoon dunne gespierde lijven zijn het mooist bij een man (mijn mening)
maar als man wil je dat dus echt? ik vraag het weer want ik kan het nauwelijks geloven
Geweldig zulke benenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:36 schreef ellos het volgende:
maar... Zo Veel?
Word.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:35 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Geweldig zulke benen![]()
Ik zou die van mij er zo vanaf hakken om te ruilen![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:35 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Geweldig zulke benen![]()
Ik zou die van mij er zo vanaf hakken om te ruilen![]()
Als jullie toch al bezig zijn met de wish list....bolle billen zijn ook errug okquote:
Daar heb ook aan zitten idd om borst en schouders meer te spreiden. Maar ik wil benen eigenlijk niet op dinsdag trainen ivm cardio (hardlopen) de volgende dag. Maar ik zal eens even verder puzzelenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik vind van niet, noot borst en schouders 1 dag na elkaar training ivm rust.
MA borst - biceps
DI benen - buik
DO schouders - triceps
VR Rug - buik
of
MA schouders - biceps
DI benen - buik
DO rug - triceps
VR borst - buik
Blokkiezz togggg.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Frautie het volgende:
[..]
[..]
Als jullie toch al bezig zijn met de wish list....bolle billen zijn ook errug ok
Dus squatten jullie!
Dan zou ik het zo doen:quote:Op zondag 25 februari 2007 20:44 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Daar heb ook aan zitten idd om borst en schouders meer te spreiden. Maar ik wil benen eigenlijk niet op dinsdag trainen ivm cardio (hardlopen) de volgende dag. Maar ik zal eens even verder puzzelen
Ik zit dan te denken aan:
MA borst - biceps
DI rug - buik
DO benen - buik
VR schouders - triceps
Volgens mij is 1 dag rust wel voldoende met buik. Weet alleen niet of het verstandig is om rug de dag na borst te pakken
Dat zit iig goed hier.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Frautie het volgende:
[..]
[..]
Als jullie toch al bezig zijn met de wish list....bolle billen zijn ook errug ok
Dus squatten jullie!
"Alles ziet er getrained uit, alleen nu nog je bolle achterste..."quote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Frautie het volgende:
[..]
[..]
Nee man.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:24 schreef ivosnivo het volgende:
Blokkiezz togggg.
Good 4 youquote:
Ze mogen bij mij op de sportschool wel een bord ophangen ofzo. Train je onderlichaam ook eens, want het wordt gewaardeerd door de vrouwelijke bevolking.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:05 schreef BertV het volgende:
"Alles ziet er getrained uit, alleen nu nog je bolle achterste..."
De meeste mensen begrijpen het gewoon niet.
Sinds ik train, vind ik gespierde vrouwen toch ook wel geil aantrekkelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 09:32 schreef Adelante het volgende:
hmmm, vreemd sinds ik train is mijn beeld van aantrekkelijke vrouwwen alleen maar bevestigd
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:47 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Sinds ik train, vind ik gespierde vrouwen toch ook wel geil aantrekkelijk![]()
Gespierd als in spierdefinitie of gespierd als in breder dan de gemiddelde nederlandse manquote:Op maandag 26 februari 2007 09:47 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Hahhaha nee niet het laatse. Tussen licht en gemiddeld gespierd, dat je kan zien dat de vrouw wel serieus traint.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
Gespierd als in spierdefinitie of gespierd als in breder dan de gemiddelde nederlandse man![]()
In dat laatste geval![]()
![]()
Monica Brant.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:47 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
meh, doe ik zo ook alquote:
meerendeels van de heren ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef Mr.J het volgende:
Het merendeel v/d dames heeft dat echter liever niet.
Ik weet niet wat je hebt aan je polsen, maar bij mij blijven die altijd zwaar gevoelig. Ik moet ook echt precies de juiste houding aannemen met mijn handen ten opzichte van mijn arm bij dumbels en halters etc. anders ontstaan er bij mij echt snel blessures aan mijn polsen. Ik voel dan ook meteen wanneer de houding niet helemaal goed is.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:14 schreef Fugie het volgende:
Nu maar hopen dat mijn pols weer hersteld is voor as woensdag want ik moet echt benchen wil ik mijn doel halen![]()
Ja, veel succes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:37 schreef JediMindTricks het volgende:
Hoi, ik ben nieuw in dit topic.
Ik ben 19 jaar en wil graag wat breder worden.
Ik eet nu 1 bakje kwark per dag. Als ik er nu twee of drie eet, dan wordt ik volgens mij echt beestachtig groot. Klopt dit?
Ik weet ook niet wat ik heb, maar ik denk dat het wel iets van hetzelfde is. Denk wel dat het dumbells is gebeurd, maja ik had er op dat moment geen last vanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:35 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hebt aan je polsen, maar bij mij blijven die altijd zwaar gevoelig. Ik moet ook echt precies de juiste houding aannemen met mijn handen ten opzichte van mijn arm bij dumbels en halters etc. anders ontstaan er bij mij echt snel blessures aan mijn polsen. Ik voel dan ook meteen wanneer de houding niet helemaal goed is.
Cardio is niet zo belangrijk, wat wel belangrijk is, is je voeding. Geen troep eten, chips, snoep, frisdrank noem maar op. Eerst dat op orde hebben daarna kan je aan cardio toevoegen gaan denken. Reken je gemiddelde kcal behoefte uit op een dag en ga daar dan een paar honderd onder zitten. Ga zeker geen crash dieet of ander soortige onzin volgen waarop je 2 boterhammen en wat water binnen krijgt op een dag, dit werkt alleen maar averechts.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef tehset het volgende:
hoi ik ben ook nieuw.
i k ben niet dik ofzo maar mn onderbuik is toch een beetje dik terwijl ik net onder mn borst 2 "blokjes" heb/zie?
ik fitness ongeveer 1-3x per week en verbrand dan bij cardio 60-80 calorieen per sessie en bij cardio ongeveer 100-200, ongeveer 10000 kilo per sessie doe ik per sessie geloof ik
bij cardio doe ik eigenlijk alleen 10 minuten fietsen dat staat zo in mn programma.
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn buik plat krijg? ( ook kwa eten etc. )
BVD !
gebrek aan inzet, doorzettingsvermogen of niet genoeg wil....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:34 schreef Calyptus het volgende:
hetgeen waarom mannen falen in afvallen: bier
hetgeen waarom vrouwen falen in afvallen: chocola
bacardi cola is niet veel beter hoorquote:
ty, maar ik kom op 2200 kcal uit, moet ik nu dus 1800 kcal per dag gaan verbranden ofzo?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:46 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Cardio is niet zo belangrijk, wat wel belangrijk is, is je voeding. Geen troep eten, chips, snoep, frisdrank noem maar op. Eerst dat op orde hebben daarna kan je aan cardio toevoegen gaan denken. Reken je gemiddelde kcal behoefte uit op een dag en ga daar dan een paar honderd onder zitten. Ga zeker geen crash dieet of ander soortige onzin volgen waarop je 2 boterhammen en wat water binnen krijgt op een dag, dit werkt alleen maar averechts.
Nogmaals, neem een snackdag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:45 schreef tehset het volgende:
[..]
word lastig geen chips etc eten...
100% mee eens!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:49 schreef Frautie het volgende:
[..]
gebrek aan inzet, doorzettingsvermogen of niet genoeg wil....
Ehm, ik zit op 2000 kcal's per dag. En ik val afquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:45 schreef tehset het volgende:
ty, maar ik kom op 2200 kcal uit, moet ik nu dus 1800 kcal per dag gaan verbranden ofzo?of bedoel je dat ik 1800 kcal per dag moet eten/drinken, klinkt logischer
![]()
word lastig geen chips etc eten...
maarja thanks hè
Niet snel genoeg resultaten zien. Er zijn veel lui die 'even snel een gespierd lichaam voor op het strand' willen. Zo werkt het dus niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:34 schreef Calyptus het volgende:
hetgeen waarom mannen falen in afvallen: bier
hetgeen waarom vrouwen falen in afvallen: chocola
Met "bepaalde middelen" gaat het toch erg hard.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:40 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Niet snel genoeg resultaten zien. Er zijn veel lui die 'even snel een gespierd lichaam voor op het strand' willen. Zo werkt het dus niet.![]()
Er zijn altijd uitzonderingen. Met de juiste genen, voeding, training, supplementen en ''bepaalde middlen'', kun je heel snel groeien.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:49 schreef BertV het volgende:
[..]
Met "bepaalde middelen" gaat het toch erg hard.
Vriend van m'n zus zit na een half jaar al op mijn nivo kwa gewichten en z'n armen zijn iig indrukwekkender.
Mannetje is net 19... hoef niet bang te zijn dat ik snel oom word.![]()
Ik heb extremeren gezien. Jongetje van 15 die heeft gekuurd traint bij mij in de gym.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:02 schreef BertV het volgende:
Spuit in je been werkt op korte termijn beter dan netjes op je voeding letten en discipline.
Ik ben niet anti-AAS, maar er zonder eerdere training op je 19e er mee beginnen is het andere uiterste.
Ben wel jaloers op het resultaat.
LOL, met dit weer loopt ie met een strak t-shirt en korte mouwen bij m'n ouders, die-niks-in-de-gaten hebben.
tsk, toen ik in m'n bulk periode zat vroegen ze of ik gebruikte.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef NotoriousJw het volgende:
Ga je nou cardio doen voor je krachttraining? En dat heeft een personal trainer opgesteld?
Revalideren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:16 schreef Adelante het volgende:
ohjah, even mijn schema dat i.o.m. een personal trainer is opgesteld voor de komende zes weken:
ma: cardio (60 min. fietsen/lopen/roeien) +kracht (schouders/rug/triceps/benen)
di: cardio (60 min. fietsen/lopen/roeien) +kracht (borst/biceps/buik)
wo
do: cardio (60 min. fietsen/lopen/roeien) +kracht (schouders/rug/triceps/benen)
vr: cardio (60 min. fietsen/lopen/roeien) +kracht (borst/biceps/buik)
doel is conditie opbouwen/revalidatie en "iets" breder worden (vet heeft zich op m'n buik opgehoopt ipv op m'n armen)...
ik moest normaal blijven eten (196cm, 88 kg) en over zes weken het schema bijstellen.
tips/op- & aanmerkingen
Vreemd, ik zou het toch echt andersom doen. Je bent al je kracht/ energie al kwijt als je 60 minuten cardio gaat doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
prio ligt op conditie opbouwen, kracht komt over zes weken wel meer aan bod
jaartje niks gedaan na o.a. ernstig ziek te zijn geweest.quote:
Ok. Maar hou je dat uurtje cardio-en nu wel vol?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:27 schreef Adelante het volgende:
jaartje niks gedaan na o.a. ernstig ziek te zijn geweest.
uhm.. nee, nou jah, een keer bijna van de crosstrainer gelazerd (quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:44 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ok. Maar hou je dat uurtje cardio-en nu wel vol?![]()
En dat een paar keer per week?
Hoelang ben je nu al weer aan 't trainen? Want als je nog ah revalideren bent, dan vind ik 't errug veel cardioquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:54 schreef Adelante het volgende:
uhm.. nee, nou jah, een keer bijna van de crosstrainer gelazerd (), maar nu rustig aan en op hartslag trainen gaat het beter. gekozen voor vier keer in de week, want wil eigenlijk conditioneel weer snel op niveau zijn en werk nu halve dagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |