abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46242960
Het viel me vies tegen, 1.5 jaar geleden toen ik een half jaartje fitnesste kon ik gemakkelijk een half uur op 11-12 kmh lopen op de band. Heb het vandaag toch maar bij 9 kmh 15 min. gelaten
  maandag 12 februari 2007 @ 20:19:06 #62
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46249842
zo 5x70kg gesquat, volgende keer maar naar de 72,5 En 5x110 deadlift en ik ben geneigd om volgende keer 112,5 te pakken

Of ik heb mezelf wat onderschat in mijn kracht, of ik groei gewoon lekker
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:46:31 #63
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_46253568
3x 190kg deadlift. Onderrug doet bijna geen pijn. Beginnetje is er.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_46259125
quote:
Op maandag 12 februari 2007 13:31 schreef Calyptus het volgende:
keelonsteking en 38° koorts, daar gaat mn training
lichte buikgriep en koorts, daar gaat ook mijn training
Ik heb vanaf begin 2007 alleen nog maar narigheid gehad qua trainen. Word er moe van. Hopelijk kan ik volgende week eindelijk weer 's lekker gaan knallen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_46261921
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 15:00 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

lichte buikgriep en koorts, daar gaat ook mijn training
Ik heb vanaf begin 2007 alleen nog maar narigheid gehad qua trainen. Word er moe van. Hopelijk kan ik volgende week eindelijk weer 's lekker gaan knallen
beterschap

Ik ben al een pak beter, koorts is weg, ik voel me nog wat slapjes maar ik kan terug gedelijk eten. Hopelijk morgen helemaal beter dat ik smorgens eens HARD kan trainen, en zaterdag kan toppen, ik heb er véél zin in...
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_46272298
Ik ben op zoek naar lactosevrije magere eiwitbronnen, iemand wat hints?

Ik heb al
- lactosevrije melk
- tonijn en andere vissen
- kip en kalkoen
- eieren(niet zo mager)

Iemand nog iden?
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_46276862
soya poeder
Only when close to death, you really feel alive
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:03:27 #68
19479 Mr.J
pi_46276953
Soja had dacht ik geen volwaardig aminozuurprofiel.
pi_46278352
Pffff....kut training gehad. Schuin banken maar 80x6 en dumbell fly 18 :S
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_46278417
geen soya te gevaarlijk voor oestrogeen, en in de cut kan ik dat zeker missen als kiespijn
pi_46289493
Hevermout? Heb geen idee of dat lactosevrij is eigenlijk maar ik denk van wel, en bevat toch flink wat eiwit (en tevens veel koolhydraten).
pi_46296450
Heb vandaag wer getraind, vind krachttraining minder leuk dan cardio
Vandaag dan ook begonnen met 15 min. fietsen, toen paar kracht toestellen 20 x2. Daarna 15 min. gelopen op 13 kmh (was wel kapot toen ) En 5 min. uitgefietst
pi_46300587
Vanavond maar weer de rug trainen. Hopelijk gaat het wat worden. Spierpijn van de looptraining van gisteren en ik moet zo nog eerst 2 uur rijden.
pi_46300847
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef Calyptus het volgende:
Ik ben op zoek naar lactosevrije magere eiwitbronnen, iemand wat hints?

Ik heb al
- lactosevrije melk
- tonijn en andere vissen
- kip en kalkoen
- eieren(niet zo mager)

Iemand nog iden?
noten, gecombineerd met granen
pi_46301295
Vraagje: Ik heb vorige week een site gevonden met trainingsschema's voorde eerste 12 weken. Volgens mij had ik die hier van het forum vandaan. Weet iemand welke het is?
pi_46301944
Hoi,

Ik zit even met een probleempje. Ik kreeg tips om op fitness te gaan(zie aankomtopic), en dat ben ik ook gegaan. Maar toen ik er eenmaal opzat, nu dus kwam ik er achter dat ze me verkeerde informatie hebben gegeven en ik dus niet in het weekend kan trainen. Hierdoor kan ik maar 2x in de week trainen. Ik wil wel echt qua spieren aankomen. Is dit zinvol of moet ik ergens anders trainen waar ik wel in het weekend mag?

Bedankt.
pi_46301983
denk dat je wel op minstens 3 keer per week moet zitten

"...echt qua spieren aankomen..."

wat zou je zelf willen?
pi_46302359
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef Calyptus het volgende:
geen soya te gevaarlijk voor oestrogeen, en in de cut kan ik dat zeker missen als kiespijn
oestrogeen wss zo'n truucje van sportwinkels om hun 10x duurdere whey aan te smeren
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:03 schreef Mr.J het volgende:
Soja had dacht ik geen volwaardig aminozuurprofiel.
blablabla

Pharmafood sojapoeder/ Lucovitaal sojapoeder/Power Supplements Protein Isolate (whey dus)
Leucine--------------6,76---------------------7,36---------------------------9,33
Lysine----------------5,79---------------------5,26---------------------------8,45
Fenylalanine--------4,63---------------------4,91---------------------------2,64
Valine-----------------4,54---------------------4,39---------------------------5,19
Isoleucine-----------4,27---------------------4,39---------------------------5,63
Threonine-----------3,65---------------------3,42---------------------------5,90
Histidine-------------2,23---------------------2,28---------------------------1,50
Methionine----------1,34---------------------1,06---------------------------1,94
Tryptofaan-----------1,07---------------------1,06---------------------------1,23
Glutaminezuur-----16,29-------------------15,95-------------------------15,93
Asparaginezuur---10,15-------------------9,64---------------------------9,68
Arginine--------------6,85---------------------6,57---------------------------1,85
Serine----------------4,63---------------------4,9----------------------------4,05
Proline---------------4,45---------------------4,65--------------------------4,84
Glycine---------------3,74---------------------3,68--------------------------1,23
Alanine---------------3,74---------------------4,03--------------------------4,40
Tyrosine--------------3,47---------------------3,42--------------------------2,29
Cysteïne-------------1,42---------------------1,06--------------------------1,94

alles uitgedrukt in % per 100 gram poeder. niet per 100g eiwit dus (allemaal verkoopstruuken)

ok, die specifieke whey heeft wat meer essenciële aminozuren, maar kost dan ook 3x zo veel

Hier overigens een review van die pure whey protein isolate
Only when close to death, you really feel alive
  woensdag 14 februari 2007 @ 18:50:54 #79
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_46303078
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 18:07 schreef Rockert21 het volgende:
Hoi,

Ik zit even met een probleempje. Ik kreeg tips om op fitness te gaan(zie aankomtopic), en dat ben ik ook gegaan. Maar toen ik er eenmaal opzat, nu dus kwam ik er achter dat ze me verkeerde informatie hebben gegeven en ik dus niet in het weekend kan trainen. Hierdoor kan ik maar 2x in de week trainen. Ik wil wel echt qua spieren aankomen. Is dit zinvol of moet ik ergens anders trainen waar ik wel in het weekend mag?

Bedankt.
Als het voor jou handiger is (dichterbij ofzo) om er te trainen kan het best. Als je 2 keer per week snoeihard traint, ga je echt wel vooruit gang zien.

Vandaag 162,5 3x8 parralel squat. Kom met dit schema straks bij de 200 aan
pi_46307839
vandaag 5x52,5 gebencht, ging wel moeizaam maar lukte nog zonder spotter

alleen leek het net of ik aan het bevallen was ofzo, al dat gepuf enzo
  woensdag 14 februari 2007 @ 22:28:59 #81
19479 Mr.J
pi_46313870
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 18:29 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]

blablabla
Nix blablabla. Soja eiwitten zoals in soja melk missen idd essentiele aminozuren.

Mag jij 1x raden waarom die nu weer 'essentieel' heten.
pi_46316476
Train nu zo'n 3 keer per week en heb voor mezelf een cardio schema opgestelt.

Training1 :
15 min. fietsen, 10 min. hardlopen, 10 min. crosstraining, 8 min. roeien.
Training 2:
15 min. fietsen, 10 min. hardlopen, 8 min. steppen, 10 min. elliptical.
Training 3:
15 min. fietsen, 15 min. hardlopen, 10 min. crosstrainng, 8 min. steppen.

Is dit een beetje een goede opbouw voor een beginner?

Eventuele op/aanmerkingen zijn welkom
pi_46324029
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef Elwood1802 het volgende:
Train nu zo'n 3 keer per week en heb voor mezelf een cardio schema opgestelt.

Training1 :
15 min. fietsen, 10 min. hardlopen, 10 min. crosstraining, 8 min. roeien.
Training 2:
15 min. fietsen, 10 min. hardlopen, 8 min. steppen, 10 min. elliptical.
Training 3:
15 min. fietsen, 15 min. hardlopen, 10 min. crosstrainng, 8 min. steppen.

Is dit een beetje een goede opbouw voor een beginner?

Eventuele op/aanmerkingen zijn welkom
Ik kan er weinig over zeggen. Weet niet wat je conditie is en weet niet wat je doel is. En waarom varieer je in tijdsduur?

Ik haat 't om in 'n ritme te zitten en dan steeds van machine te moeten wisselen..Dus ik ga meestal gewoon een half uur hardlopen
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_46330661
Dan houd ik nog niet vol me me ontstellende conditie
Zometeen maar weer eens naar sportschool, ben vandaag bij training 3. Denk dat ik overal en 5 tal min. bij op gooi
pi_46336550
Toch maar niet gegaan, het cafe ging voor
Nu morgen maar ff
pi_46339770
je kan wel een kwartier hardlopen fietsen en dan nog 10 minuten crosstrainen maar niet een half uur hardlopen, waarom klopt dit niet
pi_46340686
Net een zware kuttraining achter de rug.

Ik begon met squatten maar nog steeds last van mijn linker knie. Dan maar verder met schouder, waarbij mijn rechterarm blessure weer opspeelde.

Gelijk maar richting balie gegaan en mijn kaart voor 2 weken stopgezet. Rust is denk ik de enige remedie voor dit..... KUT DUS
pi_46345518
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 18:29 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

oestrogeen wss zo'n truucje van sportwinkels om hun 10x duurdere whey aan te smeren
sportwinkels? fuck no, ik geloof enkel nog studies. ik zal ze eens opzoeken.

EDIT: wat ik snel gevonden heb
quote:
By James Chapman, Science Correspondent

The increasing amount of soya being eaten in Britain could be putting the fertility of a generation of men at risk, according to an alarming new study.

Researchers believe that pregnant or breast-feeding women who eat soya and soya-based products, such as tofu, could be endangering their babies because these foods contain chemicals that mimic the female hormone, oestrogen. Experts fear that exposure in the womb, or through breast milk, could lead to reproductive abnormalities in boys. They are also concerned about the possible impact of soya-based infant foods.

The scientists, based at Johns Hopkins University in Baltimore, Maryland, tested the effects of genistein – the key chemical found in soya beans – on pregnant rats. Alarmingly, they found that their male offspring developed abnormal reproductive organs and experienced sexual dysfunction as adults.

The researchers are calling for more research to be carried out urgently to see if the increasingly popular soya and soya-based foods affect human reproductive development in the same way. The warning is supported by the Scientific Advisory Committee On Nutrition, which advises the British Government. It said last month there is “clear evidence” that soya-based formula milk could damage children’s sexual development and fertility as adults. Large amounts of genistein are found in some baby formula milks and supplements taken by women, as an alternative to hormone replacement therapy.

The average sperm count of a European male has dropped by a quarter over the past 25 years and about 27,000 British couples seek treatment for infertility problems each year, an increase of 55 per cent in five years. As many as one in six couples is thought to have problems conceiving.

In the new study, published in the latest issue of the Journal Of Urology, pregnant female rats were randomly assigned a genistein-free diet or one containing the chemical. Male offspring were exposed to genistein indirectly through maternal consumption during pregnancy and after birth through breast milk. When the offspring who were exposed to genistein matured, researchers found the males had smaller testes and a larger prostate gland and lower testosteron levels compared to unexposed rats. Although their sperm counts were normal, exposed adult males had lower testosteron levels and were also less likely to mate successfully.

‘The effects of genistein continued long after the rats were exposed’, said Dr Amy Wisniewski, who led the research at the Johns Hopkins Childrens Centre. ‘This leads us to believe that exposure to this plant-derived oestrogen during reproductive development can have long-term detrimental effects in males’.

Dr Sabra Klein, another member of the research team, added: ‘Genistein may act as an oestrogen or an anti-androgen, blocking the function of endogenous androgens – the sex hormones necessary for males to develop a normal reproductive system.

‘Ultimately, it appears this leads to the reproductive abnormalities and sexual dysfunction we saw in the exposed rats. ‘However, additional research is needed to determine if this is the case’.

Whether the long-term effects of genistein on reproductive development are caused by exposure during gestation, lactation or both also requires further investigation, the scientists said.
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 16:57 schreef ellos het volgende:

[..]

noten, gecombineerd met granen
Dat is vooral voor omega 3, en verre van mager

[ Bericht 15% gewijzigd door Calyptus op 15-02-2007 21:55:55 ]
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:21:13 #89
140141 ivosnivo
pi_46345831
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:01 schreef McGilles het volgende:

Ik begon met squatten maar nog steeds last van mijn linker knie. Dan maar verder met schouder, waarbij mijn rechterarm blessure weer opspeelde.

Gelijk maar richting balie gegaan en mijn kaart voor 2 weken stopgezet. Rust is denk ik de enige remedie voor dit..... KUT DUS
Sterkte!

Wel tof dat je zo je lidmaatschap kunt stop zetten. Ik zat er bijna nog 4 maanden aan vast, omdat ik 1 abbo had.
pi_46345950
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:01 schreef McGilles het volgende:

das wel gaar, nu kan je helemaal nix meer trainen

Rust houden zuigt ook, je hebt toch elke keer weer die drang om te gaan trainen maarja dan weet je dus dat je de boel nog verder naar de klote helpt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')