abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46559316
Bodybuilders hebben het altijd maar over shrugs. Maar als ik vervolgens vraag wat dat zijn, dan halen ze hun schouders op.

[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_46560045
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:58 schreef Calyptus het volgende:
Bodybuilders hebben het altijd maar over shrugs. Maar als ik vervolgens vraag wat dat zijn, dan halen ze hun schouders op.

Kweetniet...
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_46562878
quote:

Ik heb vandaag wat overhead shrugs gedaan, ook lekker.

Vandaag voor het eerst weer normaal met gewichten kunnen trainen. Van 't weekend een massieve knokpartij gehad, alles prima doorstaan, alleen toch n paar pijntjes hier en daar aan overgehouden, waardoor ik deze hele week weer niet heb kunnen trainen tot vandaag. En dan ga ik morgen weer naar Birmingham voor het weekend, kom je ook weer terug zondagavond met een grote kater, kan je de maandag ook weer vergeten... waar-de-loos.

Hopelijk dat ik volgende week nou eens echt aan de slag kan. Moet nog steeds de BP naar de 100 tillen, en mijn DL over de 150 trekken, maar zonder schema (waar ik me ook hou) lukt dat niet echt ben ik bang. (om over mijn fullsquat maar niet te spreken )
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:48:00 #214
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46563142
quote:

wat zijn shrugs
pi_46563536
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:48 schreef Fugie het volgende:

[..]

wat zijn shrugs
http://athletics.cc.edu/sportsmed/videos/SHRUGS.mov

[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_46588066
TVP dan maar
pi_46597359
heb gister een barbell gekocht kan ik squatten en dl'en, ook wanneer de gym gesloten is of ik geen (duur) abbo heb lopen . had dit veel eerder moetten doen, met die dumbells kwam ik niet ver

moet nu alleen maken dat ik even veel kan overhead pressen dan squatten, zodat ik met wat meer gewicht kan squatten een rack past (net) niet in m'n kamer
Only when close to death, you really feel alive
pi_46601423
Dat was ook de reden voor mij om maar naar de sportschool te gaan. Ik kon op een gegeven moment geen gewicht meer op mijn schouders krijgen om te squatten. Dat dat al bij 30 kg was is een ander verhaal .
pi_46601687
Zo vanmorgend even vetpercentage laten meten, 9,8% op 108kg, cut loopt LEKKER dus. Bench ging niet goed vandaag, maar ik heb woensdag dips tot failure gedaan, komt daardoor ws. Ik zal mn trainingsschema wat moeten inkorten en er een paar dingens uitsmijten, in de cut ben je te vlug overtrained.

Nog 2% eraf in 2 weken, en hopen dat die onderste blokjes er dan ook vol doorstaan, en dan komen de foto's

En op 6 maart begin ik terug met freefight 6 dagen per week trainen,en vreten als een beest om ms nog wat massa te behouden en kracht te winnen. Ik ga in de klasse tot 115kg vallen(ik dacht eerst 110, mis dus), dus er mag nog een pak massa bij.

[ Bericht 7% gewijzigd door Calyptus op 23-02-2007 19:05:20 ]
pi_46603624
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:33 schreef Semargofni het volgende:
Dat was ook de reden voor mij om maar naar de sportschool te gaan. Ik kon op een gegeven moment geen gewicht meer op mijn schouders krijgen om te squatten. Dat dat al bij 30 kg was is een ander verhaal .
zo erg is het nou ook weer niet 40 moet nog wel lukken, maar ik begin nu pas aan een overheadpress-programma
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:39:30 #221
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46605086
gare training, kon geen 5x5x55 benchen, bij de derde set trok ik het al niet meer

Ook kreeg ik wat last van me schouder, ik denk dat ik toe ben aan een week rust maja, ga pas over 3 weken op wintersport (lekker 'rust' weekje is dat ja ) dus nog ff doorbikkelen
pi_46620085
Bench je elbows in fugie, scheelt een hoop.
pi_46624112
wat is het beste voor krachtraining, hoeveel reps, sets en op welk tempo ?

en nog een vraagje.
bijvoorbeeld: A) als ik met dumbells gewoon tempo met veel gewicht doe een aantal keer krijg ik ze niet meer omhoog na een tijdje,
B)maar als ik bijvoorbeeld een iets lichter gewicht de reps langzamer uitvoel gaan me biceps meer branden...? door welke krijg ik meer kracht?
:D
pi_46632530
Doe ze gewoon allebei? Ik doe 10 reps, verhogen, 8 reps, verhogen, 6 reps. Werkt prima.
pi_46641438

nog wat stimulerend voer voor jullie om te squatten

precies beetje aan't stilvallen hiero
pi_46642343
Ziet er goed uit Tommy, en dat van 1 dag squatten!
pi_46648640
dat bn ik nt heur

i wish

heb overigens wel al wat meer dan 1 dag gesquat

[ Bericht 23% gewijzigd door Tommy_808 op 25-02-2007 11:32:48 ]
  zondag 25 februari 2007 @ 11:13:31 #228
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_46648683
mijn training is zo slecht de laatste weken dat het gewoon treurig is. Heb nu bijna twee weken geen gym meer van binnen gezien geloof ik. Morgen ofzo eens kijken wat carnaval me heeft gekost
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_46659850
Is dit een goed 4- daags schema?!

Ma: Borst - triceps
Di: Schouders - buik
Do: Benen - eventueel wat buik
Vrij: Rug - Biceps
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_46660336
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 15:02 schreef nickvnb het volgende:
wat is het beste voor krachtraining, hoeveel reps, sets en op welk tempo ?

en nog een vraagje.
bijvoorbeeld: A) als ik met dumbells gewoon tempo met veel gewicht doe een aantal keer krijg ik ze niet meer omhoog na een tijdje,
B)maar als ik bijvoorbeeld een iets lichter gewicht de reps langzamer uitvoel gaan me biceps meer branden...? door welke krijg ik meer kracht?
krachttraining ligt compleet anders dan fitness of bodybuilding

Explosieve kracht, zo snel mogelijk een erg zwaar gewicht omhoog krijgen. Train slow, become slow.
Voor de rest, de grote 3(benchen, squatten en deadliften) als dé basis van je schema nemen, en dan uitbreiden met andere compounds zoals optrekken, rows, push press,... Dumbell curl kun je erbij nemen voor de biceps

Isolatieoefeningen zijn eigenlijk een "afwerking", geen goede kracht of massabouwers.

Niet tot faling gaan, slopend voor je spier en centrale zenuwstelsel. Je moet niet tot het uiterste gaan om goed te trainen, zeker voor kracht. Beter 3 keer per week benchen tot 2-3 herhalingen onder je maximum dan 1 keer alles eruit halen.

Ook is het het beste om voor kracht zeker niet boven de 8 herhalingen te gaan. 3-5 is het beste aantal voor kracht.

Het zit nog een pak ingewikkelder in elkaar, mijn aanraden is wat te lezen op een powerlifting forum.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:49:58 #231
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_46660873
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:23 schreef DubzOne het volgende:
Is dit een goed 4- daags schema?!

Ma: Borst - triceps
Di: Schouders - buik
Do: Benen - eventueel wat buik
Vrij: Rug - Biceps
Ik vind van niet, noot borst en schouders 1 dag na elkaar training ivm rust.

MA borst - biceps
DI benen - buik
DO schouders - triceps
VR Rug - buik

of

MA schouders - biceps
DI benen - buik
DO rug - triceps
VR borst - buik
pi_46661884
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 23:33 schreef Tommy_808 het volgende:
[afbeelding]

nog wat stimulerend voer voor jullie om te squatten

precies beetje aan't stilvallen hiero
wish je dat echt? iehw niet mooi > TE

gewoon dunne gespierde lijven zijn het mooist bij een man (mijn mening)

maar als man wil je dat dus echt? ik vraag het weer want ik kan het nauwelijks geloven
pi_46662311
Te veel aders naar mijn smaak. Spieren wil ik altijd wel, niets op tegen. :p

Mager bij mannen is lelijk.
pi_46662738
maar... Zo Veel?
pi_46664173
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:15 schreef ellos het volgende:

[..]

wish je dat echt? iehw niet mooi > TE

gewoon dunne gespierde lijven zijn het mooist bij een man (mijn mening)

maar als man wil je dat dus echt? ik vraag het weer want ik kan het nauwelijks geloven
ja, ik zal het nogmaals zeggen

ik ga echt niet trainen voor de vrouwtjes, ik weet goed genoeg dat die factor niet doorbrekend zal zijn, 'k doe het voor mezelf .

weet ook dat je jaaaaren moet trainen (en/of verboden middelen gebruiken - wat ik niet doe) om zo'n benen te krijgen, hetgene ik nooit zal bereiken. dan wordt ik dus iets tussen dat en een mager mannetje - een mager gespierd mannetje, zoals jij zegt
  zondag 25 februari 2007 @ 18:35:07 #236
140141 ivosnivo
pi_46665012
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:36 schreef ellos het volgende:
maar... Zo Veel?
Geweldig zulke benen
Ik zou die van mij er zo vanaf hakken om te ruilen
  zondag 25 februari 2007 @ 18:45:21 #237
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_46665398
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:35 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Geweldig zulke benen
Word.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  zondag 25 februari 2007 @ 19:28:13 #238
153812 Frautie
Frautilicious
pi_46667086
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:35 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Geweldig zulke benen
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:45 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Word.
Als jullie toch al bezig zijn met de wish list....bolle billen zijn ook errug ok

Dus squatten jullie!

Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  zondag 25 februari 2007 @ 19:29:05 #239
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_46667132
ik heb een dikke kont runs the family
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_46670303
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik vind van niet, noot borst en schouders 1 dag na elkaar training ivm rust.

MA borst - biceps
DI benen - buik
DO schouders - triceps
VR Rug - buik

of

MA schouders - biceps
DI benen - buik
DO rug - triceps
VR borst - buik
Daar heb ook aan zitten idd om borst en schouders meer te spreiden. Maar ik wil benen eigenlijk niet op dinsdag trainen ivm cardio (hardlopen) de volgende dag. Maar ik zal eens even verder puzzelen

Ik zit dan te denken aan:

MA borst - biceps
DI rug - buik
DO benen - buik
VR schouders - triceps

Volgens mij is 1 dag rust wel voldoende met buik. Weet alleen niet of het verstandig is om rug de dag na borst te pakken
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')