Als je problemen hebt met handen omhoog te houden, is shaduwboksen met lichte gewichten een oefening. Je doet je gloves aan, je houdt 1kg gewichten in elk hand(of doe als mij en schaf polsgewichten aan, ik heb er van 2 kg), en je staat een opbouwend aantal seconden voor de spiegel combinatie te doen. Zo zul je die melkzuurtolerantie wel opbouwen, en ondertussen je coordinatie en techniek ook verbeterenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:11 schreef Pracissor het volgende:
Wat voor trainingen raden jullie aan om het spieruithoudingsvermogen te vergroten? Dit gezien ik voorheen vooral op kracht/massa toename trainde, maar nu ben begonnen met boksen. Mijn spieren verzuren redelijk snel, ik heb meer moeite met het omhoog houden van me handen/armen dan met het (explosieve) stoten. Iemand advies?
Ik vind hem nogal kunstmatig zoet smaken, maar smaken verschillen natuurlijk...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vies?!?!
Dan ben je niks gewend, ik vind hem heerlijk!!![]()
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat het voor korte explosieve krachtingspanningen een positieve uitwerking kan hebben. Voor intensieve conditietrainingen is het niet geschikt: de caffeïne verhoogt je hartslag, die door de conditietraining toch al erg hoog is. Persoonlijk ben ik geen voorstander van caffeïne in welke vorm dan ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:29 schreef Alessandro het volgende:
Red BULL een uur voordat je gaat sporten is dat goed of slecht??
De fysiotherapeuten die ik ken zijn geen voorstander van het (langdurig) gebruik van bandages.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:53 schreef McGilles het volgende:
Weet iemand hier trouwens of dit bevordelijk is voor het behoud van mijn knie? Helpt het echt of is het alleen maar onzin?
[afbeelding]
BodyPump!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:11 schreef Pracissor het volgende:
Wat voor trainingen raden jullie aan om het spieruithoudingsvermogen te vergroten? Dit gezien ik voorheen vooral op kracht/massa toename trainde, maar nu ben begonnen met boksen. Mijn spieren verzuren redelijk snel, ik heb meer moeite met het omhoog houden van me handen/armen dan met het (explosieve) stoten. Iemand advies?
wat voor stang bar gebruik je ? Ik krijg ook vrij snel last van me pols als ik een rechte bar gebruik, maar als ik de bar gebruik die golvend is en waarmee ik hem dus kan vastpakken met mijn polsen licht naar binnen gedraait heb ik er geen last meer van.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Videopac het volgende:
Voor dat ik wegging had ik wat last van mijn linker pols, vooral tijdens het barbell bicep curlen. ik hoopte dat 4 weken dit op zou lossen, maar helaas: het is weer helemaal terug ;-(.
Iemand enig idee wat dit is / wat ik hier aan kan doen? Ik heb eigenlijk geen zin om naar de huisarts of fysiotherapeut te gaan.
je kan je eigen naam ook wel noteren voor de thuisblijvers groepquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:02 schreef Videopac het volgende:
Overigens kwam ik in mijn Hyves mail nog spam tegen over de nationale IQ test, waar ze ook een groep BB-ers aan mee wilden laten doen.
Ik heb hier even over na zitten denken en ben van mening dat als we het vooroordeel dat BB-ers dom zijn weg willen nemen we:
- Webkim en LedZep wel moeten afvaardigen
- Ivosnivo beter thuis kunnen laten![]()
Ik zou bijna happen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:40 schreef J-Will het volgende:
ik had laatst 129 geloof ik
maar ik ben dan ook geen anabolen spuitende bb-er met een schrompelpikke![]()
HAHHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!"""""EINZ1111111111 Ik probeer alleen dom over te komen, en het is gelukt hahahah!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:02 schreef Videopac het volgende:
Overigens kwam ik in mijn Hyves mail nog spam tegen over de nationale IQ test, waar ze ook een groep BB-ers aan mee wilden laten doen.
Ik heb hier even over na zitten denken en ben van mening dat als we het vooroordeel dat BB-ers dom zijn weg willen nemen we:
Maar ff voor de serieusheid ik heb keer meegedaan met de eerste iqtest op tv. En toen scoorde ik bovengemiddeld, ben best goed in verbanden zien enzoquote:
Toevallig ook de omega's? Zit namelijk weer bijna op de bodem, rotzooi vliegt d'r doorheen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:19 schreef Videopac het volgende:
Anyway, FYI: bij De Tuinen is weer van alles met 50% korting: whey, creatine, glucosamine en andere voedingssupplementen. Ik heb net creatine (400g voor 11 euro) en glucosamine gehaald. De whey is dacht ik 35 euro voor 2,6 kg.
Op de BNN iq test scoor ik tot nu toe 140+ elk jaar. Overige IQ tests haal ik ook tussen de 140-150. Dus BB's dom is zo'n vooroordeel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:02 schreef Videopac het volgende:
Ik dacht het wel, weet niet zeker.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:53 schreef redguy2222 het volgende:
[..]
Toevallig ook de omega's? Zit namelijk weer bijna op de bodem, rotzooi vliegt d'r doorheen.
Jij doet aan fitness bro. Da's wat anders dan bodybuilding.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Op de BNN iq test scoor ik tot nu toe 140+ elk jaar. Overige IQ tests haal ik ook tussen de 140-150. Dus BB's dom is zo'n vooroordeel.
uh, thxquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef mister_popcorn het volgende:
nou nou, de joligheid viert weer hoogtij. Moet er niet getraind worden dames, of zal ik n kopje (groene) thee maken?![]()
Eindelijk vandaag voor het eerst in 7 dagen een normale maaltijd opWat n opluchting, morgen eindelijk trainen, en maandag, en dinsdag, en en en en etc.
En geeneens echt veel afgevallen.
Ik ben weer tevreden.
Calyptus sterkte, met alles!![]()
Beachboy!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Jij doet aan fitness bro. Da's wat anders dan bodybuilding.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |