abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:11:06 #91
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46347989
Wat voor trainingen raden jullie aan om het spieruithoudingsvermogen te vergroten? Dit gezien ik voorheen vooral op kracht/massa toename trainde, maar nu ben begonnen met boksen. Mijn spieren verzuren redelijk snel, ik heb meer moeite met het omhoog houden van me handen/armen dan met het (explosieve) stoten. Iemand advies?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:21:33 #92
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_46348433
Hoog aantal reps in snel tempo dacht ik.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_46348737
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:11 schreef Pracissor het volgende:
Wat voor trainingen raden jullie aan om het spieruithoudingsvermogen te vergroten? Dit gezien ik voorheen vooral op kracht/massa toename trainde, maar nu ben begonnen met boksen. Mijn spieren verzuren redelijk snel, ik heb meer moeite met het omhoog houden van me handen/armen dan met het (explosieve) stoten. Iemand advies?
Als je problemen hebt met handen omhoog te houden, is shaduwboksen met lichte gewichten een oefening. Je doet je gloves aan, je houdt 1kg gewichten in elk hand(of doe als mij en schaf polsgewichten aan, ik heb er van 2 kg), en je staat een opbouwend aantal seconden voor de spiegel combinatie te doen. Zo zul je die melkzuurtolerantie wel opbouwen, en ondertussen je coordinatie en techniek ook verbeteren

In de gym kun je beter limietkracht trainen ipv uithouding.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_46349357
oh ja, en nog wat nieuwe PRs:

BP: 1*130kg(132.5 zit er zeker in, tot ik compleet genezen ben laat ik ze liggen)
FFSQ: 3*85kg( )
DL: 1*205kg(en toen begon een blijn op mijn hand vreselijk te bloeden, de bar vol bloed,10 minuten nodig gehad om het bloeden te stoppen, vanaf nu dus terug met handschoenen trainen )

En een BP lockout van 7 cm met 170 kg

[ Bericht 7% gewijzigd door Calyptus op 15-02-2007 23:26:40 ]
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_46352474
Zo: ik ben weer terug van 4 weken vakantie.
- Nieuw-Zeeland is
- Sommige Cathay Pacific stewardessen waren
- geen Ivosnivo gespot op Schiphol

Mijn kracht lijkt volledig weg te zijn; krijg bijna niks meer voor elkaar . Nou ja: hard trainen dan maar; dan komt het hopelijk snel terug. Ik ben, ondanks veel gevreten te hebben, 3 kilo afgevallen. Daarnaast ben ik nogal verkouden.

Vraag:
Ik ben nu weer met creatine begonnen: wat is het beste moment om creatine te nemen? Na de training?

Voor dat ik wegging had ik wat last van mijn linker pols, vooral tijdens het barbell bicep curlen. ik hoopte dat 4 weken rust dit op zou lossen, maar helaas: het is weer helemaal terug ;-(.
Iemand enig idee wat dit is / wat ik hier aan kan doen? Ik heb eigenlijk geen zin om naar de huisarts of fysiotherapeut te gaan.

"Even" bijgelezen in de laatste topics (die hele vechtsport meuk geskipt).

Over Bardolino whey:
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:01 schreef McGilles het volgende:

[..]

Vies?!?!

Dan ben je niks gewend, ik vind hem heerlijk!!
Ik vind hem nogal kunstmatig zoet smaken, maar smaken verschillen natuurlijk...
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:29 schreef Alessandro het volgende:
Red BULL een uur voordat je gaat sporten is dat goed of slecht??
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat het voor korte explosieve krachtingspanningen een positieve uitwerking kan hebben. Voor intensieve conditietrainingen is het niet geschikt: de caffeïne verhoogt je hartslag, die door de conditietraining toch al erg hoog is. Persoonlijk ben ik geen voorstander van caffeïne in welke vorm dan ook.
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:53 schreef McGilles het volgende:
Weet iemand hier trouwens of dit bevordelijk is voor het behoud van mijn knie? Helpt het echt of is het alleen maar onzin?

[afbeelding]
De fysiotherapeuten die ik ken zijn geen voorstander van het (langdurig) gebruik van bandages.
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:11 schreef Pracissor het volgende:
BodyPump!

[ Bericht 1% gewijzigd door Videopac op 16-02-2007 16:17:50 ]
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 08:41:37 #96
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46357810
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Videopac het volgende:
Voor dat ik wegging had ik wat last van mijn linker pols, vooral tijdens het barbell bicep curlen. ik hoopte dat 4 weken dit op zou lossen, maar helaas: het is weer helemaal terug ;-(.
Iemand enig idee wat dit is / wat ik hier aan kan doen? Ik heb eigenlijk geen zin om naar de huisarts of fysiotherapeut te gaan.
wat voor stang bar gebruik je ? Ik krijg ook vrij snel last van me pols als ik een rechte bar gebruik, maar als ik de bar gebruik die golvend is en waarmee ik hem dus kan vastpakken met mijn polsen licht naar binnen gedraait heb ik er geen last meer van.
pi_46357975
Recht. Ik ga idd die EZ stang maar eens proberen. Maar op me werk-gym hebben ze die niet (maar daar hebben ze wel meer niet...)

[ Bericht 2% gewijzigd door Videopac op 16-02-2007 09:11:35 ]
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_46358116
Overigens kwam ik in mijn Hyves mail nog spam tegen over de nationale IQ test, waar ze ook een groep BB-ers aan mee wilden laten doen.

Ik heb hier even over na zitten denken en ben van mening dat als we het vooroordeel dat BB-ers dom zijn weg willen nemen we:
- Webkim en LedZep wel moeten afvaardigen
- Ivosnivo beter thuis kunnen laten

[ Bericht 1% gewijzigd door Videopac op 16-02-2007 09:12:22 ]
pi_46358275
Het goede nieuws is wel dat het nu carnaval is => rustig in de gym hier in Oeteldonk...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:28:24 #100
153812 Frautie
Frautilicious
pi_46360057
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:02 schreef Videopac het volgende:
Overigens kwam ik in mijn Hyves mail nog spam tegen over de nationale IQ test, waar ze ook een groep BB-ers aan mee wilden laten doen.

Ik heb hier even over na zitten denken en ben van mening dat als we het vooroordeel dat BB-ers dom zijn weg willen nemen we:
je kan je eigen naam ook wel noteren voor de thuisblijvers groep
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:40:48 #101
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_46360445
ik had laatst 129 geloof ik

maar ik ben dan ook geen anabolen spuitende bb-er met een schrompelpikke
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:02:18 #102
19479 Mr.J
pi_46361128
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:40 schreef J-Will het volgende:
ik had laatst 129 geloof ik

maar ik ben dan ook geen anabolen spuitende bb-er met een schrompelpikke
Ik zou bijna happen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:15:08 #103
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_46361476
quote:

HAHHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!"""""EINZ1111111111 Ik probeer alleen dom over te komen, en het is gelukt hahahah!!
pi_46362011
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:51:53 #105
140141 ivosnivo
pi_46362615
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:32 schreef Semargofni het volgende:
Maar ff voor de serieusheid ik heb keer meegedaan met de eerste iqtest op tv. En toen scoorde ik bovengemiddeld, ben best goed in verbanden zien enzo
pi_46363530
Pfieuw; ik was na de reactie van Frautie even bang dat je het misschien verkeerd op zou pakken...

Anyway, FYI: bij De Tuinen is weer van alles met 50% korting: whey, creatine, glucosamine en andere voedingssupplementen. Ik heb net creatine (400g voor 11 euro) en glucosamine gehaald. De whey is dacht ik 35 euro voor 2,6 kg.
pi_46364484
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:19 schreef Videopac het volgende:
Anyway, FYI: bij De Tuinen is weer van alles met 50% korting: whey, creatine, glucosamine en andere voedingssupplementen. Ik heb net creatine (400g voor 11 euro) en glucosamine gehaald. De whey is dacht ik 35 euro voor 2,6 kg.
Toevallig ook de omega's? Zit namelijk weer bijna op de bodem, rotzooi vliegt d'r doorheen.
pi_46364596
quote:

Op de BNN iq test scoor ik tot nu toe 140+ elk jaar. Overige IQ tests haal ik ook tussen de 140-150. Dus BB's dom is zo'n vooroordeel.
pi_46364738
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:53 schreef redguy2222 het volgende:

[..]

Toevallig ook de omega's? Zit namelijk weer bijna op de bodem, rotzooi vliegt d'r doorheen.
Ik dacht het wel, weet niet zeker.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:09:41 #110
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46364981
* Fugie morgen naar de tuinen gaat
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:28:58 #111
19479 Mr.J
pi_46365694
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:57 schreef McGilles het volgende:

[..]

Op de BNN iq test scoor ik tot nu toe 140+ elk jaar. Overige IQ tests haal ik ook tussen de 140-150. Dus BB's dom is zo'n vooroordeel.
Jij doet aan fitness bro. Da's wat anders dan bodybuilding.
pi_46370041
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:02 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik zou bijna happen.
You did.
pi_46371153
Net weer gefitnesst.
15 min fietsen, 15 min. hardlopen, 10 min. roeien en 5 min crosstrainer. Wat is dat een kutapparaat zeg
Alles bij elkaar zat ik op 500 calorieen
pi_46371259
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:02 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik zou bijna happen.
Bite me.
Hardloper.
IG @webkim
pi_46371262
nou nou, de joligheid viert weer hoogtij. Moet er niet getraind worden dames, of zal ik n kopje (groene) thee maken?

Eindelijk vandaag voor het eerst in 7 dagen een normale maaltijd op Wat n opluchting, morgen eindelijk trainen, en maandag, en dinsdag, en en en en etc. En geeneens echt veel afgevallen.
Ik ben weer tevreden.

Calyptus sterkte, met alles!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_46371607
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef mister_popcorn het volgende:
nou nou, de joligheid viert weer hoogtij. Moet er niet getraind worden dames, of zal ik n kopje (groene) thee maken?

Eindelijk vandaag voor het eerst in 7 dagen een normale maaltijd op Wat n opluchting, morgen eindelijk trainen, en maandag, en dinsdag, en en en en etc. En geeneens echt veel afgevallen.
Ik ben weer tevreden.

Calyptus sterkte, met alles!
uh, thx Buiten wat snot en fluimen ophoesten en een zwakkere conditie ben ik erover.

Tzelfde aan jou dus
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:14:46 #117
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46378787
hoi

vandaag 5x5x75 kg gesquat en 5x5x115kg deadlifts

Bij beide heb is de uitvoering wel steeds minder aan het worden, tenminste zo voelt het aan Maar ik lig wel erg op schema dus ik blijf even met deze gewichten om toch mijn uitvoering nog wat te verbetern, of athans te proberen

Klopt het trouwens dat ik nu na het deadliften ook gruwelijk verzuring in mijn bovenbenen heb, en dan vooral net boven mijn knie * Fugie stiekem deadlift noob
pi_46390522
Kan het kwaad om 2 dagen achter elkaar te trainen?
Zat me dat af te vragen omdat k morgen veel zin heb om te trainen.. alleen is het wel goed voor je lichaam om 2 dagen achter elkaar te trainen?
pi_46393130
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Jij doet aan fitness bro. Da's wat anders dan bodybuilding.
Beachboy!!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:51:33 #120
19479 Mr.J
pi_46394054
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef Webkim het volgende:

[..]

Bite me.
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 11:10 schreef McGilles het volgende:

[..]