Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
200 was gelukt 2 weken voor oud en nieuw. Denk dat ik binnenkort maar is 210 ga proberen, en alle stapjes ertussen overslaquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Had je die 200 deadlift dan al gedaan? Ben het even kwijt.
Volgens mij heeft het niet echt nut om zo lang te trainen (ook als had je half uur rust tussendoor).quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:14 schreef endr0me het volgende:
Vandaag gebencht (incline en normaal), incline losse gewichten en triceps getrained..
record verbroken geloof ik, ben bijna 2.5 uur in de gym geweest..
wel zeker een half uur van de tijd geluld (maarja nieuwjaar he) maar enfin..
Ja ziet er wel apart uit sommige dingen, lijkt wel of ie enorm de nadruk wil leggen op zijn achterkant schouder/bovenkant rug.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:22 schreef Dacide het volgende:
Is die deadlift niet wat erg riskant uitgevoerd?
Bijna helemaal goed. Volgende keer ook de titel helemaal correct zodat ik hem ook kan vinden met een CTRL+F.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:43 schreef ivosnivo het volgende:
Nummer 54. Laat ik het ook maar is proberen dan.
Riskant?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:22 schreef Dacide het volgende:
"Monster scapula retractie"quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:49 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Riskant?
Noem het gewoon maar ronduit kut.
Lijkt op mijn bollerugvariant....quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:22 schreef Dacide het volgende:
Godsamme zeg, heerlijk filmpje. Super opzwepende muziek erbij ook. Heb enorme zin om te gaan trainen zo, eerst nog wat maaltijd oppeuzelen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:29 schreef Semargofni het volgende:
Hier nog zo`n leuk 'naturel' filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=xds5UTRzYXc&mode=related&search=
tVp
och, de krachttrainer op mijn boksgym liep te verkondigen dat je door veel te pompen met je handen naar binnen gedraaid je de buitenkant van je triceps enorm veel krachtiger maakte. Als ik hem op zijn fouten wou wijzen deed hij cocky en begon hij te wuivven met zijn wereldtitel no-contact karate(dezelfde als chuck norris heeft), de rest van de gym vond natuurlijk dus dat hij gelijk had.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:37 schreef Fugie het volgende:
ik sprak afgelopen zondag nog een bekende van me die al tijdje in de sportschool hangt (2 jaar ofzo). Op een gegeven moment zei die dat ie ook de binnenkant van zijn borst trainde
Toen heb ik hem maar uitgelegd dat er aan de binnenkant van je borst geen aparte spier zit![]()
Ik neem aan met spotter?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef Frautie het volgende:
tvp
Vanaaf rustavondje. Gister nog wel 47,5 kg gebankdrukt....wat super makelijk ging. Dus als ik wat dapperder was geweest dan had die 50 kg ook wel gekund
mja, een karateke heeft dan ook niks te zoeken in een mma partij... en al helemaal niet op die leeftijd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef Calyptus het volgende:
[..]
och, de krachttrainer op mijn boksgym liep te verkondigen dat je door veel te pompen met je handen naar binnen gedraaid je de buitenkant van je triceps enorm veel krachtiger maakte. Als ik hem op zijn fouten wou wijzen deed hij cocky en begon hij te wuivven met zijn wereldtitel no-contact karate(dezelfde als chuck norris heeft), de rest van de gym vond natuurlijk dus dat hij gelijk had.
Maar enkele maanden later in de ring onder mma regels piste hij na nog geen halve minuut ver in zn broek na een lekkere triagle choke... Hij gaf zijn ouderdom(47) en onervarenheid met mma als reden op.
bwo hij is nog fit voor zijn leeftijd, hij breekt beton op zijn buik e.d. ... je kent wel de typische karatetrukjes met veel aaaaaaaaaaaah maar weinig nuttig...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:53 schreef Dacide het volgende:
[..]
mja, een karateke heeft dan ook niks te zoeken in een mma partij... en al helemaal niet op die leeftijd.
en als ie dan ook nog eens een non contact karateke is... mja... dan heb je al helemaal niks...![]()
Jah, met spotter. Zonder durf ik dat nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:44 schreef BertV het volgende:
Ik neem aan met spotter?
En waarschijnlijk inclusief stang van 20? Die 50kg?
Zelf bankdruk ik het lekkerste als ik met dat bepaalde gewicht setjes van 7 kan maken.
*tikje tegen de borst*
het enige waar ik last van heb bij 2-3 porties whey per dag is meer puistjes.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:06 schreef Icex het volgende:
Ik heb voor het eerste een pot whey aangeschaft via powersupplements. Zit wel netjes een shaker bij maar geen maatschep :/ Maar er staat niks van bijwerkingen oid. Zijn er bijwerkingen bekend (buikpijn, aan de schijt ofzo) van dit spul of kan je bij wijze van spreken die hele pot opvreten zonder ergens last van te hebben?
Ik heb de vanille whey van http://www.powersupplements.nl/. Niet vies, enigszins nog wel te doen zeg maar. Zit ook een mooie shaker/bidon achtig iets bij. Het enige wat ik miste was een maatschep aangezien die shaker bij 100 ml begon en ik 70 ml moest afmeten. Heb dus maar ff een waspoeirbolletje schoongemaakt en gebruiktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef Videopac het volgende:
Ik heb nu dus op aanraden van Mc. Gilles die "M Double U" Whey van Bardolino.
Of ie goed werkt weet ik nog niet, maar ik vind de smaak welvergeleken met de Precision Engineering Whey van De Tuinen die ik hiervoor had.
Iemand die nog tips heeft voor goede whey die ook goed smaakt?
ohquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef Calyptus het volgende:
[..]
och, de krachttrainer op mijn boksgym liep te verkondigen dat je door veel te pompen met je handen naar binnen gedraaid je de buitenkant van je triceps enorm veel krachtiger maakte. Als ik hem op zijn fouten wou wijzen deed hij cocky en begon hij te wuivven met zijn wereldtitel no-contact karate(dezelfde als chuck norris heeft), de rest van de gym vond natuurlijk dus dat hij gelijk had.
Maar enkele maanden later in de ring onder mma regels piste hij na nog geen halve minuut ver in zn broek na een lekkere triagle choke... Hij gaf zijn ouderdom(47) en onervarenheid met mma als reden op.
Die gebruik ik ook momenteel, goede shizzle van powersupplements. Vind aarbei persoonlijk wel wat lekkerder. Heb nu Chocolade in huis maar ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:44 schreef Icex het volgende:
[..]
Ik heb de vanille whey van http://www.powersupplements.nl/. Niet vies, enigszins nog wel te doen zeg maar. Zit ook een mooie shaker/bidon achtig iets bij. Het enige wat ik miste was een maatschep aangezien die shaker bij 100 ml begon en ik 70 ml moest afmeten. Heb dus maar ff een waspoeirbolletje schoongemaakt en gebruikt![]()
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=245&pr_id=800quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef Videopac het volgende:
Of ie goed werkt weet ik nog niet, maar ik vind de smaak welvergeleken met de Precision Engineering Whey van De Tuinen die ik hiervoor had.
Zeer netjes, moet je de volgende keer vragen of ie je van te voren in je gezicht mept. Dat doen ze op tv ook altijdquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:11 schreef Frautie het volgende:
[..]
Jah, met spotter. Zonder durf ik dat niet
En idd 50 inclusief stang![]()
'T was bij mij denk ik gewoon een psychische grens. De jongen die me spotte zei ook dat de 47,5kg erg makkelijk ging bij me.....
Volgende keer beter
@ivo: Dat filmpje is te donker
Whooaaaquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:36 schreef Webkim het volgende:
Squats 80,4. Redelijk diep ook nog.
OMG. Je rug kerel. Hou hem hol, want deze uitvoering is vragen om blessures.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef ivosnivo het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8875975046121255617
Alleen niet de aardbei/banaan smaak nemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:24 schreef Mr.J het volgende:
[..]
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=245&pr_id=800
Schrok van je opmerking, maar heb hem paar keer terug gekeken op me telefoon. Maar het valt reuze mee hoor. Ik heb zowiezo een enorme S vorm in me rug, dus misschien dat het zo lijkt op het gruwelijk onduidelijke filmpje (zwart hempie met zwarte achtergrond).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:47 schreef Mr.J het volgende:
[..]
OMG. Je rug kerel. Hou hem hol, want deze uitvoering is vragen om blessures.
Altijd vanille hier.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:01 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Alleen niet de aardbei/banaan smaak nemen.
Plat niet meer. Alleen dumbbells of incline met barbell. Bevalt erg goed, weinig last meer van schouders.quote:Jij bencht toch niet meer ofwel, bevalt het nu beter met de dumbell press?
Het eerste moment van hoogkomen vond ik erg hol hoor. Daar je rug correct houden is belangrijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:49 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Schrok van je opmerking, maar heb hem paar keer terug gekeken op me telefoon. Maar het valt reuze mee hoor. Ik heb zowiezo een enorme S vorm in me rug, dus misschien dat het zo lijkt op het gruwelijk onduidelijke filmpje (zwart hempie met zwarte achtergrond).
Zoals MrJ al zei is je rug enigszins bol. Je hebt geen tension op je core en hams, want je strekt eerst je benen (je kan je rug onmogelijk recht houden in deze positie -> de rug bolt) en dan breng je je rug verticaal en lock je. Wat je zou moeten doen is spanning zetten op je core, je rug eerst tot een graad of 80 verticaal brengen (heupextensie -> vanuit de hamstrings trekken), dan je benen strekken, en dan locken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef ivosnivo het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8875975046121255617
Dudequote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:36 schreef Gio het volgende:
In het kader van "lachen en huilen op zaterdag":
http://www.youtube.com/watch?v=WEZO07gf9KQ
http://www.youtube.com/watch?v=3YtZaCSyVlo
Vies?!?!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef Videopac het volgende:
ook in geinteresseerd, en het verschil tussen infraroodsauna en gewone sauna(hebben we alle2 op mijn gym)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef Skazminko het volgende:
Weet iemand of de sauna invloed heeft op spierherstel, spiergroei of wat dan ook?
meng jij de shake met melk?.. ik deed dit namelijk eerst, en ook melk door de brinta en hier kreeg ik ontzettend veel puistjes van, vooral op mijn voorhoofd. ben toen maar water gaan gebruiken en drink geen melk meer, alleen karnemelk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:16 schreef Calyptus het volgende:
[..]
het enige waar ik last van heb bij 2-3 porties whey per dag is meer puistjes.
Je lijkt wel groter door al die puistjesquote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef stavast het volgende:
[..]
meng jij de shake met melk?.. ik deed dit namelijk eerst, en ook melk door de brinta en hier kreeg ik ontzettend veel puistjes van, vooral op mijn voorhoofd. ben toen maar water gaan gebruiken en drink geen melk meer, alleen karnemelk.
nu is mijn huid weer normaal
Ben er zelf niet over uit, maar denk dat het geen kwaad kan na je training even de sauna in.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef Skazminko het volgende:
Weet iemand of de sauna invloed heeft op spierherstel, spiergroei of wat dan ook?
moet jij geen 220 gaan liftenquote:Op zondag 7 januari 2007 08:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je lijkt wel groter door al die puistjes![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:36 schreef Webkim het volgende:
Squats 80,4. Redelijk diep ook nog.
Dat ga ik morgen proberen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:03 schreef Tommy_808 het volgende:
tss mijn manier was veel beter, maar die post heb je mss net gemist, werd ook afgeraden door J:
roer er gewoon een paar koffielepels bruine suiker door, het is zelfs lekker![]()
Heb niet echt een antwoord op je vraag. Ik pak hem meestal wat wijder (iets wijder dan schouder breedte) en press hem dan gewoon... Op een gegeven moment ben ik met MP gestopt en PP gaan doen, misschien een idee. Mijn schouders gaan er goed op.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef mister_popcorn het volgende:
http://www.exrx.net/Weigh(...)BBMilitaryPress.html
zoals de man de military press doet is toch niet helemaal goed? Die ellebogen staan behoorlijk naar buiten op een gegeven moment... Volgens mij kan je 'm wel zo smal pakken, maar moet de stang het grootste gedeelte van de beweging meer voor je lichaam blijven, dan dat je 'm meteen boven je lichaam uitstoot.
Ik zelf btw pak 'm altijd breder vast, zodat mijn ellebogen altijd haaks onder de stang blijven.
Ik ben al n tijdje aan het zoeken naar nieuwe ideeën omtrent de MP, aangezien ik 'n beetje vast lijk te zitten op 50 kg, terwijl ivo en anderen het ene na het andere record de lucht insmijten...![]()
Dus daarom, even kijken hoe mensen met meer verstand/kracht het doen![]()
Nee, ga morgen me eerste sterkste man training doen. Boomstam pressen en farmers walkquote:
Ik train nu al een tijdje zoquote:Op zondag 7 januari 2007 19:44 schreef Fugie het volgende:
Ik zit erover te denken om over te stappen naar een ub/lb schema zodat ik in 10 dagen alles 2x kan trainen ipv 14 dagen. zijn er mensen die ervaring hiermee hebben ?
Waar was je? NO EXCUSESquote:Op zondag 7 januari 2007 20:42 schreef Tommy_808 het volgende:
hoi jongens (en meisjes) ik ben terug na 4 maand op m'n luie kont te zitten![]()
hoe gaat het hier? goede gains gemaakt? hoe zit het met led? heeft hij z'n 200kg squat gehaald? welke doelen gaat hij nog zetten dit jaar![]()
it's good to be back![]()
iets smaller dan schouderbr is ook t proberen waard, dan voel je je schouderkop brandenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:36 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Heb niet echt een antwoord op je vraag. Ik pak hem meestal wat wijder (iets wijder dan schouder breedte) en press hem dan gewoon... Op een gegeven moment ben ik met MP gestopt en PP gaan doen, misschien een idee. Mijn schouders gaan er goed op.
misschien dat ik wel iest meer naar een powerlift schema ga, nu al draaien mij trainingen eigelijk al om squats, deadlifts en bankdrukken. Maar ik zal vandaag eens kijken of ik een leuk schematje in elkaar kan draaienquote:Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik train nu al een tijdje zo
dag 1 borst schouders triceps buik
dag 2 benen rug biceps kuiten
Ene dag alleen bovenlichaam en andere dag alleen benen lijkt me niet zo tof.
Zo train ik inmiddels ook een aantal weken en het bevalt me goed.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik train nu al een tijdje zo
dag 1 borst schouders triceps buik
dag 2 benen rug biceps kuiten
Ene dag alleen bovenlichaam en andere dag alleen benen lijkt me niet zo tof.
[..]
hm, met 10 x 60.4 (raar getal!) ben ik ook al wel aardig "lam" terwijl mijn max op 1x90 zit.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:44 schreef Videopac het volgende:
[..]
10x 60,4kg ge-benched: een nieuw PR)
Niet zo heel raar als je bedenkt dat zo'n barbell 10.4 kg weegt waar wij trainen.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:49 schreef BertV het volgende:
[..]
hm, met 10 x 60.4 (raar getal!) ben ik ook al wel aardig "lam" terwijl mijn max op 1x90 zit.
k, dat is de verklaring, raar dat ze daar niet gewoon 10 van maken.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:07 schreef Webkim het volgende:
[..]
Niet zo heel raar als je bedenkt dat zo'n barbell 10.4 kg weegt waar wij trainen.
Bigorexia?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:08 schreef BertV het volgende:
[..]
k, dat is de verklaring, raar dat ze daar niet gewoon 10 van maken.
Mgoed, niet iedereen focused zich zo obsessief op die getallen.
Sets en reps zal ik wel beetje mee rondklooien, maar waarschijnlijk wissel ik het af met 3x8 en 5x5 en dan ook nog oplopend en/of aflopend. Beetje afwisseling houdenquote:Push
Borst
Bench press 3x8
Incline dumbbell bench press 3x8
Schouders
Shoulder press 3x8
Triceps
Skull crushers 3x8
Tricep extension 3x8
Buik
Dragonflags 3x20
Side Bends 3x8
Pull
Benen
Squats 3x8
Leg curls 3x8
Seated / Standing calf raises 3x8
Rug
Deadlifts 3x8
Pull downs 3x8
Close grip chin up max
Bent over rows 3x8
Biceps
Barbell curls 3x8
Coc, volgens google: Nederlandse vereniging tot integratie van homosexualiteitquote:Op maandag 8 januari 2007 12:09 schreef Semargofni het volgende:
@BertV: Ik weet natuurlijk niet wat je doel met zo`n ding is, maar deze lijken me niet echt zwaar. Denk vergelijkbaar met Perry Sport achtige knijpers. Als je de centjes hebt zou ik toch een CoC halen.
Dit lijkt me niet zo heel erg goed spul. Ik heb wel is van die lange gezien met veren die je er tussen kunt hangen, dat zag er zwaarder uit.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:21 schreef BertV het volgende:
[..]
Coc, volgens google: Nederlandse vereniging tot integratie van homosexualiteit
Heb jij een goed adres voor die dingen? Ik heb GEEN creditcard... zou wel handig zijn.
Mijn doel is natuurlijk het trainen van m'n onderarmen.
Borst en Triceps, kuiten gaan als een speer, onderarmen blijven een beetje achter.
Moet natuurlijk wel zo'n ding kunnen inknijpen straks. No. 1250?
Denk dat je beter je onderamen kunt trainen met een stang. Ik doe het altijd staand, want zittend over me knieen komt er veelste veel druk op. Ik ga staan met de stang voor me duimen naar me toe, en danvan me af omhoog bewegen van me handen alleen. Of ik hou de stang achter me duimen van me af, en beweeg me handen omhoog (van me weg). Beetje onduidelijke beschrijving, maar heerlijke oefeningen en je belast je polsen niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:21 schreef BertV het volgende:
[..]
Heb jij een goed adres voor die dingen? Ik heb GEEN creditcard... zou wel handig zijn.
Borst en Triceps, kuiten gaan als een speer, onderarmen blijven een beetje achter.
ik denk dat ik het begrijp, maar veel of weinig herhalingen?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:47 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Denk dat je beter je onderamen kunt trainen met een stang. Ik doe het altijd staand, want zittend over me knieen komt er veelste veel druk op. Ik ga staan met de stang voor me duimen naar me toe, en danvan me af omhoog bewegen van me handen alleen. Of ik hou de stang achter me duimen van me af, en beweeg me handen omhoog (van me weg). Beetje onduidelijke beschrijving, maar heerlijke oefeningen en je belast je polsen niet.
Achter kan ik meer dan voor, maar ik doe er nooit zo heel veel gewicht op. Hoe meer gewicht hoe klein de beweging word, goed aanspannen enzo. En heel kort rusten tussen de setjes. Voor doe ik iets van 30kg, en achter 50kg ofzo.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:50 schreef BertV het volgende:
[..]
ik denk dat ik het begrijp, maar veel of weinig herhalingen?
En zit ik als je het zo inschat op 20kg oid?
k, dank. Betaal niet voor niks 42,50 per maand aan m'n sportschool, ik ga het daar oplossen.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:34 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Achter kan ik meer dan voor, maar ik doe er nooit zo heel veel gewicht op. Hoe meer gewicht hoe klein de beweging word, goed aanspannen enzo. En heel kort rusten tussen de setjes. Voor doe ik iets van 30kg, en achter 50kg ofzo.
3x 90kg op het moment, heb nog niet een 1RM poging gewaagd maar aangezien ik me niet zo top voel de laatste tijd (14:30u vandaag uit mijn nest). Als ik weer lekker bezig ben zou ik een 1RM poging wagen!quote:Op maandag 8 januari 2007 10:29 schreef ivosnivo het volgende:
Vraag aan McGilles, hoeveel press jij ook al weer met military press? En sta je met je benen naast elkaar, of 1 voor en 1 achter?
Doe net als ik alleen de dumbell press.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:43 schreef FreeShooter het volgende:
Kan iemand wat namen geven van goede dumbell oefeningen voor de borst?![]()
kijk hier ff http://www.exrx.net/Lists/ExList/ChestWt.htmlquote:Op maandag 8 januari 2007 16:43 schreef FreeShooter het volgende:
(ik snap nog steeds niet mensen kunnen leven zonder creditcard, maar dit terzijdequote:Op maandag 8 januari 2007 12:21 schreef BertV het volgende:
[..]
Mietjequote:Op maandag 8 januari 2007 17:55 schreef Calyptus het volgende:
kuttraining achter de rug, 3 zware trainingen op 4 dagen is overkill, kon nog geen 5 reps afmaken met 100 kg BP. Erg pissed op mezelf ook...
life goes on...
Zit het nu op jouw manier te eten, ook lekker!!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:03 schreef Tommy_808 het volgende:
tss mijn manier was veel beter, maar die post heb je mss net gemist, werd ook afgeraden door J:
roer er gewoon een paar koffielepels bruine suiker door, het is zelfs lekker![]()
Wat is er zo moeilijk om gewoon die bak kwark naturel leeg te eten?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:21 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Zit het nu op jouw manier te eten, ook lekker!!![]()
![]()
Alleen is zoveel suiker niet goed voor mij denk ik.![]()
7 thee lepels heb ik er doorheen.![]()
ZOOO ZUUR!! boehoe VIESSS!!!!!!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk om gewoon die bak kwark naturel leeg te eten?
Stelletje wijven hier![]()
![]()
Ja. Allemaal van die gastjes die aan het bankdrukken, peck decken en buikspieren aan het doen zijn. Ze schijnen over een paar maanden weer verdwenen te zijn hoorde ik van de sportschool eigenaar.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:18 schreef Fugie het volgende:
net terug van mijn eerste pull training en helemaal kapot![]()
Helaas was het echt superdruk, nog nooit zoveel mensen in de gym gezienAndere mensen ook last van
kan je die aggresie weer gebruiken voor nieuwe pr's ehquote:Op maandag 8 januari 2007 20:33 schreef Calyptus het volgende:
Er was enkel een groep nieuwe marrokanen in de gym, stuk of 6, die blootvoets(), zonder handdoek aan het trainen waren en constant WOLAH WOLAH door heel de gym riepen
![]()
Het was wel genoeg om me uit mn concentratie te halen en mn training up te fucken, tho er zijn nog andere redenen, maar ik vind het al pussy genoeg van mezelf zo slecht te trainen, geen uitvluchten nodig![]()
Het kan zo een overwinningsroes geven een PR te halen, maar dan 3 dagen later niet eens in de buurt ervan komen maakt me verschrikkelijk agressief en slechtgezind...
Oh I willquote:Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan je die aggresie weer gebruiken voor nieuwe pr's eh
Ik vind dat ook fijner, die crusher heb ik voor de gein. Heb hem in me voedselrugzak op het werk zitten. Altijd leuk als het rustig is om hem eruit te halen en anderen hem dicht proberen te laten knijpen. Als ik hem echt vaak doe krijg ik last van mijn gewirchten in me vingers.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:04 schreef BertV het volgende:
[..]
k, dank. Betaal niet voor niks 42,50 per maand aan m'n sportschool, ik ga het daar oplossen.
('n ollander)
Corky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mietje
Of beter gezegd, life goes on...:
[afbeelding]
Idd, het is vet lekker!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk om gewoon die bak kwark naturel leeg te eten?
Stelletje wijven hier![]()
![]()
bij mij ook al drukquote:Op maandag 8 januari 2007 21:32 schreef Mr.J het volgende:
Hier ook te bruut druk @ the gym.
Rug, traps en achterkant schouders gedaan. DL 10x 150kg als laatste oefening.
nog eenquote:
quote:Bob Sapp is a natural. But to get as muscular and strong as he is takes more than natural genetics, it also takes hard work and the right tools. The right tools include a reasonable lifestyle, progressive training, an advanced diet, and the use of research driven nutritional supplements.
Injecties ter grote van shakies.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:41 schreef Semargofni het volgende:
Injecties??? ik dacht dat ie shakies nam....
Dumbbell Fly vind ik persoonlijk een erg lekkere oefening.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:43 schreef FreeShooter het volgende:
JA!!! Ik heb er persoonlijk een hekel aan als ik moet wachten om te kunnen benchen of squatten, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:18 schreef Fugie het volgende:
net terug van mijn eerste pull training en helemaal kapot![]()
Helaas was het echt superdruk, nog nooit zoveel mensen in de gym gezienAndere mensen ook last van
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:40 schreef Frautie het volgende:
[...]
Wel eindelijk die 50kg kunnen bankdrukken
Same here... Ik heb een paar weken een nieuw PR gesquat (15x 90,4kg, 14x 95,4 kg, 15x 95,4 kg), maar sindsdien blijft het aanmodderen met het squattenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:33 schreef Calyptus het volgende:
[...]
Het kan zo een overwinningsroes geven een PR te halen, maar dan 3 dagen later niet eens in de buurt ervan komen maakt me verschrikkelijk agressief en slechtgezind...
hehe, gisteren was een vrouw aan het bandrukken met alleen de stang.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:56 schreef Videopac het volgende:
[..]
(Me heeft respect voor BB-ende vrouwen als Frautie en Webkim)
[..]
Eh...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:34 schreef BertV het volgende:
[..]
hehe, gisteren was een vrouw aan het bandrukken met alleen de stang.
Zegt ze na veel gesteun tegen haar spotter: "D'r moet nog wat gewicht af!"
ja, ook hij raakt z'n haar kwijt door al dat trainen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef Semargofni het volgende:
http://www.thebiguniverse.com/coleman/transform.html
lol!
Komt dat door het trainen? Dan doe ik dat trainen wel heel erg goedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:32 schreef BertV het volgende:
[..]
ja, ook hij raakt z'n haar kwijt door al dat trainen.
/einde overeenkomst...
Heeft ze serieus er een probleem mee als jij 2 a 3 keertjes per week even een uurtje in een sportschool te vinden bent?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:13 schreef Videopac het volgende:
Een gym komt niet voor in het beeld dat mijn vrouw heeft van een vakantie...
(en ja: ik zit onder de plak)
Dat lijkt me ook raar ja!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Heeft ze serieus er een probleem mee als jij 2 a 3 keertjes per week even een uurtje in een sportschool te vinden bent?
Nu red je dat niet meer, maar eigenlijk had je jezelf dik moeten gaan overtrainen. Als je 4wkn rust houdt met een mega-overtrainde body, en je eiwitinname hoog houdt, dan gain je mss wel nog wel wat vvm.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:05 schreef Videopac het volgende:
Ik ga zondag 4 weken op vakantieen dus 4 weken niet trainen
.
Iemand nog tips hoe ik de schade beperkt kan houden?
Ik weet niet hoe overtraint je dan moet zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:56 schreef Sloper het volgende:
[..]
Nu red je dat niet meer, maar eigenlijk had je jezelf dik moeten gaan overtrainen. Als je 4wkn rust houdt met een mega-overtrainde body, en je eiwitinname hoog houdt, dan gain je mss wel nog wel wat vvm.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:29 schreef Sloper het volgende:
Totda je na elke training op de grond ligt te kotsen, aan de zuurstof moet en de nacht moet doorbrengen op de IC van een ziekenhuis naar keuze![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:51 schreef Drumpie het volgende:
wat is sqautten precies?
Wat een omschrijvingquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef Drumpie het volgende:
is dat dat ene met die staaf en gewichten?
Ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef Drumpie het volgende:
is dat dat ene met die staaf en gewichten?
Ten 1ste ik ben 14 en ik hoef niet alles te wetenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat een omschrijving![]()
Ben je net begonnen of wat? Staaf = barbell/stang
Maar voor de goede orde, dat is dat ene met die staaf ja (en jij op je knietjes![]()
)
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:06 schreef McGilles het volgende:
Maar voor de goede orde, dat is dat ene met die staaf ja (en jij op je knietjes![]()
)
En jij wist meteen alles toen je begon?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
)
Nee, maar hoe hij het brengt en met welk enthousiasme is toch gewoon lachwekkend. Google doet ook wonderen namelijk en ik heb gewoon het idee dat hij compleet geen moeite/tijd in dit wil stoppen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:55 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
En jij wist meteen alles toen je begon?
Idd, ik heb ook alles geleerd via google / ervaring. Wist ik niet waar lui het over hadden, google was my friend.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, maar hoe hij het brengt en met welk enthousiasme is toch gewoon lachwekkend. Google doet ook wonderen namelijk en ik heb gewoon het idee dat hij compleet geen moeite/tijd in dit wil stoppen.
Hij is 14 man, iedereen moet ergens beginnen. Maar waarschijnlijk komt dit uit op een br33z4hboyquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, maar hoe hij het brengt en met welk enthousiasme is toch gewoon lachwekkend. Google doet ook wonderen namelijk en ik heb gewoon het idee dat hij compleet geen moeite/tijd in dit wil stoppen.
Ik heb er ook niks op tegen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Hij is 14 man, iedereen moet ergens beginnen. Maar waarschijnlijk komt dit uit op een br33z4hboy
Gaat dat over mijn post?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef Semargofni het volgende:
Waarom niet gewoon alles cyclen ipv afwerken?
alles is mogelijk, als je er maar in gelooftquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:41 schreef Calyptus het volgende:
50 kilo lijkt me niet echt mogelijk op 10 weken
Christelijke praat is niet van toepassing op powerliftingquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
alles is mogelijk, als je er maar in gelooft
tis trouwens 11 weken zie ik net, maar het is een doel en zolang ik in de buurt kom ben ik al tevreden. Maar ik 300kg is wel een mooi streven
Succes, post je vooruitgangenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
tis trouwens 11 weken zie ik net, maar het is een doel en zolang ik in de buurt kom ben ik al tevreden. Maar ik 300kg is wel een mooi streven
Ik ken iemand (doh), Russische knul die wel 'n mooi schema hiervoor had. Maar ik geloof wel dat hij met hard werken in totaal 20 kg erbij heeft gekregen, in 2 maanden oid. Ik zal 's kieken of ik dat schema nog 's kan vinden, schijnt wel te helpen. Dat ding gaat trouwens wel uit van je 1PR...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
iedere workout cyclen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:34 schreef Semargofni het volgende:
@ivo: ja jouw post ja... waarom week voor week reps kiezen ipv cyclen iedere workout.
lol smolov, ik ga het ook nog een keer proberen. Ben benieuwd of ik voorbij de eerste 2 weken kan komen. Tis dat ik geen mutant ben en niet kuur dus die cyclus halen kan ik wel vergeten.
Mwah 150kg squat is eigenlijk wel het minimum voor smolov. Anders kan je het wel vergeten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef mister_popcorn het volgende:
@ Fugie, dit is vast een linkje met schemaGeloof wel dat dit echt bruut is, en dacht ook dat Led het ooit heeft geprobeerd / gedaan... Helpt je wel aan je 50 kg extra
http://www.ontariostrongm(...)smolovsquatcycle.htm
Succes kereltjequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:57 schreef Drumpie het volgende:
Ik ben dus totaal geen breezahboy, ik wil wel moeite in dit stoppen want ik vind het leuk en wil mooi lichaam opbouwen thrust meen ik leer het wel gast
Zo mag ik het horen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:57 schreef Drumpie het volgende:
Ik ben dus totaal geen breezahboy, ik wil wel moeite in dit stoppen want ik vind het leuk en wil mooi lichaam opbouwen thrust meen ik leer het wel gast
Mo0i3 BlOkkJuHSsS!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef Calyptus het volgende:
zeker van?
je kan er echt
[afbeelding]
zo gaan uitzien ofzo![]()
Hier heb ik ook een keer een poging toe gewaagd, echt monsterlijk schema en eigenlijk niet vol te houden zoals Led al schreef. Ik heb het 3.5 weken volgehouden, wat me zo'n 4cm been omvang heeft gebracht en 20kg hogere squat, maar dat is misschien nog wel meer aangezien mijn achterlijke gym niet meer dan 160kg heeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef mister_popcorn het volgende:
@ Fugie, dit is vast een linkje met schemaGeloof wel dat dit echt bruut is, en dacht ook dat Led het ooit heeft geprobeerd / gedaan... Helpt je wel aan je 50 kg extra
http://www.ontariostrongm(...)smolovsquatcycle.htm
Onmogelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:15 schreef Calyptus het volgende:
ik ga die cycle proberen toe te passen op BP,DL en PP binnekort, zien wat dat geeft
EDIT: alhoewel, lijkt me te fucking zwaar na lezen zonder goed op de juice te zitten...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:01 schreef LedZep het volgende:
[..]
Mwah 150kg squat is eigenlijk wel het minimum voor smolov. Anders kan je het wel vergeten.
Btw wat ik deed was slechts een afgeleide van smolov, waarbij je maar 2x ipv 4x per week squat en ook respectievelijk verhogingen van 2.5kg en 5kg gebruikt, bij smolov is dat +10 en +15. En believe me, dat was ontzettend zwaar.
Je moet begrijpen dat smolov een schema is dat is ontwikkeld voor Russische gewichtheffers, die doorgaans 5-10 keer per week squatten en zwaar juiced staan. Niet voor Hollanders, helemaal niet voor Hollanders met een paar jaar fitnesservaring of minder.
Ik wil eind van dit jaar tussen de 550 - 600 zitten met de grote drie. Moet mogelijk zijn omdat in verhouding mijn squat laag is. Nu heb ik de motivatie nog niet maar die komt vast binnenkort weer!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:40 schreef Fugie het volgende:
Ik heb ff wat gerekend en mijn totaal van grote drie zit op 220kg, maar dat is gewoon het hoogste in werkgewicht. 1rm heb ik nooit getest maar dat zal wel tegen de 250kg liggen. Over 10 weken tot ik op wintersport ga moet ik met de grote drie minstens 300kg halen met 1rm. Wordt iig lekker beulen
Het trieste is dat soort mannetjes vaak dit nog niet op eigen kracht kunnen (willen) behalen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef Calyptus het volgende:
zeker van?
je kan er echt
[afbeelding]
zo gaan uitzien ofzo![]()
quote:The Single Best Exercise?
Q: Looking around most gyms, what's the most beneficial but neglected exercise you can think of?
A: The snatch-grip deadlift, specifically a snatch deadlift on a four inch platform. The idea here is to get a large range of motion by standing on the platform and using the wide grip.
If you told me you were going to jail and only had a barbell and didn't want to get raped in the showers and could only do one exercise to put mass and strength on, then I'd tell you to do the snatch deadlift on a platform.
(Incidentally, at the last Biotest Christmas party, TC told me that 72% of the men from his native village have sex in the shower. That 's because the other 28% are not in jail yet.)
This exercise alone makes people gain weight like crazy. Any time I have someone who needs to gain weight fast and doesn't have a whole lot of time, I have them do snatch deadlifts. And with the snatch grip deadlift, straps are okay because you'll be doing reps above three, but don't use them until you get to your working weight.
If you think about it, this is the opposite of the sumo deadlift, which shortens the range of motion. Likewise, some powerlifters will lift in ballet shoes to shorten the ROM. What we want to do here is lengthen it. The snatch grip and platform will take care of that.
Meerwaarde als je sticking point laag in de lift zit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:28 schreef Calyptus het volgende:
wat vinden mensen hier van...
[afbeelding]
[afbeelding]
de snatch dl... Ik zou ms mn gewone dl vervangen met deze oefening. Meerwaarde?
[..]
ik bedoel de meerwaarde in uiteindelijke krachtverbetering(full body), niet naar de lift zelfquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:33 schreef LedZep het volgende:
[..]
Meerwaarde als je sticking point laag in de lift zit.
Ach dat is net zoiets als: heeft de deadlift meerwaarde als je al squat en bent rows doet. Snatch deads zijn goed voor de bottom position van de deadlift, maar die kan je ook trainen met romanian deads en goodmornings. Snatch grip dead is een goede oefening, maar niet onvervangbaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:40 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ik bedoel de meerwaarde in uiteindelijke krachtverbetering(full body), niet naar de lift zelf
het is niet alleen vetpercentage maar ook andere dingen, en nog en vraag de fitness instructeur zei ook van: " Je kan wel cardio met krachttraining doen maar dan bouw je wel de spieren die je getraind hebt af ( weet even niet hoe het heet) " ) wat kan ik dan het best doen gewoon 1x in maand 2 uurtjes cardio en voor de rest krachttraining, btw fitness 2x per weekquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:02 schreef Calyptus het volgende:
post een foto en ik zal je vetpercentage schatten
Je bent 14 toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:45 schreef Drumpie het volgende:
Wie heeft voor me en goede site voor voedingsschema?, ik heb wel 1 gevonden maar daar moet je allemaal dingen invullen zoals vetpercentage maar dat weet ik helemaal niet?
voor fitness eet ik banaan voor de koolhydraten en na fitness bak " magere " yogurt met boterhamquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je bent 14 toch?
Gewoon goed veel boterhammen overdag en lekker bij je avondeten groente + aardappels + vlees!
Voor de rest niet teveel speciaals
hahahaquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:02 schreef Calyptus het volgende:
post een foto en ik zal je vetpercentage schatten
3 different grips is gewoon wide, normale, close.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:44 schreef Calyptus het volgende:
ik was serieus bezig :p, ik had vroeger een topic om vetpercentages te vergelijken op bb.com
http://forum.bodybuilding.com/showpost.php?p=2450726&postcount=2
Spijtig genoeg lijken die foto's niet meer te werken.
Iets anders, ik ga ipv 2 dagen heavy bench en 1 dag medium bench per week een dynamic effort dag inbouwen ipv die medium bench, volgens
http://www.deepsquatter.com/strength/archives/ls10.htm
Enkel de different grips in "Bench Press: 10 sets of 3 reps with 60% of 1RM; use three different grips " begrijp ik niet
neh, geen bb-achtige zaken niet meer voor mij, ik fix me momenteel op DL,PP en BP, en dat is al waar ik in geinteresseerd ben. Ik ga niet tot failure, geen reps boven 5 buiten 1 set de hele weekquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
3 different grips is gewoon wide, normale, close.
Voor de rest zou ik niet aan dynamic effort beginnen als je geen bands/chains tot je beschikking hebt, anders werkt het ook niet goed. Als je 2 dagen in de week borst traint zou ik aanraden gewoon elke borsttraining 2 andere oefeningen.
Bah, incline... Of je doet vertical motion press zoals MP of PP, of horizontal zoals flat bench, niet iets tussen de 2.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:46 schreef Semargofni het volgende:
En vooral incline doen anders krijg je van die hang titties.
Ik kan je aanraden repetition effort te doen ipv dynamic. Mijn ervaring én die van een hoop anderen is dat dynamic effort sowieso niet zo goed werkt voor bench en al helemaal niet zonder bands. Je kan beter iets als Kennely's raw bench program doen, of een Russische cyclequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef Calyptus het volgende:
[..]
neh, geen bb-achtige zaken niet meer voor mij, ik fix me momenteel op DL,PP en BP, en dat is al waar ik in geinteresseerd ben. Ik ga niet tot failure, geen reps boven 5 buiten 1 set de hele weekPP kun je als alternatieve borsttraining zien.
Ik blijf zeker 3 dagen bp doen, 3 dagen dl(2 zwaar een meer technische dag en wat lichter) en 2 dagen pushpress. 3 dagen lijkt veel, maar qua volume valt het best mee, en geen failure doet wonderen voor herstel. Ik ga proberen die dynamic zonder iets te proberen, heeft het geen effect vliegt het er gewoon uit.
ik ben een aangepast 5x5-schema aan het doen, ik zoek gewoon om er meer uit te krijgen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden repetition effort te doen ipv dynamic. Mijn ervaring én die van een hoop anderen is dat dynamic effort sowieso niet zo goed werkt voor bench en al helemaal niet zonder bands. Je kan beter iets als Kennely's raw bench program doen, of een Russische cycle. Of dus WSB met max effort en repetition effort voor bench. Of 5x5
. Daarbij denk ik ook dat 2x per week zwaar DL simpelweg niet winstgevend is (te lage load om overtraining te ontlopen). Dan beter 3x squats
Veel kunnen deadliften doe je vooral door níet te deadliften
.
Wat is er mis met bovenkantborst?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Bah, incline... Of je doet vertical motion press zoals MP of PP, of horizontal zoals flat bench, niet iets tussen de 2.
Kan iemand me hier nog van dienst zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:15 schreef Drumpie het volgende:
En nog en vraag de fitness instructeur zei ook van: " Je kan wel cardio met krachttraining doen maar dan bouw je wel spiermass af " ) wat kan ik dan het best doen gewoon 1 of 2x in maand 2 uurtjes cardio en voor de rest krachttraining, btw fitness 2x per week
Als je wil aankomen, zul je niet veel cardio moeten gaan doen. 1 X per week halfuurtje zal niet zo'n probleem zijn, als maar genoeg brood eet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:42 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Kan iemand me hier nog van dienst zijn![]()
Ik moet juist beetje afvallen aan de heupen daarzo en onderbuik beetje, en voor de rest breed in het bovenlichaam worden, dus gewoon 6x maand krachttraining en 2x maand cardio?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als je wil aankomen, zul je niet veel cardio moeten gaan doen. 1 X per week halfuurtje zal niet zo'n probleem zijn, als maar genoeg brood eet.
nou vooruit knul.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:42 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat hiertussen... Ik weet alleen niet zo goed de engelse namen voor kalium en natrium... Ik vond scheikunde nooit echt zo boeiendquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:01 schreef Skazminko het volgende:
Ik zat zonet ff met die eetmeter te spelen en er kwam uit dat ik vrij veel kalium en natrium binnen kreeg. Kan dat kwaad?
Neuh, als je mijn kalium/natrium hoeveelheden zag vorige zomer.. eetmeter kreeg er een beroerte vanquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:01 schreef Skazminko het volgende:
Ik zat zonet ff met die eetmeter te spelen en er kwam uit dat ik vrij veel kalium en natrium binnen kreeg. Kan dat kwaad?
Repetition effort is een soort bodybuildingprincipe.. 4x8 bijv, hoger dan 5 reps iig. 1 rep voor failure stoppen. Staat wel een boel over @ www.westside-barbell.comquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:00 schreef Calyptus het volgende:
led, is die repetition effort gewoon ME dat je bedoelt? opbouwend naar hoever je 1 max is, jeweetwel? Ik vind er niks apart over terug...
Ik krijg ook iets van 20x de benodigde hoeveelheid binnen, heb nergens last van!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:27 schreef LedZep het volgende:
[..]
Neuh, als je mijn kalium/natrium hoeveelheden zag vorige zomer.. eetmeter kreeg er een beroerte van. Als het maar in verhouding is met de rest zegmaar
.
ME / RE / DE is allemaal even zwaar heur.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:23 schreef Calyptus het volgende:
lijkt me niet dat ik dat als rustige-benchdag kan inlassen, lijk me zelfs nog zwaarder dan een gewone dag
Ik loop 3x5km per week.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:42 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ikzelf ben ook niet de slankste meer maar ik heb ook een hekel aan cardio, kan me totaal niet boeien. En een beetje rennen heeft voor mij toch geen uitwerking aangezien ik teveel eet om af te vallen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:47 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik loop 3x5km per week.
Ik zie in mijn sportschool maar al te vaak "anti-cardio mensen" met een behoorlijke buik.
Navy navy im in doubt why ur bellies are sticking out ...
Vocht vasthouden doe je onder de huid.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:11 schreef Calyptus het volgende:
natrium = zout
teveel zout= vocht vasthouden = pafferige spieren
teveel zout slaagt zich op juist vooral op onder de huid, vandaar dat je zweet zouter gaat smaken. Resultaat is vocht over abs, over cuts... Wat resulteert in het zachter voelen van spieren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Vocht vasthouden doe je onder de huid.
Als je vocht in de spiercellen gaat vasthouden is alles juist keihard.
Rechtermuisklik ==> Doel opslaan alsquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:46 schreef ivosnivo het volgende:
Heeft iemand die this is animal posters nog ergens? Volgens mij mis ik er 1.
Ik ben gevraagd voor voetbal maar ik vind het niet overtreffende sport ik heb op tennis gezeten en judo, maar ik ben ook niet lui en ook niet dik maar moet beetje vet kwijt aan de zijkantenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nou vooruit knul.
Als allereerste, als je als 14 jarige aan de cardio moet in een sportschool, ben je sowieso al verkeerd bezig aangezien je gewoon moet voetballen, judoën of tennissen. Das 1. Doe je dat niet, dan het volgende. Altijd cardio na krachttraining, en wat je trainer zegt klopt wel, maar slechts in zoverre dat je wel je echt heel heel hééél diep moet gaan tijdens je cardio na je KT (krachttraining) wil je spiermassa afbreken voor de benodigde energie. En als je al te lui / onsporttief bent om aan punt 1 te voldoen, zou ik maar niet bang zijn om té diep te gaan met cardioën na je kt![]()
Daarnaast is cardio voor vetverlies gewoon niet erg effectief, beter spiermassa kweken voor vet verlies . Na een stevige training met gewichten blijft je metabolisme wel tot twee dagen verhoogd, terwijl met de gemiddelde cardio sessie je metabolisme slechts gedurende je sessie wat hoger is....
Je zou trouwens ook kunnen kijken wat HIIT (http://www.bodyimpulse.com/nederlands/training/hiit.html) voor je kan betekenen. Voor mij was het persoonlijke een flinke toename van conditie, anderen zweren erbij voor het kwijt raken van overtollig vet.
Conclusie --> Ga voetballen oid.Conditie en vetverlies (mits je geen keep bent
)
quote:
hehehehe die eetmeter wil ik ook wel weer, raak dat ding altijd kwijtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:59 schreef Miguel het volgende:
[..]
Tekst
Ben iig blij om 'terug' te zijn![]()
Ik heb enkele keren benen getraint, maar ik kan ook (nog) geen squats doen. Zo'n barbell in je nek leunt toch flink op je schoudersquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:38 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik neem aan dat je vooral je benen traint dan nu trouwens? Als je dan over 'n maandje of 3 a 4 je bovenlichaam ook weer vol gas kan trainen groei je volgens mij echt kneiterhard.
Groeien en afvallen gaat ook niet samen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:24 schreef Drumpie het volgende:
En ik lees die site en staat er dat ik geen koolhydraten voor de training moet nemen, maar bij krachttraining juist wel, dus dit is best lastig
Enkel nog maar ME gedaan, RE lijkt me evenzwaar, DE lijkt me lichter, ms dat het met bands anders isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:36 schreef LedZep het volgende:
[..]
ME / RE / DE is allemaal even zwaar heur.
Een google search naar "westside repetition method" oid doet wonderen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:11 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Enkel nog maar ME gedaan, RE lijkt me evenzwaar, DE lijkt me lichter, ms dat het met bands anders is
Ik vind echt noppes terug over RE btwEcht kut. Maar ik heb nog heel de avond om te zoeken
ik denk ms om gewoon goodmorning in mn schema te lassen, nog niet zeker van...
oh, en doe dit eens in de gym
Thanksquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:59 schreef Miguel het volgende:
[..]
Rechtermuisklik ==> Doel opslaan als
Dit is dezelfde RAR die ik toendertijd hier had geplaatst.
Voor degene die me nog herkennen: niet schrikken, ik leef dus nog...
Afgelopen 3 maanden niet getraint. Na veel gezeik met me schouder en een jaar van het afwerken van allerlei 'oplossingen' is het in oktober '06 toch tot een operatie gekomen. Er is een stukje van m'n sleutelbeen afgehaald (aan de zijde waar het in je AC-gewrichtje zit) en zit nu dus met een groot litteken op m'n linkerschouder.![]()
De hele schouder voelt echter al veel beter en ik kan dus weer (heel!) rustig aan beginnen met trainen. In het begin waarschijnlijk niet meer dan 2 of 3 keer per week, maar ik ga niets riskeren en doe het lekker rustig aan, nog genoeg jaren waarin ik hoop te kunnen trainen in de toekomst, dus waarom haasten
Ik had nog een vraagje: Heeft iemand de Eetmeter (2002) nog voor me?
Ondertussen een nieuwe pc aangeschaft en kan hem nergens meer in m'n backups terugvindenZou iemand deze ergens kunnen uploaden voor me? Alvast heel erg bedankt
Ben iig blij om 'terug' te zijn![]()
Ja, deze.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:11 schreef Modus het volgende:
Er is 1 of andere site met allemaal kleine animated gifjes waarin zo ongeveer elke oefening die bestaat wordt voorgedaan, weet iemand welke ik bedoel? Thanks.
had hem ook net geuploadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:09 schreef ivosnivo het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=0DF2F3DH
Eetmeter
http://www.youtube.com/watch?v=gAFWWwHPLbwquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:43 schreef Dacide het volgende:
damn, zojuist the smashing machine gekeken (docu over mma vechter en worstelaar Mark Kerr)
ongelofelijk hoeveel anabolen, pijnstillers, amfetamines en weet ik veel wat in zijn lijf gespoten heeft.
erg mooie en reall life docu.
aanrader.
Tofquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:52 schreef Calyptus het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=gAFWWwHPLbw
http://www.youtube.com/watch?v=zAy0Ouy4uSs&mode=related&search=
toevallig langsgekomen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:09 schreef ivosnivo het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=0DF2F3DH
Eetmeter
Allebei bedankt iigquote:
Damn, zo moet je wel aankomen zeg.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik post even me eetschema dat ik wil gaan volgen:
Nice links, had nog nooit van deze vechter gehoord. Jammer dat ie niet meer vecht.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:52 schreef Calyptus het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=gAFWWwHPLbw
http://www.youtube.com/watch?v=zAy0Ouy4uSs&mode=related&search=
toevallig langsgekomen
Waarom de glucosamine? Tenzij gewrichtspijn hebt zou ik het er vantussen laten, duur supplement voor wat het maar is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
s'ochtends:
06:30 Banaan + Whey Shake
06:45/07:00 5 eieren (wit) + 2 geroosterde boterhammen + Vit C + Multivitamine + Glucosamine + Visolie
08:00 2 Boterhammen
10:00 2 boterhammen
12:00 4 Boterhammen of een maaltijd (Pasta/ spinazie/ rijst/ aardappelen, wat het bedrijfsrestaurant heeft)
12:30 500gram kwark (ik denk denk dat ik hier beter 250gram van kan maken en s'ochtends of later s'middags nog 250 gram moet nemen)
14:30 2 boterhammen
16:30 2 boterhammen
18:00 Avondeten
20:30 Banaan + whey shake
21:00 trainen, daarna shake inclusief dextrose
23:00 500 gram kwark/ 250 gram kwark (weet niet wat beter is)
En voor de gehel dag nog een zakje studentenhaver op aanraden van ivosnivo...
Iemand aanvullingen/ commentaar/ valkuilen?
Ik ben een snelverbrander en dan bedoel ik ook heel snel. Ik vreet me maaltijd s'middags en binnen een half uur zit ik alweer te schijten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:12 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Damn, zo moet je wel aankomen zeg.
Meer als preventie en op aanraden van Mr.t (2 jaar geleden volgens mij)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:52 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Waarom de glucosamine? Tenzij gewrichtspijn hebt zou ik het er vantussen laten, duur supplement voor wat het maar is.
Moet makkelijk lukken als je dat schema zo aanhoud wat je hier net postte en ook nog netjes traint! Respect voor je als je het volhoud, want het moeilijkste van de krachtsport vind ik het consequent eten!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik weeg nu 98/99 kilo, wil tegen de zomer toch wel rond de 105 zitten.
Zeker, train nu 2 jaartjes ben toch 24 kio aangekomen. Maar 2006 kut getraind, echt kut. Nu geen vriendin meer, geen gezeik meer en knallen. A.s. zomer maandje naar USA en daar ook proberen nog te trainen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Moet makkelijk lukken als je dat schema zo aanhoud wat je hier net postte en ook nog netjes traint! Respect voor je als je het volhoud, want het moeilijkste van de krachtsport vind ik het consequent eten!
Glucosamine is absoluut niet duur en voor bodybuilders een zeer belangrijk supplement om in de toekomst gewrichtsproblemen te voorkomen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:52 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Waarom de glucosamine? Tenzij gewrichtspijn hebt zou ik het er vantussen laten, duur supplement voor wat het maar is.
Tja, je moet ook een vriendin zoeken die niet zeurt als je gaat trainen! Ik heb het gelukkig getroffenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Zeker, train nu 2 jaartjes ben toch 24 kio aangekomen. Maar 2006 kut getraind, echt kut. Nu geen vriendin meer, geen gezeik meer en knallen. A.s. zomer maandje naar USA en daar ook proberen nog te trainen.
http://www.youtube.com/watch?v=vl3BLJ5moSEquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:38 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Nice links, had nog nooit van deze vechter gehoord. Jammer dat ie niet meer vecht.
Wat vindt jij als Guru van mijn eetschema?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Glucosamine is absoluut niet duur en voor bodybuilders een zeer belangrijk supplement om in de toekomst gewrichtsproblemen te voorkomen.
Had al op wiki gelezen dat ie in die partij zichzelf KO`de en nu weet ik ook hoequote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vl3BLJ5moSE
Dit is wel een grappig filmpje
Vraagje, heeft dit ook nog effect als het eigenlijk al te laat is? (niet voor mij, maar voor mijn moeder, die heeft erg lang in de thuiszorg gewerkt, en begint nou last te krijgen van haar handen en ellebogen)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Glucosamine is absoluut niet duur en voor bodybuilders een zeer belangrijk supplement om in de toekomst gewrichtsproblemen te voorkomen.
Precies, zie je zelden zo'n actie maar toch leuk om een keer te zien!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:10 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Had al op wiki gelezen dat ie in die partij zichzelf KO`de en nu weet ik ook hoe. Lijkt me zo ongeveer het meest kutte wat je kan overkomen als vechter, soort eigen doelpunt actie.
je komt vlug aan zoon 200 euro op een jaar, dat vind ik duurquote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Whey kost je minstens 300-350 euro per jaar, dat vind ik duur.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:27 schreef Calyptus het volgende:
[..]
je komt vlug aan zoon 200 euro op een jaar, dat vind ik duur
4x per week trainen, 52 weken in het jaar, 30gr per training = 4 x 52 x 0,030 = 6,24kgquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Whey kost je minstens 300-350 euro per jaar, dat vind ik duur.
Ik ben geen guru hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wat vindt jij als Guru van mijn eetschema?
Ja hoor, kijk anders eens op www.glucosamine.nl .quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Vraagje, heeft dit ook nog effect als het eigenlijk al te laat is? (niet voor mij, maar voor mijn moeder, die heeft erg lang in de thuiszorg gewerkt, en begint nou last te krijgen van haar handen en ellebogen)
Minder dan 80,- per jaar voor 1500mg per dag.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:27 schreef Calyptus het volgende:
[..]
je komt vlug aan zoon 200 euro op een jaar, dat vind ik duur
magnesium/zink(MZC uit kruitvat) kost me nog 4.5 euro per maand,60 euro per jaarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Minder dan 80,- per jaar voor 1500mg per dag.
Als je serieus bezig bent met trainen moet je ook serieus kijken naar je supplementatie van extra vitamines (B & C) en mineralen (magnesium en zink) plus eventueel gewrichtsbeschermers zoals glucosamine.
Ik snapte die vorige ook niet helemaal, maar als ik het goed begrijp heeft ie alles gewonnen toen ie nog gebruikte. En toen ie stopte won ie niks meer?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vl3BLJ5moSE
Dit is wel een grappig filmpje
Welnee, ik heb nu 10 kg gekocht voor 150 euro. Neem 3 schepjes per dag, doe ik toch zeker minimaal 8 maanden mee.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Whey kost je minstens 300-350 euro per jaar, dat vind ik duur.
Ik gebruik alleen 1 multivit voor sporters. En 4 visolie omdat ik nooit vis eet. Als je toch nergens last van hebt, waarom moet je dan dingen gaan slikken?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Minder dan 80,- per jaar voor 1500mg per dag.
Als je serieus bezig bent met trainen moet je ook serieus kijken naar je supplementatie van extra vitamines (B & C) en mineralen (magnesium en zink) plus eventueel gewrichtsbeschermers zoals glucosamine.
voorkomen is beter dan genezen ofzoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef ivosnivo het volgende:
Ik gebruik alleen 1 multivit voor sporters. En 4 visolie omdat ik nooit vis eet. Als je toch nergens last van hebt, waarom moet je dan dingen gaan slikken?
+90% van de top in UFC/pride/K1 gebruikt. Hoe ze de test verdoezelen is mij ook een raadsel, als ze al komen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef ivosnivo het volgende:
Ik snapte die vorige ook niet helemaal, maar als ik het goed begrijp heeft ie alles gewonnen toen ie nog gebruikte. En toen ie stopte won ie niks meer?
Doen ze daar geen tests ofzo?
Ja dat vind ik ook, als je dan toch last krijgt ooit. Kun je het dan altijd nog nemen, dan verdwijnt het toch weer omdat je het nog nooit eerder hebt gebruiktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
voorkomen is beter dan genezen ofzo
maar dan zou je alles moeten gaan slikken
Mijn schema is bijna identiek aan dat van jou! Ik eet zelf nog wat meer...Heb geen idee hoeveel Kcal dit zijn, maar ik blijf momenteel hangen op 85kg bij 7%. NOG meer kan ik bijna niet etenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
s'ochtends:
06:30 Banaan + Whey Shake
06:45/07:00 5 eieren (wit) + 2 geroosterde boterhammen + Vit C + Multivitamine + Glucosamine + Visolie
08:00 2 Boterhammen
10:00 2 boterhammen
12:00 4 Boterhammen of een maaltijd (Pasta/ spinazie/ rijst/ aardappelen, wat het bedrijfsrestaurant heeft)
12:30 500gram kwark (ik denk denk dat ik hier beter 250gram van kan maken en s'ochtends of later s'middags nog 250 gram moet nemen)
14:30 2 boterhammen
16:30 2 boterhammen
18:00 Avondeten
20:30 Banaan + whey shake
21:00 trainen, daarna shake inclusief dextrose
23:00 500 gram kwark/ 250 gram kwark (weet niet wat beter is)
En voor de gehel dag nog een zakje studentenhaver op aanraden van ivosnivo...
Iemand aanvullingen/ commentaar/ valkuilen?
Dat is het probleem bij mij ook, ik wil best elke dag kikpfilet eten, maar dat kan ik niet betalen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:33 schreef Sloper het volgende:
[..]
Mijn schema is bijna identiek aan dat van jou! Ik eet zelf nog wat meer...Heb geen idee hoeveel Kcal dit zijn, maar ik blijf momenteel hangen op 85kg bij 7%. NOG meer kan ik bijna niet eten(en eigenlijk ook niet betalen)
Om de doodsimpele reden dat je als fanatiek sporter gewoon meer nodig hebt dan je uit je voeding kan halen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef ivosnivo het volgende:
Ik gebruik alleen 1 multivit voor sporters. En 4 visolie omdat ik nooit vis eet. Als je toch nergens last van hebt, waarom moet je dan dingen gaan slikken?
heyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef Tommy_808 het volgende:
waar is die jonge dikkert gebleven? ben z'n nick even kwijt..
Ik kan je alvast vertellen dat rauwe eieren ook geen succes is.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:27 schreef Frautie het volgende:
owkee, ik heb vanaaf geleerd dat ik niet 2 lepels lijnzaadolie door mijn kwark moet roeren. Gatver de gatver de gatver![]()
Rauwe eieren zijn smerig ja, ik smijt ze ook wel eens door mijn shake heen maar toch proef je die smurrie.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik kan je alvast vertellen dat rauwe eieren ook geen succes is.
Denk ook niet dat ik dat ooit zou proberenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:05 schreef ivosnivo het volgende:
Ik kan je alvast vertellen dat rauwe eieren ook geen succes is.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nu geen vriendin meer, geen gezeik meer en knallen.
7 Eiwit en 1 dooier. Heb het 1 keer weggekregen, en daarna weer uitgekotst. 2e Poging had ik me beker weer voor me, maar alleen door de geur kreeg ik al koknijgingenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:31 schreef Frautie het volgende:
Zo, vandaag onverwacht wel weer leuk getraind
Zou eigenlijk gaan squashen maar mijn squashmaatje kwam maar niet. Aan de bar aan de praat geraakt met een gozer en een meid die trainen voor de sterkste man/vrouw wedstrijden en die vroegen of ik met hun mee wilde trainen.
Leek me wel leuk, dus meegedaan. We hebben schouders, borst, biceps en triceps gedaan.
Heb voor 't eerst met dumbells gebankdrukt en dan word je toch wel weer ff met je neus op de feiten gedrukt. Mijn linkerkant is echt een stuk minder sterk dan mijn rechterkant...dus ik ben er nog wel ff zoet mee om dat glad te trekken. Ik hield de meid nog wel redelijk bij, dus dat was weer goed voor mijn ego
Zij trainen ook 4x12 en ik ben 3x8 gewend, dus dat was zowiezo wel ff aanpoten. Vond 't wel fijn dat er iemand was die oplet of je je oefeningen goed uitvoert. Woensdag train ik benen met ze mee, dus dat gaat ook wel zeer doen.
Ik voorspel morgen veeeeeel spierpijn
[..]
Denk ook niet dat ik dat ooit zou proberen
Heb je hele eieren geprobeerd of alleen het eiwit?
Jezus ranzige gast, meteen ook 7 eieren is niet weg te krijgen nee. Dan is bakken toch een betere optie alleen kost dat zoveel tijd hequote:Op zondag 14 januari 2007 16:17 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
7 Eiwit en 1 dooier. Heb het 1 keer weggekregen, en daarna weer uitgekotst. 2e Poging had ik me beker weer voor me, maar alleen door de geur kreeg ik al koknijgingenDus daarna maar mee gestopt.
Tof he trainen met zulke mensenDaar kun je zo enorm veel van leren.
ben ik ook lekker aan 't wegwerken nu. Net goed benen getraind, Frontsquats, RDL's, bulgaarse squats, en calve raises. Had moeite met het opkomen van de trap. Frontsquats zijn trouwens echt lekker om te doen, en uiteindelijk 1 setje van 3 x 75 eruit geperst, mijn kop was rooooood, nie normaalquote:Op zondag 14 januari 2007 16:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Jezus ranzige gast, meteen ook 7 eieren is niet weg te krijgen nee. Dan is bakken toch een betere optie alleen kost dat zoveel tijd he
Vandaag belachelijk weinig gegeten, voel me een beetje duizelig en leeg gevoel in mijn maag, echt weer niet goed. Nu maar even wat pasta naar binnen werken moet wonderen doen, gevolgd door een bakje magere franse kwark!
Salmonella is voor fitnessjeanetten.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:34 schreef Calyptus het volgende:
voor mensen die fan zijn van rauwe eieren, zoek op avidine en salmonella
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:34 schreef Calyptus het volgende:
voor mensen die fan zijn van rauwe eieren, zoek op avidine en salmonella
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |