abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45143074
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:29 schreef ivosnivo het volgende:
Vraag aan McGilles, hoeveel press jij ook al weer met military press? En sta je met je benen naast elkaar, of 1 voor en 1 achter?
3x 90kg op het moment, heb nog niet een 1RM poging gewaagd maar aangezien ik me niet zo top voel de laatste tijd (14:30u vandaag uit mijn nest). Als ik weer lekker bezig ben zou ik een 1RM poging wagen!
pi_45147037
Kan iemand wat namen geven van goede dumbell oefeningen voor de borst?
Pain is temporary, pride is forever
pi_45147136
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:43 schreef FreeShooter het volgende:
Doe net als ik alleen de dumbell press.

Dumbbell Fly is onze sportschool te klein voor. Het ene gewicht komt dan op het bureautje van de instructeur, de ander in een spiegel.

Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  maandag 8 januari 2007 @ 16:46:28 #94
153812 Frautie
Frautilicious
pi_45147153
quote:
kijk hier ff http://www.exrx.net/Lists/ExList/ChestWt.html
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_45147922
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:21 schreef BertV het volgende:

[..]

Coc, volgens google: Nederlandse vereniging tot integratie van homosexualiteit
Heb jij een goed adres voor die dingen? Ik heb GEEN creditcard... zou wel handig zijn.

Mijn doel is natuurlijk het trainen van m'n onderarmen.
Borst en Triceps, kuiten gaan als een speer, onderarmen blijven een beetje achter.

Moet natuurlijk wel zo'n ding kunnen inknijpen straks. No. 1250?
(ik snap nog steeds niet mensen kunnen leven zonder creditcard, maar dit terzijde )
Ik zou voor n goede grip/onderarmen static holds doen en/of gewoon schijven vastpakken met alleen je vingers en vasthouden maar. Ik doe dat sinds 'n tijdje en werkt prima.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn CoC wel grappig vindt, en leuk voor thuis te hebben liggen icm met bezopen vrienden geld af troggelen , maar bovengenoemde oefeningen hebben voor mij meer nut gehad.

ps, bedankt voor de info over de MP, ik zal zometeen eens wat kloten met vast-pak-breedtes etc. En inderdaad, die PP's zijn ook wel lekker, daarmee zit ik op 70 kg ipv 50 met de MP.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_45149724
kuttraining achter de rug, 3 zware trainingen op 4 dagen is overkill, kon nog geen 5 reps afmaken met 100 kg BP. Erg pissed op mezelf ook...

life goes on...
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_45150168
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:55 schreef Calyptus het volgende:
kuttraining achter de rug, 3 zware trainingen op 4 dagen is overkill, kon nog geen 5 reps afmaken met 100 kg BP. Erg pissed op mezelf ook...

life goes on...
Mietje

Of beter gezegd, life goes on...:

pi_45152735
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:03 schreef Tommy_808 het volgende:
tss mijn manier was veel beter, maar die post heb je mss net gemist, werd ook afgeraden door J:

roer er gewoon een paar koffielepels bruine suiker door, het is zelfs lekker
Zit het nu op jouw manier te eten, ook lekker!!
Alleen is zoveel suiker niet goed voor mij denk ik.
7 thee lepels heb ik er doorheen.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_45152871
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:21 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Zit het nu op jouw manier te eten, ook lekker!!
Alleen is zoveel suiker niet goed voor mij denk ik.
7 thee lepels heb ik er doorheen.
Wat is er zo moeilijk om gewoon die bak kwark naturel leeg te eten?

Stelletje wijven hier
pi_45153430
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef McGilles het volgende:

[..]

Stelletje wijven hier
ZOOO ZUUR!! boehoe VIESSS!!!!!!

Eigenlijk zou ik me neus dicht moeten knijpen en vreten, maar dat is ook niet alles.
  maandag 8 januari 2007 @ 20:12:43 #101
117107 MarcoD
.........
pi_45154852
Dan laat je die kwark uitlekken en pleur je er vers water bij niks zuurs meer aan dan.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 8 januari 2007 @ 20:18:11 #102
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45155084
net terug van mijn eerste pull training en helemaal kapot
Helaas was het echt superdruk, nog nooit zoveel mensen in de gym gezien Andere mensen ook last van
pi_45155665
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:18 schreef Fugie het volgende:
Helaas was het echt superdruk, nog nooit zoveel mensen in de gym gezien Andere mensen ook last van
Ja. Allemaal van die gastjes die aan het bankdrukken, peck decken en buikspieren aan het doen zijn. Ze schijnen over een paar maanden weer verdwenen te zijn hoorde ik van de sportschool eigenaar.
pi_45155789
Er was enkel een groep nieuwe marrokanen in de gym, stuk of 6, die blootvoets( ), zonder handdoek aan het trainen waren en constant WOLAH WOLAH door heel de gym riepen

Het was wel genoeg om me uit mn concentratie te halen en mn training up te fucken, tho er zijn nog andere redenen, maar ik vind het al pussy genoeg van mezelf zo slecht te trainen, geen uitvluchten nodig

Het kan zo een overwinningsroes geven een PR te halen, maar dan 3 dagen later niet eens in de buurt ervan komen maakt me verschrikkelijk agressief en slechtgezind...
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  maandag 8 januari 2007 @ 20:51:35 #105
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45156718
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:33 schreef Calyptus het volgende:
Er was enkel een groep nieuwe marrokanen in de gym, stuk of 6, die blootvoets( ), zonder handdoek aan het trainen waren en constant WOLAH WOLAH door heel de gym riepen

Het was wel genoeg om me uit mn concentratie te halen en mn training up te fucken, tho er zijn nog andere redenen, maar ik vind het al pussy genoeg van mezelf zo slecht te trainen, geen uitvluchten nodig

Het kan zo een overwinningsroes geven een PR te halen, maar dan 3 dagen later niet eens in de buurt ervan komen maakt me verschrikkelijk agressief en slechtgezind...
kan je die aggresie weer gebruiken voor nieuwe pr's eh
pi_45157151
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef Fugie het volgende:

[..]

kan je die aggresie weer gebruiken voor nieuwe pr's eh
Oh I will
  maandag 8 januari 2007 @ 21:32:54 #107
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_45158809
Hier ook te bruut druk @ the gym.

Rug, traps en achterkant schouders gedaan. DL 10x 150kg als laatste oefening.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 8 januari 2007 @ 21:40:50 #108
153812 Frautie
Frautilicious
pi_45159211
Same here, druk bij de cardio en druk bij alles wat met borstoefeningen te maken heeft.

Wel eindelijk die 50kg kunnen bankdrukken
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_45162259
Bij mij is gelukkig de nieuwjaarsdrukte uitgebleven. Vind het best rustig. Is maar goed ook anders zou ik me teveel schamen. Moet weer ff een weekje of 2 ligt trainen ivm een opspelende schouder.
  maandag 8 januari 2007 @ 22:41:42 #110
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_45162493
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:04 schreef BertV het volgende:

[..]

k, dank. Betaal niet voor niks 42,50 per maand aan m'n sportschool, ik ga het daar oplossen.
('n ollander)
Ik vind dat ook fijner, die crusher heb ik voor de gein. Heb hem in me voedselrugzak op het werk zitten. Altijd leuk als het rustig is om hem eruit te halen en anderen hem dicht proberen te laten knijpen. Als ik hem echt vaak doe krijg ik last van mijn gewirchten in me vingers.
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:08 schreef McGilles het volgende:

[..]

Mietje

Of beter gezegd, life goes on...:

[afbeelding]
Corky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef McGilles het volgende:

[..]

Stelletje wijven hier
Idd, het is vet lekker!

Vandaag wezen trainen in een soort van sterkste man gym op het Duinrell park. Vet mooi, allemaal van die gruwelijke beren die aan het trainen waren. Daar ben ik voor het eerst wezen stoeien met een boomstam. Na een tijdje kreeg ik 100 kilo boven me kop
Daarna de rest van de dag van glijbanen afgeweest in het zwembad Waren geen rijen, dus de hele dag trappen gelopen
pi_45162540
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:32 schreef Mr.J het volgende:
Hier ook te bruut druk @ the gym.

Rug, traps en achterkant schouders gedaan. DL 10x 150kg als laatste oefening.
bij mij ook al druk
De roeiclub was ook weer aanwezig, stelletje halve zolen, verder de nodige baco boys gespot. man man man, ergernis.

Verder wordt het hoog tijd voor mij om eens wat meer structuur aan te brengen in mijn trainingen. Na mijn tentamens ga ik schema maken, WHOLA!

Trouwens best netjes, je training afmaken met 1,5 ton DL
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_45162959
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:42 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

WHOLA!
nog een
pi_45164177
Beastly Training DH: So how much weight can the Beast lift?

BS: I haven’t recorded max lifts in a while, but in my college and NFL days, my maxes were:

585lb (266kg) bench (close grip)

500lb (227kg) incline bench

800lb (363kg )squat

420lb (191kg) power cleans

Bob sapp zijn stats wat ervan waar is, no id
quote:
Bob Sapp is a natural. But to get as muscular and strong as he is takes more than natural genetics, it also takes hard work and the right tools. The right tools include a reasonable lifestyle, progressive training, an advanced diet, and the use of research driven nutritional supplements.
Iemand wie deze crap gelooft?
pi_45165822
Ronnie Coleman is toch ook naturel?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 00:31:37 #115
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_45166323
Tussen de injecties door is hij natural ja.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_45166517
Injecties??? ik dacht dat ie shakies nam....
  dinsdag 9 januari 2007 @ 01:10:10 #117
140141 ivosnivo
pi_45167114
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:41 schreef Semargofni het volgende:
Injecties??? ik dacht dat ie shakies nam....
Injecties ter grote van shakies.
pi_45170301
Ronnie Coleman=natural
pi_45170535
quote:
Dumbbell Fly vind ik persoonlijk een erg lekkere oefening.
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:18 schreef Fugie het volgende:
JA!!! Ik heb er persoonlijk een hekel aan als ik moet wachten om te kunnen benchen of squatten, bijvoorbeeld.
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:40 schreef Frautie het volgende:
[...]

Wel eindelijk die 50kg kunnen bankdrukken
Goed bezig!!!
(Me heeft respect voor BB-ende vrouwen als Frautie en Webkim)
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:33 schreef Calyptus het volgende:
[...]

Same here... Ik heb een paar weken een nieuw PR gesquat (15x 90,4kg, 14x 95,4 kg, 15x 95,4 kg), maar sindsdien blijft het aanmodderen met het squatten . Ik kreeg gisteren zelfs op mijn flikker van de instructeur dat ik mijn rug niet recht hield. De volgende keer ga ik ws. wat minderen in gewicht en me weer even goed focussen op de techniek (en dieper proberen te gaan, uiteraard).

[ Bericht 36% gewijzigd door Videopac op 09-01-2007 10:07:12 ]
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_45171151
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 09:56 schreef Videopac het volgende:

[..]

(Me heeft respect voor BB-ende vrouwen als Frautie en Webkim)
[..]
hehe, gisteren was een vrouw aan het bandrukken met alleen de stang.
Zegt ze na veel gesteun tegen haar spotter: "D'r moet nog wat gewicht af!"

Respect voor iedereen die gewoon gaat bankdrukken en zich niet druk maken over wat anderen denken.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')