Ja. Allemaal van die gastjes die aan het bankdrukken, peck decken en buikspieren aan het doen zijn. Ze schijnen over een paar maanden weer verdwenen te zijn hoorde ik van de sportschool eigenaar.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:18 schreef Fugie het volgende:
net terug van mijn eerste pull training en helemaal kapot![]()
Helaas was het echt superdruk, nog nooit zoveel mensen in de gym gezienAndere mensen ook last van
kan je die aggresie weer gebruiken voor nieuwe pr's ehquote:Op maandag 8 januari 2007 20:33 schreef Calyptus het volgende:
Er was enkel een groep nieuwe marrokanen in de gym, stuk of 6, die blootvoets(), zonder handdoek aan het trainen waren en constant WOLAH WOLAH door heel de gym riepen
![]()
Het was wel genoeg om me uit mn concentratie te halen en mn training up te fucken, tho er zijn nog andere redenen, maar ik vind het al pussy genoeg van mezelf zo slecht te trainen, geen uitvluchten nodig![]()
Het kan zo een overwinningsroes geven een PR te halen, maar dan 3 dagen later niet eens in de buurt ervan komen maakt me verschrikkelijk agressief en slechtgezind...
Oh I willquote:Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan je die aggresie weer gebruiken voor nieuwe pr's eh
Ik vind dat ook fijner, die crusher heb ik voor de gein. Heb hem in me voedselrugzak op het werk zitten. Altijd leuk als het rustig is om hem eruit te halen en anderen hem dicht proberen te laten knijpen. Als ik hem echt vaak doe krijg ik last van mijn gewirchten in me vingers.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:04 schreef BertV het volgende:
[..]
k, dank. Betaal niet voor niks 42,50 per maand aan m'n sportschool, ik ga het daar oplossen.
('n ollander)
Corky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mietje
Of beter gezegd, life goes on...:
[afbeelding]
Idd, het is vet lekker!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk om gewoon die bak kwark naturel leeg te eten?
Stelletje wijven hier![]()
![]()
bij mij ook al drukquote:Op maandag 8 januari 2007 21:32 schreef Mr.J het volgende:
Hier ook te bruut druk @ the gym.
Rug, traps en achterkant schouders gedaan. DL 10x 150kg als laatste oefening.
nog eenquote:
quote:Bob Sapp is a natural. But to get as muscular and strong as he is takes more than natural genetics, it also takes hard work and the right tools. The right tools include a reasonable lifestyle, progressive training, an advanced diet, and the use of research driven nutritional supplements.
Injecties ter grote van shakies.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:41 schreef Semargofni het volgende:
Injecties??? ik dacht dat ie shakies nam....
Dumbbell Fly vind ik persoonlijk een erg lekkere oefening.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:43 schreef FreeShooter het volgende:
Kan iemand wat namen geven van goede dumbell oefeningen voor de borst?![]()
JA!!! Ik heb er persoonlijk een hekel aan als ik moet wachten om te kunnen benchen of squatten, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:18 schreef Fugie het volgende:
net terug van mijn eerste pull training en helemaal kapot![]()
Helaas was het echt superdruk, nog nooit zoveel mensen in de gym gezienAndere mensen ook last van
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:40 schreef Frautie het volgende:
[...]
Wel eindelijk die 50kg kunnen bankdrukken
Same here... Ik heb een paar weken een nieuw PR gesquat (15x 90,4kg, 14x 95,4 kg, 15x 95,4 kg), maar sindsdien blijft het aanmodderen met het squattenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:33 schreef Calyptus het volgende:
[...]
Het kan zo een overwinningsroes geven een PR te halen, maar dan 3 dagen later niet eens in de buurt ervan komen maakt me verschrikkelijk agressief en slechtgezind...
hehe, gisteren was een vrouw aan het bandrukken met alleen de stang.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:56 schreef Videopac het volgende:
[..]
(Me heeft respect voor BB-ende vrouwen als Frautie en Webkim)
[..]
Eh...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:34 schreef BertV het volgende:
[..]
hehe, gisteren was een vrouw aan het bandrukken met alleen de stang.
Zegt ze na veel gesteun tegen haar spotter: "D'r moet nog wat gewicht af!"
ja, ook hij raakt z'n haar kwijt door al dat trainen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef Semargofni het volgende:
http://www.thebiguniverse.com/coleman/transform.html
lol!
Komt dat door het trainen? Dan doe ik dat trainen wel heel erg goedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:32 schreef BertV het volgende:
[..]
ja, ook hij raakt z'n haar kwijt door al dat trainen.
/einde overeenkomst...
Heeft ze serieus er een probleem mee als jij 2 a 3 keertjes per week even een uurtje in een sportschool te vinden bent?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:13 schreef Videopac het volgende:
Een gym komt niet voor in het beeld dat mijn vrouw heeft van een vakantie...
(en ja: ik zit onder de plak)
Dat lijkt me ook raar ja!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Heeft ze serieus er een probleem mee als jij 2 a 3 keertjes per week even een uurtje in een sportschool te vinden bent?
Nu red je dat niet meer, maar eigenlijk had je jezelf dik moeten gaan overtrainen. Als je 4wkn rust houdt met een mega-overtrainde body, en je eiwitinname hoog houdt, dan gain je mss wel nog wel wat vvm.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:05 schreef Videopac het volgende:
Ik ga zondag 4 weken op vakantieen dus 4 weken niet trainen
.
Iemand nog tips hoe ik de schade beperkt kan houden?
Ik weet niet hoe overtraint je dan moet zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:56 schreef Sloper het volgende:
[..]
Nu red je dat niet meer, maar eigenlijk had je jezelf dik moeten gaan overtrainen. Als je 4wkn rust houdt met een mega-overtrainde body, en je eiwitinname hoog houdt, dan gain je mss wel nog wel wat vvm.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:29 schreef Sloper het volgende:
Totda je na elke training op de grond ligt te kotsen, aan de zuurstof moet en de nacht moet doorbrengen op de IC van een ziekenhuis naar keuze![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:51 schreef Drumpie het volgende:
wat is sqautten precies?
Wat een omschrijvingquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef Drumpie het volgende:
is dat dat ene met die staaf en gewichten?
Ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef Drumpie het volgende:
is dat dat ene met die staaf en gewichten?
Ten 1ste ik ben 14 en ik hoef niet alles te wetenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat een omschrijving![]()
Ben je net begonnen of wat? Staaf = barbell/stang
Maar voor de goede orde, dat is dat ene met die staaf ja (en jij op je knietjes![]()
)
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:06 schreef McGilles het volgende:
Maar voor de goede orde, dat is dat ene met die staaf ja (en jij op je knietjes![]()
)
En jij wist meteen alles toen je begon?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
)
Nee, maar hoe hij het brengt en met welk enthousiasme is toch gewoon lachwekkend. Google doet ook wonderen namelijk en ik heb gewoon het idee dat hij compleet geen moeite/tijd in dit wil stoppen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:55 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
En jij wist meteen alles toen je begon?
Idd, ik heb ook alles geleerd via google / ervaring. Wist ik niet waar lui het over hadden, google was my friend.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, maar hoe hij het brengt en met welk enthousiasme is toch gewoon lachwekkend. Google doet ook wonderen namelijk en ik heb gewoon het idee dat hij compleet geen moeite/tijd in dit wil stoppen.
Hij is 14 man, iedereen moet ergens beginnen. Maar waarschijnlijk komt dit uit op een br33z4hboyquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, maar hoe hij het brengt en met welk enthousiasme is toch gewoon lachwekkend. Google doet ook wonderen namelijk en ik heb gewoon het idee dat hij compleet geen moeite/tijd in dit wil stoppen.
Ik heb er ook niks op tegen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Hij is 14 man, iedereen moet ergens beginnen. Maar waarschijnlijk komt dit uit op een br33z4hboy
Gaat dat over mijn post?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef Semargofni het volgende:
Waarom niet gewoon alles cyclen ipv afwerken?
alles is mogelijk, als je er maar in gelooftquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:41 schreef Calyptus het volgende:
50 kilo lijkt me niet echt mogelijk op 10 weken
Christelijke praat is niet van toepassing op powerliftingquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
alles is mogelijk, als je er maar in gelooft
tis trouwens 11 weken zie ik net, maar het is een doel en zolang ik in de buurt kom ben ik al tevreden. Maar ik 300kg is wel een mooi streven
Succes, post je vooruitgangenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
tis trouwens 11 weken zie ik net, maar het is een doel en zolang ik in de buurt kom ben ik al tevreden. Maar ik 300kg is wel een mooi streven
Ik ken iemand (doh), Russische knul die wel 'n mooi schema hiervoor had. Maar ik geloof wel dat hij met hard werken in totaal 20 kg erbij heeft gekregen, in 2 maanden oid. Ik zal 's kieken of ik dat schema nog 's kan vinden, schijnt wel te helpen. Dat ding gaat trouwens wel uit van je 1PR...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
iedere workout cyclen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:34 schreef Semargofni het volgende:
@ivo: ja jouw post ja... waarom week voor week reps kiezen ipv cyclen iedere workout.
lol smolov, ik ga het ook nog een keer proberen. Ben benieuwd of ik voorbij de eerste 2 weken kan komen. Tis dat ik geen mutant ben en niet kuur dus die cyclus halen kan ik wel vergeten.
Mwah 150kg squat is eigenlijk wel het minimum voor smolov. Anders kan je het wel vergeten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef mister_popcorn het volgende:
@ Fugie, dit is vast een linkje met schemaGeloof wel dat dit echt bruut is, en dacht ook dat Led het ooit heeft geprobeerd / gedaan... Helpt je wel aan je 50 kg extra
http://www.ontariostrongm(...)smolovsquatcycle.htm
Succes kereltjequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:57 schreef Drumpie het volgende:
Ik ben dus totaal geen breezahboy, ik wil wel moeite in dit stoppen want ik vind het leuk en wil mooi lichaam opbouwen thrust meen ik leer het wel gast
Zo mag ik het horen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:57 schreef Drumpie het volgende:
Ik ben dus totaal geen breezahboy, ik wil wel moeite in dit stoppen want ik vind het leuk en wil mooi lichaam opbouwen thrust meen ik leer het wel gast
Mo0i3 BlOkkJuHSsS!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef Calyptus het volgende:
zeker van?
je kan er echt
[afbeelding]
zo gaan uitzien ofzo![]()
Hier heb ik ook een keer een poging toe gewaagd, echt monsterlijk schema en eigenlijk niet vol te houden zoals Led al schreef. Ik heb het 3.5 weken volgehouden, wat me zo'n 4cm been omvang heeft gebracht en 20kg hogere squat, maar dat is misschien nog wel meer aangezien mijn achterlijke gym niet meer dan 160kg heeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef mister_popcorn het volgende:
@ Fugie, dit is vast een linkje met schemaGeloof wel dat dit echt bruut is, en dacht ook dat Led het ooit heeft geprobeerd / gedaan... Helpt je wel aan je 50 kg extra
http://www.ontariostrongm(...)smolovsquatcycle.htm
Onmogelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:15 schreef Calyptus het volgende:
ik ga die cycle proberen toe te passen op BP,DL en PP binnekort, zien wat dat geeft
EDIT: alhoewel, lijkt me te fucking zwaar na lezen zonder goed op de juice te zitten...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:01 schreef LedZep het volgende:
[..]
Mwah 150kg squat is eigenlijk wel het minimum voor smolov. Anders kan je het wel vergeten.
Btw wat ik deed was slechts een afgeleide van smolov, waarbij je maar 2x ipv 4x per week squat en ook respectievelijk verhogingen van 2.5kg en 5kg gebruikt, bij smolov is dat +10 en +15. En believe me, dat was ontzettend zwaar.
Je moet begrijpen dat smolov een schema is dat is ontwikkeld voor Russische gewichtheffers, die doorgaans 5-10 keer per week squatten en zwaar juiced staan. Niet voor Hollanders, helemaal niet voor Hollanders met een paar jaar fitnesservaring of minder.
Ik wil eind van dit jaar tussen de 550 - 600 zitten met de grote drie. Moet mogelijk zijn omdat in verhouding mijn squat laag is. Nu heb ik de motivatie nog niet maar die komt vast binnenkort weer!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:40 schreef Fugie het volgende:
Ik heb ff wat gerekend en mijn totaal van grote drie zit op 220kg, maar dat is gewoon het hoogste in werkgewicht. 1rm heb ik nooit getest maar dat zal wel tegen de 250kg liggen. Over 10 weken tot ik op wintersport ga moet ik met de grote drie minstens 300kg halen met 1rm. Wordt iig lekker beulen
Het trieste is dat soort mannetjes vaak dit nog niet op eigen kracht kunnen (willen) behalen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef Calyptus het volgende:
zeker van?
je kan er echt
[afbeelding]
zo gaan uitzien ofzo![]()
quote:The Single Best Exercise?
Q: Looking around most gyms, what's the most beneficial but neglected exercise you can think of?
A: The snatch-grip deadlift, specifically a snatch deadlift on a four inch platform. The idea here is to get a large range of motion by standing on the platform and using the wide grip.
If you told me you were going to jail and only had a barbell and didn't want to get raped in the showers and could only do one exercise to put mass and strength on, then I'd tell you to do the snatch deadlift on a platform.
(Incidentally, at the last Biotest Christmas party, TC told me that 72% of the men from his native village have sex in the shower. That 's because the other 28% are not in jail yet.)
This exercise alone makes people gain weight like crazy. Any time I have someone who needs to gain weight fast and doesn't have a whole lot of time, I have them do snatch deadlifts. And with the snatch grip deadlift, straps are okay because you'll be doing reps above three, but don't use them until you get to your working weight.
If you think about it, this is the opposite of the sumo deadlift, which shortens the range of motion. Likewise, some powerlifters will lift in ballet shoes to shorten the ROM. What we want to do here is lengthen it. The snatch grip and platform will take care of that.
Meerwaarde als je sticking point laag in de lift zit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:28 schreef Calyptus het volgende:
wat vinden mensen hier van...
[afbeelding]
[afbeelding]
de snatch dl... Ik zou ms mn gewone dl vervangen met deze oefening. Meerwaarde?
[..]
ik bedoel de meerwaarde in uiteindelijke krachtverbetering(full body), niet naar de lift zelfquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:33 schreef LedZep het volgende:
[..]
Meerwaarde als je sticking point laag in de lift zit.
Ach dat is net zoiets als: heeft de deadlift meerwaarde als je al squat en bent rows doet. Snatch deads zijn goed voor de bottom position van de deadlift, maar die kan je ook trainen met romanian deads en goodmornings. Snatch grip dead is een goede oefening, maar niet onvervangbaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:40 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ik bedoel de meerwaarde in uiteindelijke krachtverbetering(full body), niet naar de lift zelf
het is niet alleen vetpercentage maar ook andere dingen, en nog en vraag de fitness instructeur zei ook van: " Je kan wel cardio met krachttraining doen maar dan bouw je wel de spieren die je getraind hebt af ( weet even niet hoe het heet) " ) wat kan ik dan het best doen gewoon 1x in maand 2 uurtjes cardio en voor de rest krachttraining, btw fitness 2x per weekquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:02 schreef Calyptus het volgende:
post een foto en ik zal je vetpercentage schatten
Je bent 14 toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:45 schreef Drumpie het volgende:
Wie heeft voor me en goede site voor voedingsschema?, ik heb wel 1 gevonden maar daar moet je allemaal dingen invullen zoals vetpercentage maar dat weet ik helemaal niet?
voor fitness eet ik banaan voor de koolhydraten en na fitness bak " magere " yogurt met boterhamquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je bent 14 toch?
Gewoon goed veel boterhammen overdag en lekker bij je avondeten groente + aardappels + vlees!
Voor de rest niet teveel speciaals
hahahaquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:02 schreef Calyptus het volgende:
post een foto en ik zal je vetpercentage schatten
3 different grips is gewoon wide, normale, close.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:44 schreef Calyptus het volgende:
ik was serieus bezig :p, ik had vroeger een topic om vetpercentages te vergelijken op bb.com
http://forum.bodybuilding.com/showpost.php?p=2450726&postcount=2
Spijtig genoeg lijken die foto's niet meer te werken.
Iets anders, ik ga ipv 2 dagen heavy bench en 1 dag medium bench per week een dynamic effort dag inbouwen ipv die medium bench, volgens
http://www.deepsquatter.com/strength/archives/ls10.htm
Enkel de different grips in "Bench Press: 10 sets of 3 reps with 60% of 1RM; use three different grips " begrijp ik niet
neh, geen bb-achtige zaken niet meer voor mij, ik fix me momenteel op DL,PP en BP, en dat is al waar ik in geinteresseerd ben. Ik ga niet tot failure, geen reps boven 5 buiten 1 set de hele weekquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
3 different grips is gewoon wide, normale, close.
Voor de rest zou ik niet aan dynamic effort beginnen als je geen bands/chains tot je beschikking hebt, anders werkt het ook niet goed. Als je 2 dagen in de week borst traint zou ik aanraden gewoon elke borsttraining 2 andere oefeningen.
Bah, incline... Of je doet vertical motion press zoals MP of PP, of horizontal zoals flat bench, niet iets tussen de 2.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:46 schreef Semargofni het volgende:
En vooral incline doen anders krijg je van die hang titties.
Ik kan je aanraden repetition effort te doen ipv dynamic. Mijn ervaring én die van een hoop anderen is dat dynamic effort sowieso niet zo goed werkt voor bench en al helemaal niet zonder bands. Je kan beter iets als Kennely's raw bench program doen, of een Russische cyclequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef Calyptus het volgende:
[..]
neh, geen bb-achtige zaken niet meer voor mij, ik fix me momenteel op DL,PP en BP, en dat is al waar ik in geinteresseerd ben. Ik ga niet tot failure, geen reps boven 5 buiten 1 set de hele weekPP kun je als alternatieve borsttraining zien.
Ik blijf zeker 3 dagen bp doen, 3 dagen dl(2 zwaar een meer technische dag en wat lichter) en 2 dagen pushpress. 3 dagen lijkt veel, maar qua volume valt het best mee, en geen failure doet wonderen voor herstel. Ik ga proberen die dynamic zonder iets te proberen, heeft het geen effect vliegt het er gewoon uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |