Heeft ze serieus er een probleem mee als jij 2 a 3 keertjes per week even een uurtje in een sportschool te vinden bent?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:13 schreef Videopac het volgende:
Een gym komt niet voor in het beeld dat mijn vrouw heeft van een vakantie...
(en ja: ik zit onder de plak)
Dat lijkt me ook raar ja!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Heeft ze serieus er een probleem mee als jij 2 a 3 keertjes per week even een uurtje in een sportschool te vinden bent?
Nu red je dat niet meer, maar eigenlijk had je jezelf dik moeten gaan overtrainen. Als je 4wkn rust houdt met een mega-overtrainde body, en je eiwitinname hoog houdt, dan gain je mss wel nog wel wat vvm.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:05 schreef Videopac het volgende:
Ik ga zondag 4 weken op vakantieen dus 4 weken niet trainen
.
Iemand nog tips hoe ik de schade beperkt kan houden?
Ik weet niet hoe overtraint je dan moet zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:56 schreef Sloper het volgende:
[..]
Nu red je dat niet meer, maar eigenlijk had je jezelf dik moeten gaan overtrainen. Als je 4wkn rust houdt met een mega-overtrainde body, en je eiwitinname hoog houdt, dan gain je mss wel nog wel wat vvm.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:29 schreef Sloper het volgende:
Totda je na elke training op de grond ligt te kotsen, aan de zuurstof moet en de nacht moet doorbrengen op de IC van een ziekenhuis naar keuze![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:51 schreef Drumpie het volgende:
wat is sqautten precies?
Wat een omschrijvingquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef Drumpie het volgende:
is dat dat ene met die staaf en gewichten?
Ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef Drumpie het volgende:
is dat dat ene met die staaf en gewichten?
Ten 1ste ik ben 14 en ik hoef niet alles te wetenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat een omschrijving![]()
Ben je net begonnen of wat? Staaf = barbell/stang
Maar voor de goede orde, dat is dat ene met die staaf ja (en jij op je knietjes![]()
)
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:06 schreef McGilles het volgende:
Wat een omschrijving![]()
Ben je net begonnen of wat? Staaf = barbell/stang
Maar voor de goede orde, dat is dat ene met die staaf ja (en jij op je knietjes![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |