magnesium/zink(MZC uit kruitvat) kost me nog 4.5 euro per maand,60 euro per jaarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Minder dan 80,- per jaar voor 1500mg per dag.
Als je serieus bezig bent met trainen moet je ook serieus kijken naar je supplementatie van extra vitamines (B & C) en mineralen (magnesium en zink) plus eventueel gewrichtsbeschermers zoals glucosamine.
Ik snapte die vorige ook niet helemaal, maar als ik het goed begrijp heeft ie alles gewonnen toen ie nog gebruikte. En toen ie stopte won ie niks meer?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vl3BLJ5moSE
Dit is wel een grappig filmpje
Welnee, ik heb nu 10 kg gekocht voor 150 euro. Neem 3 schepjes per dag, doe ik toch zeker minimaal 8 maanden mee.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Whey kost je minstens 300-350 euro per jaar, dat vind ik duur.
Ik gebruik alleen 1 multivit voor sporters. En 4 visolie omdat ik nooit vis eet. Als je toch nergens last van hebt, waarom moet je dan dingen gaan slikken?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Minder dan 80,- per jaar voor 1500mg per dag.
Als je serieus bezig bent met trainen moet je ook serieus kijken naar je supplementatie van extra vitamines (B & C) en mineralen (magnesium en zink) plus eventueel gewrichtsbeschermers zoals glucosamine.
voorkomen is beter dan genezen ofzoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef ivosnivo het volgende:
Ik gebruik alleen 1 multivit voor sporters. En 4 visolie omdat ik nooit vis eet. Als je toch nergens last van hebt, waarom moet je dan dingen gaan slikken?
+90% van de top in UFC/pride/K1 gebruikt. Hoe ze de test verdoezelen is mij ook een raadsel, als ze al komen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef ivosnivo het volgende:
Ik snapte die vorige ook niet helemaal, maar als ik het goed begrijp heeft ie alles gewonnen toen ie nog gebruikte. En toen ie stopte won ie niks meer?
Doen ze daar geen tests ofzo?
Ja dat vind ik ook, als je dan toch last krijgt ooit. Kun je het dan altijd nog nemen, dan verdwijnt het toch weer omdat je het nog nooit eerder hebt gebruiktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
voorkomen is beter dan genezen ofzo
maar dan zou je alles moeten gaan slikken
Mijn schema is bijna identiek aan dat van jou! Ik eet zelf nog wat meer...Heb geen idee hoeveel Kcal dit zijn, maar ik blijf momenteel hangen op 85kg bij 7%. NOG meer kan ik bijna niet etenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik post even me eetschema dat ik wil gaan volgen:
s'ochtends:
06:30 Banaan + Whey Shake
06:45/07:00 5 eieren (wit) + 2 geroosterde boterhammen + Vit C + Multivitamine + Glucosamine + Visolie
08:00 2 Boterhammen
10:00 2 boterhammen
12:00 4 Boterhammen of een maaltijd (Pasta/ spinazie/ rijst/ aardappelen, wat het bedrijfsrestaurant heeft)
12:30 500gram kwark (ik denk denk dat ik hier beter 250gram van kan maken en s'ochtends of later s'middags nog 250 gram moet nemen)
14:30 2 boterhammen
16:30 2 boterhammen
18:00 Avondeten
20:30 Banaan + whey shake
21:00 trainen, daarna shake inclusief dextrose
23:00 500 gram kwark/ 250 gram kwark (weet niet wat beter is)
En voor de gehel dag nog een zakje studentenhaver op aanraden van ivosnivo...
Iemand aanvullingen/ commentaar/ valkuilen?
Dat is het probleem bij mij ook, ik wil best elke dag kikpfilet eten, maar dat kan ik niet betalen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:33 schreef Sloper het volgende:
[..]
Mijn schema is bijna identiek aan dat van jou! Ik eet zelf nog wat meer...Heb geen idee hoeveel Kcal dit zijn, maar ik blijf momenteel hangen op 85kg bij 7%. NOG meer kan ik bijna niet eten(en eigenlijk ook niet betalen)
Om de doodsimpele reden dat je als fanatiek sporter gewoon meer nodig hebt dan je uit je voeding kan halen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef ivosnivo het volgende:
Ik gebruik alleen 1 multivit voor sporters. En 4 visolie omdat ik nooit vis eet. Als je toch nergens last van hebt, waarom moet je dan dingen gaan slikken?
heyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef Tommy_808 het volgende:
waar is die jonge dikkert gebleven? ben z'n nick even kwijt..
Ik kan je alvast vertellen dat rauwe eieren ook geen succes is.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:27 schreef Frautie het volgende:
owkee, ik heb vanaaf geleerd dat ik niet 2 lepels lijnzaadolie door mijn kwark moet roeren. Gatver de gatver de gatver![]()
Rauwe eieren zijn smerig ja, ik smijt ze ook wel eens door mijn shake heen maar toch proef je die smurrie.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik kan je alvast vertellen dat rauwe eieren ook geen succes is.
Denk ook niet dat ik dat ooit zou proberenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:05 schreef ivosnivo het volgende:
Ik kan je alvast vertellen dat rauwe eieren ook geen succes is.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nu geen vriendin meer, geen gezeik meer en knallen.
7 Eiwit en 1 dooier. Heb het 1 keer weggekregen, en daarna weer uitgekotst. 2e Poging had ik me beker weer voor me, maar alleen door de geur kreeg ik al koknijgingenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:31 schreef Frautie het volgende:
Zo, vandaag onverwacht wel weer leuk getraind
Zou eigenlijk gaan squashen maar mijn squashmaatje kwam maar niet. Aan de bar aan de praat geraakt met een gozer en een meid die trainen voor de sterkste man/vrouw wedstrijden en die vroegen of ik met hun mee wilde trainen.
Leek me wel leuk, dus meegedaan. We hebben schouders, borst, biceps en triceps gedaan.
Heb voor 't eerst met dumbells gebankdrukt en dan word je toch wel weer ff met je neus op de feiten gedrukt. Mijn linkerkant is echt een stuk minder sterk dan mijn rechterkant...dus ik ben er nog wel ff zoet mee om dat glad te trekken. Ik hield de meid nog wel redelijk bij, dus dat was weer goed voor mijn ego
Zij trainen ook 4x12 en ik ben 3x8 gewend, dus dat was zowiezo wel ff aanpoten. Vond 't wel fijn dat er iemand was die oplet of je je oefeningen goed uitvoert. Woensdag train ik benen met ze mee, dus dat gaat ook wel zeer doen.
Ik voorspel morgen veeeeeel spierpijn
[..]
Denk ook niet dat ik dat ooit zou proberen
Heb je hele eieren geprobeerd of alleen het eiwit?
Jezus ranzige gast, meteen ook 7 eieren is niet weg te krijgen nee. Dan is bakken toch een betere optie alleen kost dat zoveel tijd hequote:Op zondag 14 januari 2007 16:17 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
7 Eiwit en 1 dooier. Heb het 1 keer weggekregen, en daarna weer uitgekotst. 2e Poging had ik me beker weer voor me, maar alleen door de geur kreeg ik al koknijgingenDus daarna maar mee gestopt.
Tof he trainen met zulke mensenDaar kun je zo enorm veel van leren.
ben ik ook lekker aan 't wegwerken nu. Net goed benen getraind, Frontsquats, RDL's, bulgaarse squats, en calve raises. Had moeite met het opkomen van de trap. Frontsquats zijn trouwens echt lekker om te doen, en uiteindelijk 1 setje van 3 x 75 eruit geperst, mijn kop was rooooood, nie normaalquote:Op zondag 14 januari 2007 16:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Jezus ranzige gast, meteen ook 7 eieren is niet weg te krijgen nee. Dan is bakken toch een betere optie alleen kost dat zoveel tijd he
Vandaag belachelijk weinig gegeten, voel me een beetje duizelig en leeg gevoel in mijn maag, echt weer niet goed. Nu maar even wat pasta naar binnen werken moet wonderen doen, gevolgd door een bakje magere franse kwark!
Salmonella is voor fitnessjeanetten.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:34 schreef Calyptus het volgende:
voor mensen die fan zijn van rauwe eieren, zoek op avidine en salmonella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |