abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 januari 2007 @ 08:38:50 #61
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_45101870
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef stavast het volgende:

[..]

meng jij de shake met melk?.. ik deed dit namelijk eerst, en ook melk door de brinta en hier kreeg ik ontzettend veel puistjes van, vooral op mijn voorhoofd. ben toen maar water gaan gebruiken en drink geen melk meer, alleen karnemelk.

nu is mijn huid weer normaal
Je lijkt wel groter door al die puistjes
  zondag 7 januari 2007 @ 10:32:07 #62
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_45102379
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef Skazminko het volgende:
Weet iemand of de sauna invloed heeft op spierherstel, spiergroei of wat dan ook?
Ben er zelf niet over uit, maar denk dat het geen kwaad kan na je training even de sauna in.

Warmte voor een goede doorbloeding van alles (afvalstoffen eerder de getrainde spier uit, voedingsstoffen er sneller naartoe (PWO shake)).
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_45106675
quote:
Op zondag 7 januari 2007 08:38 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Je lijkt wel groter door al die puistjes
moet jij geen 220 gaan liften
pi_45113435
http://www.exrx.net/Weigh(...)BBMilitaryPress.html

zoals de man de military press doet is toch niet helemaal goed? Die ellebogen staan behoorlijk naar buiten op een gegeven moment... Volgens mij kan je 'm wel zo smal pakken, maar moet de stang het grootste gedeelte van de beweging meer voor je lichaam blijven, dan dat je 'm meteen boven je lichaam uitstoot.
Ik zelf btw pak 'm altijd breder vast, zodat mijn ellebogen altijd haaks onder de stang blijven.

Ik ben al n tijdje aan het zoeken naar nieuwe ideeën omtrent de MP, aangezien ik 'n beetje vast lijk te zitten op 50 kg, terwijl ivo en anderen het ene na het andere record de lucht insmijten...
Dus daarom, even kijken hoe mensen met meer verstand/kracht het doen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 7 januari 2007 @ 19:44:46 #65
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45118556
Ik zit erover te denken om over te stappen naar een ub/lb schema zodat ik in 10 dagen alles 2x kan trainen ipv 14 dagen. zijn er mensen die ervaring hiermee hebben ?
pi_45119802
Voel me afgelopen paar dagen zwaar moe, echt niet normaal, zou wel beetje aan de zieke kant zijn..
Wel kut, was net van plan om hard te gaan knallen het nieuwe jaar maar dat stel ik dan wel een weekje uit!
pi_45121145
hoi jongens (en meisjes) ik ben terug na 4 maand op m'n luie kont te zitten

hoe gaat het hier? goede gains gemaakt? hoe zit het met led? heeft hij z'n 200kg squat gehaald? welke doelen gaat hij nog zetten dit jaar

it's good to be back
Only when close to death, you really feel alive
pi_45121197
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:36 schreef Webkim het volgende:
Squats 80,4. Redelijk diep ook nog.
pi_45121368
Ik heb eindelijk een manier gevonden om die kwark weg te werken, kwark + melk + blender, en dan maar weggieten.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_45122069
tss mijn manier was veel beter, maar die post heb je mss net gemist, werd ook afgeraden door J:

roer er gewoon een paar koffielepels bruine suiker door, het is zelfs lekker
pi_45122188
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:03 schreef Tommy_808 het volgende:
tss mijn manier was veel beter, maar die post heb je mss net gemist, werd ook afgeraden door J:

roer er gewoon een paar koffielepels bruine suiker door, het is zelfs lekker
Dat ga ik morgen proberen.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_45123651
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef mister_popcorn het volgende:
http://www.exrx.net/Weigh(...)BBMilitaryPress.html

zoals de man de military press doet is toch niet helemaal goed? Die ellebogen staan behoorlijk naar buiten op een gegeven moment... Volgens mij kan je 'm wel zo smal pakken, maar moet de stang het grootste gedeelte van de beweging meer voor je lichaam blijven, dan dat je 'm meteen boven je lichaam uitstoot.
Ik zelf btw pak 'm altijd breder vast, zodat mijn ellebogen altijd haaks onder de stang blijven.

Ik ben al n tijdje aan het zoeken naar nieuwe ideeën omtrent de MP, aangezien ik 'n beetje vast lijk te zitten op 50 kg, terwijl ivo en anderen het ene na het andere record de lucht insmijten...
Dus daarom, even kijken hoe mensen met meer verstand/kracht het doen
Heb niet echt een antwoord op je vraag. Ik pak hem meestal wat wijder (iets wijder dan schouder breedte) en press hem dan gewoon... Op een gegeven moment ben ik met MP gestopt en PP gaan doen, misschien een idee. Mijn schouders gaan er goed op.
  zondag 7 januari 2007 @ 21:50:23 #73
140141 ivosnivo
pi_45124373
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:52 schreef stavast het volgende:

[..]

moet jij geen 220 gaan liften
Nee, ga morgen me eerste sterkste man training doen. Boomstam pressen en farmers walk
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:44 schreef Fugie het volgende:
Ik zit erover te denken om over te stappen naar een ub/lb schema zodat ik in 10 dagen alles 2x kan trainen ipv 14 dagen. zijn er mensen die ervaring hiermee hebben ?
Ik train nu al een tijdje zo
dag 1 borst schouders triceps buik
dag 2 benen rug biceps kuiten
Ene dag alleen bovenlichaam en andere dag alleen benen lijkt me niet zo tof.
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:42 schreef Tommy_808 het volgende:
hoi jongens (en meisjes) ik ben terug na 4 maand op m'n luie kont te zitten

hoe gaat het hier? goede gains gemaakt? hoe zit het met led? heeft hij z'n 200kg squat gehaald? welke doelen gaat hij nog zetten dit jaar

it's good to be back
Waar was je? NO EXCUSES
pi_45126629
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:36 schreef Semargofni het volgende:

[..]

Heb niet echt een antwoord op je vraag. Ik pak hem meestal wat wijder (iets wijder dan schouder breedte) en press hem dan gewoon... Op een gegeven moment ben ik met MP gestopt en PP gaan doen, misschien een idee. Mijn schouders gaan er goed op.
iets smaller dan schouderbr is ook t proberen waard, dan voel je je schouderkop branden als ik breder pak dan krijg ik sterk de neiging me pecs en triceps ook te gebruiken ... wat ook weer goed is als je ze keertje een shock behandeling wilt geven door gewoon te knallen ongeacht de vorm.

ff iets anders . zitten er ook powerlifters hier?? dan kennen jullie vast deze gast ... voor mij de meest inspirerende figuur tot nu toe onder de powerlifters dan
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  maandag 8 januari 2007 @ 10:16:52 #75
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45136120
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

misschien dat ik wel iest meer naar een powerlift schema ga, nu al draaien mij trainingen eigelijk al om squats, deadlifts en bankdrukken. Maar ik zal vandaag eens kijken of ik een leuk schematje in elkaar kan draaien
  maandag 8 januari 2007 @ 10:29:01 #76
140141 ivosnivo
pi_45136305
Vraag aan McGilles, hoeveel press jij ook al weer met military press? En sta je met je benen naast elkaar, of 1 voor en 1 achter?
pi_45138082
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

[..]
Zo train ik inmiddels ook een aantal weken en het bevalt me goed.
(overigens: gisteren 10x 57,9, 10x 60,4, 10x 60,4kg ge-benched: een nieuw PR )
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_45138190
quote:
Op maandag 8 januari 2007 11:44 schreef Videopac het volgende:

[..]

10x 60,4kg ge-benched: een nieuw PR )
hm, met 10 x 60.4 (raar getal!) ben ik ook al wel aardig "lam" terwijl mijn max op 1x90 zit.

Ik heb wel een "beendag" maar ehm, vaak doe ik dan ook biceps, triceps.

Is zo'n verstelbare gripper/ handgrips wat?
Ben bang dat ik online een te zwakke, of te sterke koop.

http://www.sport-tiedje.de/kettler/handgrips_verstellbar.htm

[ Bericht 17% gewijzigd door BertV op 08-01-2007 12:06:20 ]
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_45138535
quote:
Op maandag 8 januari 2007 11:49 schreef BertV het volgende:

[..]

hm, met 10 x 60.4 (raar getal!) ben ik ook al wel aardig "lam" terwijl mijn max op 1x90 zit.
Niet zo heel raar als je bedenkt dat zo'n barbell 10.4 kg weegt waar wij trainen.
Mooie pr weer! Het mijne staat nog altijd op 10x40,4.
Hardloper.
IG @webkim
pi_45138580
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:07 schreef Webkim het volgende:

[..]

Niet zo heel raar als je bedenkt dat zo'n barbell 10.4 kg weegt waar wij trainen.
k, dat is de verklaring, raar dat ze daar niet gewoon 10 van maken.
Mgoed, niet iedereen focused zich zo obsessief op die getallen.
pi_45138605
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:08 schreef BertV het volgende:

[..]

k, dat is de verklaring, raar dat ze daar niet gewoon 10 van maken.
Mgoed, niet iedereen focused zich zo obsessief op die getallen.
Bigorexia?

wat ben jij snel btw
Hardloper.
IG @webkim
pi_45138611
@BertV: Ik weet natuurlijk niet wat je doel met zo`n ding is, maar deze lijken me niet echt zwaar. Denk vergelijkbaar met Perry Sport achtige knijpers. Als je de centjes hebt zou ik toch een CoC halen.
  maandag 8 januari 2007 @ 12:15:38 #83
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45138725
Nieuwe schema:
quote:
Push
Borst
Bench press 3x8
Incline dumbbell bench press 3x8
Schouders
Shoulder press 3x8
Triceps
Skull crushers 3x8
Tricep extension 3x8
Buik
Dragonflags 3x20
Side Bends 3x8

Pull
Benen
Squats 3x8
Leg curls 3x8
Seated / Standing calf raises 3x8
Rug
Deadlifts 3x8
Pull downs 3x8
Close grip chin up max
Bent over rows 3x8
Biceps
Barbell curls 3x8
Sets en reps zal ik wel beetje mee rondklooien, maar waarschijnlijk wissel ik het af met 3x8 en 5x5 en dan ook nog oplopend en/of aflopend. Beetje afwisseling houden

Wat is trouwens het verschil tussen een shoulder press en een military press Met een shoulder press concentreer je meer op je schouders en met een military press gebruik je wat meer andere spiergroepen ofzo ?
pi_45138858
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:09 schreef Semargofni het volgende:
@BertV: Ik weet natuurlijk niet wat je doel met zo`n ding is, maar deze lijken me niet echt zwaar. Denk vergelijkbaar met Perry Sport achtige knijpers. Als je de centjes hebt zou ik toch een CoC halen.
Coc, volgens google: Nederlandse vereniging tot integratie van homosexualiteit
Heb jij een goed adres voor die dingen? Ik heb GEEN creditcard... zou wel handig zijn.

Mijn doel is natuurlijk het trainen van m'n onderarmen.
Borst en Triceps, kuiten gaan als een speer, onderarmen blijven een beetje achter.

Moet natuurlijk wel zo'n ding kunnen inknijpen straks. No. 1250?

[ Bericht 2% gewijzigd door BertV op 08-01-2007 12:26:59 ]
  maandag 8 januari 2007 @ 12:44:41 #85
140141 ivosnivo
pi_45139375
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:21 schreef BertV het volgende:

[..]

Heb jij een goed adres voor die dingen? Ik heb GEEN creditcard... zou wel handig zijn.

Borst en Triceps, kuiten gaan als een speer, onderarmen blijven een beetje achter.

Dit lijkt me niet zo heel erg goed spul. Ik heb wel is van die lange gezien met veren die je er tussen kunt hangen, dat zag er zwaarder uit.
pi_45139411
Ik ga wel eerst bij perrysport zo'n ding uit de blister trekken om te kijken wat ik nodig heb.

wow: ff terug gezocht op fok, ben ik precies 2 jaar, 10 kg vetvrij aan gekomen.

van 71 naar +/- 81... denk niet dat daar nu zo makkelijk weer 10 bij komt in 2 jaar.
  maandag 8 januari 2007 @ 12:47:26 #87
140141 ivosnivo
pi_45139442
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:21 schreef BertV het volgende:

[..]

Denk dat je beter je onderamen kunt trainen met een stang. Ik doe het altijd staand, want zittend over me knieen komt er veelste veel druk op. Ik ga staan met de stang voor me duimen naar me toe, en danvan me af omhoog bewegen van me handen alleen. Of ik hou de stang achter me duimen van me af, en beweeg me handen omhoog (van me weg). Beetje onduidelijke beschrijving, maar heerlijke oefeningen en je belast je polsen niet.
pi_45139525
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:47 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Denk dat je beter je onderamen kunt trainen met een stang. Ik doe het altijd staand, want zittend over me knieen komt er veelste veel druk op. Ik ga staan met de stang voor me duimen naar me toe, en danvan me af omhoog bewegen van me handen alleen. Of ik hou de stang achter me duimen van me af, en beweeg me handen omhoog (van me weg). Beetje onduidelijke beschrijving, maar heerlijke oefeningen en je belast je polsen niet.
ik denk dat ik het begrijp, maar veel of weinig herhalingen?
En zit ik als je het zo inschat op 20kg oid?
  maandag 8 januari 2007 @ 13:34:47 #89
140141 ivosnivo
pi_45140727
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:50 schreef BertV het volgende:

[..]

ik denk dat ik het begrijp, maar veel of weinig herhalingen?
En zit ik als je het zo inschat op 20kg oid?
Achter kan ik meer dan voor, maar ik doe er nooit zo heel veel gewicht op. Hoe meer gewicht hoe klein de beweging word, goed aanspannen enzo. En heel kort rusten tussen de setjes. Voor doe ik iets van 30kg, en achter 50kg ofzo.
pi_45141624
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:34 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Achter kan ik meer dan voor, maar ik doe er nooit zo heel veel gewicht op. Hoe meer gewicht hoe klein de beweging word, goed aanspannen enzo. En heel kort rusten tussen de setjes. Voor doe ik iets van 30kg, en achter 50kg ofzo.
k, dank. Betaal niet voor niks 42,50 per maand aan m'n sportschool, ik ga het daar oplossen.
('n ollander)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')